AA Gent of spelers in de pers m.b.t. de bekerfinale

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
superboksic

Bericht door superboksic » wo 14 mei 2008 14:19

Stengel schreef:Waar gaan die van RSCA overnachten !?
of zouden ze dat niet incalculeren !?
Normaal in Grimbergen, is hun vaste stek

Stengel

Bericht door Stengel » wo 14 mei 2008 14:33

Makaveli schreef:Hotel Le Petit Zizi
:lol: Merci Makaveli.....
ligt dat naast "Brasserie Le Grand Cue" !???? 8) :lol:
KEEP OUT : TENGELS

verdi

Bericht door verdi » vr 16 mei 2008 0:13

ook bij humo werken buffalo's: pag. 8, Zappa (tv-tips)
- Al zal ik vanavond geheel in blauw-wit getooid, op de tribune van het Koning Boudewijnstadion plaatsnemen, alwaar de finale van de Beker van België haar beslag krijgt, een kamp tussen AA Gent en Anderlecht. Eûw dikke ma zit an de zuid! nog aan toe!

bariet

Bericht door bariet » vr 16 mei 2008 1:14

superboksic schreef:
Stengel schreef:Waar gaan die van RSCA overnachten !?
of zouden ze dat niet incalculeren !?
Normaal in Grimbergen, is hun vaste stek
Zucht. :D
Bruhhe was het, Gent is het!

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » vr 16 mei 2008 9:41

Boezemvrienden Ruiz en Gillet tegenover elkaar in bekerfinale
'Het zal kriebelen'

Exact 14 minuten speelde hij mee in de bekercampagne van AA Gent. Maar zondag kan nieuwbakken Anderlechtenaar Guillaume Gillet zijn gewezen ploegmaats dus een serieus pad in de korf zetten. Al zal boezemvriend Bryan Ruiz er alles aan doen om dat snode plan te verijdelen.

Met een beetje goeie wil zijn ze nog altijd buren, Guillaume Gillet en Bryan Ruiz. De een woont in Sint-Amandsberg, nota bene op een forse steenworp afstand van het Ottenstadion. De ander heeft samen met Joslyn en zoontje Matias een oase van rust gevonden in Lochristi. Maar niet alleen daarom komen ze geregeld bij elkaar over de vloer. Het klikt enorm goed tussen de twee talentvolle jonge voetballers, die elkaar zowaar bij de invallers van AA Gent beter leerden kennen. Het toeval wil dat ze elkaar op de Heizel weer tegen het lijf lopen. Veel kans dat ze allebei op het middenveld uitgespeeld worden, en dus onder hun tweetjes een belangrijke stem hebben in het finale bekerduel tussen AA Gent en Sporting Anderlecht.

Een Luikenaar en een Costa Ricaan, hoe leren die elkaar kennen?

Gillet: 'Vreemd genoeg bij een vriendschappelijke wedstrijd met de reserven. Het klikte meteen.'

Ruiz: 'Ja, Leekens kon ons allebei blijkbaar niet gebruiken voor het eerste elftal.'

Gillet: 'In mijn Gentse beginperiode was ik trouwens nog een centrale middenvelder, en niet de rechtsback die ze later van me zouden maken. Ook Azofeifa en Ruiz stonden in die zone. We voelden meteen aan dat we iets gemeen hadden: dat we alledrie verzot waren op mooi voetbal. Van het een kwam het ander. We zochten elkaar ook buiten het veld op, de vrouwen konden het goed met elkaar vinden. Zo zagen we elkaar steeds meer.'

Als er eentje naar een andere club uitzwermt, durft zo'n vriendschap wel eens te verwateren.

Ruiz: 'Niet bij ons. Ook na zijn vertrek naar Anderlecht zijn we goeie vrienden gebleven, zien we elkaar nog geregeld. Geregeld organiseren we samen een avondje poker. Wees gerust, we spelen niet voor groot geld.'

Komaan heren. Bij pokeren horen toch centen, dat maakt het juist zo plezant.

Gillet: 'We spelen voor heel kleine bedragen, noem het wat drinkgeld.'

Ruiz: 'Gelukkig maar. Want Guillaume wint bijna altijd. Hij kan echt zo'n typische pokerface opzetten, kan bluffen als geen ander. In het slechtste geval kost mij dat dan een etentje. Een pizza of zo.'

