Ontgoocheling

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
lordoffaith

Bericht door lordoffaith » ma 19 mei 2008 11:14

proficiat met jullie wedstrijd

jullie verdiende het zeker meer dan ons !!

tot aan de 2-2 waren we nergens
rsca 4-ever

top68

Bericht door top68 » ma 19 mei 2008 11:16

:thumb:
Allez Gantwoaze!

MfB

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 11:22

ik vind het gewoon zo kut

RSCA viert elk jaar bijna een prijs en een prijs meer of minder, de supporters draaien hun hand er niet voor om

als ge dat vergelijkt met onze vurige wil voor 1 prijs
ach man het is gewoon niet eerlijk

fren
Contacteer:

Bericht door fren » ma 19 mei 2008 11:27

Spijtig van het verlies, dat deed me echt iets.
Anderzijds ben ik echt trots op onze ploeg, echt schoon voetbal.

En de sfeer ... man man, ik zat echt met kiekevel op sommige momenten.

Kvond de verbondenheid die er was tussen de sups de max.

Derna wel ni echt zin in st pietersplein feestje, luna en ik zijn dan maar lekker indisch eten gaan halen en lekker gegeten :)

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 11:35

mijne gebuur kortrijksupporter, zei dat wij de eerste helft echt FENOMENAAL voetbal hebben gespeeld,

wereldklasse zei hij, anderlecht kwam er niet aan te pas.

ma ik blijf erbij da onze verdediging een ZEEF is.

die pass van deschacht naar polak mag er nooit komen, en als die er komt moet er een gents been tussen
have fun

geert het peert

Bericht door geert het peert » ma 19 mei 2008 11:36

wat ook opviel was de aanwezigheid van veel jonge gastjes en ook heel wat vrouwelijk schoon , steeds tof zo`n bonte mengeling
wb de ontgoocheling , dit was toch anders dan de vorige afknappers , ten eerste hebben we met zijn allen de dag zelf toch een fantastische ervaring gehad , ten tweede denk ik dat door gisteren de club op vele vlakken (organisatie , sponsoring supportersbinding , aanzien in belgie etc) toch ook weer een stap vooruit gezet heeft en dat gisteren vele clubs jaloers zullen geweest zijn van ons fantastisch legioen , de slapende reus wordt inderdaad stilaan wakker en meer en meer mensen worden zich daar bewust van ...
One family ? Mijn kloten !

ghilver

Bericht door ghilver » ma 19 mei 2008 11:56

Gelukkig er na 1964 en 1984 te hebben kunnen bij zijn. Spijtig genoeg deze maal een nederlaag. Ben zeer ontgoocheld doch heb anderzijds een gelukzalig gevoel. Gent heeft zich absoluut van zijn beste zijde laten zien zowel op als naast het veld. Wat een legioen. Gent is een slapende reus zoveel is duidelijk. Als het bestuur verder met de nodige ambitie maar ook met de nodige en noodzakelijke realiteitszin blijft handelen en met het nieuwe stadion als hefboom moet er de eerstvolgende jaren veel mogelijk zijn. Heb gisteren dikwijls met de tranen in de ogen gezeten. Je moet weten ik ben reeds vijftig jaren een die hard buffalo. We hebben wel verloren maar de toekomst oogt rooskeuriger dan ooit. Heimelijk hoop ik ooit eens de buffalo's kampioen te zien worden. Dat zou één van de schoonste, zoniet de schoonste dag van mijn leven zijn.

top68

Bericht door top68 » ma 19 mei 2008 11:58

Ik hoop het voor u (en voor ons allemaal natuurlijk)! :clap:
Allez Gantwoaze!

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:04

Idd,der was veel mooie jong vrouwvolk te bewonderen bij ons ;).

Oilsjtevelde

Bericht door Oilsjtevelde » ma 19 mei 2008 12:09

Gisteren diep gegaan. Emotioneel waren onze twee doelpunten nogal hevig. Nadien verlamd door de stress en ontgoocheld. Na een uurtje klaarde de hemel op. Op het Sint-Pietersplein gelaten, nog eens goed gezongen en rond 23.00u boos op de dwaze relschoppers in de hoek. Vandaag balanceren tussen ontgoocheling en trots. En hoop. Dat deze groep kan samen blijven. En dat Ruiz, als hij gaat, ver weg gaat.
KAA Gent Foundation: de verbindende kracht van KAA Gent

