VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Wat doen we?

We pakken em
348
79%
We pakken em nie
93
21%

Totaal aantal stemmen: 441

apachke

Bericht door apachke » ma 19 mei 2008 12:42

spidi schreef:Ik heb de perfecte coach voor volgend seizoen: vroem.
Weet alles af van voetbal, technisch en tactisch een enorme bagage en heeft de verfijnde techniek van communiceren net zoals Boskamp. :D
:lol: :lol: :lol:
WE WERE ALL WOUNDED AT WOUNDED KNEE

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:42

Weet alles af van voetbal, technisch en tactisch een enorme bagage en heeft de verfijnde techniek van communiceren net zoals Boskamp. :D
Ik zou idd een poging moeten ondernemen :D :lol:

spidi

Bericht door spidi » ma 19 mei 2008 12:43

vroem schreef:
Ik zou idd een poging moeten ondernemen :D :lol:
gouden tip: leg uw looneisen niet direct te hoog ;)

barka

Bericht door barka » ma 19 mei 2008 12:44

spidi schreef:
vroem schreef: Ik zou idd een poging moeten ondernemen :D :lol:
gouden tip: leg uw looneisen niet direct te hoog ;)
De bedoeling is da de seizoenskaarten stijgen,nie dalen.
black country pride

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:44

Ik heb wel gezegd nu niet gaan overdrijven ook e.
Ik schuif de nederlaag absoluut niet op een speler maar eerder doordat we die 3de goal niet hebben gemaakt en sollied toch wel beter moest ingrijpen en dit alweer niet gedaan had of te laat alweer.

Buffalodave2

Bericht door Buffalodave2 » ma 19 mei 2008 12:46

Supporters, bedankt!

We hebben de beker niet gewonnen, maar we hebben indruk gemaakt in Brussel, zowel op als rond het veld! Onze supporters waren schitterend: 't Vliegerke, de buffalokreet, het klonk als muziek in de oren! De Buffalo's werden hartstochtelijk aangemoedigd en kregen na de wedstrijd een verdiende ovatie. Maar ook onze supporters verdienen een applaus: de club is fier op die 20.000 stroppen die Brussel voor één dag omtoverden tot een stukje vervroegde Gentse Feesten ! Op het Sint-Pietersplein bewezen onze supporters dat ze uit het goede hout gesneden zijn: onze spelers kregen een ontroerend onthaal zodat het seizoen in schoonheid werd afgesloten. KAA Gent is echt trots op zijn aanhang! Bedankt en tot volgend seizoen!

www.kaagent.be

spidi

Bericht door spidi » ma 19 mei 2008 12:48

vroem schreef:Ik heb wel gezegd nu niet gaan overdrijven ook e.
Ik schuif de nederlaag absoluut niet op een speler maar eerder doordat we die 3de goal niet hebben gemaakt en sollied toch wel beter moest ingrijpen en dit alweer niet gedaan had of te laat alweer.
Ik denk dat we verloren hebben omdat a'lecht meer heeft gescoord dan ons, kan ook aan mij liggen.

bartman

Bericht door bartman » ma 19 mei 2008 12:53

De ontgoocheling is groot, heb net de tv-beelden nog een keer gezien ... de 1-1 mag er nooit komen, duidelijk concentratie-verlies na de goal van Foley. Olufade laat Deschacht lopen en Maric dekt Polak totaal niet.

Als Fadiga dan in de 2e helft die wereldgoal maakt en niet op de paal knalt is het 3-1 en is de finale gespeeld, maar het mocht niet zijn ... de voetbalgoden waren ons niet goed gezind. :(

In de 71e en 73e minuut worden we genekt door 2 ex-buffalo's, dat maakt de zaak nog pijnlijker. Boussoufa mag vrij inkoppen en daarna met een mooi hakje Gillet vrijspelen die alweer vrij mag inschieten.

Conclusie : we zagen een leuke finale, de buffalo's waren heel goed, maar onze verdediging was alweer onze zwakke plek. Anderlecht heeft de beker niet gewonnen, wij hebben de beker verloren !!!

Toch trots om een Buffalo te zijn, we hebben getoond dat we kunnen voetballen !!!

BUFFALOOOOOOOOOOOOOOO !!!!! :clap: :clap: :clap:
Come on Blue White !!! Proud to be a Buffalo !!!

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:53

spidi schreef:
Ik denk dat we verloren hebben omdat a'lecht meer heeft gescoord dan ons, kan ook aan mij liggen.
Lol.

