Deel jullie bekerfoto's met iedereen!

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Lohocla
Contacteer:

Bericht door Lohocla » do 22 mei 2008 18:24

zie ik het goed ?

Afbeelding

zijn die ruiten daar ingesmeten bij oceade ????

SCHANDALIG als het zo is .... zie gelijk in het tweede en derde venster een gat zitten ...

ik vind het toch triest dat de mensen nu eens niet gewoon naar de voetbal kunnen gaan ZONDER slechte bedoelingen, of we nu winnen of verliezen voetbal moet een feest zijn en blijven. enkel LULLEN verlagen zich tot zo'n niveau !
We Are Blue, We Are White, We Are Con-Pac Dynamite ;o)

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » do 22 mei 2008 18:26

en die ronde ruit ook (niet op foto)
Louwazie buiteuh!

burto12

Bericht door burto12 » do 22 mei 2008 18:26

Lohocla schreef:zie ik het goed ?

Afbeelding

zijn die ruiten daar ingesmeten bij oceade ????

SCHANDALIG als het zo is .... zie gelijk in het tweede en derde venster een gat zitten ...

ik vind het toch triest dat de mensen nu eens niet gewoon naar de voetbal kunnen gaan ZONDER slechte bedoelingen, of we nu winnen of verliezen voetbal moet een feest zijn en blijven. enkel LULLEN verlagen zich tot zo'n niveau !
voor je begint te roepen bekijk eens hoe het komt dat die ruiten ingesmeten zijn!

Lohocla
Contacteer:

Bericht door Lohocla » do 22 mei 2008 18:28

er kan geen reden zijn om een ruit uit te smijten. niemand heeft hier voordeel bij. de mensen die naar de voetbal gaan moeten zich gewoon eens leren gedragen. tis toch godverdomme waar.

der mogen nu nog 100 anderlecht supporters achter da glas staan lachen met ons. dan nog is er geen reden. want wij kunnen met opgeheven hoofd de finale achter ons laten, we hebben ons best gedaan maar dat was net niet goed genoeg. moeten we daarom ruiten in gaan smijten ?

MfB

Bericht door MfB » do 22 mei 2008 18:30

ja das waar maar gij moet hier ook niet de moraalridder komen uithangen

burto12

Bericht door burto12 » do 22 mei 2008 18:37

MfB schreef:ja das waar maar gij moet hier ook niet de moraalridder komen uithangen
idd er is geen reden om glas in te smijten!
maar mensen waar op de eerste moment teleurgesteld!
dan gebeuren er dingen dat normaal nie gebeuren!
tes nie ene zijn gedacht geweest van ja kga hier keer die ruit insmijten voor de lol...

Anguloce

Re: Foto's

Bericht door Anguloce » do 22 mei 2008 18:37

Stijn De Meyer schreef:De foto's van de bekerfinale (dorp, wedstrijd, st-pietersplein) zijn te downloaden van mijn site www.stijndemeyer.be
Olufadé kan rare dingen me zijn lippen :D

burto12

Bericht door burto12 » do 22 mei 2008 18:38

foutje
Laatst gewijzigd door burto12 op do 22 mei 2008 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

burto12

Bericht door burto12 » do 22 mei 2008 18:38

burto12 schreef:oeps verkeerde qoute
ik moest de vorige qoute van lohocla hebbe

$alo

Bericht door $alo » do 22 mei 2008 18:57

Niets is goed te keuren volgens sommigen .. en sommige dingen kunnen idd mss wat "minder" door de beugel ..

Maar als ge sommige hier hoort zeiken van si en la ,en ondermeer pauselijke uitspraken komt verkondigen amai......

t'zouden er beter pater worde tons.

Vechten onder gentse sups is laag ,die dien het ruitse ingesmeten hebben hebben geen moord gepleegt ze .

Als ger allemoal ni tege kunt blijft ge gewoon in euwe zetel zitte en word ge er 100 kilo in ze moat... :eek: :eek:

dju toch..dju toch. :roll:

Gepasseert es gepasseert ...
Grim schreef:ik ben gewoon een klootzak!
die slonse es de max!

