buffalosongs in de heizel

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » vr 02 mei 2008 20:53

:lol:
Buffalo Forever!

BuffaloKatje

Bericht door BuffaloKatje » vr 02 mei 2008 21:04

de zot van geel heeft weere wa gepost :lol:

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » vr 02 mei 2008 22:26

beestig :clap: :clap: zeker iets voor de finale :clap:
http://nl.youtube.com/watch?v=kTNP3Yx4f-Q

We shall not be moved.
We shall not, we shall not be moved.
We shall not, we shall not be moved,
'cause we are, the buffalo boys!!!!!!!!!!!!
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

BuFfAlOpEet

Bericht door BuFfAlOpEet » vr 02 mei 2008 22:29

Khoop toch op wa meer Gent liedjes in plaats van al dien youtube getsjingel...

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » za 03 mei 2008 1:03

BuFfAlOpEet schreef:Khoop toch op wa meer Gent liedjes in plaats van al dien youtube getsjingel...
begin ze maar keer te posten dan die gent liedjes ,zijnt ter zo veel pijs het nie .

BuFfAlOpEet

Bericht door BuFfAlOpEet » za 03 mei 2008 8:04

Vak202-pv schreef:
BuFfAlOpEet schreef:Khoop toch op wa meer Gent liedjes in plaats van al dien youtube getsjingel...
begin ze maar keer te posten dan die gent liedjes ,zijnt ter zo veel pijs het nie .
Heb ze hier al eens gepost, Forza Buffalo, C'est Buffalo (2 verschillende liedjes), Buffalo Blue White Army, Buffaloooooo (Take my Loooooove), Please Don't Take My Rebels Away, Buffalo Ole Ole, ...

Fonzie

Bericht door Fonzie » za 03 mei 2008 11:10

Vak202-pv schreef:
beetje minder naar topradio luisteren, en dringend ne cd van walter de buck kopen. Voor mijn part zingt ge de stirkste man van Gent of valencia kzie u liever in eu ende dan in euwe piezema, maar laat uwen engelsen brol thuis. Leer eerst eens boven gent rijst van buiten.

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » za 03 mei 2008 11:22

En wat zijn we weer vriendelijk vandaag :D

ichmwa

Bericht door ichmwa » za 03 mei 2008 15:50

Van mijn part hé, blijfde allemaal thuis!!! :mad: Kzal wel op mijn alleen supporteren, ik kan het toch veel beter :yell:
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

lauwe

Bericht door lauwe » za 03 mei 2008 17:38

BuFfAlOpEet schreef:
Vak202-pv schreef:begin ze maar keer te posten dan die gent liedjes ,zijnt ter zo veel pijs het nie .
Heb ze hier al eens gepost, Forza Buffalo, C'est Buffalo (2 verschillende liedjes), Buffalo Blue White Army, Buffaloooooo (Take my Loooooove), Please Don't Take My Rebels Away, Buffalo Ole Ole, ...
Nu is em tijdelijk offline op bieb zn site, maar voor de match valencia - aa gent. : buffalooooo bleu white armyyyyyyyyyyyy (dit doende zoals de moslims bidden. zo met uw handen naar beneden gaan dus :) ) was vrij wijs om te zien op da filmke.
Heel rustig zingen en allemaal handen op en neer, zoals de moslims da doen.
Denk echt dat da vinnig is da een heel vak da doe!!!!

Nog: ipv stand up for buffalo ---> sit down for buffalo.

amoal tuupe amoal tuupe hey hey ( maar dan niet te snel, zoals het soms gebeurt ) verder zijn er nog altijd de casual things. Op zo een dag moet ge het ni al te moeilijk maken, zodat echt alleman uit volle borst meezingt.
Die nekken moeten weggeblazen worden

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » zo 04 mei 2008 1:07

Fonzie schreef:
Vak202-pv schreef:begin ze maar keer te posten dan die gent liedjes ,zijnt ter zo veel pijs het nie .
beetje minder naar topradio luisteren, en dringend ne cd van walter de buck kopen. Voor mijn part zingt ge de stirkste man van Gent of valencia kzie u liever in eu ende dan in euwe piezema, maar laat uwen engelsen brol thuis. Leer eerst eens boven gent rijst van buiten.
:think: :roll: :sleep:

BuFfAlOpEet

Bericht door BuFfAlOpEet » zo 04 mei 2008 7:59

Vak202-pv schreef:
Fonzie schreef: beetje minder naar topradio luisteren, en dringend ne cd van walter de buck kopen. Voor mijn part zingt ge de stirkste man van Gent of valencia kzie u liever in eu ende dan in euwe piezema, maar laat uwen engelsen brol thuis. Leer eerst eens boven gent rijst van buiten.
:think: :roll: :sleep:
Beter keer luisteren naar de mensen ipv u eigen gedacht volgen...

