Minuut stilte/applaus voor Sterchele?

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
vroem

Bericht door vroem » za 10 mei 2008 17:45

top68 schreef:Van mij mag het ook, liefst applaus. Hij was Rode Duivel. Het Koning Boudewijnstadion is hun thuis. Afscheid van een RD, misschien met de kapitein van fcb erbij...en als opsteker voor zijn familie.
Ik doe zeker mee.
Dzjeezes,hij was rode duivel,dat maakt vele uit datte,wat wil dat nog zeggen de dag van vandaag;rode duivel?;).
Rode duivels sucken langst alle kanten en iedere duts kan zelfs in meedoen en word geselecteerd.

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » za 10 mei 2008 18:10

Gewoon belachelijk. Geen minuut stilte en geen applaus voor de bekerfinale. Enkel dit weekend.

Ik stel voor dat we in groepjes van 23 naar Brussel gaan, uit respect voor Sterchele. :lol: :crazy:

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » za 10 mei 2008 19:06

ARAG schreef:De bekerfinale is de afsluiter van het voetbalseizoen. Ik vind het daarom niet abnormaal als er daarin ook een minuut stilte wordt gehouden voor al wie het afgelopen seizoen overleed.

MAAR ik vrees dat het niet gaat lukken om heel het stadion voor langer dan 5 seconden stil te houden. Ge hebt maar één zathoofd, dat heel de dag aan de drank heeft gezeten, nodig om den boel om zeep te helpen.

=> Geen minuut stilte dus. Applaus zou wel nog mogen.
²
#jesuisarnaud

Diedie
Contacteer:

Bericht door Diedie » zo 11 mei 2008 0:52

Het was dus een minuut applaus
BUFFALO IS ONS LEVEN !!

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » zo 11 mei 2008 7:23

En dat was allemaal mooi en respectvol en daarmee is de kous af...life goes on en volgende week is het partytime. :)
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

uustakker

Bericht door uustakker » zo 11 mei 2008 12:07

maak een spandoek met daarop

23 RESPEKT

meer moet da toch nie zijn

SiebeK

Bericht door SiebeK » zo 11 mei 2008 12:07

uustakker schreef:maak een spandoek met daarop

23 RESPEKT

meer moet da toch nie zijn
ja
of
23 RESPECT
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » zo 11 mei 2008 12:09

da is toch nie nodig??? :confused:
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

uustakker

Bericht door uustakker » zo 11 mei 2008 12:16

nee echt nodig is dat niet, maar het getuigt wel van manieren. En wij Gentenaars hebben dat denk ik. En dat mag de buitenwereld weten

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » zo 11 mei 2008 12:18

Ik denk dat we onze manieren wel getoond hebben door te applaudisseren op Dender en door hier zo'n 17 pagina's rouwbetuigingen neer te schrijven.
Het is en blijft een jammere zaak, maar ge moet hem nu ook niet heiliger maken dan de paus zelf he.
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

nutzie

Bericht door nutzie » zo 11 mei 2008 12:20

uustakker schreef:nee echt nodig is dat niet, maar het getuigt wel van manieren. En wij Gentenaars hebben dat denk ik. En dat mag de buitenwereld weten
Hoelang gaan we daar nog over zagen. Eergisteren zijn er twee meisjes gestorven in een brand. Niemand spreekt er nog over...

Ne gast dat zijn eigen de kop in rijdt daar maken we al die heisa over.

Moest het Sterchelé niet zijn maar een onbekende dan zat iedereen bezig: diene stomme kloot heeft hem doodgereden.

uustakker

Bericht door uustakker » zo 11 mei 2008 12:21

Daar heb je ook wel gelijk in.

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » zo 11 mei 2008 12:25

Sterchele is een persoon die gekend is door 100000den mensen. De jongen die de dag nadien ook om het leven is gekomen door een ongeval was misschien gekend door 1000 mensen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het verdriet bij die mensen niet even groot is. Maar als Mathilde bevallen is, werd er ook over niets anders gesproken op tv terwijl de mama van Milan hier op het forum waarschijnlijk niet op het scherm is geweest. Dat is eenmaal de maatschappij waar we in leven.
Buffalo Forever!

