Waar komen al die supporters plots vandaan

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
Drewie

Waar komen al die supporters plots vandaan

Bericht door Drewie » do 08 mei 2008 16:55

20000 man op den heyzel, paar duizend aanvragen extra, groot scherm op st pietersplein...

Het bewijst nog maar eens wat een club we kunnen zijn met hard werk.

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » do 08 mei 2008 16:58

wat ik wel merk is dat er verschillende gent supporters zijn zonder abonnement. En die komen een match of 5 per jaar kijken. Als je rekent dat we 7000 ( ?? ) abo's hebben zitten er elke match 3.000 niet abonees... Die komen gemiddeld 5 matchen van de 18 per jaar. Dus met een eenvoudige rekensom - waar ik nu geen goesting in heb - kunde al berekenen hoeveel dat er in totaal zijn.

Till I Die Blue-White
Contacteer:

Bericht door Till I Die Blue-White » do 08 mei 2008 16:58

is natuurlijk wel sjiek dat er 20000 man meegaat maar zijn er veel bij denkek die nu es gewoon gaan kijken om da Gent in de finale zit ma die dan vanaf volgend seizoen gewoon weer thuis blijven :)

we zouden al die 20000 man moeten kunnen behouden tot in den Art :)

:hat: :clap: :bluewhite:

samsonov

Bericht door samsonov » do 08 mei 2008 16:58

Het is inderdaad verrasend, ik had wel verwacht/gehoopt dat we met 20 000 duizend gingen zijn maar zo snel en dan nog extra aanvragen. :eek:

Mooimooi. :clap:

Kaa Gent leeft :blink:

jelgerhaemelinck

Bericht door jelgerhaemelinck » do 08 mei 2008 17:04

Till I Die Blue-White schreef:is natuurlijk wel sjiek dat er 20000 man meegaat maar zijn er veel bij denkek die nu es gewoon gaan kijken om da Gent in de finale zit ma die dan vanaf volgend seizoen gewoon weer thuis blijven :)

we zouden al die 20000 man moeten kunnen behouden tot in den Art :)

:hat: :clap: :bluewhite:
Ik denk dat Gent een mooie zaak zou kunnen doen qua abonnementenverkoop indien we de beker zouden winnen. Zie maar naar Genk een paar jaar geleden. Zonder die prijzen, zaten ze nu ook niet aan al die abonnementen hoor.

Ik schat dat we, als we de beker winnen, volgend jaar zeker 10000 abonnementen moeten kunnen verkopen. Heel wat van die éénmalige fans gaan zo danig onder de indruk zijn, dat ze zich direct een seizoenskaart gaan willen aanschaffen.

BuFfAlOpEet

Bericht door BuFfAlOpEet » do 08 mei 2008 17:50

Buffalo_Hool schreef:wat ik wel merk is dat er verschillende gent supporters zijn zonder abonnement. En die komen een match of 5 per jaar kijken. Als je rekent dat we 7000 ( ?? ) abo's hebben zitten er elke match 3.000 niet abonees... Die komen gemiddeld 5 matchen van de 18 per jaar. Dus met een eenvoudige rekensom - waar ik nu geen goesting in heb - kunde al berekenen hoeveel dat er in totaal zijn.
Hier kloppen vele dingen niet :lol:

.Boris.

Bericht door .Boris. » do 08 mei 2008 18:05

ik heb een abbonement!
maar de meeste mensen die naar brussel hebben gaan bijna nooit gaan kijken, behalve nu omdat het een speciale gebeurtenis is.
Droit au but! OM!

The Mars Volta

Bericht door The Mars Volta » do 08 mei 2008 18:08

Simpel, wij zijn met een bende van 11 die een abo hebben op AA Gent.

Nu hebben wij op ons eentje een bus gevuld, en nog mensen moeten weigeren.

Wij nemen vrouwen, kinderen, nonkels, ouders, en collega's mee, die anders niet gaan, maar wel sympathisant zijn. En zo is het bij velen denk ik.
NO GLORY, NO MEGAPHONY!

JoNasty

Bericht door JoNasty » do 08 mei 2008 18:11

Er zitten natuurlijk veel nieuwelingen bij. Maar toch ken ik zeer veel mensen die vroeger gingen , maar nu om de één of andere reden niet meer komen. (gezinnetje , verhuis , verbod , jaarlijkse uitverkoop en dito overgangsseizoenen , ... ga zo maar door). Maar voor zo een afspraak willen velen op post zijn natuurlijk. In het straatbeeld merkt ge ook dat Gent leeft. Vroeger kwam ik van pakweg Gent-Westerlo en was er misschien keer énen verdwaalden zatlap die mij aansprak over Gent of nen clubsupporter die met de vernieuwende "lol" : 'waar is da streepke zwart' afkwam. Nu zie ik overal buffalo's.

Kaa Gent is niet voor niets de slapende reus genaamd.

:bluewhite:
"Is mij da n'een lelijken albino maat." (08/05 te Gent)

SiebeK

Bericht door SiebeK » do 08 mei 2008 18:18

. ik heb zelf geen kaart. Kon er pas maandag omgaan.Zesde dag van de verkoop en soldout. Unbelievable.
Als echte buffalo zal ik dan op st pieters plein staan. Maarja, not the same he. Kvind vree jammer. Behalve kortrijk geen bekermatch gemist, maar nu ook de finale :(
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Fred24

Bericht door Fred24 » do 08 mei 2008 18:53

Ik neem 5 man mee met een stadionverbod. De ouwe garde wil den Ageé ook nog eens zien schitteren :D

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » do 08 mei 2008 18:55

Roep et anders
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

bananaman
Contacteer:

Bericht door bananaman » do 08 mei 2008 19:33

SiebeK schreef:. ik heb zelf geen kaart. Kon er pas maandag omgaan.Zesde dag van de verkoop en soldout. Unbelievable.
Als echte buffalo zal ik dan op st pieters plein staan. Maarja, not the same he. Kvind vree jammer. Behalve kortrijk geen bekermatch gemist, maar nu ook de finale :(
goe zoeken , hier en daar is er nog wel een kaart te vinden !
moe kik ne keer voor u zoeken ....... ?
:clap: :clap: :clap:
smile , it confuses people !

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 08 mei 2008 19:43

Is toch niet zo moeilijk om te snappen waar al die Buffalosups nu opeens vandaan komen...
We hebben 7500 abo's en 2000 man die losse tickets kopen bij iedere thuismatch.Als die persoon slecht 1 persoon extra meebrengt naar de Heizel dan zitten we al aan 19000 sups.
Vergeet niet dat velen slapende sups zijn,ze zijn nog steeds Gentsup en kwamen mss vroeger kijken maar door het niet behalen van prijzen zijn ze weggebleven maar volgen ze Gent nog steeds in de media.
Ikzelf neem mijn vrouw en broer mee naar Brussel,mijn vader die vroeger regelmatig ging kijken wou eerst ook meegaan maar door de al ietwat oudere leeftijd heeft hij besloten om het thuis op tv te volgen.
Ik heb nooit getwijfeld dat we 20000 Buffalo's bijeen gingen krijgen voor de bekerfinale en als we regelmatig meedoen voor de prijzen dan zit er in den Art 15000 man bij iedere thuiswedstrijd.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Anguloce

Bericht door Anguloce » do 08 mei 2008 19:53

bananaman schreef:
SiebeK schreef:. ik heb zelf geen kaart. Kon er pas maandag omgaan.Zesde dag van de verkoop en soldout. Unbelievable.
goe zoeken , hier en daar is er nog wel een kaart te vinden !
moe kik ne keer voor u zoeken ....... ?
:clap: :clap: :clap:
Tis vree, er worden hier opt forum alleen al nog minstens 50 tickets + bus aangeboden, dan moede nie komen zagen da ge echt niemer meekon hé...

burto12

Bericht door burto12 » do 08 mei 2008 20:57

JoNasty schreef:Er zitten natuurlijk veel nieuwelingen bij. Maar toch ken ik zeer veel mensen die vroeger gingen , maar nu om de één of andere reden niet meer komen. (gezinnetje , verhuis , verbod , jaarlijkse uitverkoop en dito overgangsseizoenen , ... ga zo maar door). Maar voor zo een afspraak willen velen op post zijn natuurlijk. In het straatbeeld merkt ge ook dat Gent leeft. Vroeger kwam ik van pakweg Gent-Westerlo en was er misschien keer énen verdwaalden zatlap die mij aansprak over Gent of nen clubsupporter die met de vernieuwende "lol" : 'waar is da streepke zwart' afkwam. Nu zie ik overal buffalo's.

Kaa Gent is niet voor niets de slapende reus genaamd.

:bluewhite:
hier sluit ik mij volledig bij aan!

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » do 08 mei 2008 22:26

Maltezerleeuwtje schreef:Is toch niet zo moeilijk om te snappen waar al die Buffalosups nu opeens vandaan komen...
We hebben 7500 abo's en 2000 man die losse tickets kopen bij iedere thuismatch.Als die persoon slecht 1 persoon extra meebrengt naar de Heizel dan zitten we al aan 19000 sups.
Vergeet niet dat velen slapende sups zijn,ze zijn nog steeds Gentsup en kwamen mss vroeger kijken maar door het niet behalen van prijzen zijn ze weggebleven maar volgen ze Gent nog steeds in de media.
Ikzelf neem mijn vrouw en broer mee naar Brussel,mijn vader die vroeger regelmatig ging kijken wou eerst ook meegaan maar door de al ietwat oudere leeftijd heeft hij besloten om het thuis op tv te volgen.
Ik heb nooit getwijfeld dat we 20000 Buffalo's bijeen gingen krijgen voor de bekerfinale en als we regelmatig meedoen voor de prijzen dan zit er in den Art 15000 man bij iedere thuiswedstrijd.
ik wist ook meteen dat we zo snel 20000 tickets gingen verkopen
't is toch de normaalste zaak van de wereld?
Mijn vader gaat er na meer dan 10 jaar ook weer eens bijzijn. Dankzij hem ben ik een Buffalo geworden, hij nam mij al mee van mijn 5 jaar.
Door gezondheidsredenen kon hij niet meer gaan kijken en ook financieel heeft hij het wat moeilijk de laatste tijd. Daarom vond ik het ook meer dan normaal om hem een ticket te kopen. Ook mijn broer kwam de laatste tijd niet meer kijken door zowel tijdgebrek (werk) en financiële redenen. Hij is ook een supporter gebleven natuurlijk en die finale wou ook hij voor geen geld missen.
En andere mensen beginnen nu ook echt interesse te krijgen. Vooral mensen die het voetbalgebeuren wat van op afstand volgden, maar dan wel Gent als favoriete ploeg hadden.
K.A.A. Gent begint weer te leven onder de Gentenaars en het werd verdomd tijd ook.
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » vr 09 mei 2008 0:44

Ja, da's verdomd jammer!
Maar was ik jou ik ging toch naar Brussel, je weet nooit. En in 't slechtste geval kan je match volgen in één van de vele café's in de buurt...
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

burto12

Bericht door burto12 » vr 09 mei 2008 0:46

BRUSSELSbuffalo schreef:
Ja, da's verdomd jammer!
Maar was ik jou ik ging toch naar Brussel, je weet nooit. En in 't slechtste geval kan je match volgen in één van de vele café's in de buurt...
er staan hier tickets te koop op het forum soms zelf in verschillende topics!
dus ik zou zeker daar eens kijken!

Anguloce

Bericht door Anguloce » vr 09 mei 2008 0:47

Ier jong, wa wilde nog meer :)
renato

Nieuw berichtGeplaatst: Do 08 Mei 2008 21:36 Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb 2 kaarten ter beschikking. Kmoet wel zo snel mogelijk weten of ge ze moet hebben. Ge kunt bus erbij pakken, als ge de bus nie pakt moek het wel ook op voorhand weten.