Drewie

Bericht door Drewie » zo 04 mei 2008 9:23

dufde gij wel zo te babbelen tegen nen gate 202'er... :eek: :eek: Ik durf da nie :cry:

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » zo 04 mei 2008 14:36

BuFfAlOpEet schreef:
Vak202-pv schreef: :think: :roll: :sleep:
Beter keer luisteren naar de mensen ipv u eigen gedacht volgen...
:lol: :lol: moe nie veel luisteren ,hier op forum allemaal veel praat van dit en dat ,maar alst zo ver es est niets .
moest ne nog zeggen dat er 5000 man op forum zit om iets te bereiken maar tis het geval niet mee moeite 200 man .en gij zou zeggen dat ik moet luisteren :thumb: :lol:

vroem

Bericht door vroem » zo 04 mei 2008 14:37

Oei oei,ik en zo'n teksten onthoudenpf,das niets voor mij.Ik heb een geheugen zo groot als een zeef.
Ik hou het liever leuk maar eenvoudig.

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » zo 04 mei 2008 15:50

Vak202-pv schreef:
BuFfAlOpEet schreef: Beter keer luisteren naar de mensen ipv u eigen gedacht volgen...
:lol: :lol: moe nie veel luisteren ,hier op forum allemaal veel praat van dit en dat ,maar alst zo ver es est niets .
moest ne nog zeggen dat er 5000 man op forum zit om iets te bereiken maar tis het geval niet mee moeite 200 man .en gij zou zeggen dat ik moet luisteren :thumb: :lol:
Ge zegt het zelf: er ziet hier me moeite 200 man die iets kan bereiken. Hoe zou gij er dan willen voor zorgen dat gans de spionkop meezingt met al die liedjes met veel te ingewikkelde teksten? 'k Zou zeggen, probeer de oude Buffalosongs die niet meer gezongen worden terug tot leven te krijgen. Maja, gij wilt toch nie luisteren e...
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

MAC65

Bericht door MAC65 » zo 04 mei 2008 16:07

Je mag het aantal personen dat hier regelmatig post niet gaan vergelijken met het aantal dat hier regelmatig een bezoekje brengt. Ik denk dat dit laatste veel groter is.

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » zo 04 mei 2008 16:55

ARAG schreef:
Vak202-pv schreef: :lol: :lol: moe nie veel luisteren ,hier op forum allemaal veel praat van dit en dat ,maar alst zo ver es est niets .
Ge zegt het zelf: er ziet hier me moeite 200 man die iets kan bereiken. Hoe zou gij er dan willen voor zorgen dat gans de spionkop meezingt met al die liedjes met veel te ingewikkelde teksten? 'k Zou zeggen, probeer de oude Buffalosongs die niet meer gezongen worden terug tot leven te krijgen. Maja, gij wilt toch nie luisteren e...
man man goeste om allemoal te wurtelen tegen mij :D nu de oude buffalo songs mij goed ,moar denk dat de jeugd van nu der geen één van kent buiten t'vliegerke :roll: de meesten kennen diene engelse brol enzo ,lijk het hier vernoemd word :lol:

BuFfAlOpEet

Bericht door BuFfAlOpEet » zo 04 mei 2008 17:08

We willen de spionkop gewoon beter maken ze, we willen wij ni kakken op u. Maar GIJ zet hier wel alle dagen int groot,vet en int blauw nieuwe liedjes op van op YouTube. En daar moeten wij dan wel naar luisteren ofzo? Ge ziet nu toch duidelijk da dien Dale Cavese enal ni werkt op Gent. Daarom AUB meer "oldie"s" proberen

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » zo 04 mei 2008 17:54

BuFfAlOpEet schreef:We willen de spionkop gewoon beter maken ze, we willen wij ni kakken op u. Maar GIJ zet hier wel alle dagen int groot,vet en int blauw nieuwe liedjes op van op YouTube. En daar moeten wij dan wel naar luisteren ofzo? Ge ziet nu toch duidelijk da dien Dale Cavese enal ni werkt op Gent. Daarom AUB meer "oldie"s" proberen
kan zijn mijne beste maar iedereen begint toch die YOUTUBE song van we love you te zingen ,allee ja kweet eigenlijk nog nie goe waar jullie naar toe willen ,WE WILLEN DE SPIONKOP GEWOON BETER MAKEN ,zou zeggen begin er aan 8) hou u zeker nie tegen !!! maar zeg één ding met ulder OLDIE'S ga de nie ver komen ;)

BuFfAlOpEet

Bericht door BuFfAlOpEet » zo 04 mei 2008 18:08

ivm metdien We Love You, kvinda ook de max, maar den helft zingt alleen lololololoooo... Ma kom doe u goesting dan maar verder ze, voor mij geen probleem

BuFfAlOpEet

Bericht door BuFfAlOpEet » zo 04 mei 2008 18:10

Kwil er geen welles/nietes spelleke van maken dus kga er nimeer op reageren :)

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » zo 04 mei 2008 18:17

BuFfAlOpEet schreef:Kwil er geen welles/nietes spelleke van maken dus kga er nimeer op reageren :)
idd maar nieuwe mensen altijd welkom want het is verdomd moelijk om iets nieuw aan te brengen spreek van ondervinding .ik doe maar om goe te doen en de spion te doen daveren maar vrees dat dat niet meer terug komt zo lijk 8, 9 jaar terug .

zaak gesloten :p :D

ichmwa

Bericht door ichmwa » zo 04 mei 2008 19:37

Dale Cavese Werkt NIET en zal NOOIT werken.

