Louwagie zwaar over de schreef!!!

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » di 29 apr 2008 22:30

Spursfan schreef:
Rebeltje schreef:ik aanzie IDW niet als God.
Ik heb alle respect voor hem, maar doet soms dubieuze uitspraken.
Zoals een eventuele fusie met Lokeren...
Aaah.. Lokeren, waar heb ik da nog net ingevuld! :evil:

Een fusie met Lokeren zal er nooit komen, die gaan gewoon een natuurlijke dood tegemoed. Net zoals andere Oostvlaamse concurrenten...

En als het niet zo is, worden ze ooit opgeslorpt. Dus niet verwonderd zijn dat er een streepje geel van 0.5 mm breed op de truikes van Gent prijkt binnen 5 jaar... maar da zal 't zijn! :lol: :lol:
Zelfs een streepje verdienen die klungels niet! 8)

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » wo 30 apr 2008 17:58

blijkbaar heeft iedereen zijn kaarten? zie site.

bartbluewhite

Bericht door bartbluewhite » wo 30 apr 2008 18:40

Eind goed, al goed !
Iedereen tevreden die er tijdig bij waren. Aan diegenen die te laat kwamen: 'in Gent zijn ze rapper ...'

Ik vindt het alvast een prestatie van het secretariaat om op die korte tijd alle tickets te hebben gedistributeerd !

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » wo 30 apr 2008 19:13

Tuurlijk is het een prestatie en niet alleen dat,er zijn nog verschillende zaken qua organisatie die veel tijd vergen...maarja de mooie negatieve verhalen nemen elke keer weer de bovenhand...een moat van mij zijn pa zijn broere kent iemand waarvan de facteur gezegd heeft dat er teveel kaarten verkocht zijn en dat niet iedereen ze gehad heeft. :sleep:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

backdraft10

Bericht door backdraft10 » do 01 mei 2008 8:59

Toch ben ik niet tevreden met het verloop van de ticketverkoop.
Eerst en vooral weet men dat er een stormloop komt voor tickets bij het bereiken van een bekerfinale.
Daarom had men op Gent de zondag eigenlijk nog niet mogen starten met de losse ticket verkoop en pas de volgende woensdag.
Zodoende hadden alle erkende supportersclubs de nodige tijd om hun reservaries te verwerken, zeker in het geval voor club's als de place to be die 15 bussen heeft en ook wij die 8 bussen hebben of 427 reservaties en nog andere clubs met meerdere bussen.Wanneer dit was gebeurd zouden er een pak minder problemen geweest zijn ivm tickets te kort voor bepaalde club's tot zelfs een club met 150 reservaties die men in gent over het hoofd had gezien en dus in eerste instantie geen enkel ticket had.
Wanneer je dit als supp.club tegen komt kunt ge uw boelke sluiten ze want sowieso wordt je er als suppclub voor bekeken terwijl je er gewoon niks kunt aan doen en zelf op een correcte manier hebt gehandeld.
Door langer af te wachten met de losse ticketverkoop had de supportersfederatie dan ook een duidelijk beeld gekregen van het aantal nodige tickets en konden deze dan vastgezet worden op het secretariaat.
Ok het feit voor de afrekening van de tickets was een regelrechte ramp dat je de dag voordien bericht krijgt dat je tegen de vrijdag moet afgerekend hebben.
Als je dan zoals ons meer dan 10.000€ moet betalen en nog vollop met afrekeningen bezig bent is dit geen sinecure om dit rond te krijgen, laat staan als ge voor 750 man tickets moogt gaan betalen en dit alleen cash of via BC.
Probleem probeer maar ne keer 10.000€ met BC te betalen en ook de meeste banken hebben geen duizenden euro's op vooraad liggen de dag van vandaag en moet je zo'n bedrag op voorhand aanvragen.

Nu ja alles is blijkbaar tot een goed eind gekomen maar hoop dat hier tochwel de nodige lessen uitgetrokken worden tegen onze finale van volgend seizoen. :D
Blue White Indians Gavere http//www.bloggen.be/bluewhiteindians of like us on facebook

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 01 mei 2008 9:13

Dat het allemaal nog beter kon daar ga ik volledig mee akkoord en dat ze de zondag gestart zijn vond ik op zich toch een goed idee.
Ik zou liever gehad hebben dat eerst de abo's en de officiële supsclubs een paar dagen voorrang kregen tegenover de rest om dan bijvoorbeeld de woensdag te starten met de vrije ticketverkoop.
Maar inderdaad,de foutjes en de moeilijkheden die men nu ondervonden heeft kunnen verholpen worden voor de volgende keer. :)

LOOKSclear

Bericht door LOOKSclear » do 01 mei 2008 9:54

Maltezerleeuwtje schreef:Dat het allemaal nog beter kon daar ga ik volledig mee akkoord en dat ze de zondag gestart zijn vond ik op zich toch een goed idee.
Ik zou liever gehad hebben dat eerst de abo's en de officiële supsclubs een paar dagen voorrang kregen tegenover de rest om dan bijvoorbeeld de woensdag te starten met de vrije ticketverkoop.
Maar inderdaad,de foutjes en de moeilijkheden die men nu ondervonden heeft kunnen verholpen worden voor de volgende keer. :)
Ik ben teleurgesteld in de ticketverkoop.Ok je moet snel zijn , dat is waar.
Maar ik was er die zondag tegen Brugge.Ik heb wel een uur in de file gestaan op de ring in Antwerpen , vandaar dat ik later in Gent was.
Toen ik de tickets wilde gaan kopen kreeg ik te horen dat dit maar kon tot 17.00 u.Ik was dus op tijd maar toch te laat. :confused: :confused:
De dagen die er op volgden geraakte ik niet meer in Gent.Ik moet 110 km rijden.

Dus ja ik vind het zeer spijtig dat ik er niet bij ben 18/05. :( :(
......op het einde van de competitie is alles in evenwicht.....Yeah right!...

Pipoken

Bericht door Pipoken » do 01 mei 2008 10:04

LOOKSclear schreef:
Maltezerleeuwtje schreef:Dat het allemaal nog beter kon daar ga ik volledig mee akkoord en dat ze de zondag gestart zijn vond ik op zich toch een goed idee.
Ik ben teleurgesteld in de ticketverkoop.Ok je moet snel zijn , dat is waar.
Maar ik was er die zondag tegen Brugge.Ik heb wel een uur in de file gestaan op de ring in Antwerpen , vandaar dat ik later in Gent was.
Toen ik de tickets wilde gaan kopen kreeg ik te horen dat dit maar kon tot 17.00 u.Ik was dus op tijd maar toch te laat. :confused: :confused:
De dagen die er op volgden geraakte ik niet meer in Gent.Ik moet 110 km rijden.

Dus ja ik vind het zeer spijtig dat ik er niet bij ben 18/05. :( :(
En ge zijt zodanig onpopulair dat ge niemand kent die achter een ticketje kon gaan voor u?
7

top68

Bericht door top68 » do 01 mei 2008 10:10

Wat een onbeleefde opmerking. Ken jij zijn familie/vrienden/omgeving om te bepalen of hij al dan niet aan een ticket moet geraken? Wat als die nog allemaal werken en niet tijdens die uren kunnen komen? Zo'n opmerking hoeft dus ook niet. Je kan evengoed zeggen: 'Ken je niemand in het Gentse die om een ticket kon gaan?'
Allez Gantwoaze!

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 01 mei 2008 10:15

Mischien niet maar kan Pipoken zijn opmerking wel ergens begrijpen...het is zagen en kreften nu...alsof men niet wist dat het zondag maar tot 17u00 open ging zijn,alsof men niet wist dat men snel moest wezen,alsof men niet rondbelt met iedereen om aftespreken om samen achter tickets te gaan en aftespreken waar men gaat samenzitten...die zondag en de daaropvolgende dagen stond de gsm roodgloeiend bij mij en mijn maten en ik denk bij zeer velen hier voor de praktische kant van alles.
Voor degenen die nu geen ticket hebben kan ik maar 1 ding zeggen...EIGEN SCHULD,DIKKE BULT. :p

