Louwagie zwaar over de schreef!!!

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Guust.

Bericht door Guust. » ma 28 apr 2008 18:05

Rebeltje schreef:hmmm, als hij al een beetje goodwill gehad heeft voor het webteam :p :D
Ja, daar weet ik natuurlijk niets van.
In dat geval: trok op zijn muile
:evil: :lol:
Be trendy: hate your own players!

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 28 apr 2008 18:14

Voor zover ik Louwagie "ken", kan ik er niets slechts van zeggen. In den tijd aan 't secretariaat kon er dikwijls wel ne glimlach en goedendag af. Meer verwachtte ik ook nooit van diene mens.

Ironisch genoeg was da in den tijd waarin "Louwagie buiten!" tweewekelijks door de oude V's weergalmde. Vandaar dak me sindsdien
altijd heb afgevraagd wat ze tegen hem hadden.

Louwa is gewoon ne goeie zakenman. Met weinig voeling voor 't volk, me dunkt. Gierig als de pest, en ik vind dat hij nu idd wat ver gaat. Ofte: ik sluit mij aan bij Rebel, maar iets genuanceerder... :D

Can't always have the best of both worlds.
Prachtig gezegde, mag wel eens... :)
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

vroem

Bericht door vroem » ma 28 apr 2008 18:16

Spursfan schreef:Voor zover ik Louwagie "ken", kan ik er niets slechts van zeggen. In den tijd aan 't secretariaat kon er dikwijls wel ne glimlach en goedendag af. Meer verwachtte ik ook nooit van diene mens.

Ironisch genoeg was da in den tijd waarin "Louwagie buiten!" tweewekelijks door de oude V's weergalmde. Vandaar dak me sindsdien
altijd heb afgevraagd wat ze tegen hem hadden.

Louwa is gewoon ne goeie zakenman. Met weinig voeling voor 't volk, me dunkt. Gierig als de pest, en ik vind dat hij nu idd wat ver gaat. Ofte: ik sluit mij aan bij Rebel, maar iets genuanceerder... :D

Can't always have the best of both worlds.
Prachtig gezegde, mag wel eens... :)
Jaja,aant secretariaat als ge ticket koopt of ne nieuwe sjaal,dan zien ze u graag komen :-).
Neen,ik heb het niet zo voor die vent.

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 28 apr 2008 18:19

Zoals ik al zei, interesseert me geen r**t eerlijk gezegd: harde cijfers tellen.

En 't enige wat Louwa volgens mij op da vlak nog moet doen, is een beke moderniseren qua beleid... AA Gent = Michel Louwagie.

That's all folks! :bluewhite:

arteveldeboy
Contacteer:

Bericht door arteveldeboy » ma 28 apr 2008 18:28

wij hadden ook onze kaarten zo besteld via federatie
tot op vandaag hebben we nog maar 40 van de 76 bestelde kaarten!!
dit als supportersclub die elke match rijd :(
hebben daar 3 dagen na elkaar gestaan was telkens wat,
bij mensen die nu es een bus inleggen was da geen probleem om hun kaarten direct mee te krijgen,
goe bezig zou ik zeggen

samsonov

Bericht door samsonov » ma 28 apr 2008 19:32

vroem schreef:Ik heb daar zo mijn bedenkingen over over die vent.
vroem schreef:Neen,ik heb het niet zo voor die vent.
En toch vind ik dat die 'vent' respect verdient.

Je kan het dan afgezaagd vinden maar: Hij heeft er deels voor gezorgd dat onze club nog bestaat. Ik weet niet hoe belangrijk je dat vind maar bij mij staat dit nog altijd op de nummer één.

Het kan beter en hij kan ook meer doen als hij wil maar ik begrijp die onbeschofte reactie van Rebeltje totaal niet.

Ik heb veel liever een boom met veel ringen dan met weinig, die gaan ook veel langer mee...

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » ma 28 apr 2008 19:42

arteveldeboy schreef:wij hadden ook onze kaarten zo besteld via federatie
tot op vandaag hebben we nog maar 40 van de 76 bestelde kaarten!!
dit als supportersclub die elke match rijd :(
hebben daar 3 dagen na elkaar gestaan was telkens wat,
bij mensen die nu es een bus inleggen was da geen probleem om hun kaarten direct mee te krijgen,
goe bezig zou ik zeggen
haal er maar de pers bij zou ik zo zeggen.