Had iemand vorige zomer gezegd dat jullie in mei voor de bekerfinale tegen elkaar zouden voetballen, dan hadden jullie die brave man allicht gek verklaard.

Ruiz:'Ik vind het fantastisch. Zondagnamiddag zal ik heel veel emoties voelen. Ik weet dat dit de belangrijkste match van het jaar is voor AA Gent. Ze willen al zo lang een prijs winnen. Als ik op het veld ook nog een keer een goeie vriend aan de overkant zie staan, gaat dat toch kriebelen in de buik. Zelf heb ik tot nu toe drie finales gespeeld, waarvan twee gewonnen. Maar ondertussen heb ik hier een nieuw spreekwoord geleerd: nooit twee zonder drie.'

Gillet: 'Het zal een bizarre ervaring zijn om plots tegen mijn ex-ploeg te spelen. Ik zie dit nog altijd als een match tegen vrienden, maar dan wel eentje die we absoluut moeten winnen. Een beslissende wedstrijd over negentig minuten is helemaal iets anders. Je kan geen vergelijkingen maken met de twee competitiematchen, die we allebei wonnen. Natuurlijk ken ik perfect hun sterktes en hun zwakke plekken. Maar die hou ik voor mezelf.'

Hebben jullie al het gevoel dat het in Gent zwaar leeft bij de fans?

Gillet: 'Absoluut. Als je in vijf dagen 20.000 tickets verkoopt, wil dat iets zeggen. Er zijn hier ook veel supporters van Anderlecht, dat zorgt voor animo. Bijna dagelijks word ik er op aangesproken. Ze jennen me, dat is normaal. Mijn dichtste buur is fan van Anderlecht, zijn vriendin heeft een boontje voor Gent. Soms geeft dat vonken. Maar zo zijn er hier veel, hoor ik.'

Als jullie tegenwoordig nog eens door de stad lopen, wie is dan de meest populaire jongen?

Gillet: 'Zonder twijfel Bryan. Dat komt omdat hij bij het team is gebleven, en ik niet. Hij is hun absolute ster. Zie nou zelf, hij is toch een verschrikkelijk mooie jongen? Chica, chica, o la la.'

Ruiz: 'Heel soms gaan we eens iets drinken. Maar na de match probeer ik altijd zo snel mogelijk mijn zoon Matias op te zoeken. En tracht ik te bellen naar mijn opa natuurlijk.'

Het is voor jou plots een stuk makkelijker, Bryan. Je weet hoe je Guillaume in de luren moet leggen.

Ruiz: 'Klopt. Ik ken hem heel goed. Maar juist daarom ook weet ik hoe moeilijk het zal zijn om hem te passeren.'

Guillaume begon als rechtsback, maar als middenvelder kan je hem straks in de finale vaak tegenkomen. Wat is zijn beste positie?

Ruiz: 'Hij is goed op beide posten. Maar op het middenveld is hij toch net iets beter. Hij kan een goal maken, hij is ook een heel slimme voetballer. Vooral in die strook van het veld laat hij ook zijn ploegmaats daarvan profiteren.'

Gillet: 'Bryan speelt de laatste tijd vaak op het middenveld. Toch zie ik hem het liefst als flankaanvaller op links. Met zijn techniek en snelheid kan hij daar makkelijker een mannetje uitschakelen. Twaalf goals, dat zegt genoeg. Hij weet hoe Wasilewski hem zal aanpakken, en zal daar handig op inspelen. Jullie vergeten vaak hoe sterk Bryan wel is in de duels. In verdedigend opzicht heeft hij hier veel bijgeleerd. Voor zijn toekomst is dat heel belangrijk. Cristiano Ronaldo is misschien de uitzondering, maar voor de rest ken ik niet één topvoetballer die zich niet te pletter werkt.'

Gaan julie achteraf truitjes uitwisselen?

Gillet: 'Ik heb al een shirtje, dat van de nationale ploeg van Costa Rica. Dat van Gent zal er na zondag ook wel bijkomen.'

Ruiz: 'Wie weet staan we op een dag wel tegen elkaar op de World Cup. Dat zou een droom zijn. Niet onmogelijk hoor, de voorbije twee grote tornooien waren wij er telkens bij.'

Gillet (lachend): 'Het wordt moeilijk. Niet voor jullie, wel voor ons.'

Ruiz: 'Jullie hebben dan ook een veel lastiger parcours af te leggen. Ook in de voorrondes spelen jullie tegen de beste teams ter wereld.'

