Louwagie zwaar over de schreef!!!
Louwagie zwaar over de schreef!!!
Omdat het voor de supporterclubs nog geen hectische tijden zijn heeft de heer Louwagie plotseling beslist dat alle tickets vandaag moeten betaald worden. Het ergste van al is dat hij dat beslist van de een op de andere dag!!!
Ik schets even:
Gisteren om 18u08 krijg ik een mail van de federatie dat we vandaag voor 18u onze tickets moeten gaan afrekenen. Dus krijgen we welgeteld 24u de tijd om al het geld te verzamelen die we nog moeten krijgen. Dus ik had 24u om zo een kleine 6000 euro te verzamelen want dat er mensen zijn die nog moeten werken ook daar houdt de geldwolf van de bruiloftstraat geen rekening mee.
Hiermee is nog maar eens duidelijk geworden dat bepaalde personen binnen de club geen beetje respect hebben voor de supporters en voor de mensen van de supporterclubs, het enige wat voor Louwagie telt is geld op zijn rekening zien staan.
Ik schets even:
Gisteren om 18u08 krijg ik een mail van de federatie dat we vandaag voor 18u onze tickets moeten gaan afrekenen. Dus krijgen we welgeteld 24u de tijd om al het geld te verzamelen die we nog moeten krijgen. Dus ik had 24u om zo een kleine 6000 euro te verzamelen want dat er mensen zijn die nog moeten werken ook daar houdt de geldwolf van de bruiloftstraat geen rekening mee.
Hiermee is nog maar eens duidelijk geworden dat bepaalde personen binnen de club geen beetje respect hebben voor de supporters en voor de mensen van de supporterclubs, het enige wat voor Louwagie telt is geld op zijn rekening zien staan.
- BRUSSELSbuffalo
- buffaloripopolos
- Maltezerleeuwtje
- The Mars Volta
- Maltezerleeuwtje
Ik denk dat dit komt omdat de vraag nog steeds groot is naar tickets en zodat ze een overzicht en stand van zaken willen hebben over eventuele vrije tickets...mss zijn er annuleringen van bepaalde aantallen bij de supsclubs.
Ik noem dit de tol van het succes en nog maar eens het bewijs dat het weldegelijk zo goed als uitverkocht is.
Ik noem dit de tol van het succes en nog maar eens het bewijs dat het weldegelijk zo goed als uitverkocht is.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
Als dat klopt geven ze dus eigenlijk nog een dag extra.Maltezerleeuwtje schreef:Klein beetje nuanceren aub...ik heb steeds gehoord en de boodschap meegekregen dat de bestelde tickets voor de supsclubs via e-mail moesten doorgegeven worden en dat deze afgehaald dienden te worden uiterlijk tot en met gisteren.
Maar Mars Volta had te horen gekregen dat hij maar op 30 april om zijn tickets kon

Bij Kenny Bossier is da wel gelukt
- buffaloripopolos
Maltezerleeuwtje schreef:Klein beetje nuanceren aub...ik heb steeds gehoord en de boodschap meegekregen dat de bestelde tickets voor de supsclubs via e-mail moesten doorgegeven worden en dat deze afgehaald dienden te worden uiterlijk tot en met gisteren.
dit is nooit tegen de supclubs gezegd, daarom ook het aantal klachten die momenteel bij federatie zijn binnengekomen.
- The Mars Volta
Bij deze het mailtje dat ik maandag stuurde naar de Supp. Fed, en het antwoord dat ik kreeg.
Ik heb ondertussen naar Rudy gebeld en blijkbaar heeft Louwagie het inderdaad nodig gevonden om te beslissen dat we er vandaag om moeten gaan.
Ik heb ondertussen naar Rudy gebeld en blijkbaar heeft Louwagie het inderdaad nodig gevonden om te beslissen dat we er vandaag om moeten gaan.
Jelle ,
Uw kaarten zijn reeds gereserveerd , maar Ticketting vraagt om na 30 april achter te komen , maar u hebt zeker kaarten
grt
Rudy
-------Oorspronkelijk bericht-------
Van: Jelle Vanasten
Datum: 21/04/2008 10:57:00
Aan: geerinckx.rudy@skynet.be
Onderwerp: Status reservatie tickets bekerfinale
Beste Rudy
Vrijdag mailde ik u een reservatie voor 52 tickets voor de bekerfinale door.
Kan u even bevestigen dat u deze goed ontvangen heeft.
Vanaf waneer kunnen wij deze tickets afhalen?
Alvast bedankt
jelle vanasten
NO GLORY, NO MEGAPHONY!
dan nog kunnen ze iets meer tijd geven dan 24u, er staat een weekend voor de deur waarin alles veel makkelijker te regelen isMaltezerleeuwtje schreef:Ik denk dat dit komt omdat de vraag nog steeds groot is naar tickets en zodat ze een overzicht en stand van zaken willen hebben over eventuele vrije tickets...mss zijn er annuleringen van bepaalde aantallen bij de supsclubs.
- Maltezerleeuwtje
De communicatie loopt idd zeer stroef en amateuristisch bij Gent...de mensen van de website kun je moeilijk verwijten,deze mensen doen dit vrijwillig en hebben dus ook niet altijd de nodige tijd.
Verder wil ik ook eens benadrukken dat we niet Anderlecht of Bruhhe zijn qua organisatie en ervaring...ik denk dat ze op het secretariaat de afgelopen week ook wel sterretjes gezien hebben om alles te organiseren en te regelen.
Verder wil ik ook eens benadrukken dat we niet Anderlecht of Bruhhe zijn qua organisatie en ervaring...ik denk dat ze op het secretariaat de afgelopen week ook wel sterretjes gezien hebben om alles te organiseren en te regelen.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
- Proud Since 1898
- geert het peert
1.ergens wel normaal at de club zeker wil spelen gezien de grote vraag naar tickets
2.communiceer dat dan ook op tijd naar de mensen ipv van de ene op de andere dag eisen te stellen , niet in elke bank kan je zomaar 5000 euro afhalen zonder bestellen en ook niet iedereen heeft 5000 + euros op zijn rekening staan he !
zoals reeds gezegd deze week , onze club mag dringend een aantal lessen nemen angaande communieren met zijn fans en de buitenwereld , een communicatieverantwoordelijke die naam waardig is dringend vereist !
2.communiceer dat dan ook op tijd naar de mensen ipv van de ene op de andere dag eisen te stellen , niet in elke bank kan je zomaar 5000 euro afhalen zonder bestellen en ook niet iedereen heeft 5000 + euros op zijn rekening staan he !
zoals reeds gezegd deze week , onze club mag dringend een aantal lessen nemen angaande communieren met zijn fans en de buitenwereld , een communicatieverantwoordelijke die naam waardig is dringend vereist !
One family ? Mijn kloten !
- Maltezerleeuwtje
Akkoord, maar da moeten ze niet te overhaast te werk gaan, en plots eisen dat binnen de 24 uren iedereen om zijn tickets moet gaan hé.Maltezerleeuwtje schreef:Aangezien de bevestiging er gekomen is dat het volledig uitverkocht is willen ze op Gent het boeltje volledig afsluiten qua ticketverkoop zodat ze nu de rest kunnen organiseren.
Gaat over serieuze bedragen hé
Iedereen welkom over gesprekje over KAA gent, en over grafische wereld
- Maltezerleeuwtje
- geert het peert
Ofwel moet hij dringend veel geld op tafel leggen voor een toptransfer en mag hij niet in schijven betalenGuust. schreef:Ok, niet netjes van Louwagie, maar ge moet dat begrijpen; die 6000 EUR kan dan onmiddellijk geïnvesteerd worden in het nieuwe stadion; zonder die 6.000 EUR zouden we waarschijnlijk een jaar langer moeten wachten om de financiering rond te krijgen.

Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.