Cup-Final sTrEsS-Topic
- HannesGent
- buffalo impact
Ideaal, moeder en dochter liggen toch nog in de materniteit dan en op zondag zal er wel genoeg ander bezoek zijn.jelgerhaemelinck schreef:Yupla, GOOD NEWS !!!jelgerhaemelinck schreef:Verdoeme .... ik slaap 's nachts niet meer.
Mijn madam is nog steeds hoogzwanger, maar de kleine wil niet komen.
Vermoedelijke datum was 18 mei. Het zag er naar uit dat de kleine 2 weken vroeger ging geboren worden, maar ze vertikt het om eruit te komen ...![]()
Als de kleine zondag vóór 10u 's morgens nog niet geboren is, mag ik niet mee van madam. Wat te verstaan is natuurlijk.
![]()
Nog 5 dagen bang afwachten.
Mijn vrouwtje heeft mij vandaag een prachtige dochter geschonken, genaamd LISA.
Dat wil dus zeggen dat den dezen zijn vaderschap mag vieren op zondag 18 mei in Brussel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
't leven kan toch schoon zijn. Eerst een pracht van een dochter en dan den beker naar Gent halen.
Nogmaals proficiat Jelger

Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.
-
-
-
Die heb ik uit mijn bed gesmeten van de stressPipoken schreef:of uw madam te ambeterenernie schreef: Uhu, ik slaap héél moeilijk, in. Maar da lost ge op door nog vlug een paar pintjens door te lsuizen voor ge in u bed kruipt![]()

neenee, die woont nog bij de ouders, student é

Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"
Go SK Erembodegem!
Go SK Erembodegem!
- buffalooken
Bij mij is het nu wel degelijk begonnen, stressfactor 100
Deze nacht rond een uur of 3 in men bed gekropen en nog een uur of 2 liggen draaien en keren, kwas de grote dag al een beetje in mijn koppeke aant afspelen. Mijn wekkerke gezet om 10 uur, normaalgezien bennek enen die heel moeilijk wakker te krijgen is en zeker niet wakker wordt voor mijne wekker afloopt.
Deze morgen om 9 uur wast van da, kschoot al schuddend en bevend wakker. Tmag er nu toch wel vlug gaan zijn ze
Deze nacht rond een uur of 3 in men bed gekropen en nog een uur of 2 liggen draaien en keren, kwas de grote dag al een beetje in mijn koppeke aant afspelen. Mijn wekkerke gezet om 10 uur, normaalgezien bennek enen die heel moeilijk wakker te krijgen is en zeker niet wakker wordt voor mijne wekker afloopt.
Deze morgen om 9 uur wast van da, kschoot al schuddend en bevend wakker. Tmag er nu toch wel vlug gaan zijn ze

We are the children of the higher man
-
Eerst nen dikke proficiat aan Jelger
zie maar dadde u manieren houdt zondag, u vrouwke zal mss ook wel naar de final kijken en als ze u daar dan zo zat as een ratte ga zien...
Voor de rest: al gans de week den harteklop hier, nie te doen... als ik maar aan zondag peis of ik hoor er over spreken dan begint het weer... Ier op 't werk veel klanten van 'en gade gaan kijken zondag, tzal wel de moeite zijn'... Da leeft dus echt hé, jong en oud, ma allemaal positief over de gantoise ze, iedereen gunt het hen
Heb ook al gans de wek mijne gilet van gent over mijne stoel hangen, de mensen zien da dan e en dan beginnen ze er over... Af en toe verlies ik wel keer mijn concentratie ook ze, ma mijn bazin heeft er gelukkig begrip voor... ze weet dak een stresskieken ben
heeft da hier al dikwijls mogen meemaken... Morgen nog nen dag werken, ist best eigenlijk, dan bennek bezig mee iets, want thuis ga'k toch nie anders doen dan de muren oplopen en tien keer mijn kat proberen een blauw-wit sjaalke aan te binden, ma tis mij tot nu toe nog nie gelukt en dan ga'k nog meer ambetant lopen omdat nie lukt... Grrrrrr nog 2 dagen en 2 slapeloze nachten te gaan...

Voor de rest: al gans de week den harteklop hier, nie te doen... als ik maar aan zondag peis of ik hoor er over spreken dan begint het weer... Ier op 't werk veel klanten van 'en gade gaan kijken zondag, tzal wel de moeite zijn'... Da leeft dus echt hé, jong en oud, ma allemaal positief over de gantoise ze, iedereen gunt het hen

ZLATAN = JUNAK 

Oli schreef:Zlatan moet hier trouwens blijven. Voor het leven.
- kluutzaksken
- kluutzaksken
Just nie! Mijn deerne zit op koternie schreef:Die heb ik uit mijn bed gesmeten van de stressPipoken schreef: of uw madam te ambeteren![]()
![]()
![]()
neenee, die woont nog bij de ouders, student ége zijt er niets mee met studenten
(waarschijnlijk nu een paar die tegen mijn karre gaan rijden
)

BIEB schreef:KAA Gent. Live it.
Als apotheker wil ik de puntjes op de "i" zetten : IMODIUM! Ik neem in alle geval toch een paar smelttabletjes mee naar Brussel. Beter voorkomen ...Buffalodave2 schreef:Een goede raad voor al diegenen die wat centjes willen bijverdienen:
Koop u vandaag aandelen van Jansen-Cilag (verdeler Immodium) en verkoop ze dinsdag terug.
Gegarandeerd veel winst!!!!!!
(Deze post is geen beleggingsadvies)
Onlangs opgetekend: 'Léon Mokuna weet niet precies hoe oud hij is !!!'