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » do 22 mei 2008 19:01

Afbeelding
:lol:
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

$alo

Bericht door $alo » do 22 mei 2008 19:03

iewwwwwwwwwwwwwwwwwwww predator toestanden. :lol: :lol:
die slonse es de max!

vroem

Bericht door vroem » do 22 mei 2008 19:03

$alo schreef:iewwwwwwwwwwwwwwwwwwww predator toestanden. :lol: :lol:
Tis voor den 3de film die er zit aan te komen. :lol: :lol: :D

$alo

Bericht door $alo » do 22 mei 2008 19:06

vroem schreef:
$alo schreef:iewwwwwwwwwwwwwwwwwwww predator toestanden. :lol: :lol:
Tis voor den 3de film die er zit aan te komen. :lol: :lol: :D
The black Predda :lol: :lol: :lol:
die slonse es de max!

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » do 22 mei 2008 19:25

$alo schreef:Niets is goed te keuren volgens sommigen .. en sommige dingen kunnen idd mss wat "minder" door de beugel ..

Maar als ge sommige hier hoort zeiken van si en la ,en ondermeer pauselijke uitspraken komt verkondigen amai......

Vechten onder gentse sups is laag ,die dien het ruitse ingesmeten hebben hebben geen moord gepleegt ze .

Als ger allemoal ni tege kunt blijft ge gewoon in euwe zetel zitte en word ge er 100 kilo in ze moat... :eek: :eek:

²
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

Lohocla
Contacteer:

Bericht door Lohocla » do 22 mei 2008 19:45

$alo schreef:Niets is goed te keuren volgens sommigen .. en sommige dingen kunnen idd mss wat "minder" door de beugel ..

ik zit al aan 100 kilo... wa zitte gij nu te zeveren ;o)

ik ben ook niet van zinnes pater te worden. ik vind het niet kunnen dat er ruiten worden ingesmeten, hoe ontgoocheld ge ook zijt. soit, er zijn mensen die dat niet kunnen verdragen, en er zijn mensen die op de eerste rij staan voor zulke zever . doe gerust jullie goesting maar ik vind het niet kunnen .

en op de regel van MfB ... waarom zou ik de moraalridder niet mogen komen uithangen, tis gelijk da ik het grootste krapuul ben en dat ik het daarom niet mag komen doen de moraalridder uithangen.

ik kom uit voor mijn mening, en ik kan het niet appreciëren dat zulke feiten terug moeten gekoppeld worden aan onze Buffalo's, en voor enkele dildo's moet de club wellicht opdraaien voor de kosten, ik hoop dat ze lekker geïdentificeerd zijn domme kiekens !

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » do 22 mei 2008 19:46

Lohocla schreef:er kan geen reden zijn om een ruit uit te smijten. niemand heeft hier voordeel bij. de mensen die naar de voetbal gaan moeten zich gewoon eens leren gedragen. tis toch godverdomme waar.

der mogen nu nog 100 anderlecht supporters achter da glas staan lachen met ons. dan nog is er geen reden. want wij kunnen met opgeheven hoofd de finale achter ons laten, we hebben ons best gedaan maar dat was net niet goed genoeg. moeten we daarom ruiten in gaan smijten ?
da e de ni gezien zeker dat die marokanen in da open lucht zwembad ons aant uitdagen waren ,en mee water smijten en al :mad:
moet u dan nie zeggen zeker als meer of 600 man daar loopt .
moar moraalridders zien da nie woar !!!

Lohocla
Contacteer:

Bericht door Lohocla » do 22 mei 2008 19:52

ik moet eerlijk zijn dat ik dat niet gezien heb ... en oke. ik kan begrijpen dat het frustrerend moet zijn ... maar vind je dat dan een reden om de ruiten van Oceade in te smijten? daarmee kwets je die "marrokanen" niet he ...

daardoor vinden ze het alleen maar nog grappiger ... ze hebben jullie kunnen opfokken en hebben er zelf geen last van ;o)

