Affiche-campagne

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Rebeltje

Bericht door Rebeltje » vr 02 mei 2008 0:35

ernie schreef:In de cafetaria vant werk gehangen! + eenen aan den ingang! 680 man die met de nekken lachen!

Heb gemerkt toen ik gaan eten ben dat de zin Heel 'GENT' achter de buffalo's verandert was in heel BELGIE achter de buffalo's :D :clap: :clap:
Zal toch niet op mijn werk zijn.
Daar moeten ze niet veel weten van Gent...

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » vr 02 mei 2008 10:01

jonaszw schreef:
Boirke schreef:Maandag print ik ze uit op mijn werk op A4 en A3....
Mochten er mensen zijn die ik plezier kan doen met eentje....
(wel geen honderden hé, mijne ploegbaas mag van niet weten)
Mij zou je een pleziertje kunnen doen,
maar hoe geraak ik er dan aan ?
zie pm
Iedereen welkom over gesprekje over KAA gent, en over grafische wereld

Ewoutius

Bericht door Ewoutius » vr 02 mei 2008 12:00

Kzou eigelijk ook wel eentje willen. :D

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » vr 02 mei 2008 12:06

heb hem hier in A3 achter mijnen bureau hangen (wel maar z/w)
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » za 03 mei 2008 8:59

ik begin maandag aan mijn tour....
dan heb ik er genoeg op A4 en A3, en dan rondgaan bij familie en vrienden....

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » za 03 mei 2008 10:22

kunde da ergens nog groter laten afprinten en wat kost dat?

freco

Bericht door freco » za 03 mei 2008 11:48

Sjiek hoe stad Gent dit promoot!
Esvee Roeselare

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » za 03 mei 2008 11:50

freco schreef:Sjiek hoe stad Gent dit promoot!
Idd, maar eigenlijk vind ik het ergens maar normaal. AA-Gent maakt onrechstreeks reclame voor de stad Gent.

Drewie

Bericht door Drewie » za 03 mei 2008 12:07

Bleu-WhiTe schreef:
freco schreef:Sjiek hoe stad Gent dit promoot!
Idd, maar eigenlijk vind ik het ergens maar normaal. AA-Gent maakt onrechstreeks reclame voor de stad Gent.
tis te zien, ik heb dit in nog geen enkele andere stad gezien hoor

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » za 03 mei 2008 12:43

VOETBALKENNER schreef:kunde da ergens nog groter laten afprinten en wat kost dat?

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » zo 04 mei 2008 1:09

aant park staat de aftel klok op 15 dagen met er onder zo'n grote poster 8)
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

GuesWho

Bericht door GuesWho » zo 04 mei 2008 10:23

VOETBALKENNER schreef:kunde da ergens nog groter laten afprinten en wat kost dat?
op topcopy staat voor A3 de prijs op 1.60. Bij qualitycolorskunt ge tot A2 gaan (bij het copycenter) maar geen idee voor prijs.

vak_300

Bericht door vak_300 » zo 04 mei 2008 15:20

Klaazzzz schreef:Net affiche opgehangen!!!! Woon op de Gentse Baane in Astene - Deinze!!!!!!!!!! Nice...... :D
Kben der net gepasseert mee mijne vélo en kep em zien hange :evil:

MAC65

Bericht door MAC65 » zo 04 mei 2008 16:35

Ik weet dat er op de Antwerpsesteenweg zo'n zaak is waar ge alles op posterformaat en groter kunt laten afdrukken, zelfs op doek, maar wat het kost weet ik niet.

stropke

Bericht door stropke » ma 05 mei 2008 11:59

In ons Gentse cafe aan station ( aan de vensters zodat alle FCB boeren het goed kunnen zijn ) hier kan men nu ook Ruiz bewonderen samen met een heel grote Gentse strop en een affiche :

WE GAAN NAAR BRUSSEL TOE !!
ZONDAG 18 MEI OM 11. UUR MET
VRIENDENKRING DE WEST-BUFFALO'S .
VERTREK CAFE OUD BELGIE! !
"GENTSE FlESTE" MET BLAUW-WITTE STROPKE'S
NIE NEUTE .... NIE PLEUJE!!

dat wij hier een kleine Gentse feesten gaan houden. met onze west-buffalo's en al die andere uitgeweken stropjes.... :clap: :clap:
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » ma 05 mei 2008 12:44

Kheb men lading net afgeprint....
15 A3 en 25 A4, ik kan gaan uitdelen dezen avond

El Belga

Bericht door El Belga » ma 05 mei 2008 13:04

Weet er iemand waar er vandaag posters te verkrijgen zijn?

Zijn er nog op het stadhuis? En worden er nu ook verdeeld in de stadswinkel of nie?
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » ma 05 mei 2008 13:21

Geen idee, ik print ze af opt werk...

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » ma 05 mei 2008 13:30

Mijn affiche hangt ook op :bluewhite:
Buffalo Forever!

Oilsjtevelde

Bericht door Oilsjtevelde » ma 05 mei 2008 13:54

Aan de balie van het stadhuis liggen er opnieuw op jullie enthoesiasme te wachten.

Later deze week ook in de Stadswinkel aan het AC Zuid. Gedrukte exemplaren deze keer. Ik laat het meteen weten als die er zijn.
KAA Gent Foundation: de verbindende kracht van KAA Gent

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » ma 05 mei 2008 14:21

Heel Gent achter de buffalo's

KAA Gent in de bekerfinale: heel Gent achter de buffalo’s
Op zondag 18 mei 2008 speelt KAA Gent de finale van de Beker van België. De wedstrijd heeft plaats in het Koning Boudewijnstadion in Brussel De kwalificatie van AA Gent voor de bekerfinale zorgt voor heel wat enthousiasme. Op nauwelijks zes dagen tijd werden de 20.000 Gentse toegangkaarten allemaal verkocht. KAA Gent en de Stad Gent maken zich op voor een groots voetbalfeest. Op zondag 18 mei 2008 staat heel de stad achter de buffalo’s.

Met 20.000 Gentse ambassadeurs naar Brussel

De onverhoopte snelheid waarmee de tickets de deur uit vlogen illustreert de betrokkenheid van de Gentse bevolking bij deze nieuwe mijlpaal voor KAA Gent. Dit enthousiasme moet er dan ook één zijn met de positieve instelling van een groot feest. Het is intussen 24 jaar geleden dat KAA Gent een dergelijk sportief hoogtepunt beleefde.

Gent heeft als rebelse, eigenzinnige en gezellige stad een zeer goed imago. Het moet een collectieve bezorgdheid zijn dit zo te houden. Elke supporter die deze stad in het hart draagt heeft de verantwoordelijkheid Gent op een positieve manier te vertegenwoordigen. Daartegenover staat het engagement van de Stad Gent en KAA Gent om van deze dag een prachtige gebeurtenis te maken.

Voetbalfeest op het Sint-Pietersplein na afloop bekerfinale

Op zondag 18 mei 2008 organiseren KAA Gent en de Stad Gent een voetbalfeest op het Sint-Pietersplein als feestelijke afsluiter van het bekeravontuur. Winst of verlies, een groots feest wordt het sowieso!

Inrichting

De Dienst Feestelijkheden stelt alles in het werk om het voetbalfeest in goede banen te leiden. De Stad Gent stelt naast het Sint-Pietersplein ook het Kramersplein en het Sint-Amandsplein ter beschikking. Het Kramersplein wordt ingericht met fietsenstallingen en parkeerplaatsen voor mensen met een beperking. Het Sint-Amandsplein biedt plaats aan pers en hulp- en veiligheidsdiensten.

Het voetbalfeest heeft plaats op het Sint-Pietersplein. Het inrichtingsplan van de evenementenzone voorziet een publiekszone van 7.000 m², ingedeeld met veiligheidssleuven. Centraal voor de Sint-Pieterskerk staat een podium (140 m²) met vooraan een catwalk die 25 meter diep reikt in het publiek. Rondom de publiekszone staan drank- en eetstanden, een fanshop en gratis publiek sanitair opgesteld.

Programma

De festiviteiten starten na het laatste fluitsignaal in Brussel (dus ook na eventuele verlengingen en strafschoppen) met een dj-set. De uit Brussel terugkerende supporters worden verwelkomd door Frans Babbelaar van Radio Buffalo. Een liveband rond Miguel Wiels ontvangt onder meer Charles van Domburg van The Magical Flying Thunderbirds en Kurt Burgelman van Biezebaaze. Hoogtepunt wordt de ontvangst van de spelers. In samenwerking met het Buffalo Fan Team wordt een groots onthaal voorbereid met Bengaals vuur. De avond wordt afgesloten met een dj-set. De festiviteiten op het plein eindigen ten laatste om 24 uur.

Mobiliteit

Naar alle waarschijnlijkheid zal de Overpoortstraat vanaf 18 uur afgesloten worden voor doorgaand verkeer.

Openbaar vervoer

Het Sint-Pietersplein is bereikbaar met het openbaar vervoer (buslijn 5 en tram 1). Het busvervoer wordt omgeleid via het Sint-Amandsplein en de Kunstlaan.

Fietsers

Op het Kramersplein worden aan de kant van de Overpoortstraat fietsenstallingen bijgeplaatst. Ook op de Blandijnberg zijn er fietsenstallingen aanwezig.

P10

De parkeergarage onder het Sint-Pietersplein blijft bereikbaar via de Kunstlaan. Wanneer de parking die een capaciteit van 700 wagens heeft, volzet is, wordt aan automobilisten aanbevolen niet naar de onmiddellijke omgeving van het plein te rijden, maar hun wagen in de ruime omgeving te parkeren.

Supportersbussen

Supportersbussen krijgen de mogelijkheid te parkeren op de Citadellaan en de Charles De Kerchovelaan, die op de avond van het evenement gedeeltelijk parkeervrij gemaakt worden. Supporters kunnen het Sint-Pietersplein te voet bereiken via de Overpoortstraat en de Kunstlaan.

Veiligheid

Op het Sint-Pietersplein mag men geen glazen recipiënten tijdens het evenement bij zich hebben. Aan de horecazaken in de omgeving wordt gevraagd drank te schenken in plastieken bekers.

Mensen met een beperking

Voor mensen met een beperking worden parkeerplaatsen voorzien op het Kramersplein, bereikbaar via de Kunstlaan. Op het Sint-Pietersplein wordt rechts van het podium een afgebakende zone voor mensen met een beperking ingericht. Er is aangepast sanitair aanwezig.

Aftelklok

Vanaf vrijdag 2 mei 2008 telt ook de aftelklok op de Charles De Kerchovelaan af naar de bekerfinale. Op de affiche staat Brian Ruiz, de Costa Ricaanse buffalo die het afgelopen voetbalseizoen de harten van veel Gentse voetbalsupporters veroverde. De affiche kondigt uiteraard ook het voetbalfeest aan dat door KAA Gent en de Stad Gent wordt georganiseerd op het Sint-Pietersplein.

Raamaffiche

Er werd ook een raamaffiche gemaakt die men van de webstekken van de Stad Gent (www.gent.be) en KAA Gent (www.kaagent.be) kan afhalen en afdrukken. Binnen enkele weken hangt Gent vol, want heel de stad staat achter de buffalo’s!

Praktische informatie over de verplaatsing naar Brussel

Om de massale volksverhuizing vanuit Gent richting het Koning Boudewijnstadion in goede banen te leiden, heeft KAA Gent in samenwerking met de veiligheidsdiensten een overzicht gemaakt van alle nuttige informatie:

De wedstrijd KAA Gent – RSC Anderlecht start om 16.30 uur. Het stadion is open vanaf 13 uur.

Veiligheid

De Gentse supporters krijgen de beschikking over tribune 1 en 2. Het is evident dat personen die een lopend stadionverbod hebben niet tot het Koning Boudewijnstadion worden toegelaten. Er bestaat ook een politieverordening van de Stad Brussel waarbij het voor personen met stadionverbod evenmin toegelaten is de perimeter van het Koning Boudewijnstadion te betreden. In deze perimeter bevindt zich tevens de Brusselse binnenstad met o.a. de Oude Markt, het Beursplein, enzovoort. Personen met stadionverbod die binnen de perimeter worden gedetecteerd, zullen administratief worden aangehouden en strafrechtelijk worden vervolgd.

Bussen

Er wordt ten stelligste aangeraden deel te nemen aan het gezamenlijk vertrek van de bussen op Flanders Expo – parkings 6 en 7 en desgevallend 8. Om 12.30 uur vertrekken de bussen in clusters van 20 telkens onder begeleiding van de Autowegenpolitie OVL. Er worden 180 tot 200 bussen verwacht.

