OPROEP : Met z'n allen naar de HEIZEL !!!

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Ewoutius

Bericht door Ewoutius » vr 18 apr 2008 18:23

Buffalogirlforever14 schreef:
Ewoutius schreef:Heeft er iemand een serieus idee hoe rap da ongveer ga uitverkocht zijn?

Kweet dat moeilijk te zeggen is maar anders moetek er maandag al om.

Suggesties?
En kunde da vragen om me 10 bij elkaar te zitten als ge meerdere paspoorten meeebrengt?
Ciao :bluewhite:
4 kaarten per identiteits kaart
ja da wetek ;)

maar mijn vraag is of die ons zelf kunnen samen zetten die groepkes van 4
:)

ichmwa

Bericht door ichmwa » vr 18 apr 2008 18:35

Kaarten zullen wss op volgorde zijn...
dus ja, ofwel op 2 rijen...
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Bienespe

Bericht door Bienespe » vr 18 apr 2008 20:31

Precies of der gaat em iemand op zijn plaats gaan zetten. :lol:

Felix1

Bericht door Felix1 » vr 18 apr 2008 20:33

Er zijn er wel veel die het niet gewoon zijn om op verplaatsing mee te gaan, zij zullen er miss wel een spel van maken

SarahDeBacker
Contacteer:

Bericht door SarahDeBacker » vr 18 apr 2008 21:09

Mense een jaar geleden waren we de boeren een pak rammel aan het geven in de halve finale (thuis) van de Beker van België:) (3-1)

Een jaar later stààn we ook in de finale: speciaal voor alle boeren en janetten: om eu kas van op te fretten:) :lol:

Nogmaals een after trots-opstoot van dinsdag^^ :clap:
T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens

dst007

Bericht door dst007 » vr 18 apr 2008 21:14

Bienespe schreef:Precies of der gaat em iemand op zijn plaats gaan zetten. :lol:
Op den heizel is 't niet gelijk bij ons hoor, ge moet u echt wel op u plaats zetten. Als ge natuurlijk met 10 zijt kan je onderling wisselen.
UAO OEAI AJÉ

Spursfan

Bericht door Spursfan » vr 18 apr 2008 21:19

dst007 schreef:
Bienespe schreef:Precies of der gaat em iemand op zijn plaats gaan zetten. :lol:
Op den heizel is 't niet gelijk bij ons hoor, ge moet u echt wel op u plaats zetten. Als ge natuurlijk met 10 zijt kan je onderling wisselen.
Niet om 't feestje te verbrodden, wel integendeel, maar 'k hoop dat 't zo is. Vaste plaatsen. Zweer ik bij.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Lafaut

Bericht door Lafaut » vr 18 apr 2008 21:31

ik ga :evil:

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » vr 18 apr 2008 21:42

Als j ;) e deftig alles zou lezen dan zou je weten dat het daar niet over gaat .

Skaarj__hybrid

Bericht door Skaarj__hybrid » vr 18 apr 2008 23:20

si si si, vamos a Brusselas!

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » za 19 apr 2008 2:22

was te peizen dat deze topic succes ging hebben
have fun

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » za 19 apr 2008 2:24

successo :)
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » za 19 apr 2008 9:21

dst007 schreef:
lolol ... vanaf da we door die hekkens zijn zal het feesten zijn. zitten en stoelke zoeken is geen optie!!!

trappen vrijdhouden zal ook geen optie zijn! fiesten zeg ik ulder, fiesten !!!!!!!!
Louwazie buiteuh!

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » za 19 apr 2008 12:07

sakamoto schreef:
dst007 schreef: Op den heizel is 't niet gelijk bij ons hoor, ge moet u echt wel op u plaats zetten. Als ge natuurlijk met 10 zijt kan je onderling wisselen.
lolol ... vanaf da we door die hekkens zijn zal het feesten zijn. zitten en stoelke zoeken is geen optie!!!

trappen vrijdhouden zal ook geen optie zijn! fiesten zeg ik ulder, fiesten !!!!!!!!
:eek:
have fun

dst007

Bericht door dst007 » za 19 apr 2008 12:09

sakamoto schreef:
dst007 schreef: Op den heizel is 't niet gelijk bij ons hoor, ge moet u echt wel op u plaats zetten. Als ge natuurlijk met 10 zijt kan je onderling wisselen.