We love you komt op gang, alleen kennen de meeste de tekst nog niet.
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Drewie

Bericht door Drewie » zo 04 mei 2008 19:39

Vak202-pv schreef:
BuFfAlOpEet schreef:Kwil er geen welles/nietes spelleke van maken dus kga er nimeer op reageren :)
idd maar nieuwe mensen altijd welkom want het is verdomd moelijk om iets nieuw aan te brengen spreek van ondervinding .ik doe maar om goe te doen en de spion te doen daveren maar vrees dat dat niet meer terug komt zo lijk 8, 9 jaar terug .

hoe oud zijde gij feitelijk? 14-15? Waarom is het voor u zo moeilijk om iets nieuws aan te brengen: omdat het op de ballen trekt en ge met wa snotneuzen de rest iets wil laten zingen...

Als iets goe is dan wordt het direct opgepikt. En het is nie omdat gij het goed vindt dat de rest moet meegaan. Kan al nie wachten op de bekerfinale om nog eens wa anders dan de lalalala ventjes van GATE 202 (:lol:) te horen.

BuFfAlOpEet

Bericht door BuFfAlOpEet » zo 04 mei 2008 19:43

Ale ik probeer mij hier nog in te houden en dan... :lol:

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » zo 04 mei 2008 19:48

Drewie schreef:
Vak202-pv schreef:idd maar nieuwe mensen altijd welkom want het is verdomd moelijk om iets nieuw aan te brengen spreek van ondervinding .ik doe maar om goe te doen en de spion te doen daveren maar vrees dat dat niet meer terug komt zo lijk 8, 9 jaar terug .

hoe oud zijde gij feitelijk? 14-15? Waarom is het voor u zo moeilijk om iets nieuws aan te brengen: omdat het op de ballen trekt en ge met wa snotneuzen de rest iets wil laten zingen...

Als iets goe is dan wordt het direct opgepikt. En het is nie omdat gij het goed vindt dat de rest moet meegaan. Kan al nie wachten op de bekerfinale om nog eens wa anders dan de lalalala ventjes van GATE 202 (:lol:) te horen.
ouder of da de pijst gij zij uuk zo eentje mee ne gruute bek hier altijd ,overdreven moat kom gij het doen woar keer kijken wa da der van terecht goa brengen . ben zeker geene snotneuze nie te veel int openbaar uwe gruute bek opentrekken tegen mij tes nie om da de van 2003 al op forum zit da get al zijt .
Laatst gewijzigd door Vak202-pv op zo 04 mei 2008 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Drewie

Bericht door Drewie » zo 04 mei 2008 19:49

BuFfAlOpEet schreef:Ale ik probeer mij hier nog in te houden en dan... :lol:
Ik irriteer mij mateloos aan die zever, dit jaar is het zoooooooo dramatisch gesteld met de sfeer en ipv het te beseffen dat ze verkeerd bezig zijn gaan die gasten nog harder door. Vroeger kregen ze wa lappen en was het over met de zever.
Die tijden zijn gepasseerd en al wa overblijft zijn van die youtube ventjes met een veel te grote muil.

Drewie

Bericht door Drewie » zo 04 mei 2008 19:50

Vak202-pv schreef:
Drewie schreef: hoe oud zijde gij feitelijk? 14-15? Waarom is het voor u zo moeilijk om iets nieuws aan te brengen: omdat het op de ballen trekt en ge met wa snotneuzen de rest iets wil laten zingen...

ouder of da de pijst gij zij uuk zo eentje mee ne gruute bek hier altijd ,overdreven moat kom gij het doen woar keer kijken wa da der van terecht goa brengen .
Ik heb het gedaan ;)

stropke

Bericht door stropke » zo 04 mei 2008 19:53

nieuwe versie van klokke roeland

Hier in Gent zit, alleen blauw-wit
De indiaan 't logo, al sinds 't verleden
Niet somber maar groots, soms stom en doods
Treurt de buffalo in 't Gent van heden
Maar vaak hij wind en luidkeels gilt
Zijn gouden stemme door de mooiste stede

Tril spionkop, tril Gentse helden
't Is in Jules Otten, straks in Artevelde