Louwagie zwaar over de schreef!!!

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 25 apr 2008 16:32

heb daar weer rare dingen gehoord ze aant secretariaat, supclubs met 3 bussen die geen tickets meer hebben enzo.....

aangeklampt worden door wanhopige vrouwen die hun man nog een ticket willen geven maar geen tickets meer hebben....

ongelooflijk

Polle

Bericht door Polle » vr 25 apr 2008 16:38

Big Dog schreef:heb daar weer rare dingen gehoord ze aant secretariaat, supclubs met 3 bussen die geen tickets meer hebben enzo.....

aangeklampt worden door wanhopige vrouwen die hun man nog een ticket willen geven maar geen tickets meer hebben....

ongelooflijk
Over welke supclub gaat het?

kev

Bericht door kev » vr 25 apr 2008 16:39

Polle schreef:
Big Dog schreef:heb daar weer rare dingen gehoord ze aant secretariaat, supclubs met 3 bussen die geen tickets meer hebben enzo.....

ongelooflijk
Over welke supclub gaat het?
Tesla ;)

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » vr 25 apr 2008 16:39

zou wel erg zijn...

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 25 apr 2008 16:39

dacht st denijs maar ben niet zeker

SPEEDYKEN202

Bericht door SPEEDYKEN202 » vr 25 apr 2008 16:40

ongelooflijk
ne gast die ik goe ken heeft ook ne bus ingelegd en had via mail kaarten gereserveerd en een mail terug gekregen dat het inorde was dat de kaarten gingen klaarliggen vandaag, gaat hij er deze morgen om wat blijkt die plaatsen die hij had gevraagd waren al verkocht was 35euro moet nu tegen iedereen die bij hem op den bus zit zeggen dat ze in T2 moeten zitten en iedereen 10euro weergeven
kversta dat het ni gemakkelijk is om alles te regelen maar als ge ne mail krijgt met daarop alles inorde en dan u kaarten gaan halen en ze toch ni kunnen krijgen zou er toch ook ni mee kunnen lache

gelukkig rij ik mee place to be mee :D

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 25 apr 2008 16:53

dan heeft die nog geluk dat hij kaarten heeft, zou veel slechter zijn moest hij alles moeten afbellen

stropke

Bericht door stropke » vr 25 apr 2008 16:59

pas gedaan met werken... kon onmogelijk er ook achter gaan .
godszijdank heeft een lid van de West-buffalo's vroeger van zijn baas mogen stoppen en is van Dentergem naar het secretariaat gereden en alles uit zijn eigen zak betaald :thumb: oef... we hebben de kaarten .
Buffalo zijn , is mijn leven !!

ultrasboygent

Bericht door ultrasboygent » vr 25 apr 2008 17:06

stropke schreef:pas gedaan met werken... kon onmogelijk er ook achter gaan .
godszijdank heeft een lid van de West-buffalo's vroeger van zijn baas mogen stoppen en is van Dentergem naar het secretariaat gereden en alles uit zijn eigen zak betaald :thumb: oef... we hebben de kaarten .
:clap:
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "

spidi

Bericht door spidi » vr 25 apr 2008 22:58

Wat je ook mag zeggen: geld of nie, Louwa of nie, het is triestig! Je kan geen afspraken maken met je sups om op een bepaalde dag te betalen en hen dan kort voordien te eisen dat ze sneller moeten zijn. Praktisch gezien is dit niet voor iedereen mogelijk. Je kan dan aan Louwa evengoed vragen dat de Buffalo's minstens derde eindigen in de competitie wanneer je je abo gaat halen. Even belachelijke redenering!

Makaveli

Bericht door Makaveli » za 26 apr 2008 2:32

kev schreef:
Polle schreef: Over welke supclub gaat het?
Tesla ;)
ziever ! ons kaarten zijn mits wat trekenduwwerk in orde
vasQuez schreef:lal, zo werkt het niet vrees ik...

BuffaloBen

Bericht door BuffaloBen » za 26 apr 2008 3:00

Big Dog schreef:mail van federatie:

Geachte

Mogen wij vragen , op vraag van dhr Louwagie ,uw gereserveerde kaarten te gaan afrekenen ten laatste morgenavond om 18 u
Ze hebben dat mailke toch ook naar Anderlecht gestuurd hoop ik?

