tickets te koop via ebay

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Gesloten
backdraft10

tickets te koop via ebay

Bericht door backdraft10 » do 01 mei 2008 9:26

Reeds nu zijn er tickets te koop voor de bekerfinale, zelfs vanuit frankrijk worden er tickets aangeboden maar ge zult al redelijk diep in de beugel moeten tasten zenne.
Vb 2 tickets in tribune 1 blok B ticket waarde normaal 45€/ticket.
Deze staan momenteel al met een bod van 186,22€
Blue White Indians Gavere http//www.bloggen.be/bluewhiteindians of like us on facebook

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » do 01 mei 2008 10:02

melden verdomme!
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

kieke

Bericht door kieke » do 01 mei 2008 11:24

zeker niet kopen.

Dat zijn mensen die zo'n ticket gekocht hebben, niet om naar het voetbal te gaan, maar om ze nadien met veel winst door te verkopen :mad:

JUV€NTINO the buffalo
Contacteer:

Bericht door JUV€NTINO the buffalo » do 01 mei 2008 12:18

't Is wreed, een schande vind ik het zo'n dingen. :(
Fear can hold you prisoner, hope can set you free - The Shawshank Redemption

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » do 01 mei 2008 12:23

Goede raad aan mensen die twijfelen om dit ticket te kopen: DOE HET NIET !!!

Je word in 't zak gezet! :mad:
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

Spursfan

Bericht door Spursfan » do 01 mei 2008 12:37

kieke schreef:zeker niet kopen.

Dat zijn mensen die zo'n ticket gekocht hebben, niet om naar het voetbal te gaan, maar om ze nadien met veel winst door te verkopen :mad:
En als je denkt dat het om geïsoleerde gevallen gaat... Ik heb sowieso al een natuurlijke afkeer van E-bay en consoorten, dus houden jullie het voor mij de komende weken maar eens in de gaten.

Merci bestuur. Het legt hun tekortkomingen nog maar eens bloot: korte termijnvisie en (daardoor) geen ontzag voor hun eigen achterban.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » do 01 mei 2008 13:34

't bestuur heeft het weer gedaan :lol: :roll:
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Spursfan

Bericht door Spursfan » do 01 mei 2008 13:36

buffalo impact schreef:'t bestuur heeft het weer gedaan :lol: :roll:
Mijn visie is al tot in den treure herhaald. Je kan niet iedereen mee hebben.
Het is de schuld van de Nekken! Ge moet maar durven: aan een ticket proberen raken!

Lohocla
Contacteer:

Bericht door Lohocla » do 01 mei 2008 13:46

Spursfan schreef:
buffalo impact schreef:'t bestuur heeft het weer gedaan :lol: :roll:
Mijn visie is al tot in den treure herhaald. Je kan niet iedereen mee hebben.
Het is de schuld van de Nekken! Ge moet maar durven: aan een ticket proberen raken!
wat kan het bestuur er nu aan doen dat iemand met mindere bedoelingen achter een ticket zou gaan of een ticket op ebay zou verkopen ????

ik vind het ook nie kunnen, en zo iemand zou heel hard moeten bestraft worden. ik vind zo'n verkoop niet correct, moest hij het nu nog verkopen aan de werkelijke prijs is er geen enkel probleem vind ik. maar met winst = fout.

Stel je koopt een kaart en je kan echt niet gaan, je verkoopt je kaart door via ebay aan de eerste bieder aan vaste werkelijke prijs ? geen enkel probleem voor mij.

wie zegt trouwens dat de persoon die verkoopt via ebay wel degelijk een kaartje heeft ? en niet gewoon geld wil vangen voor een vals ticket ??? daar kan geen enkel bestuur iets aan doen. zo zit de wereld helaas in elkaar, er zijn mensen met slechte bedoelingen en mensen met goede bedoelingen.
We Are Blue, We Are White, We Are Con-Pac Dynamite ;o)

Spursfan

Bericht door Spursfan » do 01 mei 2008 14:55

Lohocla schreef:
Spursfan schreef: Mijn visie is al tot in den treure herhaald. Je kan niet iedereen mee hebben.
wat kan het bestuur er nu aan doen dat iemand met mindere bedoelingen achter een ticket zou gaan of een ticket op ebay zou verkopen ????

ik vind het ook nie kunnen, en zo iemand zou heel hard moeten bestraft worden. ik vind zo'n verkoop niet correct, moest hij het nu nog verkopen aan de werkelijke prijs is er geen enkel probleem vind ik. maar met winst = fout.

Stel je koopt een kaart en je kan echt niet gaan, je verkoopt je kaart door via ebay aan de eerste bieder aan vaste werkelijke prijs ? geen enkel probleem voor mij.

wie zegt trouwens dat de persoon die verkoopt via ebay wel degelijk een kaartje heeft ? en niet gewoon geld wil vangen voor een vals ticket ??? daar kan geen enkel bestuur iets aan doen. zo zit de wereld helaas in elkaar, er zijn mensen met slechte bedoelingen en mensen met goede bedoelingen.
Kijk, ik wil nogmaals onderstrepen dat zwarte verkoop onvermijdelijk is.

Het kon wel beperkt worden door supportersfederaties, abo's, trouwe supporters en alles wat gelinkt is met blauw-wit tijd en voorrang te geven.
Niemand had dit kunnen voorspellen, dus laten we op zijn minst hopen dat dit in de toekomst beter zal aangepakt worden.

Till I Die Blue-White
Contacteer:

Bericht door Till I Die Blue-White » vr 02 mei 2008 8:31

als ge es goe kijkt naar alle aanbiedingen op ebay van tickets zijn er drie verschillende aanbieders maar wel met hetzelfe tekstje bij hun object... dit kan geen toeval zijn !!!!

Eén ticket BOVENAAN in vak E, tribune 4. Zoals U kan zien op rij nr 30 (plaats 18) dus prachtig zicht!

-> Ambiance vak (anderlecht zijde)

Kan zelf niet gaan wegens omstandigheden. Jammer want had er enorm naar uitgekeken.

De tickets kunnen aangetekend worden verzonden mits meerprijs van 4,80 Euro of worden afgehaald.

Veel plezier bij de wedstrijd !!!

PS: ENKEL VERKOOP AAN ANDERLECHT SUPPORTER !!!!!!!

=> kapotmaken die handel

Genteneir

Bericht door Genteneir » vr 02 mei 2008 10:07

da's dan ook ne klootzak die 5tickets verkoopt. Levert hem al bijna 400 euro op. :mad:

voetbalgrumpie

Bericht door voetbalgrumpie » vr 02 mei 2008 10:47

Spursfan schreef:
Lohocla schreef: wat kan het bestuur er nu aan doen dat iemand met mindere bedoelingen achter een ticket zou gaan of een ticket op ebay zou verkopen ????

Kijk, ik wil nogmaals onderstrepen dat zwarte verkoop onvermijdelijk is.

Het kon wel beperkt worden door supportersfederaties, abo's, trouwe supporters en alles wat gelinkt is met blauw-wit tijd en voorrang te geven.
Niemand had dit kunnen voorspellen, dus laten we op zijn minst hopen dat dit in de toekomst beter zal aangepakt worden.

:sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep:

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 02 mei 2008 10:50

Soms moet ik mijn meerdere erkennen. En dat is nu gebeurd. Klasse.

Anguloce

Bericht door Anguloce » vr 02 mei 2008 10:57

:lol:

voetbalgrumpie

Bericht door voetbalgrumpie » vr 02 mei 2008 10:58

Het kon wel beperkt worden door supportersfederaties, abo's, trouwe supporters en alles wat gelinkt is met blauw-wit tijd en voorrang te geven

om deze zin is het mij te doen

das zever in pakjes vind ik,want zo ga je nog niet die gewiekste personen er uit krijgen,maar wat je wel gaat verkrijgen is dat er veel sups op hun honger gaan ziten,want door mijn werk bvb kan ik niet veel gaan naar het voetbal,ik werk elk weekend(kheb er voor gekozen en heb er geen spijt van)
maar voor mij zijn de beker en eventuele europese wedstrijden een must om te gaan kijken,dus in jullie ogen ben ik waarschijnlijk geen trouwe sup meer en val ik dus uit de boot

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 02 mei 2008 11:00

Ik ben de laatste om over u te oordelen als supporter. Uw post is al stukken beter.

voetbalgrumpie

Bericht door voetbalgrumpie » vr 02 mei 2008 11:02

Spursfan schreef:Ik ben de laatste om over u te oordelen als supporter. Uw post is al stukken beter.
:thumb:

Genteneir

Bericht door Genteneir » vr 02 mei 2008 11:04

Spursfan schreef:Soms moet ik mijn meerdere erkennen. En dat is nu gebeurd. Klasse.
:lol:

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » vr 02 mei 2008 11:08

Het doorverkopen van tickets voor sportmanifestaties is in België verboden. Als je het meldt aan ebay halen ze het onmiddelijk van hun site.
Bovendien kan de organisator de tickets annuleren. Dus meld je het best ook aan de club. Tracht wel de nummers van het ticket te achterhalen.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

.Boris.

Bericht door .Boris. » za 03 mei 2008 7:53

het is echt moeilijk om aan een kaart te geraken als je nog geen hebt, gelukkig heb ik al één :D
Droit au but! OM!

Gesloten