Waarschijnlijk is er een FC Boere supporter met zijn tracteur ingereden...Staute Buffalo schreef:Het bord met 'nog x dagen te gaan' en de poster van ruiz etc aan de Charles de kerhovelaan is ingesmeten.
GENT - TOWN @ Atomium ????
- BRUSSELSbuffalo
-
Kan bijna maar aan 1 ding liggen;oftwel onverdraagzame anderlecht of tewel boeresupporters.Staute Buffalo schreef:Het bord met 'nog x dagen te gaan' en de poster van ruiz etc aan de Charles de kerhovelaan is ingesmeten.
Ne maat van mij zovele jaren geleden toen'em na de match tegen anderlecht naar z'n wagen ging;ruit uitgeslagen,dusja,moet er geen tekeningetje bij maken.
Ik ben nog altijd van mening toegedaan dat iemand zoveel mag zeggen en roepen dat'em wil maar je moet van iemands gerief en wagen blijven.
Ik weet zelf ook ondertussen hoe het is als ze een ruit uitslaan van je wagen,grote miserie.(Ze hebben al 2maal ingebroken in mijn wagen).
Als ik, ondanks het warme weer, nog altijd goed kan tellen zijn dat er 2vroem schreef:Kan bijna maar aan 1 ding liggen;oftwel onverdraagzame anderlecht of tewel boeresupporters.Staute Buffalo schreef:Het bord met 'nog x dagen te gaan' en de poster van ruiz etc aan de Charles de kerhovelaan is ingesmeten.

- Oilsjtevelde
- BIEB
- Contacteer:
staute zal zn eigen ruit ingegooid hebbe vandaar de verwarring 

www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.
- BuffaloBen
- Buffalo1991
-
Daar zegt ge het zelf al. Zou jij het plezant vinden moest er in het Arteveldestadion een piste komen?ichmwa schreef:Dat lijkt mij trouwens ook gewoon de beste oplossing voor ons Belgisch Stadion-probleem: Heizel volledig rond maken -> fantastisch atletiek-stadion. En daarboven en volledig nieuw nationaal voetbalstadion, ev in samenwerking met A'lecht.
30. G. Gillet
Ik dacht dat ze dat doen om de wind vrij spel te laten op het veld, voor de vochtigheidsgraad van het gras. De technieken zullen ondertussen wel al beter zijn -> Arteveldestadion.Simo schreef:Gewoon onbegrijpelijk da ze daar geen volledige ring van maken... me Sclessin just van't zelfde...
Valt wel mee hoor. Vijf minuutjes of zo. De stoet naar het stadion is trouwens leuk en het groepsgevoel is er prachtig door.junglist schreef:precies nog eindje tsjollen van atomium tot stadion...
Man man man, door die foto worden de kriebels terug aangewakkerd!
Wist je trouwens dat bovenop het atomium een soort vlaggemast staat (of het zou een bliksemafleider moeten zijn) net zoals op Sint-Baafs. Hint voor BFT voor een poging ... of laten we de 6 op 6 beter in Gent hangen?
Bruhhe was het, Gent is het!
- BRUSSELSbuffalo
je denkt nu toch niet dat we zaterdagnacht efkes op die bollen gaan klimmen ofzobariet schreef: Wist je trouwens dat bovenop het atomium een soort vlaggemast staat (of het zou een bliksemafleider moeten zijn) net zoals op Sint-Baafs. Hint voor BFT voor een poging ... of laten we de 6 op 6 beter in Gent hangen?

Da moet nie 's nachts, da mag na de training in de heizel ook zijn..Turbostef schreef:je denkt nu toch niet dat we zaterdagnacht efkes op die bollen gaan klimmen ofzobariet schreef: Wist je trouwens dat bovenop het atomium een soort vlaggemast staat (of het zou een bliksemafleider moeten zijn) net zoals op Sint-Baafs. Hint voor BFT voor een poging ... of laten we de 6 op 6 beter in Gent hangen?
dat vlagske blijft zondag mooi wapperen aan St BaafsSimo schreef:Da moet nie 's nachts, da mag na de training in de heizel ook zijn..Turbostef schreef: je denkt nu toch niet dat we zaterdagnacht efkes op die bollen gaan klimmen ofzo

enne Paya, heb anders nog wel een vlag liggen ze, als jij wil proberen?

-
- Contacteer:
Pascal Beirnaert zal denk ik niet open doen, of het zou wel eens keer kunnen mis lopen in cuba!!UT-BaDGoNeS-GenT schreef:normaal ging hij nie opendoen. heeft mij da gezegd
bang dat er rellen gaan zijn ...
Vroeger al genoeg meegemaakt (Cafe Ter Poorte - Cafe au Gand), zal nu wel 2 x nadenken of hij op speciale dagen zoals 18 mei ga opendoen, we zullen badgones wel gelijk moeten geven!!!!!!!!!!
Cafe au Gand waar is de tijdolympique marseille schreef:Pascal Beirnaert zal denk ik niet open doen, of het zou wel eens keer kunnen mis lopen in cuba!!UT-BaDGoNeS-GenT schreef:normaal ging hij nie opendoen. heeft mij da gezegd
bang dat er rellen gaan zijn ...
Vroeger al genoeg meegemaakt (Cafe Ter Poorte - Cafe au Gand), zal nu wel 2 x nadenken of hij op speciale dagen zoals 18 mei ga opendoen, we zullen badgones wel gelijk moeten geven!!!!!!!!!!

irriducibili lazio roma !!!!

ik zoek nog 2 kaarten voor mannen die zowa loom zijn en nu pas goesting krijgen om mee te gaan, pm gewenst, dank u zeer
Laatst gewijzigd door Ganda Ham op wo 14 mei 2008 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Sommige mensen vergeten da Bryan ook ne goeie pass in de voeten heeft
Er heeft op koninginnedag (efkes) een hollandse aangehangen. Of ze daar officieel hing of door paar durvers opgehangen weet ik niet...Turbostef schreef:dat vlagske blijft zondag mooi wapperen aan St BaafsSimo schreef: Da moet nie 's nachts, da mag na de training in de heizel ook zijn..![]()
enne Paya, heb anders nog wel een vlag liggen ze, als jij wil proberen?
Laatst gewijzigd door smoke op di 13 mei 2008 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.