Ontgoocheling

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:45

Dimme schreef:Grappig dat Gentsupporters spreken over Anderlechtse succesupporters.
In een doordeweekse competitiematch krijgen jullie nog geen 8.000 man bij elkaar en nu had iedereen blijkbaar nonkel Frans en tante Rita opgetrommeld om eens mee te gaan.
Nonsens,wij hebben gemiddeld 10000 man dit seizoen = niet vergeten het stadion te klein is anders zouden er nog meer zijn.
De bezoekers hebben het overige.

Waarom zijde gulder voor anderlecht?Juist,om den dikkenek te kunnen uithangen en kijk eens,wij spelen bijna altijd europees of spelen kampioen en winnen veel,das idd zeer makkelijk om voor zo'n club te supporteren en dan beetje de nek komen uithangen + jullie het grootste budget hebben.

We hebben gezien int stadion van anderlecht;lol,wat een sfeer.
Ik ben meerdere bussen tegen gekomen van jullie na de match;wat een trieste bedoening jongens me dat er was.
Int stadion?Sfeer van anderlecht?Buiten kakken op gent heb ik niet of nauwelijks echt sfeer gehoord van jullie.

Kben kik content dat ik gent supporter ben.Ik ben tenminste geen successupporter zoals gij stomme kiekefritter.

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 13:45

;)
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:46

had je gisteren verloren dan was je hier niet komen gritten.

dit is de zieke 'nek'mentaliteit waar wij het altijd over hebben. Dat zal je niet begrijpen, want je zit erin vast. Dat is niet erg, maar het is wel zielig.
Van mij moet je dus zeker geen respect gaan verwachten met zo"n replies en ik pleit er dan ook voor dat jij een ban krijgt.

groetjes
have fun

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 19 mei 2008 13:47

Dimme schreef:Sterke argumenten hiero. Zegt genoeg ;)
thx.
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 13:47

;) Is dit nu een bevestiging dat je echt niet weet waar 'succes-supporter' op slaat? Kalf ;)

Pipoken

Bericht door Pipoken » ma 19 mei 2008 13:47

Dimme schreef:Grappig dat Gentsupporters spreken over Anderlechtse succesupporters.
In een doordeweekse competitiematch krijgen jullie nog geen 8.000 man bij elkaar en nu had iedereen blijkbaar nonkel Frans en tante Rita opgetrommeld om eens mee te gaan.
Met pertinente zever ga je er niet komen 'dimme'
Gent, dat eindigde op een 6de plaats, speelde dit seizoen 12 thuiswedstrijden voor een uitverkocht huis, zijnde iets meer dan 12.000 man.

P.S. gisteren even op jullie afterfeestje gelopen: :lol: :lol: :lol: In Gent is er meer ambiance na een overwinning tegen een 'doordeweekse' ploeg. Je had het sintpietersplein moeten zien gisterennacht.

doei!
7

MfB

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 13:50

vroem schreef: We hebben gezien int stadion van anderlecht;lol,wat een sfeer.
hey, volgens mij ligt dit ook aan de akoestiek van het stadion hoor

zij hoorden ons ook niet

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:51

wa kan mij da schelen of zij ons horen of niet, wij stonden er, waren luid, zwaaiden met onze honderden vlaggen, en zij: zij zaten neer. kinders
have fun

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:52

MfB schreef:

zij hoorden ons ook niet
Ik zat heel dicht bij die klojo's en toen het vb 2-1 was heb ik ze niet gehoord en als ze scoorden wel zenne,zoals goeie gewoonte en als ze dan toch wat zongen was het geen sfeer songs voor hun ploeg maar tegen gent gericht,echt triest.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 19 mei 2008 13:52

MfB schreef:

zij hoorden ons ook niet
Visueel was er ook een hemelsbreed verschil, of lag dat ook aan het zicht in het stadion?
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Dimme

Bericht door Dimme » ma 19 mei 2008 13:52

kluutzaksken schreef:
;) Is dit nu een bevestiging dat je echt niet weet waar 'succes-supporter' op slaat? Kalf ;)
Ik krijg hier alleszins de bevestiging dat alle marginale Gentenaren supporter worden van KAAG.
Doei!

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 13:52

kluutzaksken schreef:
Kijk ! Wij weten het wel !
vroem schreef: Waarom zijde gulder voor anderlecht?Juist,om den dikkenek te kunnen uithangen en kijk eens,wij spelen bijna altijd europees of spelen kampioen en winnen veel,das idd zeer makkelijk om voor zo'n club te supporteren en dan beetje de nek komen uithangen + jullie het grootste budget hebben.
"Succes-supporter" slaat niet op het feit dat succes in de maak is. Maar op succes dat reeds behaald is.
Succes-supporter slaat op de verwachtingswaarde van succes ;) Ons kan je moeilijk verwijten succes-supporters te hebben, aangezien wij gewoonweg geen successen behaald hebben. Geniaal.

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 19 mei 2008 13:52

vroem schreef:
MfB schreef: hey, volgens mij ligt dit ook aan de akoestiek van het stadion hoor

zij hoorden ons ook niet
Ik zat heel dicht bij die klojo's en toen het vb 2-1 was heb ik ze niet gehoord en als ze scoorden wel zenne,zoals goeie gewoonte en als ze dan toch wat zongen was het geen sfeer songs voor hun ploeg maar tegen gent gericht,echt triest.
jSo? Ik zing ook altijd naar Gent gericht..
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Pipoken

Bericht door Pipoken » ma 19 mei 2008 13:52

MfB schreef:

zij hoorden ons ook niet
op tv waren we anders wel overduidelijk te horen. :roll:
7

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 13:53

horen ok, maar sfeer kan je ook zien en bij de nekken was er just niets te zien
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:54

kluutzaksken schreef:
kluutzaksken schreef: ;) Is dit nu een bevestiging dat je echt niet weet waar 'succes-supporter' op slaat? Kalf ;)
Kijk ! Wij weten het wel !
vroem schreef: Waarom zijde gulder voor anderlecht?Juist,om den dikkenek te kunnen uithangen en kijk eens,wij spelen bijna altijd europees of spelen kampioen en winnen veel,das idd zeer makkelijk om voor zo'n club te supporteren en dan beetje de nek komen uithangen + jullie het grootste budget hebben.
"Succes-supporter" slaat niet op het feit dat succes in de maak is. Maar op succes dat reeds behaald is.
Succes-supporter slaat op de verwachtingswaarde van succes ;) Ons kan je moeilijk verwijten succes-supporters te hebben, aangezien wij gewoonweg geen successen behaald hebben. Geniaal.
Jaja,tuurlijk,dat ook vooral. :clap:

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 13:54

Dimme schreef:
kluutzaksken schreef: ;) Is dit nu een bevestiging dat je echt niet weet waar 'succes-supporter' op slaat? Kalf ;)
Ik krijg hier alleszins de bevestiging dat alle marginale Gentenaren supporter worden van KAAG.
Doei!
;) doei !

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 19 mei 2008 13:55

Luna schreef:horen ok, maar sfeer kan je ook zien en bij de nekken was er just niets te zien
Dat lag aan het zicht in het stadion. In werkelijkheid hebben die nekken 90 minuten staat springen en staan dansen en met duizenden vlaggen staan wapperen. :lol:
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 13:57

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

MfB

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 13:59

hey, mij wat zitten uitlachen ofwa :mad: :( :cry:

nja ik kan maar zeggen eh, dat de akoestiek niet optimaal was,
ge moet daarvoor ni vies worden op mij :(

stropke73

Bericht door stropke73 » ma 19 mei 2008 14:03

ik wil hier niet veel zeggen alleen dat ik fier ben op mijn ploeg mijn stad en mijn medesupporters!!!!!!
mijn vriendin is een brusselse en gisteren voor de eerste keer een match in belgie meegemaakt want is voetbalminnend maar dan vooral buitenlands voetbal,
we zijn vertrokken om 9u in brussel naar gent want wou toch met de bus ondanks op 10min van de heysel te wonen en ja met mijn sjaals door de ruiten enz geen anderlechtfan te zien,
mijn vriendin zei al van speelt anderlecht de finale brussel is hier dood precies:):):)
vanaf ze aan het buffalotown kwam was ze verkocht en ze zei buffalo heeft er officieel een supporter bij...................
in het stadion zei ze amai wat een bende triestige kiekens die van anderlecht da zijn precies wassen beelden uit madam tuseau museum die daar zitten, als je dan de sfeer van gent ziet ik ben er verliefd op geworden :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

dus successuporters als jullie eigen stadsgenoten dat al zeggen dan weet je genoeg
voor de rest geen commentaar nodig denk ik
buffalofan in hart en nieren tot de laatste snik,

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:06

MfB schreef:hey, mij wat zitten uitlachen ofwa :mad: :( :cry:

nja ik kan maar zeggen eh, dat de akoestiek niet optimaal was,
ge moet daarvoor ni vies worden op mij :(
Als je op mij bedoeld,was uiteraard op anderlecht bedoeld en ik duidleijk wilde maken ik alles goed heb kunnen horen en zien omdat ik dicht bij die kiekefritters zat.

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » ma 19 mei 2008 14:11

stropke73 schreef:ik wil hier niet veel zeggen alleen dat ik fier ben op mijn ploeg mijn stad en mijn medesupporters!!!!!!
mijn vriendin is een brusselse en gisteren voor de eerste keer een match in belgie meegemaakt want is voetbalminnend maar dan vooral buitenlands voetbal,
we zijn vertrokken om 9u in brussel naar gent want wou toch met de bus ondanks op 10min van de heysel te wonen en ja met mijn sjaals door de ruiten enz geen anderlechtfan te zien,
mijn vriendin zei al van speelt anderlecht de finale brussel is hier dood precies:):):)
vanaf ze aan het buffalotown kwam was ze verkocht en ze zei buffalo heeft er officieel een supporter bij...................
in het stadion zei ze amai wat een bende triestige kiekens die van anderlecht da zijn precies wassen beelden uit madam tuseau museum die daar zitten, als je dan de sfeer van gent ziet ik ben er verliefd op geworden :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

dus successuporters als jullie eigen stadsgenoten dat al zeggen dan weet je genoeg
tis een super madam die van u. weer ne bufallo bij

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 19 mei 2008 14:12

stropke73 schreef:ik wil hier niet veel zeggen alleen dat ik fier ben op mijn ploeg mijn stad en mijn medesupporters!!!!!!

2 jaar geleden was ik ook nog ne nek, mijn ogen zijn opengegaan toen we met Gent naar RSCA gingen. Gister was weer perfect voorbeeld, gans de match hoorde ze ni tot de winst binnen is. Echt hatelijk, na het verlies zelfs ni blijven zitten. Het werkte zwaar op mijn zenuwen.

Int kort :hail: luna om mij te bekeren :)

JoNasty

Bericht door JoNasty » ma 19 mei 2008 14:14

Het grootste kutfeit vind ik dat wij daar op Sint-Pieters feest nen party gingen hebben die grootser ging zijn dan de Gentse Feesten. En ge rijdt dan terug naar Gent mee uwen bus en ge ziet zo van die paarse mongolen rijden naar Gent die dan schoon in hun bedje kruipen en een matchke gezien hebben.

Fadiga had drie keer kunnen scoren en de laatste keer was het zoooo nipt. Anderlecht kwam er op dat moment niet aan te pas , symbolisch daarvoor in de middencirkel staan ze met 8 spelers dooréén en nog geraakt Gent eruit met simpel tikwerk.

Dan kan enen van 1m 68 koppen en een paar sec later de kers op de Louwa-taart. Gillet scoort.

Als ge 1-0 voorkomt in die finale , dan moet ge beter doen punt uit , en niet na drie sec weer gelijk staan. Eerst positioneren en laat ze maar komen dan. Nog eentje bij voor de rust en gedaan , met die bal van Fadiga was het ook gedaan geweest.

Echt klote , ik kreeg langs alle kanten smsen van : "buffalo :eek: , dat voetbal , dat volk". Die rsca-supporters hebben 70 minuten stilgezeten , er was welgeteld één vlag in het vak en wat eigenlijk een thuismatch zou moesten zijn (Brussel) , was gewoon zielig. Dan hoor ik zo spelers van Anderlecht zeggen : "dit was een betere sfeer dan bij de titels en dit is nog mooier etc". En ze hebben welgeteld één liedje gezongen "buffalo kan nie mee". Shit man ! (getuigd ook niet echt van slimheid als ge 70 minuten gedomineerd wordt). Maarja rsca'ers zingen ook wel eens : "zing eens een liedje" of " 't is stil aan den overkant" , alle gekheid op een stokje !

Anyway Anderlecht is den slechtsten ploeg dat ge kunt loten voor zoiets , Brugge-Beerschot-Cercle-anderen hadden we met dit voetbal met haar en pluimen opgegeten. Anderlecht neukt u altijd waar ge bijstaat , is't nie mee chance , dan krijgen ze wel de refs mee. (waar ik mij nu niet achter verstop).

Als ge drie goals weggeeft in een finale , der nen marokkaansen dwerg kan binnenkoppen en ge direct na uw eigen goals zo weggeeft. Kan gewoon niet. Voor mij was het keerpunt het uithalen van Fadiga en Olufade. Die konden tenminste keer nen bal aannemen en inleveren of op snelheid gaan. (Olufade dan). Dan zet hij Zlatan op de rechterflank , komaan. Hij mag nog nie invallen tegen fucking Denders en Bergens en dan speelt hij nu op de rechterflank met zijn "splijtende snelheid". Vermuth , tja , 't is mijn genre speler nie. Bij die wissels wist ik al : gedaan. Welliswaar hoor ik dat Olufade lichtgeblesseerd was , maarja toch.

Mijn respect voor Bous heeft wel een nieuwe deuk gekregen , daar beetje ostentatief dienen zilveren beker komen halen in het vak janetten naast ons. Triestig.

Zo een campagne spelen en hupla. We stonden er nooit dichter bij.
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 19 mei 2008 14:18

Idd,Bous is een ettertje eerste klas...effe een beetje dom komen doen door zo een gemaakte beker net naast ons te komen halen van een neksup,zielig baaske. :mad:
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:18

JoNasty schreef:Het grootste kutfeit vind ik dat wij daar op Sint-Pieters feest nen party gingen hebben die grootser ging zijn dan de Gentse Feesten. En ge rijdt dan terug naar Gent mee uwen bus en ge ziet zo van die paarse mongolen rijden naar Gent die dan schoon in hun bedje kruipen en een matchke gezien hebben.

Fadiga had drie keer kunnen scoren en de laatste keer was het zoooo nipt. Anderlecht kwam er op dat moment niet aan te pas , symbolisch daarvoor in de middencirkel staan ze met 8 spelers dooréén en nog geraakt Gent eruit met simpel tikwerk.

Dan kan enen van 1m 68 koppen en een paar sec later de kers op de Louwa-taart. Gillet scoort.

Als ge 1-0 voorkomt in die finale , dan moet ge beter doen punt uit , en niet na drie sec weer gelijk staan. Eerst positioneren en laat ze maar komen dan. Nog eentje bij voor de rust en gedaan , met die bal van Fadiga was het ook gedaan geweest.

Echt klote , ik kreeg langs alle kanten smsen van : "buffalo :eek: , dat voetbal , dat volk". Die rsca-supporters hebben 70 minuten stilgezeten , er was welgeteld één vlag in het vak en wat eigenlijk een thuismatch zou moesten zijn (Brussel) , was gewoon zielig. Dan hoor ik zo spelers van Anderlecht zeggen : "dit was een betere sfeer dan bij de titels en dit is nog mooier etc". En ze hebben welgeteld één liedje gezongen "buffalo kan nie mee". Shit man ! (getuigd ook niet echt van slimheid als ge 70 minuten gedomineerd wordt). Maarja rsca'ers zingen ook wel eens : "zing eens een liedje" of " 't is stil aan den overkant" , alle gekheid op een stokje !

Anyway Anderlecht is den slechtsten ploeg dat ge kunt loten voor zoiets , Brugge-Beerschot-Cercle-anderen hadden we met dit voetbal met haar en pluimen opgegeten. Anderlecht neukt u altijd waar ge bijstaat , is't nie mee chance , dan krijgen ze wel de refs mee. (waar ik mij nu niet achter verstop).

Als ge drie goals weggeeft in een finale , der nen marokkaansen dwerg kan binnenkoppen en ge direct na uw eigen goals zo weggeeft. Kan gewoon niet. Voor mij was het keerpunt het uithalen van Fadiga en Olufade. Die konden tenminste keer nen bal aannemen en inleveren of op snelheid gaan. (Olufade dan). Dan zet hij Zlatan op de rechterflank , komaan. Hij mag nog nie invallen tegen fucking Denders en Bergens en dan speelt hij nu op de rechterflank met zijn "splijtende snelheid". Vermuth , tja , 't is mijn genre speler nie. Bij die wissels wist ik al : gedaan. Welliswaar hoor ik dat Olufade lichtgeblesseerd was , maarja toch.

Mijn respect voor Bous heeft wel een nieuwe deuk gekregen , daar beetje ostentatief dienen zilveren beker komen halen in het vak janetten naast ons. Triestig.

Zo een campagne spelen en hupla. We stonden er nooit dichter bij.
Mja,zlatan is toch een spits die je niet op de flank moet gaan zetten maarja,den foley stond er nog natuurlijk en dienen op de flank gaat nog veel minder.
Dit is dus nog het probleem ook vanvoren,tis altijd op 1 man die we rekenen die de akties moet maken op snelheid en als deze uitvalt is het geen vetten meer.
Lubijankic is tegen dender sterk ingevallen maarja,die gast is lang geblesseerd geweest.Die moet zich volgend seizoen maar bewijzen al heb ik al wat gezien van hem op die korte speelminuten.

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 14:20

Maltezerleeuwtje schreef:Idd,Bous is een ettertje eerste klas...effe een beetje dom komen doen door zo een gemaakte beker net naast ons te komen halen van een neksup,zielig baaske. :mad:
gelijk die kutmarokaantjes uit de oceade he

eerst angstig kijken, maar dan plots uit het niets naar hun ballen graaien.

die opzichter met zijne walkie talkie ook, en die kon zich even niet inhouden en graaide ook naar zijn kloten !

ik had even het aap gevoel !
have fun

Luna

Bericht door Luna » ma 19 mei 2008 14:22

wat is er dan gebeurd? Iemand die ruit uitgegooid?

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » ma 19 mei 2008 14:23

paar ruiten kapot ja
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Gesloten