Sfeerfilmke BIEB: Online :D
- skirmisher
- buffalogirl8
- GENT RULEZ
- Maltezerleeuwtje
- BIEB
- Contacteer:
Wel om bij begin te beginnen:
- Via mail vernam ik dat karrevak in de hoek tss tribune 1 en 4 was, tussen gent en rsca; ferm tegen mijn zin. Maar ik vernam via clubfans, ratten en rouches dat ze vorige jaren gewoon op de piste zaten. De rollende mauves hadden ook vernomen dat als we met meer dan 30 waren, we gewoon op de piste mochten.
- Eens in brussel, enkel stewards aangesproken en zij bevestigden dit.
- Maar eens in de Barak van Boudewijn werden we allemaal in een hoekske samengeperst. Alle gentse rollers, alle paarse rollers, en al hun begeleiders samen. Comfort = nul. En leuk voor die mauves om in een gentvak te zitten. Er zijn zelf problemen van gekomen, dit volledig op de caje vd organisatie.
Zowel een mauve als ik doen ons verhaal tege die stewards, maar niet afgeven. Argument; op de piste kunnen we niet over de reclamepanelen kijken. Maar er stonden GEEN panelen voor t1, maw twas gewoon moeilijk doen. Kga hier zeker nog eens iets aan doen samen met die mauves.
=> Soit, ik volledig ontstemd dus, maar heb toch zo veel mogelijk gefilmd en heb mooie beelden
=> Zat ik echter nog dichter bij de Gentse spionkop, kon ik mooiere beelden maken en samenwerken met Richard maar dat ging dat niet meer , terwijl ik daar wel zin in had=> nog meer ontstemd
=> winnen moest niet, maar op een of ander manier kreeg ik geen goesting meer in het filmke maken. Beetje teleurgesteld zeker
Nog es 4 a 5 uur in die finale steken , pff, ..
MAAR IK GA HET DOEN
(k krijg meer zin door pipo)
- Via mail vernam ik dat karrevak in de hoek tss tribune 1 en 4 was, tussen gent en rsca; ferm tegen mijn zin. Maar ik vernam via clubfans, ratten en rouches dat ze vorige jaren gewoon op de piste zaten. De rollende mauves hadden ook vernomen dat als we met meer dan 30 waren, we gewoon op de piste mochten.
- Maar eens in de Barak van Boudewijn werden we allemaal in een hoekske samengeperst. Alle gentse rollers, alle paarse rollers, en al hun begeleiders samen. Comfort = nul. En leuk voor die mauves om in een gentvak te zitten. Er zijn zelf problemen van gekomen, dit volledig op de caje vd organisatie.
Zowel een mauve als ik doen ons verhaal tege die stewards, maar niet afgeven. Argument; op de piste kunnen we niet over de reclamepanelen kijken. Maar er stonden GEEN panelen voor t1, maw twas gewoon moeilijk doen. Kga hier zeker nog eens iets aan doen samen met die mauves.
=> Soit, ik volledig ontstemd dus, maar heb toch zo veel mogelijk gefilmd en heb mooie beelden
=> Zat ik echter nog dichter bij de Gentse spionkop, kon ik mooiere beelden maken en samenwerken met Richard maar dat ging dat niet meer , terwijl ik daar wel zin in had=> nog meer ontstemd
=> winnen moest niet, maar op een of ander manier kreeg ik geen goesting meer in het filmke maken. Beetje teleurgesteld zeker

MAAR IK GA HET DOEN

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- Maltezerleeuwtje
- matt_buffalo
BIEB is een buffalo
Stewards zijn 50% mensen die te dom waren om flik of leraar te worden en toch macht willen , terwijl net zij de mensen zenuwachtiger/lastiger/gefrustreerder maken. Ik zeg wel 50% , want er zit daar zeker ook goe volk tussen en échte buffalo's , waar ge keer mee kunt spreken.

Stewards zijn 50% mensen die te dom waren om flik of leraar te worden en toch macht willen , terwijl net zij de mensen zenuwachtiger/lastiger/gefrustreerder maken. Ik zeg wel 50% , want er zit daar zeker ook goe volk tussen en échte buffalo's , waar ge keer mee kunt spreken.
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)
- BRUSSELSbuffalo
Komaan BIEB, héél Gent staat achter jou (en ver daarbuiten)BIEB schreef:Wel om bij begin te beginnen:
=> winnen moest niet, maar op een of ander manier kreeg ik geen goesting meer in het filmke maken. Beetje teleurgesteld zekerNog es 4 a 5 uur in die finale steken , pff, ..
MAAR IK GA HET DOEN
MONTEREN die handel!!!
Greetz Brusselsbuffalo
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- GENT RULEZ
- Maltezerleeuwtje
Als die jongen daar de andere kant van de Heizel zit in de uiterste hoek van Tribune 1 en de stewards en dergelijke nog moeilijk doen ook,zou ik ook langs de ene kant er de moeite er niet voor doen.Gelukkig kunen we steeds vertrouwen op Bieb en daarom mijn volledige respect voor hem.Het is jammer dat hij niet de andere kant van Tribune 1 zat(tegen Tribune 2 dus),zou anders ongelooflijke beelden opgebracht hebben.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
- GENT RULEZ
- Maltezerleeuwtje
De betrokken personen in kwestie die weten da wel wat niet volledige respect is.Respect komt van 2 zijden,pas dan is er sprake van volledig respect.Voor onbeschofte,degoutante,marginale en vooral schijnheilige mensen heb ik geen greintje respect.
Maar enfin,hopelijk kan Bieb nog iets moois in mekaar knutselen zodat het filmpje ook bij mijn archieven kan geplaatst worden.
Maar enfin,hopelijk kan Bieb nog iets moois in mekaar knutselen zodat het filmpje ook bij mijn archieven kan geplaatst worden.

*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
- GENT RULEZ
dus ofwel volledig ofwel niet,Maltezerleeuwtje schreef:De betrokken personen in kwestie die weten da wel wat niet volledige respect is.Respect komt van 2 zijden,pas dan is er sprake van volledig respect.Voor onbeschofte,degoutante,marginale en vooral schijnheilige mensen heb ik geen greintje respect.
dan moede ni zeggen: volledig respect, maar gewoon respect he

have fun
- Maltezerleeuwtje
- BIEB
- Contacteer:
kan zijn dak nog ne hoop beelden krijg uit spionkop dus ff geduld 

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- BRUSSELSbuffalo