Gent vol vlaggen
- GENT RULEZ
- Bleu-WhiTe
- GENT RULEZ
- Spursfan
Ma nee, ik bedoel gewoon, recht in 't zicht van het aankomend verkeer op de Brugsesteenweg. Gigantisch groot is mijn vlag niet, maar ze zal wel opvallen.VOETBALKENNER schreef:?Spursfan schreef:Waar ik het ga hangen, kunt ge er gewoon niet naastkijken.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
- Bleu-WhiTe
Vandaag een e-mailtje gestuurd naar de burgemeester, met de vraag of het mogelijk was om een AA-Gent vlag (tijdelijk?) te hangen aan het belfort of aan het stadhuis.
Dit kreeg ik dus terug:

Dit kreeg ik dus terug:
Dag ***
Goed idee, maar we hadden er zelf ook al aan gedacht. Ik heb met Patrick Lips afgesproken dat we 5 AA Gent vlaggen voor het stadhuis gaan hangen. Toch bedankt voor de suggesie en hopelijk winnen we de beker !
Daniel

- Spursfan
Wedden dat dit mailke standaard is aangemaakt? Enkel nog naam in te vullen.Bleu-WhiTe schreef:Vandaag een e-mailtje gestuurd naar de burgemeester, met de vraag of het mogelijk was om een AA-Gent vlag (tijdelijk?) te hangen aan het belfort of aan het stadhuis.
Dit kreeg ik dus terug:
Dag ***
Goed idee, maar we hadden er zelf ook al aan gedacht. Ik heb met Patrick Lips afgesproken dat we 5 AA Gent vlaggen voor het stadhuis gaan hangen. Toch bedankt voor de suggesie en hopelijk winnen we de beker !
Daniel

Moraal: ge zult niet alleen zijn met die vraag.

Laatst gewijzigd door Spursfan op za 03 mei 2008 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
- GENT RULEZ
- Blue&White
- buffalogirl8
Ik kan u zeggen dat Termont persoonlijk al zijn mails beantwoord. En ja, die mens is zot.Spursfan schreef:Wedden dat dit mailke standaard is aangemaakt? Enkel nog naam in te vullen.Bleu-WhiTe schreef:Vandaag een e-mailtje gestuurd naar de burgemeester, met de vraag of het mogelijk was om een AA-Gent vlag (tijdelijk?) te hangen aan het belfort of aan het stadhuis.
Dit kreeg ik dus terug:
![]()
Moraal: ge zult niet alleen zijn met die vraag.
- Proud Since 1898
- elliebellieke*
heb er eens op gelet gisteren en er hangt idd paar huizen ervoor een vlagje buiten;)SPEEDYKEN202 schreef:is bij mijn schoonbroer just achter mijne hoekelliebellieke* schreef:deze middag in morekstraat gepasseerd daar aan een raam, vlagje van tegen standard, blokjesvlag, sjaal van semper fideles en shirt
"Het lijkt altijd onmogelijk, totdat het klaar is."
-Nelson Mandela
-Nelson Mandela
-
dat is ni van mij zeelliebellieke* schreef:heb er eens op gelet gisteren en er hangt idd paar huizen ervoor een vlagje buiten;)SPEEDYKEN202 schreef: is bij mijn schoonbroer just achter mijne hoek
ik woon in een zijstraat van de morekstraat

als ge er nog eens zijt laat het me weten e dan stel ik er mij ne keer

-
- BIEB
- Contacteer:
wel toen ik die affiche voor eerst zag stonden er net twee agenten verbaasd te kijken naar dat doek, en net toen passeerde ik dus in blauw & wit
k kreeg echt zo een COME ON KICK
En gelijk er bij winst sowieso een zot volksfeest ontstaat, zal het in Foley's in hoe ver mogelijk nog geschifter worden als Foley scoort
Bring It!
k kreeg echt zo een COME ON KICK

En gelijk er bij winst sowieso een zot volksfeest ontstaat, zal het in Foley's in hoe ver mogelijk nog geschifter worden als Foley scoort
Bring It!
Laatst gewijzigd door BIEB op zo 04 mei 2008 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- elliebellieke*
-