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » ma 28 apr 2008 23:23

Gerucht gaat de ronde dat er 500 tal tickets teveel zouden verkocht zijn, let op ik zeg wel het 'gerucht'.Hoe je in godsnaam teveel tickets kan verkopen weet ik ook niet, teveel besteld lijkt mij al juister.Alleen versta ik niet goed als er supportersclubs zijn die nog kaarten tekort hebben waarom ze dan deze morgen enkele losse tickets verkocht hebben aan de mensen :( :eek: ik ken ook nog club die 40 tickets tekort heeft... en zouden er nog enkele zijn. Een ding is zeker tzal er hem idd tegenzitten op die vergadering, al moet er niet op de federatie geschoten worden, integendeel.
buffalo blue-white army !!! :clap: :clap: :clap:

BuffaloKatje

Bericht door BuffaloKatje » ma 28 apr 2008 23:27

Te veel ??? Als da zo is, ligt da aan het systeem waar ze de zitplaatsjes aankruisen é, dus is nie in ons kamp te zoeken.

Clubs te weinig kaarten... oh boy.

vroem

Bericht door vroem » ma 28 apr 2008 23:29

samsonov schreef:
vroem schreef:Ik heb daar zo mijn bedenkingen over over die vent.
vroem schreef:Neen,ik heb het niet zo voor die vent.
En toch vind ik dat die 'vent' respect verdient.

Je kan het dan afgezaagd vinden maar: Hij heeft er deels voor gezorgd dat onze club nog bestaat. Ik weet niet hoe belangrijk je dat vind maar bij mij staat dit nog altijd op de nummer één.

Het kan beter en hij kan ook meer doen als hij wil maar ik begrijp die onbeschofte reactie van Rebeltje totaal niet.

Ik heb veel liever een boom met veel ringen dan met weinig, die gaan ook veel langer mee...
Hm,het is dankzij de komst van den ivan of sinds ivan dus de fakkel heeft overgenomen de club is gered geweest.
Louwagie was er al bij ervoor toen ze die zware put hebben gecreerd en ik durf dit niet echt stellen het zo is maar mss toch wel medeverantwoordelijk?Maar ik laat dat int midden.

Het probleem is de man teveel aan geld denkt en te weing doet voor de supporters de abbonees.
Ik heb dat mooi voorbeeldje aangehaald van aalborg.

Nu goed,heb niets persoonlijks tegen de man hoor.

En als er 1 ding is dat ooi zou gebeuren en das bv een fusie ofzo met beveren,lokeren ofzo dan ben ik voorgoed weg.Dan is het gedaan met buffalo buffalo en dus geen aagent meer enz....Ik ga niet gaan supporteren voor een fusieclub die nooit meer hetzelfde zal zijn.
Gelukkig gaat dit niet door en zal gent hopelijk sterk genoeg zijn om zonder een andere club te kunnen.

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » ma 28 apr 2008 23:31

azaleabuffalo schreef:Gerucht gaat de ronde dat er 500 tal tickets teveel zouden verkocht zijn, let op ik zeg wel het 'gerucht'.Hoe je in godsnaam teveel tickets kan verkopen weet ik ook niet, teveel besteld lijkt mij al juister.Alleen versta ik niet goed als er supportersclubs zijn die nog kaarten tekort hebben waarom ze dan deze morgen enkele losse tickets verkocht hebben aan de mensen :( :eek: ik ken ook nog club die 40 tickets tekort heeft... en zouden er nog enkele zijn. Een ding is zeker tzal er hem idd tegenzitten op die vergadering, al moet er niet op de federatie geschoten worden, integendeel.
Ge meent da nie?!
Ze weten ginder dat er clubs zijn die kaarten te weinig hebben en toch gaan ze door met de verkoop van de tickets ofzo? Als dit zo is, is het een regelrechte schande!
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » ma 28 apr 2008 23:39

BuffaloKatje schreef:Te veel ??? Als da zo is, ligt da aan het systeem waar ze de zitplaatsjes aankruisen é, dus is nie in ons kamp te zoeken.

neen eh , ze laten de clubs bijv 10 000 kaarten bestellen op voorhand, (die ze nog niet afdrukken) en dan verkopen ze 10 500 losse aan de loketten. ALs ge dan maar 20 000 plaatsen hebt, resultaat 500 kaarten tekort. Ik zeg wel let op kan een kwakkel zijn, al ben ik wel zeker dat er clubs zijn die nog kaarten tekort hebben. (net zoals Artevelde blijkbaar ook nog geen kaarten zou hebben..) 500 is misschien ook een overdreven getal. Ze zouden nu bij Gent er alles aan doen om dit op te lossen, vraag mij niet hoe.