Pipoken

Bericht door Pipoken » do 01 mei 2008 10:33

top68 schreef:Wat een onbeleefde opmerking. Ken jij zijn familie/vrienden/omgeving om te bepalen of hij al dan niet aan een ticket moet geraken? Wat als die nog allemaal werken en niet tijdens die uren kunnen komen? Zo'n opmerking hoeft dus ook niet. Je kan evengoed zeggen: 'Ken je niemand in het Gentse die om een ticket kon gaan?'
ok, je hebt gelijk.
Maar komaan, hoe kan je nu zo iets belangrijks als een bekerfinale missen en het dan nog op de afstand 110 km steken.
Had het gevraagd aan mij, ik had met plezier een kaart gekocht.
7

geert het peert

Bericht door geert het peert » do 01 mei 2008 10:51

spijtig natuurlijk voor een supporter als looksclear die toch wel wat voor de club over heeft dat hij geen kaart heeft : ik zou echter gewoon elke dag opnieuw postuleren in de rubriek 'kaarten' , er gaan heus hier en daar nog enkele mensen afvallen om verschillende redenen , werk , ziekte , etc ...
probleem is een beetje geweest denk ik dat onze club en ook de meeste supporters nooit gedacht hadden dat het zo'n vaart ging lopen
zelf had ik gedacht dat we gemakkelijk aan 15000 supporters zouden komen maar dat het dan wat ging stil vallen , wat dus zeker niet gebeurd is , ik denk nu dat we ook 25000 kaarten konden verkocht hebben als ik zo kijk wie allemaal nog kaarten wou
soit , een slapende reus wordt langzaam wakker , en dergelijke zaken gaan er alleen maar voor zorgen dat onze club verplicht meer professioneel zal worden , ook zij leren uit de fouten of onvolmaaktheden van het moment maar dat alles gaat in ieder geval mijn blauwwit familiefeestje op 18 mei niet verknallen !
One family ? Mijn kloten !

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » do 01 mei 2008 12:42

geert het peert schreef:spijtig natuurlijk voor een supporter als looksclear die toch wel wat voor de club over heeft dat hij geen kaart heeft : ik zou echter gewoon elke dag opnieuw postuleren in de rubriek 'kaarten' , er gaan heus hier en daar nog enkele mensen afvallen om verschillende redenen , werk , ziekte , etc ...
probleem is een beetje geweest denk ik dat onze club en ook de meeste supporters nooit gedacht hadden dat het zo'n vaart ging lopen
zelf had ik gedacht dat we gemakkelijk aan 15000 supporters zouden komen maar dat het dan wat ging stil vallen , wat dus zeker niet gebeurd is , ik denk nu dat we ook 25000 kaarten konden verkocht hebben als ik zo kijk wie allemaal nog kaarten wou
soit , een slapende reus wordt langzaam wakker , en dergelijke zaken gaan er alleen maar voor zorgen dat onze club verplicht meer professioneel zal worden , ook zij leren uit de fouten of onvolmaaktheden van het moment maar dat alles gaat in ieder geval mijn blauwwit familiefeestje op 18 mei niet verknallen !

NOGMAALS, aan alle Buffalo-fans die wanhopig en radeloos zijn omdat ze geen ticket konden bemachtigen:

Zak toch ZEKER af naar de Heizel op 18 mei

- Je maakt de unieke sfeer mee (Buffalo Village) :bluewhite:
- Er worden ALTIJD nog tickets verkocht op straat van mensen die op 't laatste moment toch niet kunnen gaan, dus je maakt nog een (water)kans
- In alle café's in de wijde omgeving van 't stadion wordt de match live uitgezonden, dus je hoeft uiteindelijk niets te missen

DIT ALLES IS BETER DAN THUIS ALLEEN MET JE SMOEL VOOR DE TV TE HANGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » do 01 mei 2008 12:43

idd

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » do 01 mei 2008 15:40

Is da normaal da de leider van onze groep wel al betaald heeft maar nog niet om zijn tickets is mogen gaan?

Hij zegt dat ij daar nog bericht moet van krijgen...

Iemand? Want kmaak mij nogal ongerust. :D

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » do 01 mei 2008 15:42

khoop voor u dat da groot scherm op st pietersplein doorgaat.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » do 01 mei 2008 15:46

meende da?

kzweer et wa die peet is er wa aan dan nie normaal!!!