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 26 apr 2008 9:01

ongelooflijk
dat is gewoon zot komen... amateurs!

harry stoteles

Bericht door harry stoteles » za 26 apr 2008 9:02

Rebeltje schreef:Louwagie is ne lul!
Dak nu Moderator ben of nie kan me geen reet schelen.
Enigste wat bij hem telt is geld. De termijn kon evengoe uitgesteld worden tot maandag zodat de resterende personen in het weekend kunnen betalen.
Op die 2 dagen verschil zal het niet aankomen. Uitverkocht is het sowieso!
Bannen die moderator a u b dergelyk taalgebruik vind ik totaal ongepast.
Ik wil ne keer kampioen spelen met de Gantoise meer vraag ik niet...

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » za 26 apr 2008 9:56

update,

federatie heeft de kaarten voor sint denijs in orde kunnen brengen....

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » za 26 apr 2008 10:01

:clap:
Louwazie buiteuh!

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » za 26 apr 2008 12:23

harry stoteles schreef:
Enigste wat bij hem telt is geld. De termijn kon evengoe uitgesteld worden tot maandag zodat de resterende personen in het weekend kunnen betalen.
:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

dr no

Bericht door dr no » za 26 apr 2008 12:30

Sorry maar ik ben leek hierin, maar ik begrijp dat iedereen graag boter bij de vis wil, en niet zou lachen als er achteraf onverkochte kaarten terugkeren die anders hadden kunnen verkocht worden, maar is er dan geen voldoende vertrouwensrelatie tussen secretariaat en de supportersclubs vraag ik me toch af ?
Proud to be a buffalo !

tim
Contacteer:

Bericht door tim » za 26 apr 2008 13:33

SPEEDYKEN202 schreef:

ongelooflijk
ne gast die ik goe ken heeft ook ne bus ingelegd en had via mail kaarten gereserveerd en een mail terug gekregen dat het inorde was dat de kaarten gingen klaarliggen vandaag, gaat hij er deze morgen om wat blijkt die plaatsen die hij had gevraagd waren al verkocht was 35euro moet nu tegen iedereen die bij hem op den bus zit zeggen dat ze in T2 moeten zitten en iedereen 10euro weergeven kversta dat het ni gemakkelijk is om alles te regelen maar als ge ne mail krijgt met daarop alles inorde en dan u kaarten gaan halen en ze toch ni kunnen krijgen zou er toch ook ni mee kunnen lache

Idem, voor bij ons! Komt er echter nog een staartje aan. Men ging gisteren de kaarten halen. Ipv de 50 bestelde tickets lagen er maar 20 klaar. Dit hoewel de bus voor 50 man besteld is. Louwagie is er bijgekomen en naar het schijnt zou het 95% zeker in orde komen. Dinsdag zouden we het zeker weten.... Moet de mens daarvoor constant bellen, mailen om bevestiging vragen en die krijgen... ge probeert via de officiële weg te gaan om met een grote groep samen te kunnen zitten. En dat zetten ze u zo in het zak.. De Gantoise? Tzijn altijd prutsers geweest en tzullen altijd prutsers blijven...
African Buffalo schreef:
Je zal maar supporter zijn van Bruhhe: daar blijkt de rot diep te zitten!

Makaveli

Bericht door Makaveli » za 26 apr 2008 14:22

als ge lle verhalen, geruchten en toestanden tezamen bekijkt is er maar 1 conclusie, gent heeft het administratief slecht aangepakt.
hadden ze de stormloop niet verwacht ?
konden ze het nieuws van "uitverkocht" geen 3 dagen opschuiven zodat de deadline voor clubs aangehouden werd ?
kon men er niet vanuit gaan dat na dit weekend nog een dikke 20 dagen zijn voor eventuele niet-betalers te schrappen en kaarten vrij te geven ? Om ondertussen een soort reservelijst aan te leggen en deze kaarten dan direct te kunnen doorgeven ? Of was ook dit administratief niet haalbaar ?

anyway ... het hoort bij de opbouw van een club, en dat de administratieve kant niet kan volgen bij het enthousiaste publiek en supporters wil wel nog altijd zeggen dat zij er als club zullen van leren : the future is bright

al die zware woorden die hier gebruikt worden met verwijten hebben geen enkele opbouwende waarde, er is daar een frustratietopic voor als ik me niet vergis ...

