wie wordt de scheidsrechter
wie wordt de scheidsrechter
zou het Verbist zijn ?
liefst niet De Bleeckere...

Buffalo zijn , is mijn leven !!
- buffalogirl8
Eerste bekerfinale voor Limburgse ref Gumienny
Limburger Serge Gumienny (36) fluit zondagavond de bekerfinale. Hij wordt bijgestaan door de grensrechters Vromans en Bonte. Stéphane Breda is vierde official.
"Dit wordt mijn eerste bekerfinale. Het is een mooie bekroning van een goed seizoen", zegt Gumienny. "De mensen van de Scheidsrechterscommissie drukken zo hun tevredenheid en erkenning uit over mijn werk als scheidsrechter."
Ook Europees klom Gumienny dit seizoen omhoog in de hiërarchie van scheidsrechters. "Voor het eerst in mijn loopbaan mocht ik na de winterstop nog een Europacupmatch fluiten. Dat was de match Braga - Werder Bremen in de zestiende finales van de UEFA Cup."
Tijdens het EK deze zomer in Zwitserland en Oostenrijk zal de Scheidsrechterscommissie van de UEFA een nieuwe ranglijst van de internationale refs opmaken. Voor Gumienny is het uitkijken of hij verder opschuift in die lijst. Maar eerst wil hij de bekerfinale nog tot een goed einde brengen. "KAA Gent en RSC Anderlecht zijn twee voetballende ploegen. Als ze in de finale hun spelstijl trouw blijven, wordt het voor de scheidsrechter onmiddelijk een stuk aangenamer. Wanneer ik tevreden zal zijn ? Als de Scheidsrechterscommissie na afloop van de finale ook tevreden is. Dat blijft voor ons het belangrijkste." (Het Belang van Limburg)
cofidiscup.be
Is trouwens al tijdje bekend.
Limburger Serge Gumienny (36) fluit zondagavond de bekerfinale. Hij wordt bijgestaan door de grensrechters Vromans en Bonte. Stéphane Breda is vierde official.
"Dit wordt mijn eerste bekerfinale. Het is een mooie bekroning van een goed seizoen", zegt Gumienny. "De mensen van de Scheidsrechterscommissie drukken zo hun tevredenheid en erkenning uit over mijn werk als scheidsrechter."
Ook Europees klom Gumienny dit seizoen omhoog in de hiërarchie van scheidsrechters. "Voor het eerst in mijn loopbaan mocht ik na de winterstop nog een Europacupmatch fluiten. Dat was de match Braga - Werder Bremen in de zestiende finales van de UEFA Cup."
Tijdens het EK deze zomer in Zwitserland en Oostenrijk zal de Scheidsrechterscommissie van de UEFA een nieuwe ranglijst van de internationale refs opmaken. Voor Gumienny is het uitkijken of hij verder opschuift in die lijst. Maar eerst wil hij de bekerfinale nog tot een goed einde brengen. "KAA Gent en RSC Anderlecht zijn twee voetballende ploegen. Als ze in de finale hun spelstijl trouw blijven, wordt het voor de scheidsrechter onmiddelijk een stuk aangenamer. Wanneer ik tevreden zal zijn ? Als de Scheidsrechterscommissie na afloop van de finale ook tevreden is. Dat blijft voor ons het belangrijkste." (Het Belang van Limburg)
cofidiscup.be
Is trouwens al tijdje bekend.
Buffalo Forever!
Dacht in gazet gisteren de naam gezien te hebben. Aan de naam dacht ik dat het diene neger gaat zijn, maar ik kan er zwaar naast zitten 
EDIT : diene neger noemt anders, sorry

Laatst gewijzigd door Laurent op do 15 mei 2008 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: wie wordt de scheidsrechter
Was dat al niet beslist? Ik dacht Gumienny... ???stropke schreef:zou het Verbist zijn ?liefst niet De Bleeckere...
WE CREATE THE FUTURE TODAY !
- tuuveneire
Das al lang bekend, 't wordt jerome efong gumienny.
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
ONGELOOFLIJK !!Laurent schreef:Dacht in gazet gisteren de naam gezien te hebben. Aan de naam dacht ik dat het diene neger gaat zijn, maar ik kan er zwaar naast zitten

U gebruikt een racistisch scheldwoord.
Gelieve dat aan te passen.
Ge zit er inderdaad ZWAAR naast.
Zijn naam is Jerome Efong N'zolo.
En dat artiekel ging hoogst waarschijnlijk over iets anders...
Vertel wat je weet, niet wat je denkt!
- Blue White Dynamite
- superboksic
REF:GUMIENNY SERGE(13)
AR1:VROMANS WALTER(26)
AR2:BONTE PETER(10)
OFF4:BREDA STÉPHANE(28 )
Voila, gedaan met speculeren!
AR1:VROMANS WALTER(26)
AR2:BONTE PETER(10)
OFF4:BREDA STÉPHANE(28 )
Voila, gedaan met speculeren!
Laatst gewijzigd door superboksic op vr 16 mei 2008 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- superboksic
- kluutzaksken
- superboksic
-