evaluatie over alles i.v.m. bekerfinale

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
HSV

Bericht door HSV » ma 19 mei 2008 11:09

benedito schreef:Ik zal wel een ouwe pee zijn, maar die muziek aan het Atomium, pfff, moet dat nu echt urenlang dat gebonk zijn? Totaal eenzijdig, lang niet iedereen is 20 en zit op zaterdagavond in de disco.
Ik zal volgende keer eens draaien: ACDC, Ramones, Sex Pistols, Romantics, Peppers, Pumpkins, Nirvana, Stripes enz.
Laat maar zo, muziek was perfect, lekker feesten.
En nee ik ben geen 20tiger die op zaterdag in een disco zit.
Fighting terrorism since 1492

J9

Bericht door J9 » ma 19 mei 2008 11:09

wat was da in tribune 1 toen die stewards een groepke kwam weghalen???
ecouter chanter la gantoise et sourtout ne dit rien...

borac

Bericht door borac » ma 19 mei 2008 11:11

- Enorme ergernis: die stewards zijn er als de kippen bij om zogezegd voor de veiligheid mensen die op de trappen zitten aan te manen zich te verwijderen (wel moeilijk als uw plaatsen reeds ingenomen zijn nietwaar), maar aan dat paarswitte tuig dat de held uithangt in een volle buffalotribune doen ze helemaal niets. Chickens! Ook niet als ge tekens doet dat het ferm op uw systeem begint te werken. Nu wens ik graag te weten: wat is dan het nut van stewards? Graag een zinvol antwoord van de bevoegde instanties. PS het paarswit tuig had ten minste door dat het daar niet moest blijven rondhangen, 10 minuten voor tijd braafjes naar beneden :D .
- Organisatie voor parkeren van de auto's: onbestaande! Doe maar wat op.

VoRtX

Bericht door VoRtX » ma 19 mei 2008 11:14

Als je een antwoord wil van de bevoegde instanties, zal je best je vraag stellen aan die bevoegde instanties ipv op een forum ;)....

MAC65

Bericht door MAC65 » ma 19 mei 2008 11:24

benedito schreef:Ik zal wel een ouwe pee zijn, maar die muziek aan het Atomium, pfff, moet dat nu echt urenlang dat gebonk zijn? Totaal eenzijdig, lang niet iedereen is 20 en zit op zaterdagavond in de disco.
Ik zal volgende keer eens draaien: ACDC, Ramones, Sex Pistols, Romantics, Peppers, Pumpkins, Nirvana, Stripes enz.
Ik ben het volledig met je eens Benedito. Ik vond de sfeer daar ook wel heerlijk, die vlaggenzwaaiende meute, die massa daar te zien toestromen. Echter na zowat 45 minuten hadden we het ook wel gehad met diene bonke, bonke.. We zijn uiteindelijk redelijk vroeg naar het stadion afgezakt, hebben daar nog de tweede helft meegenomen van de damesfinale. Overigens een nadeel aan dat Buffalo-village was wel dat de meesten vrij laat het stadion binnenkwamen, wat de ambiance voor de match niet altijd ten goede kwam.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 19 mei 2008 11:25

HSV schreef:
Laat maar zo, muziek was perfect, lekker feesten.
En nee ik ben geen 20tiger die op zaterdag in een disco zit.
²
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » ma 19 mei 2008 11:26

We waren toch vroeger dan de meeste Anderlechtsupporters. :D
Buffalo Forever!

BuffaloBen

Bericht door BuffaloBen » ma 19 mei 2008 11:30

Op zo'n 300 meter van het atomium vraag ik aan een agente langswaar de Buffalo Village is.

Kijkt mij zo aan, en zegt " Vraiment, je ne sais pas.

Jadadde zulle......

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » ma 19 mei 2008 11:34

:lol:
Buffalo Forever!

buffalo impact

Bericht door buffalo impact » ma 19 mei 2008 11:50

omg, ge voelde de bassen van 2km verder :lol:
Relax
I'll need some information first
Just the basic facts
Can you show me where it hurts?

Grim

Bericht door Grim » ma 19 mei 2008 11:55

kvond buffalovillage enorm geslaagd, vree goeie muziek, bananaman :clap:, vlaggenzee in heizel magistraal, sint-pieters inwijding van spelers kon inderdaad beter, maar ja, muziekd erachter van shameboy en consoorten stond mij ook vree aan.
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

captcobra

Bericht door captcobra » ma 19 mei 2008 11:55

onze bus stond geparkeerd tegenover het koninklijk paleis, zeer vlot toegekomen en vertrokken. Buffalo Village was dik in orde voor mij, maar wat ik niet begrijp is dat ze op de weg naar het stadion werkgerief laten liggen ... ze moeten toch wel weten dat er een paar teleurgestelde mensen gaan zijn, ge geeft die dan toch geen baksteen om mee te smijten! Installatie van het stadion was om te blijten, idem met die van st pieters plein. Als het daar vol gestaan had, was het zeker nog een grotere ramp geweest (qua installatie dan toch ...).

Mss nog een opmerking voor een volgende keer: probeer de mensen die eenmalig komen kijken wat meer de gent-gewoontes aan te leren ... kwestie dat die ook van in het begin van de wedstrijd dadelijk kunnen meedoen met alles.