Neen,je moet alles nuchter bekijken;rosales had het de 2de helft totaal niet meer en we stonden nog voor,jaja,den vroem rararar zag dat alweer.Boussoufa kreeg veel te veel ruimte zoals thuis tegen anderlecht en de 2de goal was een fout van jewelste van rosales die boussoufa alweer zo'n ruimte liet en de verkeerde man dekte,zucht.
Ik had het nog zo gezegd tegen dieje van m'n werk,rosales maakt alweer dezelfde fout en dit gaat nog slecht aflopen en dan nadien scoort boussoufa op de manier waar ik had voor gewaarschuwd.Dat sollied dit niet inziet?
En als je tegen een ploeg als anderlecht nog 3-4 open kansen mist,tja,dan is het meestal zo je het deksel op de neus krijgt.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:56

bartman schreef:De ontgoocheling is groot, heb net de tv-beelden nog een keer gezien ... de 1-1 mag er nooit komen, duidelijk concentratie-verlies na de goal van Foley. Olufade laat Deschacht lopen en Maric dekt Polak totaal niet.

Als Fadiga dan in de 2e helft die wereldgoal maakt en niet op de paal knalt is het 3-1 en is de finale gespeeld, maar het mocht niet zijn ... de voetbalgoden waren ons niet goed gezind. :(

In de 71e en 73e minuut worden we genekt door 2 ex-buffalo's, dat maakt de zaak nog pijnlijker. Boussoufa mag vrij inkoppen en daarna met een mooi hakje Gillet vrijspelen die alweer vrij mag inschieten.

Conclusie : we zagen een leuke finale, de buffalo's waren heel goed, maar onze verdediging was alweer onze zwakke plek. Anderlecht heeft de beker niet gewonnen, wij hebben de beker verloren !!!

Toch trots om een Buffalo te zijn, we hebben getoond dat we kunnen voetballen !!!

Volledig mee eens.

Ik zie wel die van anderlecht steeds zeggen dat anderlecht de 2de helft volledig domineerde?
Nu,ik zit hier al over halverwege naar 2de helft te kijken en de match gaat gelijk opgaand.
Het is gewoon die laatste 20minuten die anderlecht domineerde,meer niet.Dit maakt het nog zo pijnlijk omdat anderlecht uiteindelijk slechts 20min goed speelde en zo kan winnen,grmblll.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 19 mei 2008 12:57

Rosales was heel goed de eerste helft, maar zat er na 70 min gewoon door zoals de rest van de ploeg. Ok, Sollied had hem kunnen vervangen, maar hij had niet veel keuze. Men heeft maar recht op 3 wissels en Fadiga en Olufade waren echt op. Die hadden hun wissel het meeste nodig.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

bartman

Bericht door bartman » ma 19 mei 2008 13:00

vroem schreef:
bartman schreef:De ontgoocheling is groot, heb net de tv-beelden nog een keer gezien ... de 1-1 mag er nooit komen, duidelijk concentratie-verlies na de goal van Foley. Olufade laat Deschacht lopen en Maric dekt Polak totaal niet.

Volledig mee eens.

Ik zie wel die van anderlecht steeds zeggen dat anderlecht de 2de helft volledig domineerde?
Nu,ik zit hier al over halverwege naar 2de helft te kijken en de match gaat gelijk opgaand.
Het is gewoon die laatste 20minuten die anderlecht domineerde,meer niet.Dit maakt het nog zo pijnlijk omdat anderlecht uiteindelijk slechts 20min goed speelde en zo kan winnen,grmblll.
Anderlecht heeft 5 minuten gedomineerd ... van de 70e tot de 75e minuut, meer niet. :(

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:01

Alexandre schreef:Rosales was heel goed de eerste helft, maar zat er na 70 min gewoon door zoals de rest van de ploeg. Ok, Sollied had hem kunnen vervangen, maar hij had niet veel keuze. Men heeft maar recht op 3 wissels en Fadiga en Olufade waren echt op. Die hadden hun wissel het meeste nodig.
Ja,rosales was de 1ste helft goed maar int begin van de 2de helft zag je meteen dat boussoufa teveel ruimte kreeg van rosales en die maakte helaas dezelfde fout als thuis tegen anderlecht en dan moet je inzien als trainer je rosales moet afnemen en suler op den plaats van rosales en smoje of grncarov derin want we stonden wel uiteraard nog 2-1 voor.
En net op tv ook dus gezegd dat rosales in de fout gaat bij die 2de goal van anderlecht.
Ma kom,het heeft geen zin om er te blijven over leuteren,het is nu zo verlopen en het bewijst nog maar eens het een typische gent nederlaag was.

Alexandre
Contacteer:

Bericht door Alexandre » ma 19 mei 2008 13:05

vroem schreef:
Alexandre schreef:Rosales was heel goed de eerste helft, maar zat er na 70 min gewoon door zoals de rest van de ploeg. Ok, Sollied had hem kunnen vervangen, maar hij had niet veel keuze. Men heeft maar recht op 3 wissels en Fadiga en Olufade waren echt op. Die hadden hun wissel het meeste nodig.
Ja,rosales was de 1ste helft goed maar int begin van de 2de helft zag je meteen dat boussoufa teveel ruimte kreeg van rosales en die maakte helaas dezelfde fout als thuis tegen anderlecht en dan moet je inzien als trainer je rosales moet afnemen en suler op den plaats van rosales en smoje of grncarov derin want we stonden wel uiteraard nog 2-1 voor.
En net op tv ook dus gezegd dat rosales in de fout gaat bij die 2de goal van anderlecht.
Ma kom,het heeft geen zin om er te blijven over leuteren,het is nu zo verlopen en het bewijst nog maar eens het een typische gent nederlaag was.
wat ik wou zeggen is dat men maar racht had op 3 wissels. Uit als je reacties hier deze ochtend heb ik al 5 of 6 namen gezien die zogezegd ZEKER gewisseld moesten worden. Dit gaat dus niet.
Nie neute nie pleuje, moar as nen Genteir nie neut es tij tvergete of duud.

jpm1

Bericht door jpm1 » ma 19 mei 2008 13:10

spidi schreef:
dacht ook zoiets te hebben gezien op het scorebord, kan ook mis zijn hoor...
Alles is Kumst.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:13

Alexandre schreef:
vroem schreef: Ja,rosales was de 1ste helft goed maar int begin van de 2de helft zag je meteen dat boussoufa teveel ruimte kreeg van rosales en die maakte helaas dezelfde fout als thuis tegen anderlecht en dan moet je inzien als trainer je rosales moet afnemen en suler op den plaats van rosales en smoje of grncarov derin want we stonden wel uiteraard nog 2-1 voor.
wat ik wou zeggen is dat men maar racht had op 3 wissels. Uit als je reacties hier deze ochtend heb ik al 5 of 6 namen gezien die zogezegd ZEKER gewisseld moesten worden. Dit gaat dus niet.

Neen hoor,olufade kon niet anders vanwege de pijn(krampen).
Fadiga zijn pijp leeg weet ik zo nog niet zenne.Dienen zijn pijp mag zelfs al een pak leeg zijn.1 goeie pas of aktie en tkan prijs zijn.

Ik zou allesins rosales hebben vervangen of toch op z'n minst aanwijzngen hebben gegeven aan rosales deze boussoufa beter meot bijhouden en hem geen 10m ruimte geven.
Ik zou thijs,olufade en rosales hebben vervangen of dus rosales beter richtlijnen geven en dan als 3de foley deruit.
Maarja,probleem was dus olufade uitviel,dusja,dan kan je niet veel anders.

De invallers werden ondankbaar ingebracht vond ik.Op de moment gent nergens meer was moeste die gasten gaan invallen en dan in zo'n geladen moeilijke match?
Lubijankic kon niets tonen en deed meer slecht dan goed wat niet onbegrijpelijk is en vermouth tja,die is toch te licht vind ik.
Azozeifa moest er al voreger zijn ingekomen,das een feit,hoe die bezig was de laaste weken.

Vijgen na pasen noemen ze zoiets ;).

Nu,de 2de helft is bijna gedaan en anderlecht heerste idd zoals iemand hier zegde die 5-10min ong waar ze die 2 goals scoorden,helaas.
Ik zit op andere fora en de nekken hebben hun naa niet gestolen,das echt onvoorstelbaar.Ze vinden ze oververdiend die beker hebben gewonnen en dan nog wat andere arrogantie derbovenop alsof gent er niet aan te pas kwam.
Ik zeg;jullie hebben just de laatste 20min was beter geweest omdat bij ons de pijp wat uit was en that's it,als je dat een reden al vind die beker verdiend te winnen?

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » ma 19 mei 2008 13:16

tijdens de match smskes gehad van supporters andere ploegen , ze waren zo onder de indruk van onze sfeer , lang geleden dat ze zoveel vlaggen zagen

volgend jaar staan we daar weer !!

de max van een dagske gehad
en wie is diene kerel die 450 euro bood voor men retro truike :D
Ultras 303

bartman

Bericht door bartman » ma 19 mei 2008 13:22

Twas inderdaad indrukwekkend met al die vlaggen, als je dat dan vergelijkt met het RSCA-vak ... amai triestige bedoening.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » ma 19 mei 2008 13:23

UT-BaDGoNeS-GenT schreef:tijdens de match smskes gehad van supporters andere ploegen , ze waren zo onder de indruk van onze sfeer , lang geleden dat ze zoveel vlaggen zagen

Waarde gij dat met dat Bellewaerde truitje aan?...heb zo iemand gezien in de Buffalo-village,de max van een truitje. :)
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » ma 19 mei 2008 13:27

Maltezerleeuwtje schreef:
UT-BaDGoNeS-GenT schreef:tijdens de match smskes gehad van supporters andere ploegen , ze waren zo onder de indruk van onze sfeer , lang geleden dat ze zoveel vlaggen zagen

Waarde gij dat met dat Bellewaerde truitje aan?...heb zo iemand gezien in de Buffalo-village,de max van een truitje. :)
:D yeps thats me

btw wou nog zeggen , anderlecht heeft maar feest gevierd met 2000 man , wij verliezen en er is 7000-8000 man . wie zijn de succesos???
Ultras 303

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:29

En degryse man z'n commentaar na de match gehoord,manman,anderlecht verdiend de beker gewonnen,ts,typische anderlecht man degryse.
Net zoals sommige anderlechtpummels;de speelden 20min beter en ze hebben verdiend gewonnen,manman.Arm anderlecht.