0496333753

Grtz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Fanastic

Nieuw berichtGeplaatst: Do 08 Mei 2008 21:41 Onderwerp: Reageer met quote
Wellicht komt er 1 plaats vrij bij mij Rollende ogen
tribune 1, vak A.
inclusief bus. (vertrek om 11h of zo vanuit Sint-Denijs, wellicht via Flanders Expo)

Totale kostprijs 45 euro. Wie interesse heeft, pm me. De eerste zal gecontacteerd worden.

disco

Bericht door disco » vr 09 mei 2008 1:24

Tis zo, zeker nog genoeg tickets te vinden (hier opt forum) ze Siebe
ladies and gentlemen, this is 100% pure disco shit

voetbalgrumpie

Bericht door voetbalgrumpie » vr 09 mei 2008 9:22

juist het zelfde als met de match van antwerp in wembley,den voorzitter van antwerp vroeg hem ook af waar die sups allemaal van daan kwamen

ernie

Bericht door ernie » vr 09 mei 2008 10:12

Ik heb geen abbo, maar ik kom idd wel een match of 5 kijken. Ik kan mij geen abbo kopen omdat ik door allerlei dingen nie kon, zelf voetballen, trainer zijn, vriendin,...

Ik had mij sowieso al voorgenomen om abbo te kopen alst op de groothandelsmarkt te doen was. Nu ben ik aant denken om het 2 jaarkes te vervroegen :D

Ne keer da ge het ferm te pakken hebt doet het u toch iets ze!
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

voetbalgrumpie

Bericht door voetbalgrumpie » vr 09 mei 2008 11:14

hier hetzelfde

ik kan geen abo kopen omdat ik in het weekend werk,dus alle wedstrijden buiten weekend zijn aan mij besteed,de rest moek laten passeren en meevolgen op radio of tv :clap:

maar daarom ben ik niet minder buffalo minded dan iedereen hier op het forum

Tarpan

Bericht door Tarpan » vr 09 mei 2008 12:08

Same here
Ben dit jaar vijf keer komen kijken
maar heb er (meestal) wel de goei uitgekozen dit jaar:
Tegen Genk 5-0, tegen Standard 1-1, tegen Kortrijk 4-0, tegen STVV 2-3 en tegen Standard 4-0
Als ik’t zo bekijk is’t altijd ne goeie match afgewisseld met ne slechte
Hopelijk trekt de lijn zich niet door… :flower:

ernie

Bericht door ernie » vr 09 mei 2008 12:11

Tarpan schreef:Same here
Ben dit jaar vijf keer komen kijken
maar heb er (meestal) wel de goei uitgekozen dit jaar:
Tegen Genk 5-0, tegen Standard 1-1, tegen Kortrijk 4-0, tegen STVV 2-3 en tegen Standard 4-0
Als ik’t zo bekijk is’t altijd ne goeie match afgewisseld met ne slechte
Hopelijk trekt de lijn zich niet door… :flower:
dan moest ge eerst naar de match tegen charlala komen kijken zijn. Of vant weekend nog naar Dender gaan!! ben veel te bijgelovig daarvoor!
Heineken is like sex in a canoe: "Fucking close to water!"

Go SK Erembodegem!

HannesGent

Bericht door HannesGent » vr 09 mei 2008 13:07

5 vrienden van mij zijn ook fan van Buffalo's en hebben geen abo.
En ze zullen aanwezig zijn op finale ! :clap:
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » vr 09 mei 2008 13:19

we g aan diene beker gewoon winnen en de volgende dag begint de recuperatie om mijn lever toch nog wa levensjaren te bieden in de toekomst :p
have fun

VoRtX

Bericht door VoRtX » vr 09 mei 2008 13:24

'k Denk dat iedereen wel wat volk heeft geronseld. En dan kan het snel gaan.
Alleen had ik nooit verwacht dat het zo geschift vlug zou gaan. Op een weekske tijd alles weg :eek: .

a buffalo girl

Bericht door a buffalo girl » vr 09 mei 2008 13:40

velen nemen inderdaad iemand mee die normaal niet komt hé; bij ons is da net hetzelfde

Gesloten