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » zo 11 mei 2008 12:27

buffalogirl8 schreef:Sterchele is een persoon die gekend is door 100000den mensen. De jongen die de dag nadien ook om het leven is gekomen door een ongeval was misschien gekend door 1000 mensen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het verdriet bij die mensen niet even groot is. Maar als Mathilde bevallen is, werd er ook over niets anders gesproken op tv terwijl de mama van Milan hier op het forum waarschijnlijk niet op het scherm is geweest. Dat is eenmaal de maatschappij waar we in leven.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

uustakker

Bericht door uustakker » zo 11 mei 2008 12:32

lol Smoje, en ik heb "den boom" gezien. Het was idd hoog

duvelke

Bericht door duvelke » zo 11 mei 2008 12:41

Dario Smoje schreef:
buffalogirl8 schreef:Sterchele is een persoon die gekend is door 100000den mensen. De jongen die de dag nadien ook om het leven is gekomen door een ongeval was misschien gekend door 1000 mensen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het verdriet bij die mensen niet even groot is. Maar als Mathilde bevallen is, werd er ook over niets anders gesproken op tv terwijl de mama van Milan hier op het forum waarschijnlijk niet op het scherm is geweest. Dat is eenmaal de maatschappij waar we in leven.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
:lol:

Spursfan

Bericht door Spursfan » zo 11 mei 2008 16:20

Als er dan toch een applaus zal komen, waar ik in feite geen voorstander van ben, mag zijne naam scanderen ook wel.

Da zal waarschijnlijk nie gebeuren, maar als 't zo zou zijn, doe ik zeker mee. Kuddegeest, ik doe er wél aan mee! ;)

Ik volg sommige mensen wel die het stilaan overroepen vinden, er zullen er nog volgen de komende dagen. En uiteindelijk gaat het leven verder. Studio 1 was ontroerend gisteren, misschien maar goed dat t de laatste speeldag was. Volgend seizoen zal alles begraven en vergeten zijn.

Maar toch is het een enorm verlies voor het Belgisch voetbal. Een rijzende ster te vroeg van ons ontnomen.

Een emotrutje.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

top68

Bericht door top68 » zo 11 mei 2008 16:50

vroem schreef:
top68 schreef:Van mij mag het ook, liefst applaus. Hij was Rode Duivel. Het Koning Boudewijnstadion is hun thuis. Afscheid van een RD, misschien met de kapitein van fcb erbij...en als opsteker voor zijn familie.
Ik doe zeker mee.
Dzjeezes,hij was rode duivel,dat maakt vele uit datte,wat wil dat nog zeggen de dag van vandaag;rode duivel?;).
Rode duivels sucken langst alle kanten en iedere duts kan zelfs in meedoen en word geselecteerd.
Domme redenering. Bij de 11 beste horen van je land betekent nog altijd iets. Uw opmerking is goed voor aan 'den toog', verder niet. Tenzij je makkelijk topscorer kan worden en door kan stoten tot Rode Duivel, dan heb je recht van spreken.
Maw, een afscheid als RD mag. Ik zeg wel mag. Zoals gezegd: als opsteker voor zijn familie, vrienden, .... en een gans stadion dat, in naam van alle niet-fcb'ers, toch respect kan tonen.
Allez Gantwoaze!