:mad:

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » do 01 mei 2008 16:03

Ewoutius schreef:Is da normaal da de leider van onze groep wel al betaald heeft maar nog niet om zijn tickets is mogen gaan?

iemand?

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » do 01 mei 2008 16:05

tickets@kaagent.be
09/230.66.10
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » do 01 mei 2008 16:09

Ewoutius schreef:
Ewoutius schreef:Is da normaal da de leider van onze groep wel al betaald heeft maar nog niet om zijn tickets is mogen gaan?

iemand?
Kzou zeker niet schieten op mensen die hun tijd en energie in de organisatie steken, zoals je hier hebt kunnen lezen is er heel wat fout gegaan en zijn er idd veel problemen geweest rond tickets(overboekingen enzo). Maar als die kerel zegt dat de tickets betaald zijn dan zou ik mij nog geen zorgen maken... Ze zullen vanuit Gent wel voor een oplossing zorgen mocht het echt verkeerd zijn en het al betaald is. Met welke organisatie ga je mee toch?
buffalo blue-white army !!! :clap: :clap: :clap:

Anguloce

Bericht door Anguloce » do 01 mei 2008 16:10

Ewoutius schreef:

iemand?
Het enige dat in principe zeker is, is dat alles al afgehaald moest zijn... Dus als die da zogezegd nog moest ophalen aan het secretariaat (en nog moest afrekenen), kunt ge het vrij zwaar vergeten.

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » do 01 mei 2008 16:13

Het is nie van een organisatie.

Het is gewoon iemand die nen ganse bus geregeld heeft en tickets besteld heeft, hij is die tickets gaan betalen toen ze daar beslist hadden dat da moest gebeuren en dan moest hij nog even wachten op zijn tickets voor den ganse bus.

Keb em al eens gebeld maar hij zei da alles in orde ging komen maar ja kvin et toch maar raar dat ij zijn tickets nog steeds niet heeft ze.
Laatst gewijzigd door Ewoutius op do 01 mei 2008 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Lies

Bericht door Lies » do 01 mei 2008 16:14

Ewoutius schreef:Iemand? Want kmaak mij nogal ongerust. :D
Welken bus?

Anguloce

Bericht door Anguloce » do 01 mei 2008 16:15

Ewoutius schreef:Het is nie van een organisatie.

Het is gewoon iemand die nen ganse bus geregeld heeft en tickets besteld heeft, hij is die tickets gaan betalen toen ze daar beslist hadden dat da moest gebeuren en dan moest hij nog even wachten op zijn tickets voor den ganse bus.

Keb em al eens gebeld maar hij zei da alles in orde ging komen maar ja kvin et toch maar raar dat ij zijn tickets nog steeds niet heeft ze.
Da is het belangrijkste, zal wel in orde zijn dan.

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » do 01 mei 2008 16:15

Ene van de korfbalclub van mijn broer.

Ganda korfbalclub uit Sint-Amandsberg

Lies

Bericht door Lies » do 01 mei 2008 16:16

Ah ok niet met een bus in Oostakker zelf dus.

Anguloce

Bericht door Anguloce » do 01 mei 2008 16:18

Ewoutius schreef:Ene van de korfbalclub van mijn broer.

Bel gewoon eens, vermeld de naam van uw bus/"club" en ge weet het zelf waar :)

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » do 01 mei 2008 16:19

Anguloce schreef:
Ewoutius schreef:Ene van de korfbalclub van mijn broer.

Bel gewoon eens, vermeld de naam van uw bus/"club" en ge weet het zelf waar :)
ja da kan ek misschien wel eens doen

ma kbel nie graag :D

Anguloce

Bericht door Anguloce » do 01 mei 2008 16:23

Ewoutius schreef:
Anguloce schreef:Bel gewoon eens, vermeld de naam van uw bus/"club" en ge weet het zelf waar :)
ja da kan ek misschien wel eens doen

ma kbel nie graag :D
Ik ook nie, maar soms moet het eens, en dan moet ge sterk zijn! :D

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » do 01 mei 2008 16:44

Shit GSM is plat en kben momenteel nie thuis.

Kan der iemand voor mij bellen? :D :D

Gesloten