DVD Finaledag

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
UBZ

DVD Finaledag

Bericht door UBZ » di 06 mei 2008 19:19

Indien er genoeg vraag naar is, en ik een goede prijs krijg van de VRT om minstens zekers de beelden van de doelpunten aan te kopen en op een dvd te plaatsen. Indien sambam niet te duur is..
Zal er een dvd gemaakt worden met de sfeerbeelden, vertrek buscaravan, aankomst buffalodorp te Brussel, sfeerbeelden in het stadion, en de sfeerbeelden op het St Pietersplein, het afsluitende feest enz...
Interviews met spelers,trainer en bestuur.
De DVD zal bedrukt zijn en in een videodoos zitten
Er is reeds een overeenkomst met bestuur AA Gent
Prijs zou rond de 10 euro zijn.
Goed voor zo 45 min.
Een blijvend aandenken van 18 mei...

Groeten Richard De Meyer
info@vadro.be[/i]

El Belga

Bericht door El Belga » di 06 mei 2008 19:25

:clap: De wind zit goe vandaag, der is hier al weer een serieus pak initiatieven overgewaaid! :D
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

ultrasboygent

Bericht door ultrasboygent » di 06 mei 2008 19:32

sjiek,
een must,
hopenlijk doen ze niet te moeilijk :clap:
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "

matt_buffalo

Bericht door matt_buffalo » di 06 mei 2008 21:01

Ik zal het zeker kopen! Als er maar voldoende sfeerbeelden bijzitten.

--fred--

Bericht door --fred-- » di 06 mei 2008 21:08

doen!
pura vida!!

Till I Die Blue-White
Contacteer:

Bericht door Till I Die Blue-White » di 06 mei 2008 21:16

zeker doen ga echt sjiek zijn :)
moogt al eentje aan de kant leggen voor mij :D :clap:

Svenne

Bericht door Svenne » di 06 mei 2008 21:25

idem
kwil ook eentje!! :clap: :bluewhite:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Ins@ne²

Bericht door Ins@ne² » di 06 mei 2008 23:13

Sowieso zou een dvd met de bekercampagne zwaar verkopen, als we die winnen! Efkes een 5-1 opgehaald, iedereen had ons al afgeschreven en velen onder ons hadden den beker al uit hun kop gezet en we staan nu efkes in de finale! Het ottenstadion heeft nu ook zijn mirakel!

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 06 mei 2008 23:15

Ik zou ook eerder voor een dvd met de hele campagne gaan?
Of zou dat teveel gaan kosten?

In elk geval de volledige match!
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

vroem

Bericht door vroem » di 06 mei 2008 23:16

Ins@ne² schreef:Sowieso zou een dvd met de bekercampagne zwaar verkopen, als we die winnen! Efkes een 5-1 opgehaald, iedereen had ons al afgeschreven en velen onder ons hadden den beker al uit hun kop gezet en we staan nu efkes in de finale! Het ottenstadion heeft nu ook zijn mirakel!
Grmmbblll.
Na de match op kortrijk had ik omdat ik echt zo pissed was gezegd;tis passee maar na een aantal dagen nadien toen ik eindelijk wat rustig was en alles op een rijtje zette geloofde ik er gewoonweg in,ik had een heel goed gevoel en ik had gezegd dat als we aan de rust 2-0 zouden kunnen voorstaan we het zouden halen.Dan moet je natuurlijk beetje de geluksfactor bijhebben maar boem,4-0 en den dezen kreeg alweer gelijk,lol.
Nu goed;ik geloofde er samen met een kleine groep mensen nog volledig in.Al die andere hebben hun ploeg mooi in de steek gelaten en nu opeens zijn het goeie,nu opeens ist goed en zie je ze allemaal tegen standard.
Ik krijg er wat van.

