parkeren vond ik net heel goed geregeld, gele parkingzones volgen, direct plek, wij stonden van wetteren op 40 minuten in brussel op de parkeerplek.superboksic schreef:Het parkeren verliep chaotisch. Vanaf de afrit stond niets meer aangeduid en de Brusselse politie weigerde een woord uitleg te geven. Uiteindelijk met behulp van de Gentse politie aan een mooi plaatsje geraakt![]()
Ik volgde de gele bordjes maar opeens mochten we niet meer rechtdoor (stond een agent). Eerst kwamen we in het Anderlechtkamp, rechtsomkeer gemaakt en zo na een halfuurtje rondtoeren toch dankzij een telefoontje naar iemand van de Gentse politie aan een mooi plekje geraakt. Maar gele bordjes volgen zat er niet in voor ons.Drewie schreef:parkeren vond ik net heel goed geregeld, gele parkingzones volgen, direct plek, wij stonden van wetteren op 40 minuten in brussel op de parkeerplek.superboksic schreef:Het parkeren verliep chaotisch. Vanaf de afrit stond niets meer aangeduid en de Brusselse politie weigerde een woord uitleg te geven. Uiteindelijk met behulp van de Gentse politie aan een mooi plaatsje geraakt![]()
dankzij uwe chauffer heDrewie schreef:parkeren vond ik net heel goed geregeld, gele parkingzones volgen, direct plek, wij stonden van wetteren op 40 minuten in brussel op de parkeerplek.superboksic schreef:Het parkeren verliep chaotisch. Vanaf de afrit stond niets meer aangeduid en de Brusselse politie weigerde een woord uitleg te geven. Uiteindelijk met behulp van de Gentse politie aan een mooi plaatsje geraakt![]()
potitten schreef:Peef heeft namelijk een keer gelijk.
in Cuba Libre ookretlaw schreef:In Decadance heb k hem trouwens ook nog zien lopen 's nachts.zatten dré schreef:Zalig dat termont nog in de Point Final is afgekomen en zitte feesten heeft
Heeft daar tot slot nog speechke gegeven
Heeft blijkbaar zijne toer gedaan...
neen:el madrigal schreef:twas buffalo enculers (klootzakke)superboksic schreef: buffalo enculé
Vanop het nekkenforum schreef:Originally posted by Michiel17
wa zingen jullie in dat liedje:
lo lo lo lo buffalo ....., aculler ofzoeits?
enculé
Belachelijk dom liedje, is er eens gekomen door een paar franstalige op verplaatsing en sindsdien wordt dat met alles gedaan (sterchele,buffalo,..)
Enorm laag lied. Zelfde mensen wrs die in de spionkop enculé roepen als de keeper vd tegenstander uittrapt
Dacht ik ook. Maar het was gewoon moeilijk te zien. Toch wel mooi vermeld van Lips, "In het CvdS stadion zijn ze met 2000..."VoRtX schreef:Huh? Jawadde, ik zal toch ietske te zat geweest zijn om dat te beseffen. Ik hier vanmorgen op 't werk: "bwa, 't was wel ontgoochelend op Sint-Pietersplein, 'k denk dat er geen 1000 man was".
Zoals op voorhand gezegd...benedito schreef:Ik zal wel een ouwe pee zijn, maar die muziek aan het Atomium, pfff, moet dat nu echt urenlang dat gebonk zijn? Totaal eenzijdig, lang niet iedereen is 20 en zit op zaterdagavond in de disco.
Ik zal volgende keer eens draaien: ACDC, Ramones, Sex Pistols, Romantics, Peppers, Pumpkins, Nirvana, Stripes enz.
Twas super!!!!!!!! Nix op aan te merkenNeon schreef:Zoals op voorhand gezegd...benedito schreef:Ik zal wel een ouwe pee zijn, maar die muziek aan het Atomium, pfff, moet dat nu echt urenlang dat gebonk zijn? Totaal eenzijdig, lang niet iedereen is 20 en zit op zaterdagavond in de disco.
Ik zal volgende keer eens draaien: ACDC, Ramones, Sex Pistols, Romantics, Peppers, Pumpkins, Nirvana, Stripes enz.
Ik zag dat zeker zitten om te draaien voor niets,om met 2u slaap vroeger naar Brussel af te zakken en nen hele dag te sterven..op voorwaarde dat er NIET ging gezaagd worden over ik wil dat horen, en ik wil dat...Gewoon feesten verdoeme...
Je staat daar met 15.000 man: Voor iedereen goed doen is heel moeilijk...
Als ik de foto's bekijk en de handen in de lucht zag vliegen bleek het toch wel goed te zitten...
En face it: Gemiddelde leeftijd op de buffalovillage was 18 - 30 en naar die leeftijd heb ik ook gespeeld..
Toch bedankt voor de vele leuke reacties: volgend jaar kruip ik met plezier weer zo vroeg uit mijn bed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten