da vraag ik me ook wel afGheNtto schreef:black with whitblue scarf???????????Ganda Ham schreef:gaan indrinken op de graslei, tot opt plein e mannen, yooooooooo
black with whitblue scarf
The Final Countdown: zondag 18 mei, 16u30
- Blue&White
- Dodelijke Buffalo
-
- Contacteer:
Zit momenteel in orlando voor men werk dus ik ga moeten volgen op livescore via men blackberry. Stress tot en met maja kan der nix aan veranderen. Khoop gewoon da ze ne goeie match spelen vanavond en da we fier kunnen zijn op hen en da we naar Brussel kunnen !!
Common BUFFALO

Common BUFFALO

Peef zegt: ik ben ni pro mclaren
Peef zegt: ben gewoon anti fcberarri
Peef zegt: ben gewoon anti fcberarri
- tuuveneire
-
- buffalogirl8
- Spursfan
P.
Ik weet maar al te goed waar ge dat vandaan haalt, ge zijt duidelijk naar de voetbal beginnen gaan met (de meeste van) ons generatie first-born forummers!
De oude V-vakken betreden met dit nummer, doet velen onder ons kiekevel krijgen, indeed.
Have fun, buddy!
Ik weet maar al te goed waar ge dat vandaan haalt, ge zijt duidelijk naar de voetbal beginnen gaan met (de meeste van) ons generatie first-born forummers!

De oude V-vakken betreden met dit nummer, doet velen onder ons kiekevel krijgen, indeed.
Have fun, buddy!

Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
- jelgerhaemelinck
ik zal mezelf maar eens quotenjelgerhaemelinck schreef:de beker is een totaal andere beleving als de competitie. Vergeet die 0/15 en ga er gewoon voor!
De 12de man zal ons Gantoise over de streep trekken!
Waarom wij ons zullen plaatsen voor de finale:
1/ de spelers hebben iets recht te zetten
2/ BFT heeft iets enorm (naar horen zeggen) op poten gezet voor morgen. Dit zal de toeschouwers EN de spelers een enorme boost geven
3/ Standard ligt ons gewoon
4/ Standard heeft te kampen met stress .... ze zien Anderlecht naderen en zijn er niet meer zo gerust in. Ze zitten met hun hoofd al gedeeltelijk bij de volgende speeldag.
5/ het moet nu eindelijk maar eens gebeuren
6/ Sollied gaat hier niet langs een achterdeur willen verdwijnen. Hij wil/zal/moet afscheid nemen met een prijs.
IK GELOOF ER VOLLEDIG IN

SCHITTEREND

- Blue&White
-
tis da, naast kaa gent matchen, kaa gent algemeen en ander voetbalnieuws mag nu wel voor een maandje of twee kaa gent bekerfinale komen, da is maar een kleine moeite als ge da 1 keer om de 25jaar moet doenBienespe schreef:DOEN!Turbostef schreef:Er zou eigenlijk het best een speciale rubriek komen ivm de finale, waar alle topics over deze historische dag gebundeld kunnen worden...
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft
- voetbalgrumpie