Tickets. Update 25-4: UITVERKOCHT !
- Buffalo_Hool
Same here, ik ben wel van Veurne, maar kben ook niet op tijd in Gent geraakt. Als er nog iemand 2 tickets zou over hebben, ik wil ze met plezier overnemenghilver schreef:Heeft er soms iemand een ticket te veel of kan er iemand niet gaan die toevallig een ticket heeft gekocht. Ik moet van Limburg komen en ben jammer genoeg niet op tijd in Gent geraakt. Nooit gedacht dat het zo snel zou uitverkocht zijn. Ik ben te contacteren op het nr 0495 210 392

benny

- Blue White Dynamite
- sakamoto
- Contacteer:
die mannen van de voetbalcel in brussel (binnenlandse zaken) en hebben niets anders te doen dan voetbalfora te lezen. derbij pak nog keer 2k paarse jeanetten tegen 18k buffalo's
zelfs met 50% meetjes bij ons gaan ze kalm zijn. in hun vak zullen ze inderdaad wa fel durven doen. in de buffalo town zullen ze echter vree koest zijn
zelfs met 50% meetjes bij ons gaan ze kalm zijn. in hun vak zullen ze inderdaad wa fel durven doen. in de buffalo town zullen ze echter vree koest zijn

Louwazie buiteuh!
Ik zou vak I of H nemen in tribune 3 als je nog geen tickets hebt.benny007 schreef:Same here, ik ben wel van Veurne, maar kben ook niet op tijd in Gent geraakt. Als er nog iemand 2 tickets zou over hebben, ik wil ze met plezier overnemenghilver schreef:Heeft er soms iemand een ticket te veel of kan er iemand niet gaan die toevallig een ticket heeft gekocht. Ik moet van Limburg komen en ben jammer genoeg niet op tijd in Gent geraakt. Nooit gedacht dat het zo snel zou uitverkocht zijn. Ik ben te contacteren op het nr 0495 210 392Ik ben bereikbaar op nr 0498/22 09 86
benny
Ik heb al gehoord dat er veel Buffalo's ginder zitten.

- geert het peert
-
Op vrijdag 25 april 2008 ligt de ticket-verkoop voor de finale stil. De supportersclubs krijgen dan immers de kans om hun gereserveerde tickets te komen betalen. Op dit moment is het contingent aan tickets voor KAA Gent-fans immers volledig uitverkocht. Indien zou blijken dat er alsnog tickets onverkocht blijven, zullen deze vanaf maandag 28 april 2008 alsnog opnieuw in de losse verkoop worden gebracht.
www.kaagent.be
www.kaagent.be
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft
- GENT RULEZ
tribuen3 is al uitverkocht bij ons. By the way, bij ons kan je ook niet per id 4 kaarten kopen ... dat is wel een blunder geweest van jullie ticketing dienst. Alhoewel er bij ons ook andere blunders gebeuren.Ganda Ham schreef:tis da, de boomerang terugsmijten en massaal tickets in tribune 3 gaan aankopen
Zever!Tom dé no schreef:tribuen3 is al uitverkocht bij ons. By the way, bij ons kan je ook niet per id 4 kaarten kopen ... dat is wel een blunder geweest van jullie ticketing dienst. Alhoewel er bij ons ook andere blunders gebeuren.Ganda Ham schreef:tis da, de boomerang terugsmijten en massaal tickets in tribune 3 gaan aankopen
Er zijn nog veel tickets voor tribune 3.
Iedereen is van plan om zaterdag hun tickets aan te schaffen, voor de match.
Die mannen achter het loket nemen gewoon 1 abonnement en zetten daar verschillende tickets op.
Ga je met 10 abonnementen, staat er 10 keer dezelfde naam op de kaarten.
Je kan dus met 10 abonnementen gemakkelijk aan 90 kaarten geraken.
Je moet dan wel met 10 man gaan en elk eens aanschuiven. Er zijn 4 loketten...
Iemand nog 4 tickets over? mn vriendin was juist 10min te laat vandaag...ze was er om 10.25u! kwartier vroeger uitverkocht
... helemaal vanuit de kempen komen voor niks, teleurstelling!
kan iemand helpen? graag reactie aub, ofwel op forum, pb of een mailtje : maarten1012@hotmail.com
thx alvast

kan iemand helpen? graag reactie aub, ofwel op forum, pb of een mailtje : maarten1012@hotmail.com
thx alvast
http://www.kaagent.be/forum/viewtopic.php?t=8651lauwe schreef:Iemand nog 4 tickets over? mn vriendin was juist 10min te laat vandaag...ze was er om 10.25u! kwartier vroeger uitverkocht... helemaal vanuit de kempen komen voor niks, teleurstelling!
thx alvast
http://www.kaagent.be/forum/viewtopic.php?t=8653
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt
dit zijn toch geen tickets? enkel busplaatsenichmwa schreef:http://www.kaagent.be/forum/viewtopic.php?t=8651lauwe schreef:Iemand nog 4 tickets over? mn vriendin was juist 10min te laat vandaag...ze was er om 10.25u! kwartier vroeger uitverkocht... helemaal vanuit de kempen komen voor niks, teleurstelling!
thx alvast
http://www.kaagent.be/forum/viewtopic.php?t=8653
of heb ik het mis?
- buffalogirl8
-
- Maltezerleeuwtje
- superboksic