Geel, de échte parel der Kempen. Maar soit, waar dan ook ginder, de mensen zijn over 't algemeen tolleranter dan in onze regio's.BuffaloKatje schreef:In Geel ist dan beter dan in Balen, ze, Spursfan...daar staan ze (op een paar na) achter de Buffalo'sSpursfan schreef: Tja, ik van 't weekend in Balen ook. Loop daar met mijn vriendin, en ik in mijn truitje dat nu zo langzaam aan in mijn persoonlijkheid is gesmolten.
Plots stopt daar een golfke met gierende banden, 4 gedrogeerde gasten in, halve liters aant zuipen (pas op, niks op tegen, buiten da rijden dan)
"Eeh motteken, goi duurft! Anderlicht! Anderlicht!"
Ik gaf hen de thumbs-up, en liep verder. Tot hier toe nog nergens ambras gehad. Tot hier toe.
Cup-Final sTrEsS-Topic
- Spursfan
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
- Bleu-WhiTe
- Buffalogirlforever14
- kluutzaksken
- kluutzaksken
- tuuveneire
En hoe is de sfeer in brussel?SiebeK schreef:JAAAA
TIS VANDAAG ZOVER
OM 16u30 AFTRAP!!!!
Bufalloooooooooooooooooooooooooooooooooos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
- Buffalogirlforever14
Jaja op school morge moet da ook gebeuren, cheerleaden..Svenne schreef:maakt van trainster gewoon cheerleader ofzo en kben akkoordBuffalogirlforever14 schreef:ik droomde dat ik de vrouwelijke nieuwe trainster was
maja ze hebben mij ingeschreven voor rugby en djembe leuk

This zo PAV dag dus tzal leuk worden pfff.
* Feels so good when you're doing all the things that you wanna do. *
- matt_buffalo
Heb ik gehad met boeren... Ik was aan het fietsen in Bottelare, deelgemeente van MerelbekeSpursfan schreef:Tja, ik van 't weekend in Balen ook. Loop daar met mijn vriendin, en ik in mijn truitje dat nu zo langzaam aan in mijn persoonlijkheid is gesmolten.Boirke schreef: Idem, ken dat gevoel, loopt hier ook zo nen kleinen rond met nen fellen bek...
Plots stopt daar een golfke met gierende banden, 4 gedrogeerde gasten in, halve liters aant zuipen (pas op, niks op tegen, buiten da rijden dan)
"Eeh motteken, goi duurft! Anderlicht! Anderlicht!"
.

Mijne middevinger opgestoken en ze begonnen daar weer te roepen en te doen en dan maar een zijwegske gepakt

Laatst gewijzigd door matt_buffalo op do 15 mei 2008 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
moh waar gij u druk in maakt! reageerdu keer goe af en tis direct weekendBuffalogirlforever14 schreef:Jaja op school morge moet da ook gebeuren, cheerleaden..Svenne schreef: maakt van trainster gewoon cheerleader ofzo en kben akkoord
maja ze hebben mij ingeschreven voor rugby en djembe leuk![]()

Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....
- skirmisher
- Buffalogirlforever14
This toch beter dan les he, en maandag ook geen school OLEEE !Svenne schreef:moh waar gij u druk in maakt! reageerdu keer goe af en tis direct weekendBuffalogirlforever14 schreef: Jaja op school morge moet da ook gebeuren, cheerleaden..
maja ze hebben mij ingeschreven voor rugby en djembe leuk![]()
Zondag word de mooiste dag uit mijn leven

Ik heb vannacht gedroomd van de finale...
Ik weet nog dak achter de goal op de tribune stond en dat iedereen al van voor de match aant flippen was...
Na 6 minuten, dribbelke van Ruiz op de flank, lage inswingende voorzet en Foley die hem er keihard inloopt! (zo een goal à la die tweede van Zenith)
--> heel die tribune

Kweet helaas niemeer hoeveel dat geëindigd is...
Ik weet nog dak achter de goal op de tribune stond en dat iedereen al van voor de match aant flippen was...
Na 6 minuten, dribbelke van Ruiz op de flank, lage inswingende voorzet en Foley die hem er keihard inloopt! (zo een goal à la die tweede van Zenith)
--> heel die tribune

Kweet helaas niemeer hoeveel dat geëindigd is...

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
op espn wast gisteren heruitzending van de halve finale van euro 2000 in het koning boudewijnstadion tussen frankrijk en portugal, portugal kwam 1-0 voor en speelden de eerste helft naar onze spionkop toe, in de tweede helft maakt frankrijk gelijk, en in de verlengingen (met golden goal) kregen ze een strafschop na handspel van xavier, ook toen speelde frankrijk naar onze spionkop
DUS
ik hoop dat gent de eerste helft weg van de spionkop speelt en alles is in kannen en kruiken
*hopen hopen hopen*
BIJGEVOLG
als dien foley et verkeerde kiest bij den tos ebn we et amal gescheten e, joenge joenge joenge
DUS
ik hoop dat gent de eerste helft weg van de spionkop speelt en alles is in kannen en kruiken
*hopen hopen hopen*
BIJGEVOLG
als dien foley et verkeerde kiest bij den tos ebn we et amal gescheten e, joenge joenge joenge
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft
- Buffalogirlforever14
dit ook"Ik weet niet wat er deze stad plots bezielt. Overal waar je komt, wie je ook ontmoet, er is nog maar één gespreksonderwerp. Iedereen gaat zondag naar Brussel toe en hunkert naar bekerwinst. Om eerlijk te zijn, dit heb ik nog nooit meegemaakt. In Griekenland waren de fans ook wel passioneel, maar de manier hoe deze stad zich oplaadt voor de finale is werkelijk uniek!
Wie heeft da gezegd? Tis idd wel mooi!Buffalogirlforever14 schreef:
dit ook"Ik weet niet wat er deze stad plots bezielt. Overal waar je komt, wie je ook ontmoet, er is nog maar één gespreksonderwerp. Iedereen gaat zondag naar Brussel toe en hunkert naar bekerwinst. Om eerlijk te zijn, dit heb ik nog nooit meegemaakt. In Griekenland waren de fans ook wel passioneel, maar de manier hoe deze stad zich oplaadt voor de finale is werkelijk uniek!

\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/
- Buffalogirlforever14
- BIEB
- Contacteer:
kheb officieel stress, just dutje gedaan en nogal rare buffalodroom gehad 

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- Buffalogirlforever14
- Buffalogirlforever14
Ons Chriske, staat op www.kaagent.beEl Belga schreef:Wie heeft da gezegd? Tis idd wel mooi!Buffalogirlforever14 schreef:

- Buffalogirlforever14