Louwagie zwaar over de schreef!!!

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » za 26 apr 2008 20:39

6184 nodig voor een meerderheid, Rebeltje wordt geband zodra de meerderheid bereikt is.
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 26 apr 2008 20:40

:lol:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

WimL

Bericht door WimL » za 26 apr 2008 20:51

tim schreef:
SPEEDYKEN202 schreef: ne gast die ik goe ken heeft ook ne bus ingelegd en had via mail kaarten gereserveerd en een mail terug gekregen dat het inorde was dat de kaarten gingen klaarliggen vandaag, gaat hij er deze morgen om wat blijkt die plaatsen die hij had gevraagd waren al verkocht was 35euro moet nu tegen iedereen die bij hem op den bus zit zeggen dat ze in T2 moeten zitten en iedereen 10euro weergeven kversta dat het ni gemakkelijk is om alles te regelen maar als ge ne mail krijgt met daarop alles inorde en dan u kaarten gaan halen en ze toch ni kunnen krijgen zou er toch ook ni mee kunnen lache

gelukkig rij ik mee place to be mee :D
Idem, voor bij ons! Komt er echter nog een staartje aan. Men ging gisteren de kaarten halen. Ipv de 50 bestelde tickets lagen er maar 20 klaar. Dit hoewel de bus voor 50 man besteld is. Louwagie is er bijgekomen en naar het schijnt zou het 95% zeker in orde komen. Dinsdag zouden we het zeker weten.... Moet de mens daarvoor constant bellen, mailen om bevestiging vragen en die krijgen... ge probeert via de officiële weg te gaan om met een grote groep samen te kunnen zitten. En dat zetten ze u zo in het zak.. De Gantoise? Tzijn altijd prutsers geweest en tzullen altijd prutsers blijven...
Als mijn kaart niet in orde komt, ga ik voor 95% zeker op Louwagie zijne schoot zitten (of op die van zijn madam), gvd.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 26 apr 2008 20:55

Ik weet niet wie Louwa zijn madam is maar als het miss vies van het secretariaat is zal het uwen besten dag niet zijn... :lol:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

WimL

Bericht door WimL » za 26 apr 2008 20:57

Wie weet zou miss Vies er niet vies van zijn ... :lol:

BuffaloKatje

Bericht door BuffaloKatje » zo 27 apr 2008 15:56

Van't weekend gehoord van een Anderlechtsupporter dat het ginder ook niet van een leien dakje loopt...

Spursfan

Bericht door Spursfan » zo 27 apr 2008 15:58

Moet Rebel geband worden van het forum?

Hell no! :lol:

't Is onzen mod zijn hallmark! Raakt ge wel aan gewend! ;)
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

burto12

Bericht door burto12 » zo 27 apr 2008 16:03

ARAG schreef:6184 nodig voor een meerderheid, Rebeltje wordt geband zodra de meerderheid bereikt is.
ik stem dat rebeltje moet aanblijven als mod :evil:

Karlien

Bericht door Karlien » zo 27 apr 2008 16:36

lang leve de wagen :p

maar ik versta de club wel: in een waan van plaatsing worden de kaarten en masse besteld, maar daarom nog niet betaald. Dus kvind het maar logisch dat men aandringt op betaling.

de manier waarop men het heeft gecommuniceerd en de tijd die men laat, tart dan wel weer elke verbeelding :roll:

a ja: bannen die mod :mad: :clap: :flower: :hat:
* ROLL *

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » zo 27 apr 2008 19:45

diegene die mij weg willen: kus ne keer vierkantig mijn dingskes
Aan de anderen, santé :lol: 8)

burto12

Bericht door burto12 » zo 27 apr 2008 19:46

Rebeltje schreef:diegene die mij weg willen: kus ne keer vierkantig mijn dingskes
pas op!
ge gaat veel negatieve stemmen krijgen zo zenne!

