Oftewel kurtje boccaccio

[IMG=http://img396.imageshack.us/img396/1268 ... oc7.th.jpg]Lawson schreef:Voor de mensen die ze nog niet kennen en willen kennen gelieve hier dan wat foto's van spotters te plaatsen. Zij trekken er ook zoveel van ons![]()
Even de bal weerkaatsen
GENT RULEZ schreef:ik wil deze foto bij onderschriften:
groep mentaal gehandicapten krijgt een rondleiding in het koningboudewijnstadion net voor de aftrap van de bekerfinale.
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe
HOOLIGAN schreef:tja, als de foto van de VB- leden op het toilet getrokken is.....ichmwa schreef:Hoezo?
O ja, die mensen mogen geen eigen mening hebben.
By the way, ik heb dus geen enkele sympathie met het VB hoor!
Laat dit duidelijk zijn!!!
laat maar, ik begrijp het, uw ondertoon zegt genoeg,ichmwa schreef:HOOLIGAN schreef: tja, als de foto van de VB- leden op het toilet getrokken is.....
O ja, die mensen mogen geen eigen mening hebben.
By the way, ik heb dus geen enkele sympathie met het VB hoor!
Laat dit duidelijk zijn!!!![]()
Grim maakt een opmerking dat het K.Boudewijnstadion er zondag anders uitzag, en ik zeg dat dat het interieur van de WC's is.
Trouwens wat heeft zeggen dat die foto in het wc getrokken is te maken met het feit dat die mensen geen mening zouden mogen hebbenHet spijt mij, maar zelfs Filip De Winter gaat naar het WC.
Bovendien, ik zou er geen probleem mee hebben moest je sympathie hebben met het VB. Ik zie niet in waarom wel. Ik ken genoeg mensen die voor het VB stemmen.
moei u aub ne keer in uw eigen wereld,Anguloce schreef:Gij moogt dringend ne keer stoppen met mensen aan te vallen die helemaal niets verkeerd zeggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten