Ontgoocheling

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
MfB

Ontgoocheling

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 0:53

spijtig, zo een kans komt niet vaak :(

maar toch proficiat aan de ploeg voor hun inzet :clap:

frederikov

Bericht door frederikov » ma 19 mei 2008 0:54

BUFFALO BUFFALO KWEK KWEK KWEK

Genteneir

Bericht door Genteneir » ma 19 mei 2008 0:55

frederikov schreef:BUFFALO BUFFALO KWEK KWEK KWEK
Kindje, ge moet gaan slapen. Binnen 7uurkes staan de boterhammekes met confituur van mama klaar en moogt ge naar school.

MfB

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 1:00

wij zongen tenminste

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 1:08

MfB schreef:
wij zongen tenminste
Noem jij het nog zingen door constant zaken te zingen richting tegenstander?
Als wij zongen waren het tenminste onze songs,onze strijdliederen en er waren er verschilldende.Bij jullie altijd hetzelfde en richting gent bedoeld,echt triest.
En ge hoort ulder ook alleen maar als ge scoort,voor de rest,de balle buiten dus dat al zingend uitmakend van de tegenstander.

Twas trowuens leuk om zien daarnet opt nieuws int stadion van anderlecht;der was gvdm bijna geen kat man,wat een sfeer,lol.
Echt triest man.
Liever nen buffalo die tenminste echt voor z'n club opkomt en leeft inplaats van nen nek die ge alleen maar ziet en hoort als ze winnen.
Trouwens;tis toch allemaal o zo makkelijk om vlug vlug voor een club te gaan supporteren die het meeste geld heeft in 1ste klasse,lol.
En nog iets;zonder die ex gent spelers(vooral boussoufa) zijt ge geen fluit waard.

MfB

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 1:10

hey hey maat ik ben nen buffalo eh ge moet ni op mij stekken :roll:

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 1:23

MfB schreef:hey hey maat ik ben nen buffalo eh ge moet ni op mij stekken :roll:
neenneen,mijn fout,was uiteraard op dienen klojo;frederikov genaamd,stomme kiekefritter,ge kent de balle van voetbal man successupporter van mijn kloten.

MfB;mijn excuses e ;).

Bart203

Bericht door Bart203 » ma 19 mei 2008 1:50

Merci aan de Buffalo Bulls voor de organisatie (K en B domineren!)...
Merci aan Fenrir en Inge, Kris en de rest voor you know what...
Merci aan de 20.000 om te tonen aan die zielige nekken wat sfeer is...
Merci aan de spelers voor de inzet...
Ben bijzonder ontgoocheld, maar evenzeer bijzonder trots op de Gantoise... Volgend jaar weer!

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 1:52

KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK KWEK !!!

www.kwek.be !!!

nekken en hun supporters :cry: 68 minuten moeten stilzitten :cry:
have fun

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 19 mei 2008 2:12

Liever verliezen als gent supporter dan winnen als anderlecht supporter.
Buffalo Take care.
:clap:
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

bariet

Bericht door bariet » ma 19 mei 2008 3:53

Kan ik ook.

ANDERLECHT ANDERLECHT NEK NEK NEK

Leer eerst eens sfeer maken, en kom dan nog eens terug. Bende dutsen. Jullie spelers en bestuur zouden moeten beschaamd zijn met zo een zwak vertoon van de 12de man.

Maar voor de echte nekken, die in hart en nieren Anderlecht zijn (dus niet de successo's en salonsupporters): Proficiat met de winst.

En proficiat aan onze eigen supporters: ik ben fier Buffalo te zijn!
Bruhhe was het, Gent is het!

African Buffalo

Bericht door African Buffalo » ma 19 mei 2008 7:43

Frederikov maakt zich oerbelachelijk. Wat voor ne mens zijt ge eigenlijk als ge na zo'n spetterende finale nog de tijd vindt om de supporters van de tegenstander te gaan uitlachen op hun forum. In plaats van je ploeg te gaan vieren.

Debiel!
Levenslange supporter van de Koninklijke AA Gent - met groetjes uit Johannesburg.

King George
Contacteer:

Bericht door King George » ma 19 mei 2008 7:57

Bedankt voor seizoen 2007-2008
Hoewel slechts 6de plaats en verliezende finalist toch heel veel spektakel en emoties gehad.
Nog van da maar dan wel met een beker erbij voor seizoen 2008-2009
Wanneer de titel?

