Er heeft op koninginnedag (efkes) een hollandse aangehangen. Of ze daar officieel hing of door paar durvers opgehangen weet ik niet...Turbostef schreef:dat vlagske blijft zondag mooi wapperen aan St BaafsSimo schreef: Da moet nie 's nachts, da mag na de training in de heizel ook zijn..![]()
enne Paya, heb anders nog wel een vlag liggen ze, als jij wil proberen?
GENT - TOWN @ Atomium ????
En 40 jaar geleden lag het atomium dichter bij den Heizel zeker? Twas toen hetzelfde van afstand ze...ignacio schreef:geen respect meer voor de oude garde die meegaat? de die die al een bekerfinale (of 2) meemaakten, voor hen is dat wel ver zulleBRUSSELSbuffalo schreef: 5 min te voet! wa is da voor jonge gaste????

Mé de opwarming vd aarde en al ('tzal wel WA schele)Anguloce schreef:En 40 jaar geleden lag het atomium dichter bij den Heizel zeker? Twas toen hetzelfde van afstand ze...ignacio schreef: geen respect meer voor de oude garde die meegaat? de die die al een bekerfinale (of 2) meemaakten, voor hen is dat wel ver zulle
UAO OEAI AJÉ
- tuuveneire
Met de opwarming van de aarde zet metaal lineair uit waardoor het atomium en het stadion net DICHTER naar elkaar toe bewegen!
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
- BRUSSELSbuffalo
-
-
-
-
- Maltezerleeuwtje
- BRUSSELSbuffalo
Idd, de trein - en autobuffalo's zullen al heel vroeg in Brussel aankomen...Maltezerleeuwtje schreef:Ik denk dat er rond de middag(12u dus) al 10000 Buffalo's zullen zijn in de village.
ter info: er gaan 11.000 Buffalo's met de bussen
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.
- Blue White Dynamite
vandaar dat hij zo lang resident van de Cocorico mocht zijn op hun populairste periodetempel schreef:maar ale pascal zo ne prutserzet daar ne keer iemand deftig waar

Het is niet omdat hij een vriend is, maar Pascal is echt wel goed.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of es tij duud.
zeker en vast!! Retro with Pascal is ALTIJD super!!!Alexandre schreef:vandaar dat hij zo lang resident van de Cocorico mocht zijn op hun populairste periodetempel schreef:maar ale pascal zo ne prutserzet daar ne keer iemand deftig waar
Het is niet omdat hij een vriend is, maar Pascal is echt wel goed.

Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....
Zijn ze nu echt zeker da Pascal ga draaien? Had daarnet nog zijn madam aan de lijn en zij zei da het nog nie 100% zeker was, Stef ging hem gisternavond bellen ma ze had hem vandemorgen nog nie gezien... Zalt haar straks keer vragen, ze komt toch bij mij vandemiddag. Al hoop ik natuurlijk da hij wil hé, wijze kerel
(en vré goeie klant
)

ZLATAN = JUNAK 

Oli schreef:Zlatan moet hier trouwens blijven. Voor het leven.
-
Wat een vergelijking Pascal van de Cuba met Tiësto.vroem schreef:Dienen pascal kan goed draaien maar zoals velen denken ze het al zijn en hun nek word dan al wat dikker.
Ik ben meer voor mensen als tiesto en regi omdat dat gasten zijn die met beide voeten op de grond blijven staan ondanks z'n enorm succes.
(P.S. Tiësto moeten we niet vragen want die verdient om en bij de € 7.500 per uur...)
Kan mij Pascal nie echt als nen dikke nek voorstellen ze... altijd heel vriendelijk, geestige kerel, al goe mee gelachen... en zijn broer is ook de max, lach mij der soms zot mee alst hij begint te vertellen... Maar ja, nie iedereen denkt er blijkbaar hetzelfde overvroem schreef:Dienen pascal kan goed draaien maar zoals velen denken ze het al zijn en hun nek word dan al wat dikker.
Ik ben meer voor mensen als tiesto en regi omdat dat gasten zijn die met beide voeten op de grond blijven staan ondanks z'n enorm succes.

ZLATAN = JUNAK 

Oli schreef:Zlatan moet hier trouwens blijven. Voor het leven.
pascal is idd wijze vent en altijd even vriendelijk! totaal genen dikke nek vind ik!maqe schreef:Kan mij Pascal nie echt als nen dikke nek voorstellen ze... altijd heel vriendelijk, geestige kerel, al goe mee gelachen... en zijn broer is ook de max, lach mij der soms zot mee alst hij begint te vertellen... Maar ja, nie iedereen denkt er blijkbaar hetzelfde overvroem schreef:Dienen pascal kan goed draaien maar zoals velen denken ze het al zijn en hun nek word dan al wat dikker.
voor zover ik weet, draait Pascal aanstaande zondag in BXLmaqe schreef:Zijn ze nu echt zeker da Pascal ga draaien? Had daarnet nog zijn madam aan de lijn en zij zei da het nog nie 100% zeker was, Stef ging hem gisternavond bellen ma ze had hem vandemorgen nog nie gezien... Zalt haar straks keer vragen, ze komt toch bij mij vandemiddag. Al hoop ik natuurlijk da hij wil hé, wijze kerel(en vré goeie klant
)

en zondagavond is de cuba toeTurbostef schreef:voor zover ik weet, draait Pascal aanstaande zondag in BXLmaqe schreef:Zijn ze nu echt zeker da Pascal ga draaien? Had daarnet nog zijn madam aan de lijn en zij zei da het nog nie 100% zeker was, Stef ging hem gisternavond bellen ma ze had hem vandemorgen nog nie gezien... Zalt haar straks keer vragen, ze komt toch bij mij vandemiddag. Al hoop ik natuurlijk da hij wil hé, wijze kerel(en vré goeie klant
)