El Belga

Bericht door El Belga » di 06 mei 2008 23:30

vroem schreef:
Ins@ne² schreef:Sowieso zou een dvd met de bekercampagne zwaar verkopen, als we die winnen! Efkes een 5-1 opgehaald, iedereen had ons al afgeschreven en velen onder ons hadden den beker al uit hun kop gezet en we staan nu efkes in de finale! Het ottenstadion heeft nu ook zijn mirakel!
Grmmbblll.
Na de match op kortrijk had ik omdat ik echt zo pissed was gezegd;tis passee maar na een aantal dagen nadien toen ik eindelijk wat rustig was en alles op een rijtje zette geloofde ik er gewoonweg in,ik had een heel goed gevoel en ik had gezegd dat als we aan de rust 2-0 zouden kunnen voorstaan we het zouden halen.Dan moet je natuurlijk beetje de geluksfactor bijhebben maar boem,4-0 en den dezen kreeg alweer gelijk,lol.
Nu goed;ik geloofde er samen met een kleine groep mensen nog volledig in.Al die andere hebben hun ploeg mooi in de steek gelaten en nu opeens zijn het goeie,nu opeens ist goed en zie je ze allemaal tegen standard.
Ik krijg er wat van.
Ik kan dat ergens wel begrijpen, maar denk niet dat het echt nodig is om dit nog eens op te rakelen...
Laat ons nu maar genieten van de euforie en 'united as one' naar de finale toeleven! ;)

ichmwa

Bericht door ichmwa » di 06 mei 2008 23:32

Wat vroem eigenlijk wil duidelijk maken: hij weet zoveel van voetbal dat hij wist dat gent zich ging plaatsen tegen kortrijk.
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

vroem

Bericht door vroem » di 06 mei 2008 23:38

ichmwa schreef:Wat vroem eigenlijk wil duidelijk maken: hij weet zoveel van voetbal dat hij wist dat gent zich ging plaatsen tegen kortrijk.
Dat wete je nooit.
Mss ben jij nu wel zo'n frusto die de ploeg toen ik de steek heeft gelaten.
Ik geloofde er wel nog in en das een feit en ik heb weldegelijk nog voor de match tegen mijn maat gezegd wat die 2-0 betreft.Nogmaals,ik noem het jaloezie ik gewoon dikwijls het geluk heb ik er opzit of niet ver van zit.

Anguloce

Bericht door Anguloce » di 06 mei 2008 23:50

Ja, slechts 99% van de supporters had het over die 2-0 aan de rust, Sollied zei het letterlijk in de pers. Zotte peet gij!

vroem

Bericht door vroem » di 06 mei 2008 23:55

Anguloce schreef:Ja, slechts 99% van de supporters had het over die 2-0 aan de rust, Sollied zei het letterlijk in de pers. Zotte peet gij!
Sollied zegt idd zijn gedacht en ik zeg de mijne.
Vraag het dan aan mijne maat als je mij toch nooit geloofd,als je toch altijd zo bezig bent en denkt ik steeds aan het zeveren bent,vraag het hem gewoon dan?

Ik zeg altijd eerlijk en vlakaf mijn gedacht.

Anguloce

Bericht door Anguloce » wo 07 mei 2008 0:00

Kzeg toch niet dak u nie geloof.

Kzeg u wel da ge gene Jezus zijt omda ge iets "voorziet" dat 99% vd supporters voorzag als goed scenario om nog door te stoten, en de trainer zelfs id kranten zei.

vroem

Bericht door vroem » wo 07 mei 2008 0:01

Anguloce schreef:Kzeg toch niet dak u nie geloof.

Kzeg u wel da ge gene Jezus zijt omda ge iets "voorziet" dat 99% vd supporters voorzag als goed scenario om nog door te stoten, en de trainer zelfs id kranten zei.
Ik heb gezien hoeveel er waren tegen kortrijk,dan zag je hoeveel gent supporters er nog in geloofden.99%?
:eek:

Jezus?Ik ben geene jood.