Maar verder was het promotie voor het voetbal en zullen er volgend jaar wel van onze kant abo's meer zijn!!

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 19 mei 2008 11:58

Grim schreef:kvond buffalovillage enorm geslaagd, vree goeie muziek, bananaman :clap:, vlaggenzee in heizel magistraal
² en bananaman is inderdaad een aanwinst :clap:

Proud Since 1898

Bericht door Proud Since 1898 » ma 19 mei 2008 12:34

ik denk dat de muziekkeuze gisteren gewoon totaal ondergeschikt was

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:36

Twas op st-pietersplein idd triest van muziek zenne want der liep vooral jong volk en krijg je zo'n kutmuziek te horen?
Alleeja,ieder zijne smaak natuurlijk maar met zo'n muziek=nauwelijks of geen sfeer,dit was toch wel anders voor de match in buffalo dorp zenne,gewoon schitterend daare.
Neon :clap:

benedito

Bericht door benedito » ma 19 mei 2008 12:40

Proud Since 1898 schreef:
ik denk dat de muziekkeuze gisteren gewoon totaal ondergeschikt was
Dat is waar natuurlijk, maar ik word nu eenmaal totaal niet vrolijk van die klote-debielenmuziek die je ook vaak hoort boenken in VW Golfkes met spoilers e.d. Geef mij maar De Afrekening.

Grim

Bericht door Grim » ma 19 mei 2008 12:41

:lol: ja, want dat is voor intellectuelen
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

Buffalodave2

Bericht door Buffalodave2 » ma 19 mei 2008 12:41

benedito schreef:
Proud Since 1898 schreef: ik denk dat de muziekkeuze gisteren gewoon totaal ondergeschikt was
Dat is waar natuurlijk, maar ik word nu eenmaal totaal niet vrolijk van die klote-debielenmuziek die je ook vaak hoort boenken in VW Golfkes met spoilers e.d. Geef mij maar De Afrekening.
Jawadde :roll:

HSV

Bericht door HSV » ma 19 mei 2008 12:44

Grim schreef::lol: ja, want dat is voor intellectuelen
LOL !!

benedito

Bericht door benedito » ma 19 mei 2008 12:45

Grim schreef::lol: ja, want dat is voor intellectuelen
in elk geval niet voor debielen, er worden per nummer immers meer dan drie noten gespeeld :evil:

soit, de muziek deed er dus eigenlijk niet toe...

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:46

benedito schreef:
Proud Since 1898 schreef: ik denk dat de muziekkeuze gisteren gewoon totaal ondergeschikt was
Dance muziek heerst al jaren en met rede. :clap:
Heb je kunnen zien in buffalo dorp.

Peef
Contacteer:

Bericht door Peef » ma 19 mei 2008 12:48

benedito schreef:
der zaten nogtans ook nummers van De Maxx en Switch tussen ze ;)
potitten schreef:Peef heeft namelijk een keer gelijk.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 19 mei 2008 12:48

benedito schreef:
Die weliswaar goede muziek die jij opnoemde is naar mijn mening nog veel minder opgewekt en vrolijk dan de Retro die gisteren gedraaid werd door Neon (Neon is trouwens de enige die ik zien draaien heb, wanneer hebben Pascal en de andere DJ's gedraaid? )

tomahawk

Bericht door tomahawk » ma 19 mei 2008 12:54

wie waren eigenlijk die mannen met hun witte t-shirts die in de hoek van tribune 2 zaten ?

benedito

Bericht door benedito » ma 19 mei 2008 13:01

vroem schreef: Dance muziek heerst al jaren en met rede. :clap:
Ah, het is dààrdoor dat jij zo geworden bent!

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:07

Buffalodave2 schreef:
benedito schreef: Dat is waar natuurlijk, maar ik word nu eenmaal totaal niet vrolijk van die klote-debielenmuziek die je ook vaak hoort boenken in VW Golfkes met spoilers e.d. Geef mij maar De Afrekening.
Jawadde :roll:
ik vind de afrekening ook maar voor langharige marginalen die stemmen op communistische partijen,

maar goed, ik mag niet veralgemenen.
(
waar blijft die sarcasm smiley
have fun

borac

Bericht door borac » ma 19 mei 2008 13:07

- Die muziek die gisteren werd gespeeld past perfect bij het plaatje. De Afrekening is daarvoor minder geschikt (hoor het nochtans ook graag). Maar velen die daarover zagen zijn ook degenen die moeite hebben met de meer fanatieke supporters in het stadion ("zitten en zwijgen").
- Positief: Gent trekt volk in alle maten, geuren en kleuren en dat zal alleen nog maar toenemen.

HSV

Bericht door HSV » ma 19 mei 2008 13:08

GENT RULEZ schreef:
Buffalodave2 schreef: Jawadde :roll:
ik vind de afrekening ook maar voor langharige marginalen die stemmen op communistische partijen,

maar goed, ik mag niet veralgemenen.
(
waar blijft die sarcasm smiley
je vergeet junks en zelfmoordenaars en krakers en ...!
;)

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 19 mei 2008 13:08

GENT RULEZ schreef:waar blijft die sarcasm smiley
:D

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:09

Alexandre schreef:
GENT RULEZ schreef:waar blijft die sarcasm smiley
:D
;) :D
have fun

Gesloten