Al naar ne match geweest op den heizel??
UAO OEAI AJÉ

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » za 19 apr 2008 12:12

SarahDeBacker schreef:Mense een jaar geleden waren we de boeren een pak rammel aan het geven in de halve finale (thuis) van de Beker van België:) (3-1)

Een jaar later stààn we ook in de finale: speciaal voor alle boeren en janetten: om eu kas van op te fretten:) :lol:

Nogmaals een after trots-opstoot van dinsdag^^ :clap:
Haal die oude wonden nog maar eens open! Ik doe er wel een schepje bovenop!
http://www.kaagent.be/forum/viewtopic.p ... 71&start=0

Alsof het gisteren was! Maar hoe dat alles toch rap kan veranderen :) ! Deze twee topics, hoe emoties van voetbalsupporters toch zo ver uit elkaar kunnen liggen! En daar doen we het voor! :)
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

ichmwa

Bericht door ichmwa » za 19 apr 2008 12:16

dst007 schreef:
sakamoto schreef: lolol ... vanaf da we door die hekkens zijn zal het feesten zijn. zitten en stoelke zoeken is geen optie!!!

Al naar ne match geweest op den heizel??
Kwou een grapje maken over het heizeldrama (daar bleven ze toch ook niet op hun plaats?), maar dat is nu niet echt om te lachen...
http://www.youtube.com/watch?v=cBB9iS9n6XI

Bienespe

Bericht door Bienespe » za 19 apr 2008 14:55

Laten we dan voor A en G in hun tribune 1 gaan dan.
Kunnen we der nu echt niets aan doen? :mad:

Buffalogirltje

Bericht door Buffalogirltje » za 19 apr 2008 15:17

Pipoken schreef:
buffaloripopolos schreef: Ge zijt gewoon ziek wa!

Weetwel examens, thesis die binnen moet de 20ste mei, verjaardagsfeest grootvader, het is er ook allemaal ondergschikt aan!
Tis wreed. zo iets onnozels, ik versta sommigen toch nie ze! nen open deurdag op school! hahahahah
ooit gehoord v anders ni benoemd te worden. sorry, gent is heel belangrijk voor mij, ma k zou graag mijnen job houden, denk da enkel mensen uit t onderwijs begrijpen hoe da zit, tis ni da we ni willen e :mad:

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » za 19 apr 2008 15:25

Buffalogirltje schreef:
Pipoken schreef: Tis wreed. zo iets onnozels, ik versta sommigen toch nie ze! nen open deurdag op school! hahahahah
ooit gehoord v anders ni benoemd te worden. sorry, gent is heel belangrijk voor mij, ma k zou graag mijnen job houden, denk da enkel mensen uit t onderwijs begrijpen hoe da zit, tis ni da we ni willen e :mad:
http://youtube.com/watch?v=AD9Huj9VMdA

ksta kik in t onderwijs é meneer
have fun

ichmwa

Bericht door ichmwa » za 19 apr 2008 15:54

:lol: :lol: :lol:

B72

Bericht door B72 » za 19 apr 2008 17:12

Cos schreef:
BIEB schreef:vraag mij af hoe de mauves gaan redeneren als hun nieuw stadion er staat, waar bijna zeker de finale zal gespeeld worden

stel ze hebben 50000 plaatsen, 30000 abos

Moeten ze dan ook 35000 plekken hebben en een tegenstander met veel minder abo's pakweg 15000? (rest neutraal)

Zo zie je maar, er is maar 1 optie; iedereen gelijk, ongeacht het aantal abo's. of Gent hun vak nu vol krijgt of niet.
Akkoord, maar de Heysel kan NIET perfect in 2 gedeeld worden. Dan vind ik het logisch dat de ploeg met de grootste aanhang de meeste kaarten krijgt. Indien het welk kon, dan had iedereen natuurlijk recht op evenveel kaarten.
al dat gezeik over die kaarten van Anderlechtfans, die zullen er zeker voldoende zijn, heb ooit een bekerfinale van Anderlecht op de Heizel gezien tegen Germinal Ekeren (2-4 voor Germinal btw :lol: ) in 1997 en de vakken van Anderlecht zaten niet eens vol. Het zou mij niet verwonderen dat dat ook nu weer zo zal zijn. De beker is en blijft een troostprijs voor jullie en dat reflecteert zich ook in de belangstelling van de fans.