jonaszw

Bericht door jonaszw » zo 11 mei 2008 17:11

top68 schreef:
vroem schreef: Dzjeezes,hij was rode duivel,dat maakt vele uit datte,wat wil dat nog zeggen de dag van vandaag;rode duivel?;).
Domme redenering. Bij de 11 beste horen van je land betekent nog altijd iets. Uw opmerking is goed voor aan 'den toog', verder niet. Tenzij je makkelijk topscorer kan worden en door kan stoten tot Rode Duivel, dan heb je recht van spreken.
Maw, een afscheid als RD mag. Ik zeg wel mag. Zoals gezegd: als opsteker voor zijn familie, vrienden, .... en een gans stadion dat, in naam van alle niet-fcb'ers, toch respect kan tonen.
Akkoord dat de rode duivels in vergelijking met Frankrijk, Brazilië 0.01 waard zijn.
Maar België heeft voetbaltalent en je mag nog welk land ook nemen als je de 11 beste spelers van dat land eruithaalt denk je dan echt dat ze op niets trekken ??
Je moet eerlijk zijn was François een slechte speler ??
Is Steven Defour een slechte speler ???
Door iets te doen voor de dood van François kunnen we tonen aan België dat we geen krapuul zijn en dat we ook een hart hebben.
En idd we hebben onze steun beteugd aan François , maar er was verdomme 45000 man op de heizel zijn we met 50000 mensen we doen dit niet voor Brugge he, we doen dit voor het voetbal en omdat we een hart hebben.
Laatst gewijzigd door jonaszw op zo 11 mei 2008 17:17, 4 keer totaal gewijzigd.

vroem

Bericht door vroem » zo 11 mei 2008 17:14

top68 schreef:
vroem schreef: Dzjeezes,hij was rode duivel,dat maakt vele uit datte,wat wil dat nog zeggen de dag van vandaag;rode duivel?;).
Lol;als ik zie wie er allemaal geselecteerd is bij nationale ploeg;dikke lol zeg ik.
Rode duivel,stelt nogal veel voor.
Bij de beste 11,nogmaals;dit zijn niet de beste 11.
En iedere trainer selecteerd andere spelers.
Uw opmerking is zelfs nog niet waard voor aan den toog.

jonaszw

Bericht door jonaszw » zo 11 mei 2008 17:20

jonaszw schreef:
top68 schreef: Domme redenering. Bij de 11 beste horen van je land betekent nog altijd iets. Uw opmerking is goed voor aan 'den toog', verder niet. Tenzij je makkelijk topscorer kan worden en door kan stoten tot Rode Duivel, dan heb je recht van spreken.
Akkoord dat de rode duivels in vergelijking met Frankrijk, Brazilië 0.01 waard zijn.
Maar België heeft voetbaltalent en je mag nog welk land ook nemen als je de 11 beste spelers van dat land eruithaalt denk je dan echt dat ze op niets trekken ??
Je moet eerlijk zijn was François een slechte speler ??
Is Steven Defour een slechte speler ???
Door iets te doen voor de dood van François kunnen we tonen aan België dat we geen krapuul zijn en dat we ook een hart hebben.
En idd we hebben onze steun beteugd aan François , maar er was verdomme 45000 man op de heizel zijn we met 50000 mensen we doen dit niet voor Brugge he, we doen dit voor het voetbal en omdat we een hart hebben.

vroem

Bericht door vroem » zo 11 mei 2008 17:28

Sterchele heeft ondertussen al genoeg aandacht gekregen.Niet nog eens op een finale waar iedereen in feeststemming is.
Gaan ze voor mij ook dit doen?Ik heb ook nog gevoetbald?
:mad:

Aarst
Contacteer:

Bericht door Aarst » zo 11 mei 2008 17:33

Waarom maak jij je toch altijd zo druk Gent Rulez , je komt nooit naar de voetbal. Je predikt overal openheid en anti-Tsjeven taal. Maar dan zit je hier wel al een paar dagen net niet met tranen in de ogen over een paar hippie's die een blikje carlsquell achterlieten (adem in , adem uit). Sterker nog , Termont mailen. Maar ik ken jouw soort. Grote mond , tot de moment zelf , een beetje de wannabe kwajongen van de klas , je kent ze wel. Als iedereen pro God is , is hij anti. Als iedereen pro oorlog is , is hij anti. Meestal waren ze de hulpjes en meelopers van de echte rebellen. (lees : geen Deschachttypes).Simplistisch , maar ben over lagere school bezig. Dan nog op iedereen neerkijken ook , ik voldoe aan geen enkele van uw beschrijvingen , dus ik voel mij allerminst aangesproken. Maar ik leef en laat leven. Beslist eens proberen.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » zo 11 mei 2008 17:50

als t mij toeliet ben ik wel geweest ze dit jaar.

