maar toch proficiat aan de ploeg voor hun inzet

Noem jij het nog zingen door constant zaken te zingen richting tegenstander?MfB schreef:wij zongen tenminstefrederikov schreef:BUFFALO BUFFALO KWEK KWEK KWEK
KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK !!!frederikov schreef:BUFFALO BUFFALO KWEK KWEK KWEK
Kan ik ook.frederikov schreef:BUFFALO BUFFALO KWEK KWEK KWEK
niet mee akkoord , de club is wel duidelijk aan het groeien , als je gisteren ziet hoeveel jonge mensen onze club steunden en welk een enthousiasme er was , kan het niet anders dan dat we er op gaan vooruitgaan , het gaat zeker geen 24 jaar meer durenskirmisher schreef:Ik was meer dan trots op de Buffalo's en het was voor de rest een schitterende dag. De ontgoocheling heb ik ook wel, omdat we mss weer 24 jaar zullen moeten wachten tegen dat we nog ééns de kans krijgen van naar Brussel te gaan... Achja, we zijn toch ééns op de Heizel geweest, dat was al een unieke prestatie op z'n eigen.
so truegeert het peert schreef:niet mee akkoord , de club is wel duidelijk aan het groeien , als je gisteren ziet hoeveel jonge mensen onze club steunden en welk een enthousiasme er was , kan het niet anders dan dat we er op gaan vooruitgaan , het gaat zeker geen 24 jaar meer durenskirmisher schreef:Ik was meer dan trots op de Buffalo's en het was voor de rest een schitterende dag. De ontgoocheling heb ik ook wel, omdat we mss weer 24 jaar zullen moeten wachten tegen dat we nog ééns de kans krijgen van naar Brussel te gaan... Achja, we zijn toch ééns op de Heizel geweest, dat was al een unieke prestatie op z'n eigen.
vergeet ook niet dat we de nekken in eigen stad vernederd hebben qua sfeer , al was dat ook niet moeilijk met een dergelijke bende stilzwijgende
arrogante sukkels
solied geeft ons bestuur wel een rake sneer waar hij zegt `gillet moest voor ons de winningsgoal gescoord hebben`: het moet gedaan zijn vanaf nu van nog spelers aan onze concurenten te verkopen !
Dat gevoel had ik gisteren zoals jij het beschrijft. Vandaag overheerst toch de ontgoocheling. Next year.buffalofan schreef:verkeerde naam van topic titel.
heb een schitterende finale gezien. schitterende wedstrijd , spanning doelpunten maar vooral wat een sfeer, wat een nest vlaggen
,wat een bende gekken
![]()
![]()
![]()
verkeerde winnaar. poging van Fadiga ipv op de kruising in de haak en we waren nog aan het vieren. En wat een bende triestige sups.
2 mooie doelpunten van "wijzingenmaaralswevoorstaan" maar daarvoor geen verdiende winnaar.
buffalodorp en rond de heizel. ieder moment kippevel.
neen, ben niet ontgoocheld, ben nog nooit zo fier geweest op AA Gent en mijn buffalo's.
Op naar volgend seizoen.
Maar ze beseffen het nie in de bestuurskamer...buffalo impact schreef:so truegeert het peert schreef: niet mee akkoord , de club is wel duidelijk aan het groeien , als je gisteren ziet hoeveel jonge mensen onze club steunden en welk een enthousiasme er was , kan het niet anders dan dat we er op gaan vooruitgaan , het gaat zeker geen 24 jaar meer duren
vergeet ook niet dat we de nekken in eigen stad vernederd hebben qua sfeer , al was dat ook niet moeilijk met een dergelijke bende stilzwijgende
arrogante sukkels
solied geeft ons bestuur wel een rake sneer waar hij zegt `gillet moest voor ons de winningsgoal gescoord hebben`: het moet gedaan zijn vanaf nu van nog spelers aan onze concurenten te verkopen !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten