Eerst en vooral een proficiat toch aan de federatie voor de inspanningen die ze geleverd hebben om het de clubs zo makkelijk mogelijk te maken (enkel de infoavond vond ik persoonlijk iets minder, omdat alles die daar gezegd is eigenlijk al geweten was, en de diareportage mijn inziens weinig van nut was op de moment zelf)
Maar toch

Buffalo Village
Was een succes, ronduit schitterend en dat de mensen die daar stonden met kraampjes er van gingen profiteren was natuurlijk te verwachten.
St Pietersplein
Was de ontgoocheling.
Op da moment misschien gelukkig dat we niet gewonnen hadden!
Was zeer slecht gedaan, podium veel te laag waardoor mensen vanaf ne meter of 10 het podium gewoon niet konden zien.
Een rampzalige geluidsinstallatie die ervoor zorgde dat we niets van de interviews gehoord hebben, was zoals ik gevreesd had ook veel te vroeg, veel mensen konden niet op tijd op het plein zijn door mijn volgende puntje.
De grootste ramp van de organisatie is toch wel de Brusselse politie.
Wat een chaos hebben die ervan gemaakt, ik weet niet waar we allemaal naar moesten rijden we konden gewoon op de ring richting gent en moesten nog een ommetje doen

ook het vertrek aan het stadion zelf heb ik nog nooit zo slecht gezien.
Over de supportersclub kan ik niets zeggen vermits ikzelf niet met mijn eigen club ben meegereden omdat ik vrijdag al in Butchenbach zat.
Zo buffalo's shoot, maar zorg er aub voor dat er kan uit geleerd worden en dat het niet in een scheldpartij ontaard.