El Belga

Bericht door El Belga » wo 07 mei 2008 0:03

vroem schreef:
Anguloce schreef:Ja, slechts 99% van de supporters had het over die 2-0 aan de rust, Sollied zei het letterlijk in de pers. Zotte peet gij!
Sollied zegt idd zijn gedacht en ik zeg de mijne.
Vraag het dan aan mijne maat als je mij toch nooit geloofd,als je toch altijd zo bezig bent en denkt ik steeds aan het zeveren bent,vraag het hem gewoon dan?

Ja hallo maat, schopte gij altijd zo wilt in het rond? :confused:
Ge moet u nie verdedigen man, er is hier niemand die u aanvalt... :)

El Belga

Bericht door El Belga » wo 07 mei 2008 0:04

vroem schreef:

Ik heb gezien hoeveel er waren tegen kortrijk,dan zag je hoeveel gent supporters er nog in geloofden.99%?

Jezus?Ik ben geene jood.
En het wordt er alsmaar beter op... :roll:

vroem

Bericht door vroem » wo 07 mei 2008 0:07

El Belga schreef:
vroem schreef: Sollied zegt idd zijn gedacht en ik zeg de mijne.

Ja hallo maat, schopte gij altijd zo wilt in het rond? :confused:
Ik schop nergens wil in het rond.
Ik zeg zoals het is,ik ben geen meeloper en ik was er thuis tegen kortrijk en geloofde er nog in en had weldegelijk voor de match gezegd dat als we 2-0 zouden kunnen voorstaan de kans heel groot is als ze zo bleven verder spelen ze het zouden halen.
De twijfel sloeg er wel wat in naarmate de tijd tikte en tikte tot wanneer muta dat doelpunt scoorde.
99% van de supporters geloofden der nog in?Juist,daardoor er zo weinig volk was ook al was het tegen kortrijk?
Juist,velen hebben net gedacht,we liggen er sowieso toch uit,dus ik ga niet gaan kijken,pf.
Als men dat niet kan verdragen dit iemand recht voor de raap zegt en waarheid als een koe is?

El Belga

Bericht door El Belga » wo 07 mei 2008 0:19

vroem schreef:
El Belga schreef: Ja hallo maat, schopte gij altijd zo wilt in het rond? :confused:
Ik schop nergens wil in het rond.
Ik zeg zoals het is,ik ben geen meeloper en ik was er thuis tegen kortrijk en geloofde er nog in en had weldegelijk voor de match gezegd dat als we 2-0 zouden kunnen voorstaan de kans heel groot is als ze zo bleven verder spelen ze het zouden halen.
De twijfel sloeg er wel wat in naarmate de tijd tikte en tikte tot wanneer muta dat doelpunt scoorde.
99% van de supporters geloofden der nog in?Juist,daardoor er zo weinig volk was ook al was het tegen kortrijk?
Juist,velen hebben net gedacht,we liggen er sowieso toch uit,dus ik ga niet gaan kijken,pf.
Als men dat niet kan verdragen dit iemand recht voor de raap zegt en waarheid als een koe is?
Neenee, versta mij nie verkeerd e... ik heb het wel voor mensen die hun gedacht zeggen.
Maar ik snap nie waarom dat die discussie hier nu nog nekeer wordt bovengehaald...
Ja, er was bedroevend weinig volk tegen Kortrijk. Nee, ik vind ook dat die thuisblijvers ongelijk hadden en dat ambeteerde mij ook.
En ja, ik stond er ook nog vol geloof en ik heb ook tegen mijn maten gezegd: "als we aan de rust 2-0 staan gaan we wss door."
(Ik ben nie aant lachen mee u, tis echt zo)
Maar waarom dat da dus allemaal nog eens moet bovengehaald worden? :s

Het is jammer dat er redelijk wa afgehaakt hebben, maar dat is al meer dan genoeg gezegd. Zand erover, allemaal op 1 lijn en met
20.000 gekken naar Brussel! :)

vroem

Bericht door vroem » wo 07 mei 2008 0:23

Voorbeeldje;men zit dan bezig over die boeren van brugge ja :).
Successupporters en terecht.Maar soms eens in eigen boezem kijken en dan heb ik het over die mensen die gewoon zijn thuis gebleven omdat ze toch zegden,pf,we liggen eruit,ik laat ze maar in de steek.Natuurlijk zal nu niemand daarvoor uitkomen want dan weet je het verwijt zal krijgen van ..........;-)(en terecht).
Nu goed,ieder doet wat'em wil natuurijk.
Ik weet dat er mensen bij zijn die helaas moesten werken en geen conge krijgen,volledig te begrijpen.