Als het zou kloppen dan vraag ik mij toch wel sterk af hoe het kan dat ze deze morgen kaarten verkocht hebben :eek:

BuffaloKatje

Bericht door BuffaloKatje » ma 28 apr 2008 23:47

azaleabuffalo schreef:
BuffaloKatje schreef:Te veel ??? Als da zo is, ligt da aan het systeem waar ze de zitplaatsjes aankruisen é, dus is nie in ons kamp te zoeken.

neen eh , ze laten de clubs bijv 10 000 kaarten bestellen op voorhand, (die ze nog niet afdrukken) en dan verkopen ze 10 500 losse aan de loketten. ALs ge dan maar 20 000 plaatsen hebt, resultaat 500 kaarten tekort. Ik zeg wel let op kan een kwakkel zijn, al ben ik wel zeker dat er clubs zijn die nog kaarten tekort hebben. (net zoals Artevelde blijkbaar ook nog geen kaarten zou hebben..) 500 is misschien ook een overdreven getal. Ze zouden nu bij Gent er alles aan doen om dit op te lossen, vraag mij niet hoe.

Als het zou kloppen dan vraag ik mij toch wel sterk af hoe het kan dat ze deze morgen kaarten verkocht hebben :eek:
Ja zo zou het idd ook kunnen. Had er nie bij stil gestaan.
Normaal gezien wordt mijn kaart altijd via de club aangekocht, deze keer ben ik er zelf omgeweest.
1 Kon dan zelf kiezen waar.
2 dan was ik al zeker dat ik die had.
3 degene die me vergezellen op de match en nie op den bus, zitten dan gezellig bij ons.

Allee ja, we horen daar zeker nog meer van als da idd zo is.

S.

Bericht door S. » di 29 apr 2008 1:05

Het is weer het verhaal van ene die het horen zeggen heeft van een doofstomme Chinees die het zelf weet van een blinde neger die het met zijn ogen ogen gezien heeft...

Makaveli

Bericht door Makaveli » di 29 apr 2008 9:19

azaleabuffalo schreef:

omdat er tot vrijdag enorm veel kaarten gereserveerd waren die nog niet betaald waren. Als ik vorige week maandag had gebeld en 400 kaarten opzij zou laten opzij gelegd hebben, en die tot op gisteren nog niet zou gaan betalen zijn, zijn die gisteren terug vrij gekomen voor gewone verkoop.
volgens mij zit het zo ongeveer in elkaar ...
en dan kan je zeggen doen ze genoeg etc ... ben akkoord dat bijvoorbeeld abo's paar dagen voorrang zouden moeten hebben, en dat de clubs hun plekken zouden moeten krijgen (maar hier is heel goeie communicatie voor nodig) - absoluut !
Maar je kan geen 5.000 tickets gereserveerd laten zonder het geld te zien, voor zo een evenement met zo een grote vraag kan je dat niet maken noch riskeren.
Zullen natuurlijk ook weer uitzonderingen op de regel zijn maar ik zou keer willen weten welke clubs die nu nog 40-50 plekken tekort komen van hun 80-120 gevraagde tickets ze wel al effectief betaald hebben ...
Snijdt langs 2 kanten , de club helemaal de schuld geven hiervoor kan je niet, als supporter mag je ook verwachten dat je op tijd in die rij gaat staan, en die centen legt, zeker als je weet dat er zo'n stormloop is.
Geestig is anders : absoluut ! Communicatief zat het niet goed : ook juist ! Maar Louwagie afschilderen als geldwolf is maar zwakjes, het gaat over veel geld, voor een evenement met beperkt aantal zitjes en een hogere vraag

= totaalplaatje ?
vasQuez schreef:lal, zo werkt het niet vrees ik...

bartbluewhite

Bericht door bartbluewhite » di 29 apr 2008 13:27

Mijn kaartje ligt veilig onder mijn hoofdkussen, dat weet ik !
Zoals Roger zegt:wat je zelf doet ... Ben er direct de maandag omgeweest
en moest zelfs niet aanschuiven !

Wel een ramp als je ticket vrwacht via supplu en dat ze dan afkomen dt kaartje er niet bij is :eek:

Voorrang geven aan abonnees die dan maar 1 ticket per bonnement kunnen kopen lijkt mij anderzijds ook niet zo'n geschikte oplossing. De abonnees pakken voor de finale ook nog imand mee die geen abonnee is (vrouw, lief, vader, pepe, ...). Die zouden dan op dat moment geen tiket kunnen kopen en nadien moeten die ergens anders gaan zitten ...

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 29 apr 2008 13:37

Welja, zoals ik elders zei: eventueel 1 dag voorrang voor abo's, maar vooral: 1 ticket per id, en 4 per abo.
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

VoRtX

Bericht door VoRtX » di 29 apr 2008 13:41

Goed voorstel voor over 24 jaar :D.

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » di 29 apr 2008 14:21

S. schreef:Het is weer het verhaal van ene die het horen zeggen heeft van een doofstomme Chinees die het zelf weet van een blinde neger die het met zijn ogen ogen gezien heeft...
ja ge hebt gelijk want zo iemand ben ik.

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 29 apr 2008 14:42

Een doofstomme chinees? Of een blinde neger?

Guust.

Bericht door Guust. » di 29 apr 2008 15:35

vroem schreef:
samsonov schreef: En toch vind ik dat die 'vent' respect verdient.

