evaluatie over alles i.v.m. bekerfinale

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Adegemse Buffalo

Bericht door Adegemse Buffalo » ma 19 mei 2008 16:23

om 12h vetrokken vanop wondelgem aan 't van beverenplein en was al om 12h45 in brussel mocht daar vanvoor op die parking in de dikkelindenlaan staan dus dacht van ja ideaal na de match nie te lang moeten aanschuiven :roll: Tot da we dus moesten vertrekken op 1 uur mss 30 meters opgeschoven :mad: Dan maar het lumineus idee gehad om over da gras te gaan crossen :D enkel de parkwachters vonden het nie zo'n goe idee precies :p

Drewie

Bericht door Drewie » ma 19 mei 2008 16:36

superboksic schreef:Het parkeren verliep chaotisch. Vanaf de afrit stond niets meer aangeduid en de Brusselse politie weigerde een woord uitleg te geven. Uiteindelijk met behulp van de Gentse politie aan een mooi plaatsje geraakt :thumb:
parkeren vond ik net heel goed geregeld, gele parkingzones volgen, direct plek, wij stonden van wetteren op 40 minuten in brussel op de parkeerplek.

come on!

Bericht door come on! » ma 19 mei 2008 16:40

over het algemeen ben ik wel tevreden over mijnen dag

hoewel het toch pijn doet dat we zo een kans hebben laten liggen
ach, mss lukt het volgend jaar

maar vooral de sfeer was echt top
we bleven onze club steunen en da kan van die nekken nie gezeg worden aleen bij een goal hoorden we ze keer of bij ulden 'buffalo kan nie mee'
nooit van durven dromen om me gent zo'n sfeer te krigen

ook leuk hoe velen supporters de nederlaag van zich af konden zetten en er op snt pieters een groot feest van maakten :clap:
come on!

superboksic

Bericht door superboksic » ma 19 mei 2008 16:41

Drewie schreef:
superboksic schreef:Het parkeren verliep chaotisch. Vanaf de afrit stond niets meer aangeduid en de Brusselse politie weigerde een woord uitleg te geven. Uiteindelijk met behulp van de Gentse politie aan een mooi plaatsje geraakt :thumb:
parkeren vond ik net heel goed geregeld, gele parkingzones volgen, direct plek, wij stonden van wetteren op 40 minuten in brussel op de parkeerplek.
Ik volgde de gele bordjes maar opeens mochten we niet meer rechtdoor (stond een agent). Eerst kwamen we in het Anderlechtkamp, rechtsomkeer gemaakt en zo na een halfuurtje rondtoeren toch dankzij een telefoontje naar iemand van de Gentse politie aan een mooi plekje geraakt. Maar gele bordjes volgen zat er niet in voor ons.

superboksic

Bericht door superboksic » ma 19 mei 2008 16:43

come on! schreef: we bleven onze club steunen en da kan van die nekken nie gezeg worden aleen bij een goal hoorden we ze keer of bij ulden 'buffalo kan nie mee'
buffalo enculé

harry stoteles

Bericht door harry stoteles » ma 19 mei 2008 16:45

Vond weer wel meevallen just spijtig dat er nergens sigaretten verkocht werden en den uitslag van de match zelf vond ik ook niet ideaal maar voor de rest wast wel wijs waar.O ja was mijnen eersten keer op den heizel en had me vooraf wat zorgen gemaakt over tzicht vanuit de tribunes mee atletiekpiste enz. maar was aangenaam verrast hoor! Kon goed alles zien beter zicht op tveld dan vanaf myn plaatske in tottenstadion :eek:
Ik wil ne keer kampioen spelen met de Gantoise meer vraag ik niet...