Soit;ik laat het hier bij.

Anguloce

Bericht door Anguloce » wo 07 mei 2008 0:47

vroem schreef:

Jezus?Ik ben geene jood.
Da zeg ik toch nie?

Ik zeg dat 99% vd supporters 2-0 aan de rust vooropstelde als een mooie uitgangspositie om toch nog door te stoten. Of ze nu int stadion zaten of niet het doet er niet toe.

Tgaat er hem om dat ge geen voorspellende krachten hebt omdat ge voor de match zegt dat als we 2-0 aan de rust voorstaan, het nog goed mogelijk is.

Of had ge het voor de match al allemaal in geuren en kleuren in uwen glazen bol gezien?

vroem

Bericht door vroem » wo 07 mei 2008 0:58

Anguloce schreef:
vroem schreef: Ik heb gezien hoeveel er waren tegen kortrijk,dan zag je hoeveel gent supporters er nog in geloofden.99%?

Jezus?Ik ben geene jood.
Da zeg ik toch nie?

Ik zeg dat 99% vd supporters 2-0 aan de rust vooropstelde als een mooie uitgangspositie om toch nog door te stoten. Of ze nu int stadion zaten of niet het doet er niet toe.

Tgaat er hem om dat ge geen voorspellende krachten hebt omdat ge voor de match zegt dat als we 2-0 aan de rust voorstaan, het nog goed mogelijk is.

Of had ge het voor de match al allemaal in geuren en kleuren in uwen glazen bol gezien?
Aha,maar nu leg je het tenminste klaar en duidelijk uit wat je bedoelde,ja zeg,zeg dat wat eerder,ik heb dus duidelijk geen glazen bol.

Een warrior heeft altijd krachten :D

smoke

Bericht door smoke » wo 07 mei 2008 2:05

oké dan :D

Hoe zit het nu met dienen dvd :D

Snoesje

Bericht door Snoesje » wo 07 mei 2008 6:57

indien VRT moeilijk zou doen, kunnen we ook eigen foto's en sfeerbeelden verzamelen en daar dan compilatie van laten maken. :D
Who needs big tits, when you have an ass like mine :-)

WHITE REBEL

Bericht door WHITE REBEL » wo 07 mei 2008 10:02

Van mij mag de DVD zelf 15euro kosten en dan mssn langer duren ofzo. Als ermaar zoveel mogelijk beelden van de 20 000 superenthousiaste Buffalo's inzitten van voor tijdens en na de match. Goed initiatief!! Kan al ni meer wachten tot den 18e, ma kzal waarschinlijk wel ni den enigsten zijn.... Come on blue white :clap: :bluewhite: :hat:

UBZ

Bericht door UBZ » wo 07 mei 2008 10:45

Overeenkomst met VRT is in de maak
Waarvoor dank
Nu nog Sabam en ik begin er aan.

De Meyer Richard

kieke

Bericht door kieke » wo 07 mei 2008 10:51

bwa, wat is het probleem...

je kan toch zelf uw dvd speler programmeren en het dus zelf opnemen...

UBZ

Bericht door UBZ » wo 07 mei 2008 11:24

u kan ze inderdaad opnemen
maar niet op dvd zetten en verkopen zonder toelating
MONSTERBOETES
De rechten houders betalen enorme geldsommen aan de voetbalbond
en de voetbalploegen
is normaal dat HUN WERK niet zomaar iedereen te koop aanbied
zou simpel zijn het werk van andere zomaar te verspreiden

Gesloten