Welk vak van RSCA kiezen we?

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » vr 25 apr 2008 14:20

tis gewoon schaamtelijk voor die club met 100000 echter fans dat bij ons eerst uitverkocht is

ma echt schaamtelijk he
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » vr 25 apr 2008 14:20

Naar schatting zouden 3700 tickets voor tribune 3 verkocht zijn aan Gent-supporters.

bron: belgiumsoccer.be

JoNasty

Bericht door JoNasty » vr 25 apr 2008 14:20

Lbujaja , ik zou je graag eens zien. :)

Ge lijkt mij echt nen onnoemelijke nerd. Gasten gelijk u schijt ik met plezier in de bek.

doei

We zullen zien of gij met die 3-4den zult meevieren met rsca , ps : is hoegenaamd geen bedreiging , laat staan internetstoerdoenerij , even anticiperen. Gewoon een vaststelling. Zo niet , show us your face en stop met hier te blijten.

Trouwens , 't zou nog mijn schoonbroer mogen zijn die ik tussen Gent zie zitten , 'k zou hem nog bij zijn kloten hebben op wat voor manier ook.
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

B72

Bericht door B72 » vr 25 apr 2008 14:44

JoNasty schreef:Lbujaja , ik zou je graag eens zien. :)

Ge lijkt mij echt nen onnoemelijke nerd. Gasten gelijk u schijt ik met plezier in de bek.

doei

We zullen zien of gij met die 3-4den zult meevieren met rsca , ps : is hoegenaamd geen bedreiging , laat staan internetstoerdoenerij , even anticiperen. Gewoon een vaststelling. Zo niet , show us your face en stop met hier te blijten.

Trouwens , 't zou nog mijn schoonbroer mogen zijn die ik tussen Gent zie zitten , 'k zou hem nog bij zijn kloten hebben op wat voor manier ook.
hij mag van zijn mama niet naar de bekerfinale gaan, te gevaarlijk

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » vr 25 apr 2008 16:52

:lol:
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

mchaggis

Bericht door mchaggis » vr 25 apr 2008 20:01

BIEB schreef:tis gewoon schaamtelijk voor die club met 100000 echter fans dat bij ons eerst uitverkocht is

ma echt schaamtelijk he
Waarom zouden we ons haasten in de week om naar Anderlecht te rijden als we (de abo's) toch voorrang krijgen tot maandag en er zaterdag match is waar we ons tickets op ons gemak kunnen kopen?

Wacht tot zondag en eens zien hoe schaamtelijk het dan nog is.

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » vr 25 apr 2008 20:02

toch blijft het schaamtelijk :lol:
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

Farao

Bericht door Farao » vr 25 apr 2008 21:25

Luna schreef:toch blijft het schaamtelijk :lol:
Ik kan het wel begrijpen. Een middenmotor die eens naar het grote Brussel mag komen en eens spelen voor meer dan 40 000 toeschouwers. Voor jullie gebeurt dit slechts 1 maal op de zoveel jaren. Laat staan dat jullie ooit iets winnen. En nu zit dat erin, iets winnen na 24 lange jaren. Combineer dit aan het gemak voor aan tickets te geraken. Voor ons is een bekerfinale ook al lang (zeer lang) geleden, maar de competitie primeert voorlopig. Daarna de beker. Als wij tegen/op Manchester, Milaan, ... of CL spelen is het ook altijd direct uitverkocht bij ons. En het zal ook vol zitten aan onze kant, maar om nu als gekken naar de loketten te stormen voor de finale van de Cofidis Cup. Eerst nog die 2de plaats nemen, daarna de beker.
F. Camus: "Club Brugge? Ik wil naar een echte topclub, zoals Anderlecht."

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » vr 25 apr 2008 21:26

tblijft schaamtelijk ze :lol: :lol:

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 21:29

Luna schreef:tblijft schaamtelijk ze :lol: :lol:
Uw plaat blijft steken, kuttenkop
Spurs are shit!! Come on, Chelsea.

Blue&White

Bericht door Blue&White » vr 25 apr 2008 21:31

²
KAAG ♥
Hanstveit!

SiebeK

Bericht door SiebeK » vr 25 apr 2008 21:33

Kendyman schreef:
33 jaar.