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » zo 27 apr 2008 19:47

precies of ik mij da aantrek dak mister onpopulair ben :lol: :lol: :D

burto12

Bericht door burto12 » zo 27 apr 2008 19:50

Rebeltje schreef:precies of ik mij da aantrek dak mister onpopulair ben :lol: :lol: :D
ah ge weet het dus al :D

kev

Bericht door kev » zo 27 apr 2008 19:59

Rebeltje schreef:diegene die mij weg willen: kus ne keer vierkantig mijn dingskes
Zo kennen we u zie :lol:

vroem

Bericht door vroem » zo 27 apr 2008 21:04

Rebeltje schreef:precies of ik mij da aantrek dak mister onpopulair ben :lol: :lol: :D
Oei oei man,denk jij erg te zijn,dan zijn ze hier nog niets gewoon :lol: :evil:

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » zo 27 apr 2008 21:12

Vraag mij af wat iedereen soms denkt? Wij als club hebben van iedereen alle gegevens moeten doorgeven aan het secretariaat.

Supoortersclubs kunnen dus 'in principe' niet volop zomaar kaarten kopen met de gedachte we raken ze wel kwijt. EN 24u??? Ik ken ook iemand die er niet is omgeweest, het ging gewoon niet, organisatorisch onmogelijk, zowel financieel als qua tijd... Op basis waarvan belist die geldwolf dan om plots 180 man zonder kaarten te zetten? :eek: Dat doe je toch niet met je vaste supportersclubs? Vraag me af hoe het zal aflopen...
M.L. heeft er geen flauw benul van hoe hij op die manier zijn clubs kapot maakt, clubs die zoals bij iedere verplaatsing (binnen of buitenland) maar 1 doel hebben, met zoveel mogelijk supporters de Buffalo's gaan steunen.
Belachelijk hoe weinig weeral maar eens met ons rekening gehouden wordt... :(
En ik denk niet dat er een reden is om de supportersfederatie iets te verwijten...
buffalo blue-white army !!! :clap: :clap: :clap:

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » ma 28 apr 2008 11:25

vroem schreef:
Oei oei man,denk jij erg te zijn,dan zijn ze hier nog niets gewoon :lol: :evil:
Verklaar u nader vroem?

VoRtX

Bericht door VoRtX » ma 28 apr 2008 11:28

azaleabuffalo schreef:Vraag mij af wat iedereen soms denkt? Wij als club hebben van iedereen alle gegevens moeten doorgeven aan het secretariaat.

Supoortersclubs kunnen dus 'in principe' niet volop zomaar kaarten kopen met de gedachte we raken ze wel kwijt. EN 24u??? Ik ken ook iemand die er niet is omgeweest, het ging gewoon niet, organisatorisch onmogelijk, zowel financieel als qua tijd... Op basis waarvan belist die geldwolf dan om plots 180 man zonder kaarten te zetten? :eek: Dat doe je toch niet met je vaste supportersclubs? Vraag me af hoe het zal aflopen...
M.L. heeft er geen flauw benul van hoe hij op die manier zijn clubs kapot maakt, clubs die zoals bij iedere verplaatsing (binnen of buitenland) maar 1 doel hebben, met zoveel mogelijk supporters de Buffalo's gaan steunen.
En ik denk niet dat er een reden is om de supportersfederatie iets te verwijten...
'k Heb toch 't gevoel dat er geen vaste afspraken gemaakt zijn...
Ik heb niet van iedereen de namen moeten doorgeven. Naam, adres en geboortedatum voor 1 persoon per 4 tickets was voldoende.

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » ma 28 apr 2008 11:32

Duidelijke afspraken die er dus gemaakt zijn tussen de club en de supportersclubs.

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » ma 28 apr 2008 12:58

Rebeltje schreef:
vroem schreef: Oei oei man,denk jij erg te zijn,dan zijn ze hier nog niets gewoon :lol: :evil:
Verklaar u nader vroem?
zeer raar manneke die vroem ....
Tjapt tem !

vroem

Bericht door vroem » ma 28 apr 2008 13:01

Rebeltje schreef:
vroem schreef: Oei oei man,denk jij erg te zijn,dan zijn ze hier nog niets gewoon :lol: :evil:
Verklaar u nader vroem?
Zie pm

azaleabuffalo

Bericht door azaleabuffalo » ma 28 apr 2008 13:03

VoRtX schreef:
azaleabuffalo schreef:Vraag mij af wat iedereen soms denkt? Wij als club hebben van iedereen alle gegevens moeten doorgeven aan het secretariaat.

