Minuut stilte/applaus voor Sterchele?

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Spursfan

Bericht door Spursfan » zo 11 mei 2008 20:01

T. Ge hebt een lief nodig. Wie weet zit ze tussen die marginalen op de Graslei.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

borac

Re: Minuut stilte/applaus voor Sterchele?

Bericht door borac » zo 11 mei 2008 20:23

Simo schreef:Eerst en vooral is het niet om te discussiëren of er een minuut stilte of een minuut applaus moet zijn. Graag voor één keer misschien een beetje bij het onderwerp blijven.

De kans is groot dat Sterchele ter sprake zal komen bij de aftrap. Ook Joke Vande Velde, zijn vriendin en iemand die naar buiten komt als bekende vlaming die voor AA Gent supportert is misschien aanwezig.

Daarom lijkt het mij gepast, voor haar, en voor de buitenwereld om te tonen dat WIJ supporters zijn die WEL respect kunnen opbrengen voor (overleden) personen. Daarom mijn vraag:

Kunnen we geen gepaste hulde brengen, zoals de supporters en spelers van Mechelen dat ook konden voor de overleden Beerschot supporter. Ik ben geen salon supporter, ik ben geen "vrede" supporter, ik heb ook een anti-brugge t-shirt en ben niet bang van wat geweld, maar als ik zo beelden op tv zie wordt ik toch even stil en denk ik in mezelf: "respect".

Ik zou graag als ik later naar de beelden van de bekerfinale kijk ook dat gevoel hebben, samen met het gevoel van trots, omdat dat Buffalo' waren, en dat ik er één van was.
Allé jong, wat een referentie, is er nog een voetballer waarop Joke (idd, een grap van een mens) Vandevelde nog niet heeft gezeten? Deze week volstaat wel zeker? PS Ook een minuut stilte voor alle verkeersslachtoffers die vallen door idioten en hun vijfsterrrenbolides graag.

borac

Bericht door borac » zo 11 mei 2008 20:25

vroem schreef:
top68 schreef:Van mij mag het ook, liefst applaus. Hij was Rode Duivel. Het Koning Boudewijnstadion is hun thuis. Afscheid van een RD, misschien met de kapitein van fcb erbij...en als opsteker voor zijn familie.
Ik doe zeker mee.
Dzjeezes,hij was rode duivel,dat maakt vele uit datte,wat wil dat nog zeggen de dag van vandaag;rode duivel?;).
Rode duivels sucken langst alle kanten en iedere duts kan zelfs in meedoen en word geselecteerd.
Voeg daar voor mijn part nog een lekker lange boe aan toe bij het volkslied van een staat in staat van ontbinding.

Spursfan

Bericht door Spursfan » zo 11 mei 2008 20:26

En we doen maar verder frustraties spuien... Komaan laat je gaan!

Wat maakt het verdomme uit wie hij n**kte. Bende gefrustreerde afgunstelingen.

En u kennende: gaan we het op een communautair hoopje gooien? Oh, Dear Lord...

vroem

Bericht door vroem » zo 11 mei 2008 20:36

borac schreef:
vroem schreef: Dzjeezes,hij was rode duivel,dat maakt vele uit datte,wat wil dat nog zeggen de dag van vandaag;rode duivel?;).
Rode duivels sucken langst alle kanten en iedere duts kan zelfs in meedoen en word geselecteerd.
Voeg daar voor mijn part nog een lekker lange boe aan toe bij het volkslied van een staat in staat van ontbinding.
Aha,oosterzele se :clap:
Belgie barst :clap:

vroem

Bericht door vroem » zo 11 mei 2008 20:39

Spursfan schreef:En we doen maar verder frustraties spuien... Komaan laat je gaan!

Moar ale,ze heeft nog just ne keer nie bij mij langs geweest maar de afspraak staat al vast.

borac

Bericht door borac » zo 11 mei 2008 20:39

Spursfan schreef:En we doen maar verder frustraties spuien... Komaan laat je gaan!

Maar neen, ik geef gewoon een goede tip voor zondag :D .

Spursfan

Bericht door Spursfan » zo 11 mei 2008 20:40

Alé Borac, uw clubke van separatisten kent een nieuw lid. Was dat uw bedoeling?

Gij kunt nu eens over niets klappen zonder dat politiek gezwets erbij te betrekken. 'k Geef toe, mijn mond is misschien ook te groot tegenwoordig, maar 't moest me van mijne lever.

Verhouding "België barst" tot "Overlijden Sterchele". Gulder zijt inderdaad superbegaafd als ge 't verband vindt.

vroem

Bericht door vroem » zo 11 mei 2008 20:41

Spursfan schreef:Alé Borac, uw clubke van separatisten kent een nieuw lid. Was dat uw bedoeling?

Gij kunt nu eens over niets klappen zonder dat politiek gezwets erbij te betrekken. 'k Geef toe, mijn mond is misschien ook te groot tegenwoordig, maar 't moest me van mijne lever.

Verhouding "België barst" tot "Overlijden Sterchele". Gulder zijt inderdaad superbegaafd als ge 't verband vindt.
Ik ben eerlijk gezegd na heel wat dagen en uren het beu.Iedereen heeft respect getoond enz....Tis genoeg geweest.
Ik zag vandaag het nieuws en heb 30min lang accidenten gezien met overal dooie mensen.

Spursfan

Bericht door Spursfan » zo 11 mei 2008 20:44

vroem schreef:
Spursfan schreef:Alé Borac, uw clubke van separatisten kent een nieuw lid. Was dat uw bedoeling?

Ik ben eerlijk gezegd na heel wat dagen en uren het beu.Iedereen heeft respect getoond enz....Tis genoeg geweest.
Ik zag vandaag het nieuws en heb 30min lang accidenten gezien met overal dooie mensen.
Ge herbegint de discussie. Daarover hebben we het al drie pagina's.

Betekent nie dat ge het in het belachelijke moet trekken.

Ghent Scumbags

Bericht door Ghent Scumbags » zo 11 mei 2008 22:11

Dario Smoje schreef:
buffalogirl8 schreef:Sterchele is een persoon die gekend is door 100000den mensen. De jongen die de dag nadien ook om het leven is gekomen door een ongeval was misschien gekend door 1000 mensen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het verdriet bij die mensen niet even groot is. Maar als Mathilde bevallen is, werd er ook over niets anders gesproken op tv terwijl de mama van Milan hier op het forum waarschijnlijk niet op het scherm is geweest. Dat is eenmaal de maatschappij waar we in leven.
Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
OF een nieuw spreekwoord : Hoge bomen vangen laagvliegende Porsche's op !
bij 1 - 0 goa'et nog
bij 3 - 0 komme'k kloar !

Spursfan

Bericht door Spursfan » zo 11 mei 2008 22:13

Ghent Scumbags schreef:
Dario Smoje schreef: Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
OF een nieuw spreekwoord : Hoge bomen vangen laagvliegende Porsche's op !
Het gezegde houdt nog steeds stand. Zoals een boom. Solid as a rock.

top68

Bericht door top68 » zo 11 mei 2008 22:19

vroem schreef:
borac schreef: Voeg daar voor mijn part nog een lekker lange boe aan toe bij het volkslied van een staat in staat van ontbinding.
Aha,oosterzele se :clap:
Belgie barst :clap:
Dat was idd uw drijfveer, dat was al duidelijk. Mag ik dan van u de 11 Vlamingen waarmee u denkt het Ek of WK te winnen? Vl ... haha!
Allez Gantwoaze!

Spursfan

Bericht door Spursfan » zo 11 mei 2008 22:23

Top, aub, breng ons niet in bekoring. Ge weet toch waar dit gaat eindigen.

Voor 1 keer niet, aub.

top68

Bericht door top68 » zo 11 mei 2008 22:37

Ok, maar verlos ons van het kwade! :D
Allez Gantwoaze!

Spursfan

Bericht door Spursfan » zo 11 mei 2008 22:43

top68 schreef:Ok, maar verlos ons van het kwade! :D
Ge zijt mee. Schitterend. :D

bananaman
Contacteer:

Bericht door bananaman » zo 11 mei 2008 23:05

vroem schreef:Gewoon 1 minuut stilte is meer dan voldoende vind ik.
Tis niet tegen brugge zelf dat we spelen en wat joke van de velde er mee te zien heeft is mij een raadsel want de enige waar dat mens nog moet langskomen is langs mij.
Die zouden toch nooit tesamen zijn gebleven.

Soit;1 minuut stilte en daar blijft het bij.
BIJ MIJ IS ZE OOK NOG NIE LANGSGEWEEST ....... maar ik had wel een afspraak !
joke , joke waar ben je ergens ter velde ? ;)
smile , it confuses people !

lulhoofd

Bericht door lulhoofd » ma 12 mei 2008 0:47

GENT RULEZ schreef:
B-Buffalo schreef:Wat noem je onlangs?
maand of twee terug

en was deze ook geen buffalo ?

Simon Dees verongelukt

Woensdagavond bereikte ons het verschrikkelijke nieuws dat Simon Dees in een auto-ongeval om het leven gekomen was. Simon was kapitein bij onze Beloftenploeg en was op de club en tot ver daarbuiten een grage en veel geziene gast. Voetballen was z'n ding, hij speelde altijd met veel goesting en met overgave. Hij viel op door z'n positivisme en had een warm en open karakter. Simon's heengaan laat een grote leemte in en om de club.

De begrafenis van Simon vindt volgende week donderdag plaats in Crematorium Westlede in Lochristi om 11 uur. We willen langs deze weg de familie van Simon onze blijken van deelneming aanbieden.

Simon, we zullen je missen.

Laatste aanpassing op donderdag 1 mei 2008 om 10:04:34 u.
drie weken geleden ong

graag een maand stilte aub

zotte francoise is gelukkig niet de enige die ooit een lelijke porsche in de prak reed, voorbeelden genoeg!

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 12 mei 2008 1:08

Lulhoofd: dimmen.

Aub.

JoNasty

Bericht door JoNasty » ma 12 mei 2008 1:08

Domme gast.
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

HSV

Bericht door HSV » ma 12 mei 2008 1:21

Proud Since 1898 schreef:Gewoon belachelijk. Geen minuut stilte en geen applaus voor de bekerfinale. Enkel dit weekend.

Ik stel voor dat we in groepjes van 23 naar Brussel gaan, uit respect voor Sterchele. :lol: :crazy:
:lol: !!!
Fighting terrorism since 1492

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 12 mei 2008 1:29

Leuk, zeer leuk.

Wie ben ik om mij hier nog in te moeien op dit uur.

Als gij morgen overlijdt, P, zal ik je uitspraak in mijn onderschrift zetten.

Maar 'k zal u nog altijd eren op dit forum. Belachelijke kerel dat ik ben, he.

Bienespe

Bericht door Bienespe » ma 12 mei 2008 1:30

Proud Since 1898 schreef:Gewoon belachelijk. Geen minuut stilte en geen applaus voor de bekerfinale. Enkel dit weekend.

Ik stel voor dat we in groepjes van 23 naar Brussel gaan, uit respect voor Sterchele. :lol: :crazy:
:D

Drewie

Bericht door Drewie » ma 12 mei 2008 1:33

tmag langzamerhand terug over voetbal beginnen gaan, medeleven betuigen en alles is goe en wel, maar wij hebben weinig met de man van doen. Deze week zijn er op de velden genoeg momenten geweest. Voor de bekerfinale vind ik het niet nodig hem nog eens te vernoemen

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 12 mei 2008 1:43

Drewie schreef:tmag langzamerhand terug over voetbal beginnen gaan, medeleven betuigen en alles is goe en wel, maar wij hebben weinig met de man van doen. Deze week zijn er op de velden genoeg momenten geweest. Voor de bekerfinale vind ik het niet nodig hem nog eens te vernoemen
Het seizoen is ten einde. Ja, ik vind dat we die Beker moeten heffen op zijn ziel. In de eerste plaats voor AA Gent, maar op de tweede plaats mag het wel eens voor iets anders.

Sterchele zal, net als Ludo Coeck, de analen ingaan als... (vul zelf in... maar da ge iets gaat invullen, is zeker)

"Anderlecht heeft geen sterke punten." François Sterchele

HSV

Bericht door HSV » ma 12 mei 2008 2:15

Spursfan schreef:
Drewie schreef:tmag langzamerhand terug over voetbal beginnen gaan, medeleven betuigen en alles is goe en wel, maar wij hebben weinig met de man van doen. Deze week zijn er op de velden genoeg momenten geweest. Voor de bekerfinale vind ik het niet nodig hem nog eens te vernoemen
Het seizoen is ten einde. Ja, ik vind dat we die Beker moeten heffen op zijn ziel. In de eerste plaats voor AA Gent, maar op de tweede plaats mag het wel eens voor iets anders.