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » za 26 apr 2008 14:39

Dat ze de stormloop niet verwacht hadden lijkt mij wel duidelijk.
Zondag zei die ouwe vent achter het loket zelfs dat ons plaatsen nooit allemaal verkocht zouden geraken. Als ge met die ingesteldheid begint te verkopen is het nie moeilijk dat ze in de problemen geraken wanneer na 5 dagen al blijkt dat alles uitverkocht is.
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » za 26 apr 2008 17:28

:lol:

Grim

Bericht door Grim » za 26 apr 2008 17:34

Makaveli schreef:als ge lle verhalen, geruchten en toestanden tezamen bekijkt is er maar 1 conclusie, gent heeft het administratief slecht aangepakt.
hadden ze de stormloop niet verwacht ?
konden ze het nieuws van "uitverkocht" geen 3 dagen opschuiven zodat de deadline voor clubs aangehouden werd ?
kon men er niet vanuit gaan dat na dit weekend nog een dikke 20 dagen zijn voor eventuele niet-betalers te schrappen en kaarten vrij te geven ? Om ondertussen een soort reservelijst aan te leggen en deze kaarten dan direct te kunnen doorgeven ? Of was ook dit administratief niet haalbaar ?

anyway ... het hoort bij de opbouw van een club, en dat de administratieve kant niet kan volgen bij het enthousiaste publiek en supporters wil wel nog altijd zeggen dat zij er als club zullen van leren : the future is bright

al die zware woorden die hier gebruikt worden met verwijten hebben geen enkele opbouwende waarde, er is daar een frustratietopic voor als ik me niet vergis ...
Mooi gezegd, al had ik gehoopt dat dat leerproces niet nodig was geweest door een minimum aan vooruitziendheid, maar dat is dan een randopmerking die in het frustratietopic thuishoort.
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

tim
Contacteer:

Bericht door tim » za 26 apr 2008 17:46

Gaan jullie je kaart afgeven als iemand van onze groep niet meekan?

Kdacht het niet.....
African Buffalo schreef:
Je zal maar supporter zijn van Bruhhe: daar blijkt de rot diep te zitten!

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 26 apr 2008 17:53

tim schreef:
SPEEDYKEN202 schreef: ne gast die ik goe ken heeft ook ne bus ingelegd en had via mail kaarten gereserveerd en een mail terug gekregen dat het inorde was dat de kaarten gingen klaarliggen vandaag, gaat hij er deze morgen om wat blijkt die plaatsen die hij had gevraagd waren al verkocht was 35euro moet nu tegen iedereen die bij hem op den bus zit zeggen dat ze in T2 moeten zitten en iedereen 10euro weergeven kversta dat het ni gemakkelijk is om alles te regelen maar als ge ne mail krijgt met daarop alles inorde en dan u kaarten gaan halen en ze toch ni kunnen krijgen zou er toch ook ni mee kunnen lache

Idem, voor bij ons! Komt er echter nog een staartje aan. Men ging gisteren de kaarten halen. Ipv de 50 bestelde tickets lagen er maar 20 klaar. Dit hoewel de bus voor 50 man besteld is. Louwagie is er bijgekomen en naar het schijnt zou het 95% zeker in orde komen. Dinsdag zouden we het zeker weten.... Moet de mens daarvoor constant bellen, mailen om bevestiging vragen en die krijgen... ge probeert via de officiële weg te gaan om met een grote groep samen te kunnen zitten. En dat zetten ze u zo in het zak.. De Gantoise? Tzijn altijd prutsers geweest en tzullen altijd prutsers blijven...
lees: als er 30 mensen niet tijdig betaald hebben dan mag je nog rekenen op die kaarten, anders niet...

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » za 26 apr 2008 19:52

Ze hadden het veel slimmer moeten aanpakken:

1. verkoop aan supclubs en abo's

2. vrije verkoop.

Hadden ze het zo aangepakt ging er belange zo geen miserie geweest zijn gelijk nu.

De verkoop is zondag zonder enig overleg gebeurt en vanaf dan is het beginnen fout lopen.

Makaveli

Bericht door Makaveli » za 26 apr 2008 20:11

tim schreef:Gaan jullie je kaart afgeven als iemand van onze groep niet meekan?

Kdacht het niet.....
bij ons waren er ook problemen, maar een beetje verstand en doorzetting zorgt altijd voor een oplossing ...

PHTIBOYS

Bericht door PHTIBOYS » za 26 apr 2008 20:30

harry stoteles schreef:
Inderdaad, een mod heeft volgens mij een voorbeeldfunctie. Triestig voorbeeld dit

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » za 26 apr 2008 20:36

Moet Rebeltje geband worden?

JA: 2 (harry stoteles, PHTIBOYS)
NEE:

Nog niet gestemd: 12364 leden

:D
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

kev

Bericht door kev » za 26 apr 2008 20:37

ARAG schreef:Moet Rebeltje geband worden?

JA: 2 (harry stoteles, PHTIBOYS)
NEE:

Nog niet gestemd: 12364 leden

:D
Hoeveel nodig voor een meerderheid??? Wanneer deadline??? :)

Gesloten