Hm,het is dankzij de komst van den ivan of sinds ivan dus de fakkel heeft overgenomen de club is gered geweest.
Louwagie was er al bij ervoor toen ze die zware put hebben gecreerd en ik durf dit niet echt stellen het zo is maar mss toch wel medeverantwoordelijk?Maar ik laat dat int midden.

Het probleem is de man teveel aan geld denkt en te weing doet voor de supporters de abbonees.
Ik heb dat mooi voorbeeldje aangehaald van aalborg.

Nu goed,heb niets persoonlijks tegen de man hoor.

En als er 1 ding is dat ooi zou gebeuren en das bv een fusie ofzo met beveren,lokeren ofzo dan ben ik voorgoed weg.Dan is het gedaan met buffalo buffalo en dus geen aagent meer enz....Ik ga niet gaan supporteren voor een fusieclub die nooit meer hetzelfde zal zijn.
Gelukkig gaat dit niet door en zal gent hopelijk sterk genoeg zijn om zonder een andere club te kunnen.
Vroem, De Witte was hier toen ook al hoor. Die zat ook al in het bestuur onder Van Milders
Be trendy: hate your own players!

ernie

Bericht door ernie » di 29 apr 2008 15:37

Nie vergeten da Louwagie Boussoufa en Ruiz naar den Ott gehaald heeft é

Communicatie was slecht maar diene mens heeft ook maar het beste met de club voor! anders zou dij dit al lang niet meer doen!
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

Sneeuwlok
Contacteer:

Bericht door Sneeuwlok » di 29 apr 2008 16:55

Beslissingen worden door het bestuur gedaan. ML doet de onderhandelingen, doch in naam van het bestuur. Doch enkel op ML kap wordt er gezeten. Als er iets goeds wordt gedaan is het steeds door De Witte, nooit door ML.
ML moet niet aan de supporters denken. Dat is PL zijn leest!
Dus enkelen doen beter hun zwart witte bril af...
When elves have sung their runes

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 29 apr 2008 16:56

Wie is PL?

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » di 29 apr 2008 17:04

Patrick Lips.
Buffalo Forever!

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » di 29 apr 2008 18:24

Sneeuwlok schreef:Beslissingen worden door het bestuur gedaan. ML doet de onderhandelingen, doch in naam van het bestuur. Doch enkel op ML kap wordt er gezeten. Als er iets goeds wordt gedaan is het steeds door De Witte, nooit door ML.
Volledig correct, Ivan wordt gezien als een God en badmutse als de boeman.

Probleem met Louwa is denk ik dat hij voor zowat alles verantwoordelijk is, van ticketing tot transfers, kan niet gezond zijn.

Spursfan

Bericht door Spursfan » di 29 apr 2008 19:01

Dario Smoje schreef:
Sneeuwlok schreef:Beslissingen worden door het bestuur gedaan. ML doet de onderhandelingen, doch in naam van het bestuur. Doch enkel op ML kap wordt er gezeten. Als er iets goeds wordt gedaan is het steeds door De Witte, nooit door ML.

Probleem met Louwa is denk ik dat hij voor zowat alles verantwoordelijk is, van ticketing tot transfers, kan niet gezond zijn.
En wie zijn er al van in 't begin bij? Of voor de ouderen onder ons...: al het langst? :)

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » di 29 apr 2008 19:49

Dario Smoje schreef:

ik aanzie IDW niet als God.
Ik heb alle respect voor hem, maar doet soms dubieuze uitspraken.
Zoals een eventuele fusie met Lokeren...

Spursfan

Bericht door Spursfan » di 29 apr 2008 19:56

Rebeltje schreef:ik aanzie IDW niet als God.
Aaah.. Lokeren, waar heb ik da nog net ingevuld! :evil:

Een fusie met Lokeren zal er nooit komen, die gaan gewoon een natuurlijke dood tegemoed. Net zoals andere Oostvlaamse concurrenten...

En als het niet zo is, worden ze ooit opgeslorpt. Dus niet verwonderd zijn dat er een streepje geel van 0.5 mm breed op de truikes van Gent prijkt binnen 5 jaar... maar da zal 't zijn! :lol: :lol:

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » di 29 apr 2008 20:05

Rebeltje schreef:
Dario Smoje schreef: Volledig correct, Ivan wordt gezien als een God en badmutse als de boeman.

ik aanzie IDW niet als God.
Ik zeg niet dat jij er zo over denkt, maar globaal gezien is het wel zo. Van Ivan ziet men enkele goeie zaken en van Louwagie enkel de slechte.

'k Vind het trouwens tijd dat Ivan zich herpakt, want sinds hij voorzitter is van de profliga is hij niet meer de Ivan De Witte van vroeger.

Gesloten