B72

Bericht door B72 » za 19 apr 2008 17:13

Buffalogirltje schreef:
Pipoken schreef: Tis wreed. zo iets onnozels, ik versta sommigen toch nie ze! nen open deurdag op school! hahahahah
yep, dat begrijpen we zeker, pech, niks aan te doen.

geert het peert

Bericht door geert het peert » za 19 apr 2008 18:41

klein vraagje , voor de mensen die zelf een bus inleggen maar niet aangesloten zijn bij de federatie , geeft de club dan verplicht een pakket kaarten overeenstemmend met het aantal mensen op de bus of kan eenieder dan kaarten kopen en zitten waar hij wil
naar de club gebeld maar dar neemt niemand op
One family ? Mijn kloten !

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » za 19 apr 2008 18:54

Ik zit bij een supportersclub en moet zelf om mijn kaarten gaan (is wel niet overal zo). 'k Veronderstel dat dat bij degenen die zelf een bus inleggen ook wel het geval is.
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 19 apr 2008 18:59

Ik zit ook bij een supsclub en iedereen gaat ook zelf achter zijn kaart,kwestie van iedereen vrij de keuze te laten waar hij wil zitten.Bij de competitie is dit anders omdat iedereen meestal in hetzelfde vak staat of zit... :)
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Grim

Bericht door Grim » za 19 apr 2008 19:50

Klinkt idd logisch
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

tomahawk

Bericht door tomahawk » za 19 apr 2008 20:46

B72 schreef:
Cos schreef: Akkoord, maar de Heysel kan NIET perfect in 2 gedeeld worden. Dan vind ik het logisch dat de ploeg met de grootste aanhang de meeste kaarten krijgt. Indien het welk kon, dan had iedereen natuurlijk recht op evenveel kaarten.
al dat gezeik over die kaarten van Anderlechtfans, die zullen er zeker voldoende zijn, heb ooit een bekerfinale van Anderlecht op de Heizel gezien tegen Germinal Ekeren (2-4 voor Germinal btw :lol: ) in 1997 en de vakken van Anderlecht zaten niet eens vol. Het zou mij niet verwonderen dat dat ook nu weer zo zal zijn. De beker is en blijft een troostprijs voor jullie en dat reflecteert zich ook in de belangstelling van de fans.
idd, voor de halve finale tegen germinal bvb was hun stadion ook verre van gevuld. Mss dat er wel een paar nekken in onze vakken gaan zitten, maar het zal al bij al wel meevallen

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » zo 20 apr 2008 11:53

Beste vrienden

vandaag ben ik fuckinnnnnn happy yyyyyy

goe geslapen
een goei douchke
kzie der fris uit
ik doe mijn raam open, de zonnestralen op mijn gezicht zeggen mij:

het wordt een mooie, heerlijke, warme dag met veel sunshinnnnne !

maar bovenal: iedereen , maar dan ook IEDEREEEN die ik gisteren tegenkwam in den uitgang in de zaak etc

spreekt over de bekerfinale én dat ze gaan gaan !!!

ni te geloven gewoon !

mensen die zich nooit een bal hebben geinteresseerd in de voetbal, laat staan in AA GENT, willen nu voor geen geld deze finale missen !!!!!

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

zo een vriendin van mij: superdeftige madam, nooit geen bal geinteresseerd in 'dienen dwazen voetbal' was er gisteren de hele tijd over bezig ! :lol:

kijk zie, en dát, maakt mij, flikken boetes gemene lelijke achterbakse mensen ten spijt: happy !!!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
have fun

samsonov

Bericht door samsonov » zo 20 apr 2008 11:56

Ik ken er ook wel een paar, die zo oppervlakkig gent eens volgen en nu allemaal zeker willen gaan. :D :clap: :clap: :clap:

Kan alleen maar goed zijn!

Gesloten