En idd,na de match op anderlecht was er bijna geen kat,bendeke successo's me dat zijn.ts.

bartman

Bericht door bartman » ma 19 mei 2008 13:30

UT-BaDGoNeS-GenT schreef:anderlecht heeft maar feest gevierd met 2000 man , wij verliezen en er is 7000-8000 man . wie zijn de succesos???
Anderlecht-supporters = succeso's = nekken :D da wisten we al lang ;)

HannesGent

Bericht door HannesGent » ma 19 mei 2008 13:31

vroem schreef:En degryse man z'n commentaar na de match gehoord,manman,anderlecht verdiend de beker gewonnen,ts,typische anderlecht man degryse.
Net zoals sommige anderlechtpummels;de speelden 20min beter en ze hebben verdiend gewonnen,manman.Arm anderlecht.

En idd,na de match op anderlecht was er bijna geen kat,bendeke successo's me dat zijn.ts.
Die ging na Anderlecht ;)
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:36

kiekevel bij de gedachte aan het verschrikkelijk luide 'vliegerke'
have fun

samsonov

Bericht door samsonov » ma 19 mei 2008 13:37

Vroem ge werkt op mijn systeem.[SPATIE]Proficiat dat jij soms de enige bent die dingen ziet zoals,[SPATIE]Foley was niet goed,[SPATIE]Rosales in de tweede helft ook niet en ik heb dit weer gezien en jullie niet lol.[SPATIE]Allemaal goed en wel ze maar zo mensen steken ze dus in een instelling...

jpm1

Bericht door jpm1 » ma 19 mei 2008 13:38

samsonov schreef:Vroem ge werkt op mijn systeem.[SPATIE]Proficiat dat jij soms de enige bent die dingen ziet zoals,[SPATIE]Foley was niet goed,[SPATIE]Rosales in de tweede helft ook niet en ik heb dit weer gezien en jullie niet lol.[SPATIE]Allemaal goed en wel ze maar zo mensen steken ze dus in een instelling...
ik heb het mezelf afgeleerd zijn posts te lezen... al is dat wel moeilijk. ze zijn in overvloed. tijd voor een vroemforum :D
Laatst gewijzigd door jpm1 op ma 19 mei 2008 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles is Kumst.

poteirde

Bericht door poteirde » ma 19 mei 2008 13:39

vlaggenzee was echt de max
sfeer bij momenten super!!

als je da dan vergelijkt met die salonfans die je alleen hoort als ze 2-3 voor staan :sleep: triestig
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

'tPolleken

Bericht door 'tPolleken » ma 19 mei 2008 13:39

Ik was daar onder andere me nen Spanjaard die regelmatig naar Barcelona ga kijken en volgens hem was de sfeer bij ons stukken beter dan de sfeer in Barcelona. :clap:

En volgend jaar is den beker van ons, we gaan alleszinds in stijgende lijn.

2004-2005:achtste finale
2005-2006:kwart-finale
2006-2007:halve finale
2007-2008: finale
2008-2009: ???

HannesGent

Bericht door HannesGent » ma 19 mei 2008 13:40

Ik zei dat ook tegen mijn vriend :D Volgende jaar pakken wij de beker ! :clap:
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:40

samsonov schreef:Vroem ge werkt op mijn systeem.[SPATIE]Proficiat dat jij soms de enige bent die dingen ziet zoals,[SPATIE]Foley was niet goed,[SPATIE]Rosales in de tweede helft ook niet en ik heb dit weer gezien en jullie niet lol.[SPATIE]Allemaal goed en wel ze maar zo mensen steken ze dus in een instelling...
Man,ik ga mij nie blijve herhalen.
Ik zeg alleen zoals ik en vele anderen het gezien hebben maar wij steken het op niemand.Ik heb het al gezegd;maric 1ste goal in de fout,rosales bij de 2de,sollied maakt ook fouten door bv suler niet op de plaats van rosales te zetten enz....Het is allemaal door een hele boel stommigheden we de beker niet hebben.
En het belangrijkste dat we verloren hebben is we genoeg kansen hebben gehad voor die 3de goal en niet scoorden.

Gesloten