Brandalarm

Bericht door Brandalarm » ma 19 mei 2008 17:07

het opstaan en richting café den dries rijden alleel al was een zalig gevoel.
Daar paar pinten gedronken en dan vertrokken,gezongen en gewacht. Toen we aan de parking kwamen,uitgestapt,pintjes gedronken en wa gezongen aan den bus.
Dan naar Buffalo village
ja mannekes,da was daar dus genieten ..
En opvallend , van buffalo village naar stadion stappend vond'k ook een van de top momenten, samen 't vliegerke zingen op weg naar de nekken :D

match op zichzelf was uniek, het gevoel na het laatste fluitsignaal spijtig genoeg ook..

Maar daarna naar Gent
nog wa geamuseerd.. Inderdaad te stille muziek en te laag podium ,maar 't was wel nog wa volk rond 9- half10.

zaligen dag geweest:)

Buffalo 'Till I Die
ah bon

Brechtje

Bericht door Brechtje » ma 19 mei 2008 17:32

Sint-Pietersplein inderdaad podium veeeel te laag, qua grootte viel het nog mee vond ik (zeker met podium in het publiek).
Inderdaad ook zonde van dat mooi groot scherm dat enkel voor reclame gebruikt werd.

koenie

Bericht door koenie » ma 19 mei 2008 18:03

zatten dré schreef:Zalig dat termont nog in de Point Final is afgekomen en zitte feesten heeft :)
Heeft daar tot slot nog speechke gegeven :bluewhite:

gasten, misschien wete gulder da nie ... maar ten twoalven vannacht begost onze burgemiestere te vieren veur zijnen verjoardag !

proficiat Daniel !

Snoesje

Bericht door Snoesje » ma 19 mei 2008 18:22

na een slapeloze nacht vol stress opgestaan. na 2 dagen niks eten rode vodka redbull beginnen drinken als ontbijt int lokaal.

rit naar ginder was leuk, buffalotown was super, goe geamuseerd. Tijdens de match het gevoel dat het slechts een droom was. Persoonlijk vond ik het de max en onbeschrijflijk indrukwekkend hoe onze vakken een zee van blauwwit was. En het supporteren was ook indrukwekkend.

De nekken hoorde je enkel bij de derde goal. Aja you only sing when you're winning natuurlijk. En hun kleuren waren ook nie zichtbaar. Conclusie, tribunes vol met gazettesups.

ONTERECHT VERLOREN !!!

Op St. Pieters wast goe alleen vond ik dat ze het podium mochten weergeven opt groot scherm. Met mijn anderhalve meter (allez ietske meer) zag ik niks en 'k was niet de enige.

Maar muziek en sfeer was goed en Neon zijn muziek was af. :clap:

Hoe dan ook, ben nog trotser dan ooit om een Buffalo te zijn. :clap: :clap:
Who needs big tits, when you have an ass like mine :-)

MfB

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 18:56

ben ik nu de enige die de interviews op het sint-pietersplein wel goed verstaan heeft :confused:

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 18:58

MfB schreef:ben ik nu de enige die de interviews op het sint-pietersplein wel goed verstaan heeft :confused:
ik stond schuin achter da wit tentje rechtover het podium en bijna niets gehoord!
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Grim

Bericht door Grim » ma 19 mei 2008 18:59

Svenne schreef:
ik stond schuin achter da wit tentje rechtover het podium
ik ook :eek:
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

Svenne

Bericht door Svenne » ma 19 mei 2008 19:10

Grim schreef:
Svenne schreef:
ik stond schuin achter da wit tentje rechtover het podium
ik ook :eek:
:D

GheNtto

Bericht door GheNtto » ma 19 mei 2008 19:31

Make us proud, make us proud!

Ik vind het echt jammer dat sommige mensen zich focussen op pakweg 10 mensen die zich hadden misdragen.
Als ik schrijf en zeg dat ik trots ben op de Gentse supporter en trotse Gent supporter ben, heb ik het niet over die 10 man maar over die andere 19.990...
Als ik stomdronken ben doe en zeg ik ook als eens iets dat ik in nuchtere toestand nooit zou zeggen of doen!
Dus vind ik het niet zo verwonderlijk dat een paar onzelfzekere zatte mensen zich hebben misdragen...