Unbelievable. :hail:
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Luna

Bericht door Luna » vr 25 apr 2008 21:34

Kendyman schreef: kuttenkop
sorry, ik spreek geen West-Vlaams belachelijken :lol:

massjief

Bericht door massjief » vr 25 apr 2008 21:34

Kendyman schreef:
http://piv.pivpiv.dk/
Team Hein mag er zijn & eet geen tonijn!

samsonov

Bericht door samsonov » vr 25 apr 2008 21:41

Farao schreef:Ik kan het wel begrijpen. Een middenmotor die eens naar het grote Brussel mag komen en eens spelen voor meer dan 40 000 toeschouwers. Voor jullie gebeurt dit slechts 1 maal op de zoveel jaren. Laat staan dat jullie ooit iets winnen. En nu zit dat erin, iets winnen na 24 lange jaren. Combineer dit aan het gemak voor aan tickets te geraken. Voor ons is een bekerfinale ook al lang (zeer lang) geleden, maar de competitie primeert voorlopig. Daarna de beker. Als wij tegen/op Manchester, Milaan, ... of CL spelen is het ook altijd direct uitverkocht bij ons. En het zal ook vol zitten aan onze kant, maar om nu als gekken naar de loketten te stormen voor de finale van de Cofidis Cup. Eerst nog die 2de plaats nemen, daarna de beker.
Nu ben ik niet mee ze?
Ze gaan allemaal naar Gent rijden om tickets te bemachtigen, ik weet zelf uit goede bron (iemand van het forum van Anderlecht, en dit is geen kinderachtig forum als hier!!!!!) dat er tussen Gentsupporters zowat 2000 man zal komen te zitten + jullie abonnees. Niet slecht hé voor maar een finale van de, ochiere, cofidis cup tegen, ochiere, Kaa Gent.

Farao

Bericht door Farao » vr 25 apr 2008 21:46

samsonov schreef:
Farao schreef:Ik kan het wel begrijpen. Een middenmotor die eens naar het grote Brussel mag komen en eens spelen voor meer dan 40 000 toeschouwers. Voor jullie gebeurt dit slechts 1 maal op de zoveel jaren. Laat staan dat jullie ooit iets winnen. En nu zit dat erin, iets winnen na 24 lange jaren. Combineer dit aan het gemak voor aan tickets te geraken. Voor ons is een bekerfinale ook al lang (zeer lang) geleden, maar de competitie primeert voorlopig. Daarna de beker. Als wij tegen/op Manchester, Milaan, ... of CL spelen is het ook altijd direct uitverkocht bij ons. En het zal ook vol zitten aan onze kant, maar om nu als gekken naar de loketten te stormen voor de finale van de Cofidis Cup. Eerst nog die 2de plaats nemen, daarna de beker.
Nu ben ik niet mee ze?
Ze gaan allemaal naar Gent rijden om tickets te bemachtigen, ik weet zelf uit goede bron (iemand van het forum van Anderlecht, en dit is geen kinderachtig forum als hier!!!!!) dat er tussen Gentsupporters zowat 2000 man zal komen te zitten + jullie abonnees. Niet slecht hé voor maar een finale van de, ochiere, cofidis cup tegen, ochiere, Kaa Gent.
We spelen elke match voor 24 000 mensen en dat zal nu ook zo zijn. Maar op Anderlecht loopt de verkoop vanaf woensdag, maar voorlopig voorrang voor abonnees. Mensen die geen abonnee zijn maar geen risico willen nemen zijn in Gent om hun ticket geweest.
F. Camus: "Club Brugge? Ik wil naar een echte topclub, zoals Anderlecht."

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 21:47

samsonov schreef:
Nu ben ik niet mee ze?
Blijft voor ons toch ook eerste finale in elf jaar man. Dan ist normaal da het ook bij ons leeft. En er zijn langs RSCA kant niet eens genoeg kaarten om alle abos er eentje te laten bemachtigen. Dus daarvan zullen er ook tussen jullie zitten.

Luna

Bericht door Luna » vr 25 apr 2008 21:48

Kendyman schreef: Blijft voor ons toch ook eerste finale in elf jaar man. Dan ist normaal da het ook bij ons leeft. En er zijn langs RSCA kant niet eens genoeg kaarten om alle abos er eentje te laten bemachtigen. Dus daarvan zullen er ook tussen jullie zitten.
het is nog niet eens uitverkocht :lol: :lol: :lol:

samsonov

Bericht door samsonov » vr 25 apr 2008 21:51

Ik begrijp uw standpunt , Anderlecht grotere club tegen een ploeg(je) als Kaa Gent maar:

Heb je voldoening als je provoceert?
Vind je het leuk als veel mensen je qouten?
Aandacht krijgen is bij u een must?

Want zo moeilijk is dit niet hé, eens normaal spreken met elkaar. Ik heb het veel liever zo ze.

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 21:57

Luna schreef:
Kendyman schreef: Blijft voor ons toch ook eerste finale in elf jaar man. Dan ist normaal da het ook bij ons leeft. En er zijn langs RSCA kant niet eens genoeg kaarten om alle abos er eentje te laten bemachtigen. Dus daarvan zullen er ook tussen jullie zitten.
het is nog niet eens uitverkocht :lol: :lol: :lol:
De zogezegd niet verkochte tickets zijn die van de supporterclubs die nog niet opgehaald zijn maar waar niemand anders aankan.

Kendyman

Bericht door Kendyman » vr 25 apr 2008 21:58

samsonov schreef:Ik begrijp uw standpunt , Anderlecht grotere club tegen een ploeg(je) als Kaa Gent maar:

Heb je voldoening als je provoceert?
Vind je het leuk als veel mensen je qouten?
Aandacht krijgen is bij u een must?

Want zo moeilijk is dit niet hé, eens normaal spreken met elkaar. Ik heb het veel liever zo ze.
Alles wat voor of van Anderlecht is krijgt nu eenmaal meer aandacht. Hoge bomen vangen veel wind. Dat zijn de feiten.

samsonov

Bericht door samsonov » vr 25 apr 2008 21:59

En dit is een antwoord op?

harry stoteles

Bericht door harry stoteles » za 26 apr 2008 8:55

bartbluewhite schreef:
geert het peert schreef: ben het nog niet zo zeker ...
Mave vakken zullen ook wel al uitverkocht zijn zekerst. Die mannen hebben ook al lang geen finale meer gespeeld, dus de supps zull ook massaa op post zijn ...
"Mave" vakken??? schrijft dan gewoon paarse vakken of zo waar :sleep:
Ik wil ne keer kampioen spelen met de Gantoise meer vraag ik niet...

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » za 26 apr 2008 12:50

Kendyman schreef:
samsonov schreef: Nu ben ik niet mee ze?
Blijft voor ons toch ook eerste finale in elf jaar man. Dan ist normaal da het ook bij ons leeft. En er zijn langs RSCA kant niet eens genoeg kaarten om alle abos er eentje te laten bemachtigen. Dus daarvan zullen er ook tussen jullie zitten.
Delicious :evil:
WILS = KING

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » za 26 apr 2008 13:39

vree schaamlijk als get mij vraagt
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

nutzie

Bericht door nutzie » za 26 apr 2008 13:51

hahaha zo schaamtelijk!!!

Makaveli

Bericht door Makaveli » za 26 apr 2008 14:27

samsonov schreef:En dit is een antwoord op?
op zijn ban waarschijnlijk :p
vasQuez schreef:lal, zo werkt het niet vrees ik...

Blue White Dynamite

Bericht door Blue White Dynamite » za 26 apr 2008 14:36

massjief schreef:
BIEB schreef:kzou der hem beter afsmijten
gewoon doen aub
eindelijk zou ik zo zeggen... doen nt anders dan topics bevuilen en misplaatst denigrerend gedrag tentoon spreiden... weg met die vuile nekken!
Buffalo's = Stropkes S.M.A.R.T.E.S.T.
Hating Bruges is NOT A TREND, it's a WAY OF LIFE!

Anguloce

Bericht door Anguloce » do 22 mei 2008 2:12

Ljubojaja schreef:Kschat toch dat zo'n 3/4 vh stadion voor Rsca zal supporteren.
Elaba, en, waar ben je nu om toe te geven dat je fout zat? :(

noba2278

IGEGOLDS.COM

Bericht door noba2278 » ma 28 jul 2008 6:29

The Runner is a moving, sincere Age of Conan Gold piece of art. Despite that, most audiences might not have even noticed that it went through the theaters like a desert breeze. It’s made a modest showing internationally, and pulled in $15.4 million in its limited Age of Conan Power Leveling US release. Critics, however, remained mixed, although most of the negative reviews placed the film up against the poetic genius of its source material ?C the best selling novel by Khaled Hosseini.

Gesloten