JAKO presenteert Beker-merchandising
-
Hug?Waar zien jullie ergens foto's?
En anderlecht logo op?Koop ik niet,sorry,zoiets doe je niet toch?
Ik snap jako niet?
Gewoon bekerfinale 2008 aagent.Meer moet dat niet zijn.
Okeja,tis den drank,manman,pf(gevonden dus).
Dienen on tour is super,ga ik zeker kopen.
Polo is ook mooi.
Trui met anderlecht logo op koop ik niet,tis mooi maar dikke fout om er anderlecht logo op te zetten.
Het enige dat telt is gent.
En anderlecht logo op?Koop ik niet,sorry,zoiets doe je niet toch?
Ik snap jako niet?
Gewoon bekerfinale 2008 aagent.Meer moet dat niet zijn.
Okeja,tis den drank,manman,pf(gevonden dus).
Dienen on tour is super,ga ik zeker kopen.
Polo is ook mooi.
Trui met anderlecht logo op koop ik niet,tis mooi maar dikke fout om er anderlecht logo op te zetten.
Het enige dat telt is gent.
Laatst gewijzigd door vroem op do 01 mei 2008 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- BIEB
- Contacteer:
fotos staan er gewoon bij? de linkjes.
- 't Zit schoon gerief bij, ook niet simpel dit op korte termijn te doen
- het shirt hadk wel veel meer van verwacht, maar blijft spotprijsje
- 'k vind het persoonlijk wel lollig dat 'onze 2 logo's' weer door mekaar gebruikt worden
Anyway, hou in gedachten dat BFT serieus wat middelen krijgt als het zaakje goed draait
- 't Zit schoon gerief bij, ook niet simpel dit op korte termijn te doen
- het shirt hadk wel veel meer van verwacht, maar blijft spotprijsje
- 'k vind het persoonlijk wel lollig dat 'onze 2 logo's' weer door mekaar gebruikt worden

Anyway, hou in gedachten dat BFT serieus wat middelen krijgt als het zaakje goed draait

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
-
- elliebellieke*
-
- jelgerhaemelinck
- buffalo-david
Waarom heeft iedereen iets tegen de replica's met dat logotje op van rsca? Het is tegen rsca dat de finale gespeeld wordt, blijf toch een mooie herrinnering als je tien jaar later het shirt nog eens bekijkt. Enfin, ben ook Gent fan in hart en nieren, maar stoor me toch niet aan een logotje van drie cm op drie..
En hiermee is mijn gedacht gezegd

- GENT RULEZ
- buffalogirl8
Zo denk ik er ook over.fre5 schreef:Waarom heeft iedereen iets tegen de replica's met dat logotje op van rsca? Het is tegen rsca dat de finale gespeeld wordt, blijf toch een mooie herrinnering als je tien jaar later het shirt nog eens bekijkt. Enfin, ben ook Gent fan in hart en nieren, maar stoor me toch niet aan een logotje van drie cm op drie..
Buffalo Forever!
- GENT RULEZ
Bij interlands staat op die plek tochh ook vaak de vlaggetjes van de 2 landen die tegen elkaar spelen. Ik vind dat dit moet kunnen.buffalogirl8 schreef:Zo denk ik er ook over.fre5 schreef:Waarom heeft iedereen iets tegen de replica's met dat logotje op van rsca? Het is tegen rsca dat de finale gespeeld wordt, blijf toch een mooie herrinnering als je tien jaar later het shirt nog eens bekijkt. Enfin, ben ook Gent fan in hart en nieren, maar stoor me toch niet aan een logotje van drie cm op drie..
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of es tij duud.
Ik ben te groot voor een smalleken, dan loop ik daar zo met mouwkes tot juust onder mijn oksels. Hoe het ook zij, die voetbalshirts zijn sowieso gemodelleerd om goe lost te zitten, vandaar mijn probleem.
@BIEB: ge zou nog verschieten van mijn brede bast!
@BIEB: ge zou nog verschieten van mijn brede bast!
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.
Massa bestelling
Ik koop voor mijn drei kinders elk een polo en nen BFT sjaal. Voor mijn vrouw doe ik haar een replika kado. Voor mijzelf koop ik mij tons nog nen BFT sjaal.
Gaste van BFT,
goe bezig en tot aan den Heizel.
COME BLUE WHITE
Gaste van BFT,

COME BLUE WHITE

Dit is geen interland en ik haat anderlecht en brugge nog veel meer.Alexandre schreef:Bij interlands staat op die plek tochh ook vaak de vlaggetjes van de 2 landen die tegen elkaar spelen. Ik vind dat dit moet kunnen.buffalogirl8 schreef: Zo denk ik er ook over.
Dat logo van anderlecht valt dan ook nog eens meer op als ik er naar kijk,hell no dat ik dat aandoe.
Op die ene polo dacht ik staat gewoon de naam anderlecht,das gelukkig al iets minder erg,valt ook belange zo niet op.
Soit;ieder moet maar voor zich uitmaken of deze daar reclame voor wil maken.
En alsk het mss toch nog zou kopen zalt alleen voor in de kas te hangen zijn.fre5 schreef:Waarom heeft iedereen iets tegen de replica's met dat logotje op van rsca? Het is tegen rsca dat de finale gespeeld wordt, blijf toch een mooie herrinnering als je tien jaar later het shirt nog eens bekijkt. Enfin, ben ook Gent fan in hart en nieren, maar stoor me toch niet aan een logotje van drie cm op drie..
-
- Contacteer: