Ontgoocheling

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 14:24

meer dan een steen gevlogen, ruit kapot.

voorts heb ik nog iets leuks gehoord over de technieken van de politie.
ze pakken enen op en zeggen: 1 jaar stadionverbod, tenzij ge 3 maten opgeeft die ook meededen, dan is het maar 2 maand.

die gast (ook laf van hem mr goed) heeft toen 3 van zijn beste maten geklikt in ruil voor strafvermindering tot 2 maand.

lol, tzijn bijna moordzaken waar de voetbalbob zich mee bezighoudt.
have fun

Lohocla
Contacteer:

Bericht door Lohocla » ma 19 mei 2008 14:24

iedereen zit hier maar te kankeren over die 2 ex-buffalo's die het verschil gemaakt hebben ...

maar die vergeten allemaal te beseffen dat Chatelle ook ex-buffalo is en de gouden assist gaf op het hoofd van bouss voor de gelijkmaker ..

al hebben we chatelle niet echt direct aan de concurrentie verkocht he ;o))

maar het moet toch lukken dat net die 3 spelers voor de ommekeer gezorgd hebben. ik dacht ook dat bouss op aangeven van chatelle hem klaar gelegd heeft voor gil ... soit.

verloren maar met een goed gevoel. we hebben ons getoond, we hebben ons laten horen en dat kan niet iedereen zeggen. Bojan zag er met momenten extreem onzuiver uit maar dat is nooit afgestraft geweest... hij herstelde het trouwens bijna altijd zelf. en heeft ons meer dan 1x recht gehouden.

bal van Fadiga ... dat was/is de beker... gaat die binnen dan winnen we mss nog 5-1 !!! .... who knows... maar het loopt zoals het loopt, en uiteindelijk is de 2-3 ook niet onverdiend nu ik de match terug gezien heb, gisteren bekeek ik dat nog door een blauw-witte bril en had ik een ander gevoel. nu ben ik gewoon TROTS !!!

BUFFALOOOOOOOOOOOOO cya next year in brussels !
We Are Blue, We Are White, We Are Con-Pac Dynamite ;o)

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » ma 19 mei 2008 14:25

Bous heeft gewoon nog altijd last van de ik-wil-zal-en-moet-indruk-maken-op-de-Gentenaren-ziekte.
Het druipt er gewoon van af.
Den kleine lelijkaard.
WILS = KING

builtje

Bericht door builtje » ma 19 mei 2008 14:28

ik ben een beetje ontgoocheld en dan toch weer blij dat ik een super gent gezien heb idd de match kon beslist geweest zijn in de eerste helft al de boeren stonden nergens het was super in de buffalo-town wat een sfeerke da moeten die boeren nog leren die bende teeken nog geen vlagje kon eraf als je dat bij ons zag da was nie te doen

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 14:29

Staute Buffalo schreef:Bous heeft gewoon nog altijd last van de ik-wil-zal-en-moet-indruk-maken-op-de-Gentenaren-ziekte.
Den kleine lelijkaard.
ik snap het niet, dat jaar na 666 vond ik dat hij enorm veel respect toonde voor ons maar na elke match werd het erger en erger. Gisteren was het hoogtepunt: bous = 110% nek geworden :(
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » ma 19 mei 2008 14:29

leestekensgebruikenkameraadkverstadernietsvan
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 14:32

gisteren ontroostbaar maar trots op Buffalo!
vandaag nog altijd ontroostbaar maar gdvdmme nog meer Buffalo dan ooit tevoren en apetrots dak dit heb mogen meemaken met ons 20.000 blauw witte massa :bluewhite:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » ma 19 mei 2008 14:32

Luna schreef:
Staute Buffalo schreef:Bous heeft gewoon nog altijd last van de ik-wil-zal-en-moet-indruk-maken-op-de-Gentenaren-ziekte.
Den kleine lelijkaard.
ik snap het niet, dat jaar na 666 vond ik dat hij enorm veel respect toonde voor ons maar na elke match werd het erger en erger. Gisteren was het hoogtepunt: bous = 110% nek geworden :(
En het gaat hem echt nie af.
Als ge den nek uithangt.
Doe het dan met een beetje stijl of smijt er wa charisma in.
Bij hem heb ik het gevoel dat er een jongentje van 14 mij jaloers probeert te maken met een playstationspelletje.