$alo

Bericht door $alo » do 22 mei 2008 19:58

Lohocla schreef:

ik zit al aan 100 kilo... wa zitte gij nu te zeveren ;o)

ik ben ook niet van zinnes pater te worden. ik vind het niet kunnen dat er ruiten worden ingesmeten, hoe ontgoocheld ge ook zijt. soit, er zijn mensen die dat niet kunnen verdragen, en er zijn mensen die op de eerste rij staan voor zulke zever . doe gerust jullie goesting maar ik vind het niet kunnen .

en op de regel van MfB ... waarom zou ik de moraalridder niet mogen komen uithangen, tis gelijk da ik het grootste krapuul ben en dat ik het daarom niet mag komen doen de moraalridder uithangen.

ik kom uit voor mijn mening, en ik kan het niet appreciëren dat zulke feiten terug moeten gekoppeld worden aan onze Buffalo's, en voor enkele dildo's moet de club wellicht opdraaien voor de kosten, ik hoop dat ze lekker geïdentificeerd zijn domme kiekens !
Jullie jullie jullie .. ge zou beter eens stoppen met anderen te bestempelen gozer.
Wat er is gebeurt is gebeurt.. wat ga of kan je er aan doen ...
Overal gebeuren dergelijke dingetjes.
En doe nou niet of jij hier een slachtoffer hierbij bent eh .

ik keur ook niet alles goed ,maar wie spot kan van sommigen een rekening terug krijgen omtrent het voetbal gebeuren zoals in brussel..
Als sommigen hen laten gaan moeten ze zelf maar de rekening ondergaan omtrent een boete of verbod.

Jij hebt het gehouden bij een snoepje uit de locale snoepenwinkel in je buurt??niet zielig doen eh .

Ga gerust 4de provenciale E kijken ,als je je niet goed voelt desnoods..

Al dat gejank ...
Laatst gewijzigd door $alo op do 22 mei 2008 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
die slonse es de max!

A.

Bericht door A. » do 22 mei 2008 19:58

who cares, 1 telefoontje en er zit een nieuwe ruit in ze, zo een spel voor een domme ruit
west-vlaams is geen dialect maar een spraakgebrek

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » do 22 mei 2008 20:06

Dus back on topic :D
Buffalo Forever!

vroem

Bericht door vroem » do 22 mei 2008 20:08

Nu,wat men bedoeld is vooral dat ook al staat iemand je uit te dagen en zoals in dit geval achter een ruit dat je niet met eender wat naar die personen gaat gaan gooien want zoals hier gezegd raak je niet die persoon die je staat uit te dagen maar sla je iemands ruit uit die u niets misdaan heeft.Ik vind zoiets er ook over en iemand die zoiets getuigd getuigd van weinig verstand in het hoofd of gewoon iemand die nog in z'n bovenste jong en dom is zoals ze zeggen.
Tuurlijk is het maar een ruit en zal dat vlug geregeld zijn maar het mag wel gezegd worden zoiets gewoonweg niet zou mogen.
Een kameraad van mij kwam eens van gent-anderlecht en toen'em aan z'n wagen kwam zag'em dat z'n ruit uit was=anderlecht supporters natuurlijk.
Gewoon omdat mijne maat zo'n peetje in z'n wagen had van gent?Slaan ze zijn ruit uit?
Ondertussen zit deze wel met de miserie en ma deze zonder overdrijven 3 dagen voor niets gaan werken.
In mijn wagen hebben op 2j tijd 2 maal ingebroken en alles of zo goed als alls meegenomen en kapot gemaakt;ik heb in totaal meer dan 2000 euro aan verlies en schade geleden.Ik ben al helemaal geen rijke mens en das echt financieel een zware aderlating.
Ik wil maar zeggen dat men het mss ietsje te makkelijk wil afdoen als een klein onnozel dingetje die is gebeurd want dat is het dus niet e.

El Belga

Bericht door El Belga » do 22 mei 2008 20:10

KOMAAN MANNEN, DEEL JULLIE BEKERFOTO'S MET IEDEREEN!!!

