Ontgoocheling

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
harry stoteles

Bericht door harry stoteles » ma 19 mei 2008 17:08

[quote="vroem"]Idd,der was veel mooie jong vrouwvolk te bewonderen bij ons ;).[/quote

Ja vind dat ook en vind dat soms vree wys om te zien hoe dat ze supporteren enz. Wij kicken daar op ;)
Ik wil ne keer kampioen spelen met de Gantoise meer vraag ik niet...

kkfauw

Bericht door kkfauw » ma 19 mei 2008 17:42

wat een dag !!! enige da tegenviel was de uitslag. wat een sfeer, er staan ons nog aangename tijden te wachten beste vriendjes alsook vriendinnetjes ! tzal wel eens prijs zijn binnenkort

bariet

Bericht door bariet » ma 19 mei 2008 17:46

Maggot schreef:Mijn oudste had zo'n wit kunststof wegwerp drinkbeker in de kast gevonden, en had dat helemaal volgeklad met tekeningetjes en beestjes, en ze had er in karton ook oren aan gekleefd

Er lag een kaartje bij waarop stond "dit is de echte beker van Belgie, en ik geef hem aan de beste supporters van Belgie"

.... tja, 't is een ECHTE ! :D
Zooo lief. Ik krijg tranen als ik het me voorstel. Kunde een fotooke placeren van die beker?
Bruhhe was het, Gent is het!

.Boris.

Bericht door .Boris. » ma 19 mei 2008 17:48

ik ben echt fier op onze jongens! ze hebben alles gegeven, hebben beter voetbal gebracht aan Anderslecht en de supporters waren 100 keren beter dan die vuile Mauves. Naar het schijnt (volgens mijn vrienden) konde alleen de supporters van Gent op tv horen zingen.

Rotzakken van Anderlecht!

Sing when you winning! Laat je ploeg maar in de steek als ze achter staan.
Losers!

Buffalo for live!
Proud to be a Buffalo!
Droit au but! OM!

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » ma 19 mei 2008 17:51

bariet schreef:
Maggot schreef:Mijn oudste had zo'n wit kunststof wegwerp drinkbeker in de kast gevonden, en had dat helemaal volgeklad met tekeningetjes en beestjes, en ze had er in karton ook oren aan gekleefd

Er lag een kaartje bij waarop stond "dit is de echte beker van Belgie, en ik geef hem aan de beste supporters van Belgie"

.... tja, 't is een ECHTE ! :D
Zooo lief. Ik krijg tranen als ik het me voorstel. Kunde een fotooke placeren van die beker?
kropken in mijn keel toch ook ze
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Grim

Bericht door Grim » ma 19 mei 2008 17:58

een ontgoocheling voor mij is dat ik ne sjaal (http://www.kaagent.be/_supporters/final ... model2.jpg) ni heb kunnen bemachtigen, nu is mijn collectie niet compleet :(
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » ma 19 mei 2008 18:01

SiebeK schreef:Liever verliezen als gent supporter dan winnen als anderlecht supporter.
Buffalo Take care.
:clap:
2

Echt fier op ons Gantoise! :angel:

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » ma 19 mei 2008 18:58

Grim schreef:een ontgoocheling voor mij is dat ik ne sjaal (http://www.kaagent.be/_supporters/final ... model2.jpg) ni heb kunnen bemachtigen, nu is mijn collectie niet compleet :(
komt ervan.. om de vijf voeten uwen avatar veranderen
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Buffalo johan

Bericht door Buffalo johan » ma 19 mei 2008 19:04

Ontgoocheld een beetje ,maar o zo trots dat ik Gent supporter ben.Ga nu al meer dan 30 jaar naar de buffalo's gaan kijken maar zo een sfeer nog nooit meegemaakt.Het begon al in buffalo village,kreeg kippenvel,maar de sfeer die we met zijn allen gemaakt hebben in de Heizel, dat is voor mij het hoogtepunt van al mijn jaren supporter.En wat zo het geweest zijn als de beker voor ons zou geweest zijn,we waren er zo kort bij,namelijk 2 cm,die bal van fadiga .

Supporters bedankt voor de fantastische dag die we gisteren beleefd hebben

Buffalogirlforever14

Bericht door Buffalogirlforever14 » ma 19 mei 2008 19:21

Tuurlijk is het normaal dat iedereen wel ontgoocheld is! Gent heeft mooi voetbal gespeeld.. Op Sint-Pieters was het feest, sfeer ik ben fier op onze blauw witte helden !!
* Feels so good when you're doing all the things that you wanna do. *

jonas_17

Bericht door jonas_17 » ma 19 mei 2008 19:28

De uitslag is jammer, de ervaring was uniek! Nog nooit beleefde ik zo 'n schitterende voetbaldag. De sfeer, de mensen, ... alles ! hopelijk is 't weer van da volgend jaar, met een iets betere uitslag.

GENT SEMPER FIDELIS
Buffalo to Glory!

ultrasboygent

Bericht door ultrasboygent » ma 19 mei 2008 19:29

Buffalogirlforever14 schreef:Tuurlijk is het normaal dat iedereen wel ontgoocheld is! Gent heeft mooi voetbal gespeeld.. Op Sint-Pieters was het feest, sfeer ik ben fier op onze blauw witte helden !!

en 50 cl jupiler aan 2€ int nachtwinkelke
:D
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 19:38

jonas_17 schreef:De uitslag is jammer, de ervaring was uniek! Nog nooit beleefde ik zo 'n schitterende voetbaldag. De sfeer, de mensen, ... alles ! hopelijk is 't weer van da volgend jaar, met een iets betere uitslag.

GENT SEMPER FIDELIS
² :clap: :clap:
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

matimeel

Bericht door matimeel » ma 19 mei 2008 19:39

PROUD TO BE A BUFFALO

we hebben onze ploeg fantastisch gesteund :hat:

voetbalgrumpie

Bericht door voetbalgrumpie » ma 19 mei 2008 19:48

hier geen enkele ontgoocheling,pracht match met opgegeven hoofd naar huis gegaan

trots om deel uit te maken van die fantastische gentse aangang :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Maggot

Bericht door Maggot » ma 19 mei 2008 19:50

buffalo impact schreef:
bariet schreef: Zooo lief. Ik krijg tranen als ik het me voorstel. Kunde een fotooke placeren van die beker?
kropken in mijn keel toch ook ze
ierzie, vanaf morgen op mijnen bureau

en dat snoepke, daar zat het ook vol van, wat me toch doet vermoeden dat de mama in het complot moet gezeten hebben... she gets all my love !!

Afbeelding
See the titie klitie hootie boogie woogie wicked girl

el madrigal

Bericht door el madrigal » ma 19 mei 2008 19:56

dit was tot dusver de beste sfeer die ik meegemaakt heb in mijn leven!! op het einde ook een kippelvelmoment toen de spelers het publiek groeten, applaus van 20000 supporters als je ploeg nog verloren heeft, dit gebeurd enkel bij de buffalo's!
ik ben echt fier om deel uit te maken van deze aanhang!

buffalo semper fidelis!!
AZOwie? AZOwa? AZOFEIFAAAAAAA!!!

verscheure

Bericht door verscheure » ma 19 mei 2008 19:56

:clap:
MATTHIEU VERSCHUERE -> BUFFALO FOREVER

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 20:19

omg maggot, zoooooooooooo lief!!!!
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » ma 19 mei 2008 20:41

Bienespe schreef:
buffalofan schreef:verkeerde naam van topic titel.

heb een schitterende finale gezien. schitterende wedstrijd , spanning doelpunten maar vooral wat een sfeer :eek: , wat een nest vlaggen :eek: ,wat een bende gekken :D 8) :eek:

verkeerde winnaar. poging van Fadiga ipv op de kruising in de haak en we waren nog aan het vieren. En wat een bende triestige sups.

2 mooie doelpunten van "wijzingenmaaralswevoorstaan" maar daarvoor geen verdiende winnaar.

buffalodorp en rond de heizel. ieder moment kippevel.

neen, ben niet ontgoocheld, ben nog nooit zo fier geweest op AA Gent en mijn buffalo's.

Op naar volgend seizoen.
Dat gevoel had ik gisteren zoals jij het beschrijft. Vandaag overheerst toch de ontgoocheling. Next year.
exact hetzelfde gevoel hier
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

busk

zo ontgoocheld

Bericht door busk » ma 19 mei 2008 20:50

nog steeds zooooooo ontgoocheld, wat een sfeer maar zo'n ontgoocheling hier heb ik daaaaaaaagen voor nodig om van te bekomen
25 jaar heb ik erop gewacht, tot zaterdag 1 april 2006, hoeveel was het nu ook weer ?

.Boris.

Bericht door .Boris. » ma 19 mei 2008 20:51

vanmorgen en gisteravond had ik nog een redelijk rotgevoel door het verliezen van de wedstrijd, maar als ik zo eens alle reacties doorneem voel ik me goed :)

ik ben trots om een Buffalo te zijn!
en ik zal ze zolang ik kan ze altijd gaan steunen!
Droit au but! OM!

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » ma 19 mei 2008 20:53

Ik heb echt het gevoel van vorig jaar tegen Brugge. Na de match had ik het besef niet van: we hebben net de finale verloren. Het leek meer zo een vreemde droom. Vandaag dringt het tot mij door dat we weer eens een reuzekans laten liggen hebben :(
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

Sharky

Bericht door Sharky » ma 19 mei 2008 20:55

God is geen Buffalo
Dat moge al lang duidelijk zijn!

Lawson

Bericht door Lawson » ma 19 mei 2008 20:56

There is no God!

duvelke

Bericht door duvelke » ma 19 mei 2008 20:56

ARAG schreef:Ik heb echt het gevoel van vorig jaar tegen Brugge. Na de match had ik het besef niet van: we hebben net de finale verloren. Het leek meer zo een vreemde droom. Vandaag dringt het tot mij door dat we weer eens een reuzekans laten liggen hebben :(
vind de ontgoocheling toch gans anders of die match op bruhhe vorig jaar....

nu is de ploeg er tenminste vol voor gegaan; hebben goed gespeeld en jammer genoeg het niet gehaald

en de ontgoocheling heeft bij mij rap plaatsgemaakt voor fierheid op de ploeg en de fans...

het was gewoon een prachtige dag ondanks het verlies

Sharky

Bericht door Sharky » ma 19 mei 2008 20:59

Wij vertrokken na veel te lang oponthoud vanop de Flanders Expo. Geen idee waarom we daar zo lang hebben stilgestaan.
Maar toen we vertrokken stonden er een tiental buffalosupporters aan de zijkant waarvan er 1 zijn middenvingers aan alle bussen toonden en heel kwaad was.
Weet iemand wat er daar gaande was?

En misschien weet er ook iemand waarom we zo nodeloos lang hebben moeten wachten. We kwamen toe aan de expo omstreeks 12.30 en zijn pas vertrokken om 13.20 uur. Geen communicatie naar de bussen, niets!!
We stonden daar gewoon.
Nuja, goed toegekomen. Maar ben wel eens geïnteresseerd wat er aan de hand was met die mensen die daar zijn blijven staan.

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » ma 19 mei 2008 21:01

duvelke schreef:
ARAG schreef:Ik heb echt het gevoel van vorig jaar tegen Brugge. Na de match had ik het besef niet van: we hebben net de finale verloren. Het leek meer zo een vreemde droom. Vandaag dringt het tot mij door dat we weer eens een reuzekans laten liggen hebben :(
vind de ontgoocheling toch gans anders of die match op bruhhe vorig jaar....

nu is de ploeg er tenminste vol voor gegaan; hebben goed gespeeld en jammer genoeg het niet gehaald

en de ontgoocheling heeft bij mij rap plaatsgemaakt voor fierheid op de ploeg en de fans...

het was gewoon een prachtige dag ondanks het verlies
De manier waarop maakt inderdaad wel iets goed en maakt het wel wat makkelijker om te aanvaarden. Maar toch, als ge daar Anderlecht aan 't afmaken zijt en kansen hebt om de score op te drijven, is het altijd mottig als zij door even het gaspedaal in te drukken meteen 2 keer kunnen scoren. Maar 't is vooral het gevoel dat het nog zo lang zou kunnen duren vooraleer we daar terugstaan, dat mij zo ongemakkelijk maakt...
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 21:03

Lawson schreef:There is no God!
and if there was, he would be a fan of anderlecht
have fun

Sharky

Bericht door Sharky » ma 19 mei 2008 21:04

GENT RULEZ schreef:
Lawson schreef:There is no God!
and if there was, he would be a fan of anderlecht
Kijk eens een post erboven ;)
Kzij het net. God is zeker geen Buffalo.

Gesloten