neen, er komen geen nostalgische gevoelens naar boven...
WILS = KING

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 19 mei 2008 14:33

Bous is daar op bepaald moment wel neergegaan en die moest gelijk remmen met zijn kinnebakkes, kmoest lachen

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 14:34

:lol: :lol: :lol: :lol:

MfB

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 14:35

Luna schreef:wat is er dan gebeurd? Iemand die ruit uitgegooid?
niet gezien dan?

van dat zwembad naast het stadion

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 19 mei 2008 14:35

GENT RULEZ schreef:
Maltezerleeuwtje schreef:Idd,Bous is een ettertje eerste klas...effe een beetje dom komen doen door zo een gemaakte beker net naast ons te komen halen van een neksup,zielig baaske. :mad:
gelijk die kutmarokaantjes uit de oceade he

eerst angstig kijken, maar dan plots uit het niets naar hun ballen graaien.

die opzichter met zijne walkie talkie ook, en die kon zich even niet inhouden en graaide ook naar zijn kloten !

ik had even het aap gevoel !
Ze zaten met vlooien peis ik. Of ze misten hun voorhuidjes. :(
Laatst gewijzigd door Genteneir op ma 19 mei 2008 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 14:37

MfB schreef:
Luna schreef:wat is er dan gebeurd? Iemand die ruit uitgegooid?
niet gezien dan?

van dat zwembad naast het stadion
nja twas erover! maja ieder zijn ding zeker. :roll:

Luna

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 14:39

op dat voetbalveldje net na buffalotown waren er ons ook een paar aan het uitdagen.

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 14:40

't Is ontgoochelend hoe de trainers het verschil hebben gemaakt, zeker als je weet dat die van ons zo'n palmares bij elkaar heeft vergaard.

Jacobs pakt aan de rust uit met Chatelle, die veel sneller is dan Vlcek, en laat hem switchen met Boussoufa. Muta zag alle kleuren van de regenboog.

Zijn tweede wissel was nog briljanter. Hij brengt Hassan voor Wasyl, tot dan nog geen enkele keer over de middenlijn gekomen, en schuift Gillet naar rechtsback.

Reactie van Trond: hij haalt de beste man van het veld (Fadiga) eraf en in plaats van Azofeifa (de laatste weken in vorm) te brengen, komt hij met Vermouth (die al meermaals bewezen heeft in topmatchen tekort te komen) en Ljubjankic (die dit seizoen alles samen nog niet aan 2 volledige matchen kom)

Dat hij Olu naar de kant haalt omwille van krampen, kan ik nog begrijpen, maar Fadiga??? De uitleg daarvoor wil ik graag eens horen

samsonov

Bericht door samsonov » ma 19 mei 2008 14:43

Luna schreef:op dat voetbalveldje net na buffalotown waren er ons ook een paar aan het uitdagen.
Ja? Dan waren er niet veel Buffalo's meer zeker? Want toen die volledige nest passeerde waren ze heel rustig aan het voetballen ze. :evil:

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 14:45

samsonov schreef:
Luna schreef:op dat voetbalveldje net na buffalotown waren er ons ook een paar aan het uitdagen.
Ja? Dan waren er niet veel Buffalo's meer zeker? Want toen die volledige nest passeerde waren ze heel rustig aan het voetballen ze. :evil:
ja idd en niet te veel gekeken ook nie 8)

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:49

potitten schreef:'t Is ontgoochelend hoe de trainers het verschil hebben gemaakt, zeker als je weet dat die van ons zo'n palmares bij elkaar heeft vergaard.

Jacobs pakt aan de rust uit met Chatelle, die veel sneller is dan Vlcek, en laat hem switchen met Boussoufa. Muta zag alle kleuren van de regenboog.

Zijn tweede wissel was nog briljanter. Hij brengt Hassan voor Wasyl, tot dan nog geen enkele keer over de middenlijn gekomen, en schuift Gillet naar rechtsback.

Reactie van Trond: hij haalt de beste man van het veld (Fadiga) eraf en in plaats van Azofeifa (de laatste weken in vorm) te brengen, komt hij met Vermouth (die al meermaals bewezen heeft in topmatchen tekort te komen) en Ljubjankic (die dit seizoen alles samen nog niet aan 2 volledige matchen kom)

Dat hij Olu naar de kant haalt omwille van krampen, kan ik nog begrijpen, maar Fadiga??? De uitleg daarvoor wil ik graag eens horen
Fadiga was moe en ik ben een slechte omdat ik er fadiga niet zou hebben uitgenomen.Tja,je kan ma 3 wissels doen en ik heb al gezegd,ook al was fadiga moe,dat waren ze allemaal en de beste man er dan afnemen is ook voor een raadsel dan.1 goeie aktie en je weet nooit.

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 14:53

vroem schreef:
potitten schreef:'t Is ontgoochelend hoe de trainers het verschil hebben gemaakt, zeker als je weet dat die van ons zo'n palmares bij elkaar heeft vergaard.

Fadiga was moe en ik ben een slechte omdat ik er fadiga niet zou hebben uitgenomen.Tja,je kan ma 3 wissels doen en ik heb al gezegd,ook al was fadiga moe,dat waren ze allemaal en de beste man er dan afnemen is ook voor een raadsel dan.1 goeie aktie en je weet nooit.
'k Ben geen trainer, en misschien maar goed ook, maar ik ging al na vijf minuten in de tweede helft Moia gebracht hebben met een heel defensieve taak omdat hij veel sneller is dan Muta

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:55

potitten schreef:
vroem schreef: Fadiga was moe en ik ben een slechte omdat ik er fadiga niet zou hebben uitgenomen.Tja,je kan ma 3 wissels doen en ik heb al gezegd,ook al was fadiga moe,dat waren ze allemaal en de beste man er dan afnemen is ook voor een raadsel dan.1 goeie aktie en je weet nooit.
'k Ben geen trainer, en misschien maar goed ook, maar ik ging al na vijf minuten in de tweede helft Moia gebracht hebben met een heel defensieve taak omdat hij veel sneller is dan Muta
Mutavdic was één van de betere,zeer sterke match gespeeld en heeft vooral de 2e helft meermaals net op tijd kunnen ingrijpen of twas mss eerder al prijs.Moia is goed int middenveld niet op den back.

pami

Bericht door pami » ma 19 mei 2008 14:57

Ik deel deze mening en vind het dan ook flauw dat Sollied zei
dat Gillet voor Gent had moeten scoren.

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 14:57

vroem schreef:
potitten schreef: 'k Ben geen trainer, en misschien maar goed ook, maar ik ging al na vijf minuten in de tweede helft Moia gebracht hebben met een heel defensieve taak omdat hij veel sneller is dan Muta
Mutavdic was één van de betere,zeer sterke match gespeeld en heeft vooral de 2e helft meermaals net op tijd kunnen ingrijpen of twas mss eerder al prijs.Moia is goed int middenveld niet op den back.
'k Vond hem ook niet slecht spelen, maar hij had het moeilijk tegen Chatelle en Bous. De eerste helft perfect tegen Vlcek. De twee doelpunten komen ook niet toevallig over die flank

MfB

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 14:58

potitten schreef: Dat hij Olu naar de kant haalt omwille van krampen, kan ik nog begrijpen, maar Fadiga??? De uitleg daarvoor wil ik graag eens horen
ok fadiga was de eerste helft erg goed en die bal op de lat was erg knap,

maar hij was echt niet scherp meer hoor in de tweede helft, veel slecht passes + corners

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 15:06

potitten schreef:
vroem schreef: Mutavdic was één van de betere,zeer sterke match gespeeld en heeft vooral de 2e helft meermaals net op tijd kunnen ingrijpen of twas mss eerder al prijs.Moia is goed int middenveld niet op den back.
'k Vond hem ook niet slecht spelen, maar hij had het moeilijk tegen Chatelle en Bous. De eerste helft perfect tegen Vlcek. De twee doelpunten komen ook niet toevallig over die flank
Sorry,maar aan die doelpunten kon muta totaal niets doen.Het is rosales die boussoufa gewoonweg helaas alweer meters vrij liet en zo makkelijk kon inkoppen en die 3de goal was gewoon wereldklasse,daar kon niemand wat aandoen.
Rosales stond wel op boussoufe vooral en die had het enorm moeilijk in de 2de helft.Sollied moest suler derop hebben gezet op den boussoufa.
Maarja,allemaal vijgen na pasen zoals ze zeggen.
;).
Vergeet ook niet dat chatelle fris als een hondje zat en bij ons iedereen de pijp leeg was.