Erger vind ik al die mensen (supporters?) die er op staat te kijken als koeien naar een voorbij rijdende trein!! (ruiten ingooien ed)
Leg dan toch je arm rond die mensen en zeg: "Kom we gaan nog eentje drinken, laat die onnozelaars voor wat ze zijn!", of zo iets in die zin.
Als het dan echt te gortig wordt mag je ook altijd duidelijk zeggen dat dit gedrag niet kan!!
Doe iets! Maar sta het zeker niet toe te juichen!!
Wees trots en bewaar je trots ten alle tijden.
Alleen dan kan de club van je hart en je stad trots zijn op jou!
:bluewhite:

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » ma 19 mei 2008 20:13

apachke schreef:Buffalotown was in één woord schitterend. Had ook wel liever wat meer voetballiederen gehoord, zelfs 't vliegerke heb ik niet gehoord.
toch wel , net na 12 uur ...
Tjapt tem !

bifi2000
Contacteer:

Bericht door bifi2000 » ma 19 mei 2008 20:17

waar ik wel een probleem mee had is dat gent sups niet eens op de eerste tankstation mochten komen .... ge rijdt verdorie eerst om en daarna moogde nog niet even naar wc in tankstation :eek: en vooral omdat we dan nog richting gent aan het rrijden waren :mad:
Tjapt tem !

Adegemse Buffalo

Bericht door Adegemse Buffalo » di 20 mei 2008 14:36

wij zijn wel parking groot-bijgaarden opgereden , geen prob ondervonden

krewl

Bericht door krewl » di 20 mei 2008 14:39

ook geen problemen gehad, enkel efkes vriendelijk moeten lachen om dan ne goedkeurende knik terug te krijgen

Peef
Contacteer:

Bericht door Peef » di 20 mei 2008 14:53

Drewie schreef:
dankzij uwe chauffer he :evil:
potitten schreef:Peef heeft namelijk een keer gelijk.

retlaw

Bericht door retlaw » di 20 mei 2008 16:14

zatten dré schreef:Zalig dat termont nog in de Point Final is afgekomen en zitte feesten heeft :)
In Decadance heb k hem trouwens ook nog zien lopen 's nachts.
Heeft blijkbaar zijne toer gedaan...

S.

Bericht door S. » di 20 mei 2008 17:59

Er was veel te veel drank te verkrijgen.

(Heeft er toevallig iemand mijn stem zien liggen?)

Svenne

Bericht door Svenne » di 20 mei 2008 18:16

retlaw schreef:
In Decadance heb k hem trouwens ook nog zien lopen 's nachts.
Heeft blijkbaar zijne toer gedaan...
in Cuba Libre ook :D

el madrigal

Bericht door el madrigal » di 20 mei 2008 19:07

superboksic schreef:
come on! schreef: we bleven onze club steunen en da kan van die nekken nie gezeg worden aleen bij een goal hoorden we ze keer of bij ulden 'buffalo kan nie mee'
buffalo enculé
twas buffalo enculers (klootzakke) ;)
AZOwie? AZOwa? AZOFEIFAAAAAAA!!!

superboksic

Bericht door superboksic » di 20 mei 2008 19:11

el madrigal schreef:
superboksic schreef: buffalo enculé
twas buffalo enculers (klootzakke) ;)
neen:
Vanop het nekkenforum schreef:Originally posted by Michiel17
wa zingen jullie in dat liedje:
lo lo lo lo buffalo ....., aculler ofzoeits?

enculé

Belachelijk dom liedje, is er eens gekomen door een paar franstalige op verplaatsing en sindsdien wordt dat met alles gedaan (sterchele,buffalo,..)