ik vind het spijtig dat je er zo over denkt, maar jij en ik zullen idd nooit dikke vrienden zijn. Dat stoort me ook niet, maar ik val je niet aan. Jij mij wel. Dus echt laten leven doe je niet he ;)

groetjes van de meeloper :wave:
have fun

Aarst
Contacteer:

Bericht door Aarst » zo 11 mei 2008 17:52

Ik probeer zeker niet meer op iemand te vitten dan iemand anders , maar zoals je ziet zit ik hier ondanks mijn schamel aantal postjes toch al een tijdje. In de beginfase was ik hier vaak aanwezig , maar ik postte nooit. Ik denk dat je mij verward met lulhoofd. Ik zeg gewoon als het mij niet aanstaat , en als je uitdeelt moet je kunnen incasseren ook. ;)

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » zo 11 mei 2008 17:53

je zegt het als het u niet aanstaat

maar je moet leven en laten leven.

rara wat klopt er niet ?
have fun

vroem

Bericht door vroem » zo 11 mei 2008 17:54

Aarst schreef:Ik probeer zeker niet meer op iemand te vitten dan iemand anders , maar zoals je ziet zit ik hier ondanks mijn schamel aantal postjes toch al een tijdje. In de beginfase was ik hier vaak aanwezig , maar ik postte nooit. Ik denk dat je mij verward met lulhoofd. Ik zeg gewoon als het mij niet aanstaat , en als je uitdeelt moet je kunnen incasseren ook. ;)
Hehe,je bent al even goed en slecht als mij.
:D :lol:

Aarst
Contacteer:

Bericht door Aarst » zo 11 mei 2008 17:56

GENT RULEZ schreef:je zegt het als het u niet aanstaat

rara wat klopt er niet ?
Dus je eigen mening ventileren is voor jou gelijkstaan met iemand bekritiseren/ontnemen van levensvrijheid ?

Als er iemand tegen mijn auto rijdt (een gabber , een hippie , een emo , ...) dan ga ik zeggen dat hij niet tegen mijnen auto moet rijden en dat hij kan dokken , maar ik ga niet over hun vet haar beginnen.

Snap je het.

top68

Bericht door top68 » zo 11 mei 2008 19:41

vroem schreef:
top68 schreef: Domme redenering. Bij de 11 beste horen van je land betekent nog altijd iets. Uw opmerking is goed voor aan 'den toog', verder niet. Tenzij je makkelijk topscorer kan worden en door kan stoten tot Rode Duivel, dan heb je recht van spreken.
Lol;als ik zie wie er allemaal geselecteerd is bij nationale ploeg;dikke lol zeg ik.
Rode duivel,stelt nogal veel voor.
Bij de beste 11,nogmaals;dit zijn niet de beste 11.
En iedere trainer selecteerd andere spelers.
Uw opmerking is zelfs nog niet waard voor aan den toog.
Je kan over de RD veel zeggen, maar uw opmerking alszou jij hetbeter doen, dat is dus cafépraat. Dat is mijn punt. Jij zal nooit RD zijn want je bent niet goed genoeg, simpel as that. Uiteraard stelt elke trainer die spelers op die hij goed vindt. Maar geen enkele zal rond Sterchélé gaan.
Mijn opmerking is dus idd te goed voor den toog, dat heb jij goed gezien.
Allez Gantwoaze!

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » zo 11 mei 2008 19:42

Aarst schreef:
GENT RULEZ schreef:je zegt het als het u niet aanstaat

rara wat klopt er niet ?
Dus je eigen mening ventileren is voor jou gelijkstaan met iemand bekritiseren/ontnemen van levensvrijheid ?

Als er iemand tegen mijn auto rijdt (een gabber , een hippie , een emo , ...) dan ga ik zeggen dat hij niet tegen mijnen auto moet rijden en dat hij kan dokken , maar ik ga niet over hun vet haar beginnen.

Snap je het.
nee

ik denk da gij slimmer zijt dan mij
have fun

Gesloten