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 15:11

vroem schreef:
potitten schreef: 'k Vond hem ook niet slecht spelen, maar hij had het moeilijk tegen Chatelle en Bous. De eerste helft perfect tegen Vlcek. De twee doelpunten komen ook niet toevallig over die flank
Sorry,maar aan die doelpunten kon muta totaal niets doen.Het is rosales die boussoufa gewoonweg helaas alweer meters vrij liet en zo makkelijk kon inkoppen en die 3de goal was gewoon wereldklasse,daar kon niemand wat aandoen.
Rosales stond wel op boussoufe vooral en die had het enorm moeilijk in de 2de helft.Sollied moest suler derop hebben gezet op den boussoufa.
;).
Vergeet ook niet dat chatelle fris als een hondje zat en bij ons iedereen de pijp leeg was.
Als Boussoufa op rechts gaat spelen moet Rosales hem toch niet volgen? In de tweede helft liep hij veel minder op zijn flank dan in de eerste helft. Feit is dat we drie zielig doelpunten weggeven. Net zoals het een feit is dat je de spelers niets kunt verwijten (voor alle duidelijkheid)

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 15:13

potitten schreef:
vroem schreef: Sorry,maar aan die doelpunten kon muta totaal niets doen.Het is rosales die boussoufa gewoonweg helaas alweer meters vrij liet en zo makkelijk kon inkoppen en die 3de goal was gewoon wereldklasse,daar kon niemand wat aandoen.
;).
Als Boussoufa op rechts gaat spelen moet Rosales hem toch niet volgen? In de tweede helft liep hij veel minder op zijn flank dan in de eerste helft. Feit is dat we drie zielig doelpunten weggeven. Net zoals het een feit is dat je de spelers niets kunt verwijten (voor alle duidelijkheid)
De doelpunten op zich de eerste 2 liggen vooral aan olufade en maric z'n fout en de 2de bij rosales en dan ook nog door sollied vind ik maar in zijn geheel bekeken is de grootste oorzaak in feite geweest we die 3de goal niet hebben gescoord,dit vooral heeft ons de nek omgewrongen.

VoRtX

Bericht door VoRtX » ma 19 mei 2008 15:15

Vroem en potitten, kunnen jullie echt niet een klein beetje minder quoten als je zit te chatten?

stefiono buffalo

Bericht door stefiono buffalo » ma 19 mei 2008 15:15

in de heizel was t zalig iedereen heeft het beste van zich zelf gegeven zondag spelers supporters
en mmooi van de supporters dat ze nog wa volk naar sint pietersplein gekomen zijn t was echt nog een feestje daar ondanks verloren te hebben da vind ik schune

en da we volgend jaar weer met zo vele achter de gantoise moge staan

wel spijtig da we de beker nie hadden of sint pieters plein zou te klein geweest zijn en zou er nog meer sfeer geweest zijn in brussel volgend jaar mss

:clap: :hat: :clap: :hat: :clap:

BUFFALO TILL I DIE

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 15:16

VoRtX schreef:Vroem en potitten, kunnen jullie echt niet een klein beetje minder quoten als je zit te chatten?
Ok,no problem,had er gewoonweg niet aangedacht.mijn excuses,ik zal er wat opletten,sorry.

stefiono buffalo

Bericht door stefiono buffalo » ma 19 mei 2008 15:18

in de heizel was t zalig iedereen heeft het beste van zich zelf gegeven zondag spelers supporters
en mmooi van de supporters dat ze nog wa volk naar sint pietersplein gekomen zijn t was echt nog een feestje daar ondanks verloren te hebben da vind ik schune

en da we volgend jaar weer met zo vele achter de gantoise moge staan

wel spijtig da we de beker nie hadden of sint pieters plein zou te klein geweest zijn en zou er nog meer sfeer geweest zijn in brussel volgend jaar mss

:clap: :hat: :clap: :hat: :clap:

BUFFALO TILL I DIE

Gesloten