VoRtX

Bericht door VoRtX » ma 19 mei 2008 9:20

Leuke finale, we waren er heel dicht bij (eigenlijk moest de match al na een uur beslist geweest zijn na die kansen op 3-1)...
Klotegevoel dat het door 2 ex-buffalo's is dat we er naast grepen. Nog een groter klotegevoel om te zien wat voor irritant rotbaasje Boussoufa geworden is. Ook na de match: weer typisch dat hij net aan het Gent-vak daar wat moet komen feesten en een beker uit het publiek vraagt. Zegt veel over zijn mentaliteit. 't Zou voor mij een reden zijn om geen enkele aanvallende speler aan RSCA te verkopen. Ne verdediger of keeper, dat mogen ze nog eens komen halen, maar niet onze smaakmakers.

Ondanks de ontgoocheling toch een superdagje gehad, mega geamuseerd. Alleen de kers op de taart ontbrak.

dokteurke

Bericht door dokteurke » ma 19 mei 2008 9:28

SiebeK schreef:Liever verliezen als gent supporter dan winnen als anderlecht supporter.
Buffalo Take care.
:clap:
idem

PROUD TO BE A BUFFALO

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 19 mei 2008 9:30

Bedankt voor de onvergetelijke dag,jammer dat de kers op de taart ontbreekt...hopelijk mogen we dit snel opnieuw meemaken maar dan met de apotheose dat we de beker wel meenemen richting Gent.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

buffalofan

Bericht door buffalofan » ma 19 mei 2008 9:34

verkeerde naam van topic titel.

heb een schitterende finale gezien. schitterende wedstrijd , spanning doelpunten maar vooral wat een sfeer :eek: , wat een nest vlaggen :eek: ,wat een bende gekken :D 8) :eek:

verkeerde winnaar. poging van Fadiga ipv op de kruising in de haak en we waren nog aan het vieren. En wat een bende triestige sups.

2 mooie doelpunten van "wijzingenmaaralswevoorstaan" maar daarvoor geen verdiende winnaar.

buffalodorp en rond de heizel. ieder moment kippevel.

neen, ben niet ontgoocheld, ben nog nooit zo fier geweest op AA Gent en mijn buffalo's.

Op naar volgend seizoen.
ECHTE GENTENAARS ZIJN VOOR AA GENT !!

samsonov

Bericht door samsonov » ma 19 mei 2008 9:57

De ontgoocheling is nu wel meer als gisteren. Als je zo die beelden ziet, de kranten leest... :cry:

skirmisher

Bericht door skirmisher » ma 19 mei 2008 10:00

Ik was meer dan trots op de Buffalo's en het was voor de rest een schitterende dag. De ontgoocheling heb ik ook wel, omdat we mss weer 24 jaar zullen moeten wachten tegen dat we nog ééns de kans krijgen van naar Brussel te gaan... Achja, we zijn toch ééns op de Heizel geweest, dat was al een unieke prestatie op z'n eigen.
Are you kidding me?? Tottenham - Gent: 2-2 (Jeremy Perbet) ^^

HannesGent

Bericht door HannesGent » ma 19 mei 2008 10:04

Geen ontgoocheling want ik herinner mij er niks meer van gisteren :D
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

Robbyrapido

Bericht door Robbyrapido » ma 19 mei 2008 10:05

Ben Onoemelijk Fier op onze Spelers, ze hebben alles gegeven, we hebben een waardige wedstrijd gespeeld

Buffalo's Come On, het buffalo dorp was Schitterend, kheb echt van deze dag genoten ondanks het verlies en de begrijpelijke ontgoocheling!

Babske
Contacteer:

Bericht door Babske » ma 19 mei 2008 10:14

Het is toch al een prestatie dat jullie tot daar geraakt zijn. Het is normaal dat er een gevoel van ontgoocheling is. Ge waart er zo kort bij .. En als die bal van Fadiga binnengaat .. en als anderlecht niet zo'n sterke bank had die het spel had kunnen omdraaien in hun voordeel ..

Jullie verdiende zeker ook die beker! Maar er is nu éénmaal maar één winnaar op zo'n dag .. Maar jullie sfeer tov die van Anderlecht .. jawadde .. ze zaten precies naart tennis te kijken ..

Gewoon onthouden dat gisteren heel veel ploegen en supporters jaloers waren dat julie daar waren .. we hebben hier allemaal gesupporterd voor Gent maar het mocht helaas niet zijn ..
Raar als ik van mijn beste vriendin berichten kreeg als jullie scoorden met Woehoe !!!!! Gent scoorde de 1-0 :)