'k Heb toch 't gevoel dat er geen vaste afspraken gemaakt zijn...
Ik heb niet van iedereen de namen moeten doorgeven. Naam, adres en geboortedatum voor 1 persoon per 4 tickets was voldoende.

Er was idd eerst gezegd dat alle namen (+ adres en geb. datum) moesten doorgegeven worden. Later zijn er idd ook clubs die overgeschakeld zijn op per 4personen, 1 naam opgeven en achteraf gegevens doorsturen. Daarom dat ik ook zei 'in principe' , er zullen er enkele zijn die uiteraard tickets gekocht hebben terwijl ze nog niet wisten aan wie ze die gingen verkopen. Maar vind het schandalig dat ze een club en 180 mensen waarvan ze de namen kennen zonder tickets zouden durven zetten.
Dat er 57 verschillende afspraken weer worden gemaakt en bij de één de regeling wel wordt toegepast en bij de andere niet daar verschiet ik al lang niet meer van op Gent.
buffalo blue-white army !!! :clap: :clap: :clap:

screaming SiLENCE
Contacteer:

Bericht door screaming SiLENCE » ma 28 apr 2008 14:44

Ik belde naar het secretariaat. Een vriendelijke dame zei me dat ik niet alles moet geloven wat de mensen zeggen.

Tickets die betaald zijn zullen zonder problemen af te halen zijn.

Ik betaalde mijn 39 tickets, dus er zal wellicht geen probleem zijn. Ergens kan ik het wel begrijpen dat Gent niet wacht op zijn geld. Bon, ik hoop in ieder geval dat alles in orde komt!

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » ma 28 apr 2008 16:15

ik denk dat die vergadering den 15e vonken zal geven

Makaveli

Bericht door Makaveli » ma 28 apr 2008 16:16

Big Dog schreef:ik denk dat die vergadering den 15e vonken zal geven
why ? tegen dan moet alles toch geregeld zijn ?
vasQuez schreef:lal, zo werkt het niet vrees ik...

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » ma 28 apr 2008 16:35

omdat ik al veel clubs gehoord heb die niet akkoord gaan met de gang van zaken

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » ma 28 apr 2008 17:13

mag iedereen komen naar die vergadering? :D

Guust.

Bericht door Guust. » ma 28 apr 2008 18:00

Rebeltje schreef:
harry stoteles schreef: Bannen die moderator a u b dergelyk taalgebruik vind ik totaal ongepast.
:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:
Rebeltje,

Iedereen heeft recht op zijn mening natuurlijk, en de uwe wordt -hoewel ongezouten- meestal wel gesmaakt.

Maar ik denk dat Louwagie zijn goodwill voor het webteam wel ver te zoeken zal zijn als hij zoiets leest.

Dus: smijt uw eigen ruiten en die van het webteam niet in.
Be trendy: hate your own players!

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » ma 28 apr 2008 18:02

hmmm, als hij al een beetje goodwill gehad heeft voor het webteam :p :D

vroem

Bericht door vroem » ma 28 apr 2008 18:04

Guust. schreef:
Rebeltje schreef: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:
Rebeltje,

Iedereen heeft recht op zijn mening natuurlijk, en de uwe wordt -hoewel ongezouten- meestal wel gesmaakt.

Maar ik denk dat Louwagie zijn goodwill voor het webteam wel ver te zoeken zal zijn als hij zoiets leest.

Dus: smijt uw eigen ruiten en die van het webteam niet in.
Louwagie;geld tellen en nog eens geld tellen?Mss eens wat meer doen voor de supporters en daarmee bedoel ik dan wel de abonnees vooral.
En een rondje geven ondanks die vent rijk is zal'em ook al niet doen.
Toen we in aalborg waren had een mens op z'n minst verwacht deze eens tot bij ons zou komen al was het maar voor 3min om toch eens onder de supporters te komen die amper wat in de maand verdienen en toch zover de ploeg komen steunen,neen,hadden we er zelfs niet opgeroepen had die vent nog niet eens goeie dag gezegd of gezwaaid.
Ik heb daar zo mijn bedenkingen over over die vent.

Gesloten