Sterchele zal, net als Ludo Coeck, de analen ingaan als... (vul zelf in... maar da ge iets gaat invullen, is zeker)

We winnen om de 25 jaar eens iets en dan moeten we de beker heffen op een overleden voetballer die in de verste verte nooit iets met ons team te maken heeft gehad?
Als er al een ziel is waar ze hem moeten op heffen dat ze het dan maar doen voor al die buffalo's die de afgelopen 25 jaar zijn gestorven en dit niet eens meer kunnen meemaken.
Ik persoonlijk heb geen nood aan een soort 'kijk eens wat een goed mens ik ben, ik ben stil en/of klap voor sterchele' gevoel.
Feesten en hopelijk die beker pakken en dan es huilen voor m'n vrienden en kenissen die er niet meer bij kunnen zijn wil ik doen.
18 mei moet van ons zijn!
(sorry als dit 'grof' overkomt ofzo maar ik heb genoeg sterchele gezien en gehoord de laatste dagen.)
Fighting terrorism since 1492

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » ma 12 mei 2008 2:17

niets grof aan maar de waarheid
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 12 mei 2008 2:20

HSV schreef:
Spursfan schreef: Het seizoen is ten einde. Ja, ik vind dat we die Beker moeten heffen op zijn ziel. In de eerste plaats voor AA Gent, maar op de tweede plaats mag het wel eens voor iets anders.

We winnen om de 25 jaar eens iets en dan moeten we de beker heffen op een overleden voetballer die in de verste verte nooit iets met ons team te maken heeft gehad?
Als er al een ziel is waar ze hem moeten op heffen dat ze het dan maar doen voor al die buffalo's die de afgelopen 25 jaar zijn gestorven en dit niet eens meer kunnen meemaken.
Ik persoonlijk heb geen nood aan een soort 'kijk eens wat een goed mens ik ben, ik ben stil en/of klap voor sterchele' gevoel.
Feesten en hopelijk die beker pakken en dan es huilen voor m'n vrienden en kenissen die er niet meer bij kunnen zijn wil ik doen.
18 mei moet van ons zijn!
(sorry als dit 'grof' overkomt ofzo maar ik heb genoeg sterchele gezien en gehoord de laatste dagen.)
Ge bedoelt het goe, mijn beste ( 'k wil nie als nen priester klinken).

Maar van mijn part organiseren ze een groot plasma-scherm met alle overledenen van de laatse 25 jaar, Tafke op nummer 1, wenen gaat dit emotrutje doen.

Maar ik vrees dat het seizoenseinde in het teken van F.S zal staan. Of ge 't nu graag hebt of niet.

Verdient hij dat niet?

Simo

Bericht door Simo » ma 12 mei 2008 2:36

Kan je't hier niet sluiten? Mijn bedoeling was gewoon een oproep dat als een minuut stilte/applaus is, we het met het nodige respect doen.. Niet of we persé iets zouden doen.. Het gaat hier dus weer, zoals gewoonlijk, al lang niet meer over de kern van de zaak.

Ik heb het al een paar keer gezegd, maar de meesten doen blijkbaar aan selectief lezen, waren gebuisd voor begrijpend lezen of hebben stront in hun ogen..

(Komt er geen apart onderdeel waar je niet moet zoeken naar een post met betekenis tussen de 20 andere posts met separatistisch gezever (in ELK ONDERWERP), gescheld en internet hooliganisme? Kwestie van eens deftig van mening te kunnen delen over onderwerpen als transfers, trainers, gebeurtenissen, ...)

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 12 mei 2008 4:05

Sterchele, 'k heb je nooit gekend. Dus infeite overdrijf ik wel wat.
Ik ben al drie generaties Gents; dus wat ben ik aan het lullen. Je hebt nooit voor AA Gent gespeeld.

Maar jongen, Foley zal naar de Hemel kijken, ik hoop dat hij het doet.
't Leven gaat verder. En dat leven zal hij inleiden met zijn goalen. En zal u da goed doen, daarboven? Ik denk van wel.

Anti-rsca? Dan waren we sowieso al vrienden geweest.

Buffalo 4-ever. Ik buig voor u allen.

Gesloten