Bussen die niet deelnemen aan het gezamenlijk vertrek op Flanders Expo worden ten stelligste afgeraden om voor 13.30 uur in Brussel aan te komen omdat er voordien Bicycity, een grootschalig fietsevenement in Brussel, plaats heeft waardoor er voor 13.30 uur ernstige verkeershinder zal zijn op de Ring en de aanvoerwegen naar het Koning Boudewijnstadion.

Route

Wie naar het Koning Boudewijnstadion wil, rijdt op de Brusselse Ring richting Vilvoorde / Zaventem. Vervolgens neemt men afrit 7a, men rijdt richting Brussel / Strombeek / Laken en men bereikt via de Bouchoutlaan en Madridlaan (beide lanen lopen parallel aan A12) de parkingzone voor de voertuigen van Gentse supporters (zowel bussen als particulier vervoer) – zie gele stroken op plannetje.

Openbaar vervoer

De zone die voorbehouden is voor de Gentse supporters is via het openbaar vervoer maar op één manier bereikbaar: met de trein spoort men tot het Centraal Station Brussel, men neemt aansluitend de metro naar het Koning Boudewijnstadion. Men kan de metro enkel verlaten via het station Houba Brugman (rode cirkel op plannetje). Op die manier heeft men onmiddellijk toegang tot de gebufferde zone voor de Gentse supporters en de ‘Buffalo-village’.

(www.gent.be)

ichmwa

Bericht door ichmwa » ma 05 mei 2008 14:30

Boirke schreef:Openbaar vervoer

De zone die voorbehouden is voor de Gentse supporters is via het openbaar vervoer maar op één manier bereikbaar: met de trein spoort men tot het Centraal Station Brussel, men neemt aansluitend de metro naar het Koning Boudewijnstadion. Men kan de metro enkel verlaten via het station Houba Brugman (rode cirkel op plannetje). Op die manier heeft men onmiddellijk toegang tot de gebufferde zone voor de Gentse supporters en de ‘Buffalo-village’.

(www.gent.be)
Begrijp ik niet echt. Wordt deze route dan een hele dag voorbehouden vaan Gent-supporters? Is toch niet mogelijk?
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » ma 05 mei 2008 16:50

Oilsjtevelde schreef:Aan de balie van het stadhuis liggen er opnieuw op jullie enthoesiasme te wachten.

Later deze week ook in de Stadswinkel aan het AC Zuid. Gedrukte exemplaren deze keer. Ik laat het meteen weten als die er zijn.
even groot?
Betere kwaliteit?

enthousiaste voetbalkenner

Oilsjtevelde

Bericht door Oilsjtevelde » ma 05 mei 2008 17:14

De affiches die later in de stadswinkel zullen liggen, zullen in principe even groot zijn, maar wel van betere kwaliteit want gedrukt ipv gekopieerd.

Wat de affiches die aan de balie van het stadhuis liggen betreft: maandag, dinsdag en woensdag is het stadhuis ook 's avonds open wegens commissies van de gemeenteraad.

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 05 mei 2008 17:18

tot wa uur is da ongeveer? ik sta er seffes rond 19u10 omdak miss luna mee uitneem voor een etentje

Oilsjtevelde

Bericht door Oilsjtevelde » ma 05 mei 2008 17:24

Gemeenteraadscommissies starten om 19.00u en duren zolang de democratie nodig heeft...

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 05 mei 2008 17:30

Argh kben een rund, kmoe aant zuid zijn, ni aant stadhuis. Khad administratief gebouw gewisseld met stadhuis :(

Oilsjtevelde

Bericht door Oilsjtevelde » ma 05 mei 2008 17:31

Is toch wel tien minuten stappen of drie minuten fietsen...

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 05 mei 2008 17:35

ej ej :p

kzen nen tammen hond :D

Boirke
Contacteer:

Bericht door Boirke » di 06 mei 2008 8:02

Afbeelding

Ik heb er mijn desktop met ingesteld.....
Komt lang over, maar is omdat ik op 2 schermen werk.
(hahahaha voor de nekken hier)

Gesloten