geert het peert

Bericht door geert het peert » ma 19 mei 2008 10:18

skirmisher schreef:Ik was meer dan trots op de Buffalo's en het was voor de rest een schitterende dag. De ontgoocheling heb ik ook wel, omdat we mss weer 24 jaar zullen moeten wachten tegen dat we nog ééns de kans krijgen van naar Brussel te gaan... Achja, we zijn toch ééns op de Heizel geweest, dat was al een unieke prestatie op z'n eigen.
niet mee akkoord , de club is wel duidelijk aan het groeien , als je gisteren ziet hoeveel jonge mensen onze club steunden en welk een enthousiasme er was , kan het niet anders dan dat we er op gaan vooruitgaan , het gaat zeker geen 24 jaar meer duren
vergeet ook niet dat we de nekken in eigen stad vernederd hebben qua sfeer , al was dat ook niet moeilijk met een dergelijke bende stilzwijgende
arrogante sukkels
solied geeft ons bestuur wel een rake sneer waar hij zegt `gillet moest voor ons de winningsgoal gescoord hebben`: het moet gedaan zijn vanaf nu van nog spelers aan onze concurenten te verkopen !
One family ? Mijn kloten !

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » ma 19 mei 2008 10:19

geert het peert schreef:
skirmisher schreef:Ik was meer dan trots op de Buffalo's en het was voor de rest een schitterende dag. De ontgoocheling heb ik ook wel, omdat we mss weer 24 jaar zullen moeten wachten tegen dat we nog ééns de kans krijgen van naar Brussel te gaan... Achja, we zijn toch ééns op de Heizel geweest, dat was al een unieke prestatie op z'n eigen.
niet mee akkoord , de club is wel duidelijk aan het groeien , als je gisteren ziet hoeveel jonge mensen onze club steunden en welk een enthousiasme er was , kan het niet anders dan dat we er op gaan vooruitgaan , het gaat zeker geen 24 jaar meer duren
vergeet ook niet dat we de nekken in eigen stad vernederd hebben qua sfeer , al was dat ook niet moeilijk met een dergelijke bende stilzwijgende
arrogante sukkels
solied geeft ons bestuur wel een rake sneer waar hij zegt `gillet moest voor ons de winningsgoal gescoord hebben`: het moet gedaan zijn vanaf nu van nog spelers aan onze concurenten te verkopen !
so true
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Bienespe

Bericht door Bienespe » ma 19 mei 2008 10:25

buffalofan schreef:verkeerde naam van topic titel.

heb een schitterende finale gezien. schitterende wedstrijd , spanning doelpunten maar vooral wat een sfeer :eek: , wat een nest vlaggen :eek: ,wat een bende gekken :D 8) :eek:

verkeerde winnaar. poging van Fadiga ipv op de kruising in de haak en we waren nog aan het vieren. En wat een bende triestige sups.

2 mooie doelpunten van "wijzingenmaaralswevoorstaan" maar daarvoor geen verdiende winnaar.

buffalodorp en rond de heizel. ieder moment kippevel.

neen, ben niet ontgoocheld, ben nog nooit zo fier geweest op AA Gent en mijn buffalo's.

Op naar volgend seizoen.
Dat gevoel had ik gisteren zoals jij het beschrijft. Vandaag overheerst toch de ontgoocheling. Next year.

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » ma 19 mei 2008 10:28

buffalo impact schreef:
geert het peert schreef: niet mee akkoord , de club is wel duidelijk aan het groeien , als je gisteren ziet hoeveel jonge mensen onze club steunden en welk een enthousiasme er was , kan het niet anders dan dat we er op gaan vooruitgaan , het gaat zeker geen 24 jaar meer duren
arrogante sukkels
so true
Maar ze beseffen het nie in de bestuurskamer...

borac

Bericht door borac » ma 19 mei 2008 10:59

Gisteren gelatenheid, maar vandaag enorme ontgoocheling. Die nekken hebben geen prijs meer nodig, liggen bij wijze van spreken om 10u. al in hun beddekein. Gent daarentegen snakt zo hard naar een prijs. Welke echte fan vertrekt reeds op het moment dat de beker aan zijn club wordt uitgereikt? Er was nog meer volk op het triestige feest op het St-Pietersplein dan bij al de vieringen van de vuile mauves. Alles aanwezig om er een enorm feest van te maken, weeral niets als resultaat. Altijd Gent, altijd hetzelfde liedje.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 19 mei 2008 11:02

Zo dicht bij maar weeral eens net niet... :(
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » ma 19 mei 2008 11:07

ik zou nu nog kunnen bleiten verdoeme.
Maar langs de andere kant ben enorm trots.

We hebben gevoetbald (beter dan de nekken), de sfeer waren echte kippevelmomenten...

top68

Bericht door top68 » ma 19 mei 2008 11:13

Bij mij is het omgekeerd. De ontgoocheling heeft plaats gemaakt voor trots. KAA Gent heeft werkelijk iedereen positief verbaasd, vriend en vijand. Dat geeft een goed gevoel.

Volgende keer winnen we de beker. 8)
Allez Gantwoaze!

Gesloten