Guillaume, geef het maar toe. Als er in België één speler rondloopt die Anderlecht op het lijf is geschreven, dan is het jouw vriend Ruiz wel. Hij wordt niet voor niks de Rensenbrink van Gent genoemd.

Gillet: 'Absoluut. Hij heeft werkelijk alles om te schitteren in het Vanden Stockstadion. Links, rechts, sterk met het hoofd, een onwaarschijnlijke techniek en elegantie. Ik hoop dat hij volgend seizoen samen met mij kan spelen. Niet alleen omdat hij een vriend is, zeker ook omdat hij bepaalde kwaliteiten heeft.'

Manager Louwagie heeft al gezegd dat Ruiz niet naar een andere Belgische club gaat. En volgens Herman Van Holsbeeck is hij veel te duur.

Gillet: 'De supporters zouden hem graag zien komen. Voor spelers van zijn kaliber komen ze in Anderlecht naar het stadion.'

Bryan, Gillet maakte de stap van Gent naar Anderlecht en mag volgend seizoen misschien Champions League spelen. Maakt dat je niet een beetje jaloers?

Ruiz: 'Ja, natuurlijk. Maar jaloers op een positieve manier hoor. Ik gun hem het succes. Alajuenense speelde altijd mee voor de titel. Bij Gent kwam ik in een voor mij nieuwe situatie terecht. Hier spelen we normaal altijd voor de derde, vierde stek. Dat is toch een ander verhaal.'

Zoals voor zoveel Costa Ricanen is Messi jouw grote idool. Wat denk jij, Guillaume? Kan hij op een dag zijn grote droom waarmaken en samen met hem in één ploeg spelen?

Gillet: 'Hij heeft er alvast de techniek en de snelheid voor. Niet vergeten toch dat de Primera division heel veeleisend is. Zelfs als hij het geluk zou hebben bij een ploeg als pakweg Espanyol terecht te komen, dan nog zal dat in het begin wat aanpassing vragen. Misschien kan hij toch maar beter eerst bij Anderlecht tekenen. Dan krijgt hij mogelijk ook de kans om eens met ons in de Champions League tegen Barcelona te spelen. Dat zou al een leuk begin zijn.'

Ruiz (lachend): 'Guillaume had de voorbije winter twee serieuze aanbiedingen. Hij kon kiezen voor het grote geld van Zenit, of naar Anderlecht gaan. Hij koos voor de tussenstap. Een verstandige keuze, want bij Anderlecht speelt hij heel veel. Als ze mij voor de keuze zouden stellen, zou ik ongetwijfeld op dezelfde manier denken. Ook ik moet nog veel leren. En als je het goed doet bij een ploeg als Anderlecht, kom je automatisch in de kijker bij grotere ploegen.'

Als je echt de keuze zou hebben, Bryan, tussen een topploeg in België en een middenmoter in Spanje, hoe zou je dan die knoop doorhakken?

Ruiz: 'Een moeilijke kwestie. Maar zelfs als je in een bescheiden Spaans ploegje voetbalt, besef je toch dat je mag meedoen in de beste competitie ter wereld. Dat zou toch een kick geven. De tegenstander ziet je ook spelen hé. Het kan soms vreemd gaan met een carrière.'

Gillet: 'Komt daarbij dat je daar Spaans kan spreken, dat is zeker een bijkomend argument. (lachend) Met dat Nederlands van jou kan je mij nooit verslaan.'

Ruiz (fier): 'Ik spreek een heel klein beetje Nederlands.'

Gillet: 'Mijn Spaans wordt ondertussen altijd maar beter. Met Bryan en zijn vrouw probeer ik het af en toe te spreken, en ook de Argentijnen op Anderlecht helpen me veel. Alhoewel. Ruiz leert me de echte betekenis van de woorden. De Argentijnen durven me wel eens iets op de mouw spellen. Maar die zijn hier niet voor publicatie vatbaar.

(neiuwsblad)
Iedereen welkom over gesprekje over KAA gent, en over grafische wereld

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » vr 16 mei 2008 9:43

schrijft maar al op: ruiz --> anderlecht
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

reeth

Bericht door reeth » vr 16 mei 2008 9:45

tuuveneire schreef:schrijft maar al op: ruiz --> anderlecht
nooit. en gillet staat op de haatlijst.

Svenne

Bericht door Svenne » vr 16 mei 2008 9:47

Louwagie zal nu toch nie ZOOOO dom zijn zeker!! Trouwens Anderlecht heeft al duidelijk laten weten dat Ruiz veel te duur is voor hun!
ALS Ruiz weggaat wil hij naar Spanje!! Mss niet direct nen topclub maar een middenmotor zoals Tchité naar Santander. Tis een begin en serieus stukske hoger niveau dan ier...
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » vr 16 mei 2008 9:52

laat het uit hé :mad:
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » vr 16 mei 2008 9:55

Smoje begint met een nieuwe start! :eek:
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

burto12

Bericht door burto12 » vr 16 mei 2008 9:55

buffaloripopolos schreef:Smoje begint met een nieuwe start! :eek:
:confused:

GheNtto

Bericht door GheNtto » vr 16 mei 2008 10:02

Sporza schreef:
Anderlecht wacht al 14 jaar, Gent 24 jaar
De laatste beker van Anderlecht dateert van 1994, toen het Club Brugge klopte in de finale.

AA Gent stak de beker in 1983 in de lucht. De Gentenaren versloegen Standard in de eindstrijd.
foutje?

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » vr 16 mei 2008 10:05

Ook leuk gesprek met chris VP op de site

Archeo

Bericht door Archeo » vr 16 mei 2008 10:07

Mocht Ruiz naar Anderlecht gaan zijn we echt wel de kweekvijver voor Anderlecht aan het worden...

wollem

Bericht door wollem » vr 16 mei 2008 10:09

Archeo schreef:Mocht Ruiz naar Anderlecht gaan zijn we echt wel de kweekvijver voor Anderlecht aan het worden...
Idd. En ge moet dat allemaal niet geloven, Aarst ging ook nooit naar een Belgische club gaan, Boussoufa idem. Als puntje bij paaltje komt, zal Ruiz wel naar ginder gaan...
25/04/2009

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » vr 16 mei 2008 10:10

burto12 schreef:
:confused:
Heeft zijn haar allemaal afgedaan! Smoje=pletskop
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

burto12

Bericht door burto12 » vr 16 mei 2008 10:11

wollem schreef:
Archeo schreef:Mocht Ruiz naar Anderlecht gaan zijn we echt wel de kweekvijver voor Anderlecht aan het worden...
Idd. En ge moet dat allemaal niet geloven, Aarst ging ook nooit naar een Belgische club gaan, Boussoufa idem. Als puntje bij paaltje komt, zal Ruiz wel naar ginder gaan...
laat het uit é!
als ruiz na anderlecht zou gaan!dan vrees ik da badmutse zijne bureau op zijne kop ga staan!

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » vr 16 mei 2008 10:26

Buffalo-mis in blauw en wit
Pastoor van Eke bidt zondag voor AAGent
GENT - Zondagmorgen zal er een speciaal sfeertje hangen in de parochiekerk van Eke. Pastoor Guy Claus gaat een blauwwitte kazuifel dragen in een kerk die blauw en wit is versierd. In de kerk zal een bende supporters zitten om de bekeroverwinning af te smeken tijdens een 'Buffalo-mis'. Rudi Moeraert

Je hoort het wel eens vanuit Italië of Zuid-Amerika: priesters die een mis opdragen net voor een grote sportgebeurtenis. In Vlaanderen is dat niet zo ingeburgerd.

Toen pastoor Guy Claus in het parochieblad van Eke liet weten dat hij zondag een kaarsje zal branden voor de Buffalo's, huiverden een paar van zijn parochianen: 'Hooligans in de kerk, zal dat wel goed aflopen?'

Ik ging het hem zelf vragen, in de tuin van zijn pastorie. Ik ontmoet een afgetrainde man van 48 jaar in jeans en we spraken meteen plat Gents.

'Ik ben geboren in Gentbrugge', verklapt de pastoor mij, 'ik kan mijn afkomst niet verloochenen hé?'

Wanneer hij hoort dat ik van Moscou kom - ook Gentbrugge - zijn we meteen broeders. Ik herinner me nu dat hij ooit al eens de pers haalde, toen hij de mis van de Eerste Communie stillegde omdat er te veel mensen in de kerk zaten te telefoneren en te sms'en. De AAGent-supporters weten dus dat ze hun toeters en bellen best buiten laten liggen.

Een mis in blauw en wit... hoe heb je dat bedacht?

Guy Claus: 'Ik ga regelmatig fitnessen in Gentbrugge, bij Pascal en Serge. Een paar weken geleden, toen AA Gent met moeite door de bekerkwalificaties was gelaveerd, zei ik daar, net voor de match tegen Standard: ik zal een schietgebedje doen voor jullie. En wat bleek? AA Gent won overtuigend. Van het een kwam het ander.'

Je bekeerde de supporters...

'Ik zou wel eens naar de mis komen bij jou, de dag van de finale, opperde Pascal, en mag ik dan een kaarsje doen branden? En mag ik mijn sjaal dragen? Natuurlijk mag dat. Toevallig zijn we in de meimaand, de Mariamaand, en is onze mooie kerk versierd in blauw en wit. En ik heb nog ergens een blauwwitte kazuifel hangen. Die zal ik zondag dragen, tijdens de mis van kwart voor tien.'

Mag dat allemaal wel?

'Waarom zou dat niet mogen? Moest Christus nog leven, ik ben ervan overtuigd dat hij hetzelfde zou doen. Mijn bijnaam is tweevoudig: de conservatieve progressief en de progressieve conservatief. Op hoogdagen heb ik het gebruik van wierook weer ingevoerd bijvoorbeeld. Maar een priester moet dicht bij de mensen staan. Ik blijf zoeken naar de essentie die al 2000 jaar de essentie is van de kerk. Christus leefde ook onder de mensen, en ook en vooral onder diegenen die het moeilijk hadden.'

'Als ze mij vragen om honderd tractors te wijden, dan doe ik dat, en niemand protesteert. Ze vragen mij soms om een auto te wijden. Dat doe ik dan, maar ik bezweer de mensen dat dat niet betekent dat ze geen accident zullen hebben. Dus als er mensen zijn die een kaars willen branden voor de overwinning van hun ploeg, dan moet dat kunnen. Ik zal het er in mijn preek over hebben. En we zullen bidden voor een sportief verloop van de match, zonder vechtpartijen.'

Zo moet AA Gent wel winnen...

'Tja, dat is een ander paar mouwen. Misschien bidt de pastoor van Anderlecht ook wel voor zijn ploeg. Haha. Wie moet er dan winnen? Laat ons hopen dat hij het niet doet.'

Was jij ooit al op AA Gent?

'Nog nooit. Ik beken het. En ik ben van Gentbrugge, ik doe zelf aan sport, ik fitness en fiets en rijd met de motor, maar ik was nog nooit in een voetbaltempel. Nodig je mij uit volgend seizoen? Prachtig, dan kom ik eens supporteren.'

Ga je naar de finale kijken?

'Nu moet ik wel kijken hé. Ik zal de match op televisie volgen. Enne, om in de religieuze sfeer te blijven: ik hoor dat het feest achteraf op het Sint-Pietersplein wordt gevierd. Leuk hé?'

Pronostiek?

'Goh, zoveel verstand heb ik er niet van, maar ik ben er inmiddels van overtuigd dat de Gentenaars zullen winnen.'

Buffalo-mis, zondag 18 mei, om 9.45 uur, in de kerk van Eke. Na de mis wordt een glas gedronken in de kroeg aan de overkant, waarna de processie richting Heizel begint.

smoke

Bericht door smoke » vr 16 mei 2008 10:32

VoRtX schreef:We WINNEN hem!!!! En zet Thijs maar in die ploeg, die blijft er tenminste voor gaan itt Fadiga. Ik had toch wel een pak meer verwacht van Khali na het zien van zijn eerste matchen, amai.

En ivm dat hotel, ook snugger dat ze dat zomaar in de pers gooien.
Is mega hotel. Zitten daar goed afgeschermd hoor! Finnen zaten daar ook voor hun interland tegen de duivels.

Bienespe

Bericht door Bienespe » vr 16 mei 2008 10:34

Hoeveel keer moet het nu nog gezegd worden, er hebben een paar buitenlandse ploegen concrete interesse. Anderlecht komt niet aan bod. Zowel manager van Ruiz en Gent gaan niet plooien voor Anderlecht. Dit is een ander geval dan Bous en Gillet.

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » vr 16 mei 2008 10:39

We'll see.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

cypho63

Bericht door cypho63 » vr 16 mei 2008 10:40

????
Mother, do you think they'll try to break my balls?

Grim

Bericht door Grim » vr 16 mei 2008 10:47

Gillet de flikker :mad: dat hij met zijn poten van ruiz blijft! samen met gans anderlecht
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

Till I Die Blue-White
Contacteer:

Bericht door Till I Die Blue-White » vr 16 mei 2008 10:51

Picasso met 304 supporters naar bekerfinale in Brussel

LOCHRISTI - Zondag vertrekken aan café Picasso zes bussen naar de voetbalbekerfinale op de Heizel, vijf met AAGent-supporters en één met Anderlecht-supporters. Ben 'Buffalomascotte' en Martin 'Big Brother' verzamelden 304 supporters.

Toen de affiche van de bekerfinale bekend werd, hingen ze in café Picasso in Lochristi een groot wit blad uit waar je je naam kon opschrijven: voor 35 euro naar de bekerfinale, bus en matchticket inbegrepen. Martin, een van de drie uitbaters en bekend als finalist Big Brother, is een hevige Anderlecht-fan, zijn vennoot Benjamin is de bekende AAGent-indiaan. Samen met Dorien, de zus van Martin, leiden ze heel vreedzaam café Picasso in Lochristi.

Maar terug naar dat wit blad. Tegen dat ze die avond het café sloten, zat de eerste bus al vol. Een tweede blad dan maar en... de tweede bus zat direct vol. Een derde dus, en een vierde, en een vijfde. Op 304 zijn ze gestopt.

Martin: 'De vijf AAGent-bussen vertrekken van hier, één bus met 54 Anderlecht-supporters start wat verder aan het Bowlingpaleis. Zelf vrezen we geen problemen, maar de politie heeft dat liever. Je weet maar nooit hé.'

In de Picasso wordt al van 10 uur 'sochtends getapt met tapkranen op de parking, de supporters worden op de bus in de strategische kleuren geverfd en wat het na de match wordt, is nog niet duidelijk. 'De bussen keren terug naar de Picasso, maar vanaf dan doet iedereen wat hij wil. Hier blijven of naar het Sint-Pietersplein, we zien wel. De uitslag zal alles bepalen.'

En volgens Martin wordt die uitslag 1-3 voor Anderlecht, terwijl Ben voor een 2-1 overwinning van de Buffalo's gaat. (rtl)

Till I Die Blue-White
Contacteer:

Bericht door Till I Die Blue-White » vr 16 mei 2008 10:52

Pronostiek Iljo Keisse: 2 - 1

Wielrenner Iljo Keisse is formeel: 'Mijn pronostiek is 2-1 voor Gent. Ik zal de match gaan bekijken in het Koning Boudewijnstadion. Na de wedstrijd trek ik naar het Sint-Pietersplein om de sfeer wat te snuiven.'

Svenne

Bericht door Svenne » vr 16 mei 2008 10:53

Till I Die Blue-White schreef:Pronostiek Iljo Keisse: 2 - 1

Wielrenner Iljo Keisse is formeel: 'Mijn pronostiek is 2-1 voor Gent. Ik zal de match gaan bekijken in het Koning Boudewijnstadion. Na de wedstrijd trek ik naar het Sint-Pietersplein om de sfeer wat te snuiven.'
samen met Kaklamanos?? :eek: :D
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

ernie

Bericht door ernie » vr 16 mei 2008 10:53

Till I Die Blue-White schreef:Pronostiek Iljo Keisse: 2 - 1

Ts te hopen dat hij dan niet tegen een controleke botst of tzal schorsing zijn, drugs is verboden :nono: :D
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

Till I Die Blue-White
Contacteer:

Bericht door Till I Die Blue-White » vr 16 mei 2008 10:54

goed mogelijk :) denk da keisse idd nie alleen de sfeer zal snuiven :p

:clap:

TRex

Bericht door TRex » vr 16 mei 2008 11:03

cypho63 schreef:
????
Smoje met kaalgeschoren kop
Even schrikken toch bij de ochtendtraining gisteren op AA Gent.
Dario Smoje, normaal in het bezit van een weelderige haardos, verscheen met een kaalgeschoren kop op het oefenveld. 'Ik wil een schone start maken', deed hij daar achteraf mysterieus over.
(mre/lgg)

Afbeelding

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » vr 16 mei 2008 11:18

Een schone start op het einde van het seizoen.
Buffalo Forever!

Gesloten