Enorm laag lied. Zelfde mensen wrs die in de spionkop enculé roepen als de keeper vd tegenstander uittrapt

Spursfan

Bericht door Spursfan » di 20 mei 2008 19:32

VoRtX schreef:Huh? Jawadde, ik zal toch ietske te zat geweest zijn om dat te beseffen. Ik hier vanmorgen op 't werk: "bwa, 't was wel ontgoochelend op Sint-Pietersplein, 'k denk dat er geen 1000 man was" :D .
Dacht ik ook. Maar het was gewoon moeilijk te zien. Toch wel mooi vermeld van Lips, "In het CvdS stadion zijn ze met 2000..."
Toch erg, dat wij met meer zijn om nen verloren Beker te vieren.

Ik heb over niets te klagen. Flikken vond ik vriendelijk en bereidwillig genoeg om mij met de Mechelaars te fotograferen! 8)

Een minpunt? Misschien eens een scherm, of tenminste een up to date scorebord in het KB stadion plaatsen? GooooaL... Aub, maat.

Maar da ist.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Neon

Bericht door Neon » di 20 mei 2008 20:40

benedito schreef:Ik zal wel een ouwe pee zijn, maar die muziek aan het Atomium, pfff, moet dat nu echt urenlang dat gebonk zijn? Totaal eenzijdig, lang niet iedereen is 20 en zit op zaterdagavond in de disco.
Ik zal volgende keer eens draaien: ACDC, Ramones, Sex Pistols, Romantics, Peppers, Pumpkins, Nirvana, Stripes enz.
Zoals op voorhand gezegd...

Ik zag dat zeker zitten om te draaien voor niets,om met 2u slaap vroeger naar Brussel af te zakken en nen hele dag te sterven..op voorwaarde dat er NIET ging gezaagd worden over ik wil dat horen, en ik wil dat...Gewoon feesten verdoeme...
Je staat daar met 15.000 man: Voor iedereen goed doen is heel moeilijk...
Als ik de foto's bekijk en de handen in de lucht zag vliegen bleek het toch wel goed te zitten...

En face it: Gemiddelde leeftijd op de buffalovillage was 18 - 30 en naar die leeftijd heb ik ook gespeeld..

Toch bedankt voor de vele leuke reacties: volgend jaar kruip ik met plezier weer zo vroeg uit mijn bed :D
"If we don't change, we don't progress. And we are, after all, a progressive nation... "

Spursfan

Bericht door Spursfan » di 20 mei 2008 20:45

Moet ge zeker doen. Superlatieven alom, wmb. En ik, ik zit inderdaad pal in die leeftijdsgroep, zoals de meesten ginder! :D
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

J9

Bericht door J9 » di 20 mei 2008 21:02

Neon schreef:
benedito schreef:Ik zal wel een ouwe pee zijn, maar die muziek aan het Atomium, pfff, moet dat nu echt urenlang dat gebonk zijn? Totaal eenzijdig, lang niet iedereen is 20 en zit op zaterdagavond in de disco.
Ik zal volgende keer eens draaien: ACDC, Ramones, Sex Pistols, Romantics, Peppers, Pumpkins, Nirvana, Stripes enz.
Zoals op voorhand gezegd...

Ik zag dat zeker zitten om te draaien voor niets,om met 2u slaap vroeger naar Brussel af te zakken en nen hele dag te sterven..op voorwaarde dat er NIET ging gezaagd worden over ik wil dat horen, en ik wil dat...Gewoon feesten verdoeme...
Je staat daar met 15.000 man: Voor iedereen goed doen is heel moeilijk...
Als ik de foto's bekijk en de handen in de lucht zag vliegen bleek het toch wel goed te zitten...

En face it: Gemiddelde leeftijd op de buffalovillage was 18 - 30 en naar die leeftijd heb ik ook gespeeld..

Toch bedankt voor de vele leuke reacties: volgend jaar kruip ik met plezier weer zo vroeg uit mijn bed :D
Twas super!!!!!!!! Nix op aan te merken :)!!!
ecouter chanter la gantoise et sourtout ne dit rien...

verscheure

Bericht door verscheure » di 20 mei 2008 21:04

:thumb: NEON
MATTHIEU VERSCHUERE -> BUFFALO FOREVER

Gesloten