(hint hint) :)
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » do 22 mei 2008 20:10

vroem schreef:Nu,wat men bedoeld is vooral dat ook al staat iemand je uit te dagen en zoals in dit geval achter een ruit dat je niet met eender wat naar die personen gaat gaan gooien want zoals hier gezegd raak je niet die persoon die je staat uit te dagen maar sla je iemands ruit uit die u niets misdaan heeft.Ik vind zoiets er ook over en iemand die zoiets getuigd getuigd van weinig verstand in het hoofd of gewoon iemand die nog in z'n bovenste jong en dom is zoals ze zeggen.
Tuurlijk is het maar een ruit en zal dat vlug geregeld zijn maar het mag wel gezegd worden zoiets gewoonweg niet zou mogen.
Een kameraad van mij kwam eens van gent-anderlecht en toen'em aan z'n wagen kwam zag'em dat z'n ruit uit was=anderlecht supporters natuurlijk.
Gewoon omdat mijne maat zo'n peetje in z'n wagen had van gent?Slaan ze zijn ruit uit?
Ondertussen zit deze wel met de miserie en ma deze zonder overdrijven 3 dagen voor niets gaan werken.
In mijn wagen hebben op 2j tijd 2 maal ingebroken en alles of zo goed als alls meegenomen en kapot gemaakt;ik heb in totaal meer dan 2000 euro aan verlies en schade geleden.Ik ben al helemaal geen rijke mens en das echt financieel een zware aderlating.
Ik wil maar zeggen dat men het mss ietsje te makkelijk wil afdoen als een klein onnozel dingetje die is gebeurd want dat is het dus niet e.
nog ne moraalridder en nog ééne van brugge tongs :evil: :p :D

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » do 22 mei 2008 20:14

zal ik het voorbeeld geven :D

Afbeelding

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 22 mei 2008 20:14

El Belga schreef:KOMAAN MANNEN, DEEL JULLIE BEKERFOTO'S MET IEDEREEN!!!

(hint hint) :)
Morgen heb ik een dagje vrij en zal ik er hier een paar foto's posten. :)
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Neon

Bericht door Neon » do 22 mei 2008 20:14

Vak202-pv schreef:
Lohocla schreef:er kan geen reden zijn om een ruit uit te smijten. niemand heeft hier voordeel bij. de mensen die naar de voetbal gaan moeten zich gewoon eens leren gedragen. tis toch godverdomme waar.

da e de ni gezien zeker dat die marokanen in da open lucht zwembad ons aant uitdagen waren ,en mee water smijten en al :mad:
moet u dan nie zeggen zeker als meer of 600 man daar loopt .
moar moraalridders zien da nie woar !!!
De poort stond open => iedereen kon het die marokanen eens in hun gezicht gaan zeggen, maar neen...Iedereen blijft mooi achter het hek...
Dan maar een ruitje insmijten...zielig als ik eerlijk mag zijn...
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

vroem

Bericht door vroem » do 22 mei 2008 20:16

Vak202-pv schreef:
vroem schreef:Nu,wat men bedoeld is vooral dat ook al staat iemand je uit te dagen en zoals in dit geval achter een ruit dat je niet met eender wat naar die personen gaat gaan gooien want zoals hier gezegd raak je niet die persoon die je staat uit te dagen maar sla je iemands ruit uit die u niets misdaan heeft.Ik vind zoiets er ook over en iemand die zoiets getuigd getuigd van weinig verstand in het hoofd of gewoon iemand die nog in z'n bovenste jong en dom is zoals ze zeggen.
nog ne moraalridder en nog ééne van brugge tongs :evil: :p :D
Moraalridder niet maar ik weet wel hoe het is als ze iets van je kapot maken terwijl je niets hebt misdaan en jij er wel voor mag gaan werken voor noppes.;).
Maar als men zo'n mensen in die oceade zo zien staan uitdagen,waar zaten ze dan om die er weg te halen en buiten te zwieren?Nomraal gezien moet er daar toch control ofzo zijn?

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » do 22 mei 2008 20:17

Het atomium lijkt toch verschrikkelijk klein.
Buffalo Forever!

El Belga

Bericht door El Belga » do 22 mei 2008 20:19

buffalogirl8 schreef:Het atomium lijkt toch verschrikkelijk klein.
Wa wilde mee zo nen nest buffalo's! :clap:
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

Gesloten