Last Minute Kaarten

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Roonaldo

Bericht door Roonaldo » wo 07 mei 2008 20:01

----
Laatst gewijzigd door Roonaldo op ma 12 mei 2008 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Damir Mirvic

renato
Contacteer:

Bericht door renato » do 08 mei 2008 21:36

Ik heb 2 kaarten ter beschikking. Kmoet wel zo snel mogelijk weten of ge ze moet hebben. Ge kunt bus erbij pakken, als ge de bus nie pakt moek het wel ook op voorhand weten.

0496333753

Grtz

Fanastic

Bericht door Fanastic » do 08 mei 2008 21:41

Wellicht komt er 1 plaats vrij bij mij :roll:
tribune 1, vak A.
inclusief bus. (vertrek om 11h of zo vanuit Sint-Denijs, wellicht via Flanders Expo)

Totale kostprijs 45 euro. Wie interesse heeft, pm me. De eerste zal gecontacteerd worden.

buffalooken

Bericht door buffalooken » vr 09 mei 2008 13:51

Ja jongens goed nieuws, Ik heb hier een kaart op overschot.
Tribune 2, Vak F (25 euro, geen bus).
Ge moet maar een pb'ke sturen, de eerste zal gecontacteerd worden.
We are the children of the higher man

buffalooken

Bericht door buffalooken » vr 09 mei 2008 14:03

De kaart is verkocht.
We are the children of the higher man

geoffreyvdh

Bericht door geoffreyvdh » vr 09 mei 2008 16:25

zijn er nog tickets op overschot of moet ik op ebay gaan zoeken?

Fanastic

Bericht door Fanastic » vr 09 mei 2008 16:53

Fanastic schreef:Wellicht komt er 1 plaats vrij bij mij :roll:
tribune 1, vak A.
inclusief bus. (vertrek om 11h of zo vanuit Sint-Denijs, wellicht via Flanders Expo)

Totale kostprijs 45 euro. Wie interesse heeft, pm me. De eerste zal gecontacteerd worden.
Na 1 dag geen enkele pb :eek: en 'k dacht nog dat er duizenden zoekenden waren :)

PANTERKE 3

Bericht door PANTERKE 3 » vr 09 mei 2008 18:28

IK HEB NOG 2 KAARTEN OVER. WIE GEINTERESSEERD IS HET IS IN TRIBUNE 1 VAK L. PRIJS: 35 euro per stuk. Er is geen vervoer beschikbaar, dus met eigen auto of met de trein.

Wie geinteresseerd is kan me bellen op volgend nummer: 09/231.87.72.

vele buffalogroetjes. :clap:

Polle

Bericht door Polle » vr 09 mei 2008 19:00

Fanastic schreef:
Fanastic schreef:Wellicht komt er 1 plaats vrij bij mij :roll:
tribune 1, vak A.

Na 1 dag geen enkele pb :eek: en 'k dacht nog dat er duizenden zoekenden waren :)
Toont mooi aan dat allemaal zeveraars zijn natuurlijk...ken der zo nog: 'oh nee, geen ticket meer, kzal op sint pietersplein moeten kijken...' Maar als ik dan zeg dat ik mss een kaart kan regelen hier, is het al zo erg niet meer en hoeft het precies niet meer.

levii

Bericht door levii » vr 09 mei 2008 22:47

Polle schreef:
Fanastic schreef: Na 1 dag geen enkele pb :eek: en 'k dacht nog dat er duizenden zoekenden waren :)
Toont mooi aan dat allemaal zeveraars zijn natuurlijk...ken der zo nog: 'oh nee, geen ticket meer, kzal op sint pietersplein moeten kijken...' Maar als ik dan zeg dat ik mss een kaart kan regelen hier, is het al zo erg niet meer en hoeft het precies niet meer.
Moest ik ni mee een 2 familiale verjaardag zitten op diene 18de was ik daar ook... Ik kan zelf ni naar het Sint Pieters plein. :( Speciaal nog geregeld dat ik de 17de vrij was. 18de restaurants geboekt en al. Kga het grootste feest van mijn leven missen peisk :( en kvoel er mij ni goe bij eigenlijk. Ben bij mijn grootmoeder geweest en tmens zou er het hart van in zijn moest ik ni op haar feest zijn. En tis op dezelfde dag mijn vriendin haar feest.

Leuse
Contacteer:

Bericht door Leuse » vr 09 mei 2008 23:31

<--- NOG 1 KAART NODIG PM AUB

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 10 mei 2008 0:24

levii schreef:
Polle schreef: Toont mooi aan dat allemaal zeveraars zijn natuurlijk...ken der zo nog: 'oh nee, geen ticket meer, kzal op sint pietersplein moeten kijken...' Maar als ik dan zeg dat ik mss een kaart kan regelen hier, is het al zo erg niet meer en hoeft het precies niet meer.
Moest ik ni mee een 2 familiale verjaardag zitten op diene 18de was ik daar ook... Ik kan zelf ni naar het Sint Pieters plein. :( Speciaal nog geregeld dat ik de 17de vrij was. 18de restaurants geboekt en al. Kga het grootste feest van mijn leven missen peisk :( en kvoel er mij ni goe bij eigenlijk. Ben bij mijn grootmoeder geweest en tmens zou er het hart van in zijn moest ik ni op haar feest zijn. En tis op dezelfde dag mijn vriendin haar feest.
Een familiale verjaardag, als ik zie wat hier al verlegd geweest is, van schoolfeesten gaande tot doopfeesten, klinkt het nogal lame, maar kga er mij niet over uitspreken ivm met uw grootmoeder, want kan een andere situatie zijn :)

MAC65

Bericht door MAC65 » za 10 mei 2008 8:03

Ik vind zoiets als verjaardagen ook maar een flauw excuus, die viert ge elk jaar. Een bekerfinale maar eens in de zoveel jaar. Zo'n verjaardagfeestje kunt de toch gemakkelijk de avond daarvoor vieren ook hé. Zeker omdat het een maand op voorhand geweten was, kon je dat toch met andere familieleden regelen. En als uw vriendin dat niet kan begrijpen,tja...

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 10 mei 2008 8:42

Ik heb ook zoiets dat het allemaal flauwe excuses zijn...had het nu zaterdag geweest en mocht ik op die dag trouwen,dan nog zou ik de trouw voor mezelf uitstellen en trouwen op een latere datum.
Sommigen beseffen niet hoelang het opnieuw kan duren eer we nog eens een bekerfinale spelen,ikzelf wacht er 18 jaar op en wil het voor geen geld missen. :)
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Ganda Ham

Bericht door Ganda Ham » za 10 mei 2008 11:31

Leuse schreef:<--- NOG 1 KAART NODIG PM AUB
moest ik u zijn, ik zou zelf initiatief nemen anders
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft

vroem

Bericht door vroem » za 10 mei 2008 13:01

levii schreef:
Polle schreef: Toont mooi aan dat allemaal zeveraars zijn natuurlijk...ken der zo nog: 'oh nee, geen ticket meer, kzal op sint pietersplein moeten kijken...' Maar als ik dan zeg dat ik mss een kaart kan regelen hier, is het al zo erg niet meer en hoeft het precies niet meer.
Please man;wat een flauwe excuses jongen.
Ik zou sowieso gaan en bij mij begrijpen mijn meetje en peetjes dat wel allemaal en ik zou achter de match op hun feest mij eventjes laten zien.Easy.
Moest ik nu net den 18de mei trouwefeest hebben;hell no man,ik verleg dat boeltje allemaal.
Maar ik zou ook al geen dagen gaan vastleggen waar er nog mogelijkheid is er matchen kunnen gespeeld worden.
Ik zou ten vroegste trouwen in juni dus.

Ik heb al op voorhand tegen mijn ouders gezegd doordat neven en nichten vantegenwoordig allemaal trouwen;ik ga naar de voetbal en zeker alst een topmatch is ofzo.

Voetbal komt op de 1ste plaats;naar verjaardagen en noem maar op gaan doet ne mens zo al iedere jaar.Een bekerfinale behalen en zeker wat gent betreft.........................

SiebeK

Bericht door SiebeK » za 10 mei 2008 13:53

vroem schreef:
levii schreef: Moest ik ni mee een 2 familiale verjaardag zitten op diene 18de was ik daar ook... Ik kan zelf ni naar het Sint Pieters plein. :( Speciaal nog geregeld dat ik de 17de vrij was. 18de restaurants geboekt en al. Kga het grootste feest van mijn leven missen peisk :( en kvoel er mij ni goe bij eigenlijk. Ben bij mijn grootmoeder geweest en tmens zou er het hart van in zijn moest ik ni op haar feest zijn. En tis op dezelfde dag mijn vriendin haar feest.
Please man;wat een flauwe excuses jongen.
Ik zou sowieso gaan en bij mij begrijpen mijn meetje en peetjes dat wel allemaal en ik zou achter de match op hun feest mij eventjes laten zien.Easy.
Moest ik nu net den 18de mei trouwefeest hebben;hell no man,ik verleg dat boeltje allemaal.
Maar ik zou ook al geen dagen gaan vastleggen waar er nog mogelijkheid is er matchen kunnen gespeeld worden.
Ik zou ten vroegste trouwen in juni dus.

Ik heb al op voorhand tegen mijn ouders gezegd doordat neven en nichten vantegenwoordig allemaal trouwen;ik ga naar de voetbal en zeker alst een topmatch is ofzo.

Voetbal komt op de 1ste plaats;naar verjaardagen en noem maar op gaan doet ne mens zo al iedere jaar.Een bekerfinale behalen en zeker wat gent betreft.........................
lol.
Ik zou ze hier thuis nog buitenspel moeten uitleggen. In sommige houshoudens komt da nie op de eerste plaats en dan kunde et als jonge gast problemen hebben op dag gelijk den 18de.
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » za 10 mei 2008 14:42

Er zijn er hier enkelen die grof winst op hun tickets trachten te maken. :roll:
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

vroem

Bericht door vroem » za 10 mei 2008 14:47

Alexandre schreef:Er zijn er hier enkelen die grof winst op hun tickets trachten te maken. :roll:
Lol,waar doen ze dat nu niet?

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » za 10 mei 2008 16:19

vroem schreef:
Alexandre schreef:Er zijn er hier enkelen die grof winst op hun tickets trachten te maken. :roll:
Lol,waar doen ze dat nu niet?
Ieder zijn recht om te proberen winst te maken op de rug van medebuffalo's (hoewel het zelfs verboden is voor sportwedstrijden), maar ik hoef er niet per se aan mee te doen. Ik heb ondertussen 2 tickets aan oorspronkelijke prijs kunnen kopen ;)
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Grim

Bericht door Grim » za 10 mei 2008 16:22

pf, ik vond 300 euro een meer dan redelijke prijs
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » za 10 mei 2008 16:27

Ik wil mijn tickets alleen nog verkopen voor meer dan 1000 euro, overmorgen wordt dat 1500 Euro.

inclusief busreis en 10 pinten op den bus
have fun

loubanovski

Bericht door loubanovski » za 10 mei 2008 18:36

[q
uote="Leuse"]<--- NOG 1 KAART NODIG PM AUB[/quote]

4 kaarten te koop eventueel met busvervoer, liefst per 4
vertrekken vanuit Windeke

renato
Contacteer:

Bericht door renato » zo 11 mei 2008 20:40

Nog steeds 2 kaarten over voor tribune 1 vak E

chilly dog

Bericht door chilly dog » ma 12 mei 2008 10:28

4 mensen zegden op een vrij laat moment af, dus:

4 kaarten over (€25) + bus (€10)

kaarten zijn vak C...

PM me, of mail: nico_rombaut@hotmail.com

(je hebt vandaag nog antwoord terug)

QuintenB

Bericht door QuintenB » ma 12 mei 2008 11:50

chilly dog schreef:4 mensen zegden op een vrij laat moment af, dus:

kaarten zijn vak C...

Heb mailke gestuurd! ;)
Come on Blue White! ARAG!

chilly dog

Bericht door chilly dog » ma 12 mei 2008 14:39

chilly dog schreef:4 mensen zegden op een vrij laat moment af, dus:

kaarten zijn vak C...

kaarten zijn weg, geen mails/pb's meer hieromtrent

mvg

loubanovski

Last Minute kaarten

Bericht door loubanovski » ma 12 mei 2008 15:40

Wegens afzegging nog 3 tickets te bekomen voor vak V, 25 euro/stuk
busvervoer is mogelijk

interesse berichtje sturen naar
pedrodemoor@hotmail.com

QuintenB

Bericht door QuintenB » ma 12 mei 2008 17:27

Beste!

Ik zoek momenteel nog 2 a 3 Tickets voor de bekerfinale! Stuur zeker en vast een PM! of mailke naar QuintenBos@gmail.com !!!
Come on Blue White! ARAG!

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » ma 12 mei 2008 17:52

DRINGEND gezocht: 1 ticket voor T2

email: skippy38@skynet.be

THNX!!!
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

Gesloten