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:11

Oilsjtevelde schreef:Gisteren diep gegaan. Emotioneel waren onze twee doelpunten nogal hevig. Nadien verlamd door de stress en ontgoocheld. Na een uurtje klaarde de hemel op. Op het Sint-Pietersplein gelaten, nog eens goed gezongen en rond 23.00u boos op de dwaze relschoppers in de hoek. Vandaag balanceren tussen ontgoocheling en trots. En hoop. Dat deze groep kan samen blijven. En dat Ruiz, als hij gaat, ver weg gaat.
De flikken zochten het zoals goeie gewoonte ook zelf.
Er staat gewoon een gent supporter die totaal niets misdoet en wat doet die ene flik zonder enige aanleiding?Die geeft hem gewoon nen duw?
Als dat niet uitdagen is?Flikken zijn dom en zoeken het vaak zelf.

nutzie

Bericht door nutzie » ma 19 mei 2008 12:23

Zwaar ontgoocheld. Ikzelf had niet meer de courage om te gaan feesten. We zijn genekt door louwagie -> Gillet.

Schijt aan alle successupoorters. Wij zaten in vak M. Vanaf dat wij rechtstonden begonnen ze te kakken. Mij niets van aangetrokken ze. Als ze op hun gemakske voetbal willen kijken dat ze dan in hun sofa vor tv gaan zitten.

Oilsjtevelde

Bericht door Oilsjtevelde » ma 19 mei 2008 12:24

Vroem, de aanleiding was een incident tussen twee Buffalo's en een groepje "toeristen". Toe de flikken de twee Buffalo's bijstand verleenden, werden ze meteen door een bende nitwits achtervolgd en stonden de flikken plots tegenover een groep "supporters" te staan. Dan pas ontstond het uitdagen over en weer.

Waarom moest die bende "supporters" achter de flikken aanhollen zodat het rond de groep agenten tot een samenscholing kwam? Leg mij dat eens uit. Als ik zie dat er ergens een incident is, dan laat ik de flikken door en loop ik de andere kant op. Aan die andere kant was er overigens nog een aardig feestje. In mineur, maar aardig.
KAA Gent Foundation: de verbindende kracht van KAA Gent

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:26

nutzie schreef:Zwaar ontgoocheld. Ikzelf had niet meer de courage om te gaan feesten. We zijn genekt door louwagie -> Gillet.

Schijt aan alle successupoorters. Wij zaten in vak M. Vanaf dat wij rechtstonden begonnen ze te kakken. Mij niets van aangetrokken ze. Als ze op hun gemakske voetbal willen kijken dat ze dan in hun sofa vor tv gaan zitten.
Vind ik toch een beetje overdreven.
Wij hebben de nederlaag aan ons eigen te danken zenne ;-).
We hebben 4 open kansen gehad om die 3-1 te scoren en je weet als je die niet scoort je het deksel op de neus krijgt en zeker tegen een ploeg als anderlecht en vooral zo'n verdedigingsfout alweer,zucht.
Ook sollied is toch wel een beetje medeschuldig daarin want rosales kon de 2de helft niet meer mee en liet net zoals thuis tegen anderlecht boussoufa veel te veel ruimte.

Wat nog de invallers betreft;dit was echt ondankbaar.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 12:29

Oilsjtevelde schreef:Vroem, de aanleiding was een incident tussen twee Buffalo's en een groepje "toeristen". Toe de flikken de twee Buffalo's bijstand verleenden, werden ze meteen door een bende nitwits achtervolgd en stonden de flikken plots tegenover een groep "supporters" te staan. Dan pas ontstond het uitdagen over en weer.

Waarom moest die bende "supporters" achter de flikken aanhollen zodat het rond de groep agenten tot een samenscholing kwam? Leg mij dat eens uit. Als ik zie dat er ergens een incident is, dan laat ik de flikken door en loop ik de andere kant op. Aan die andere kant was er overigens nog een aardig feestje. In mineur, maar aardig.
Nogmaals;kan allemaal goed zijn maar jij hebt niet gezien hoe die ene flik zomaar zonder enige reden zomaar een gent supporter duwde.Zo van,ik ben het hier,ts.
En ik vond het zwak op st-pietersplein en dat had natuurlijk te maken met het pijnlijke verlies natuurlijk.Kwas ook veel minder in feeststemming.

bobke
Contacteer:

Bericht door bobke » ma 19 mei 2008 12:37

Ben zeer ontgoogeld uit Brussel vertrokken maar toch naar Sint-Pietersplein geweest voor spelers te bedanken, ben naar huis gegaan met beter gevoel DANK BULLALO!!!

bartman

Bericht door bartman » ma 19 mei 2008 12:52

De ontgoocheling is groot, maar we waren er dichtbij ... als Fadiga de 3-1 scoort dan winnen we de beker !!! Heel jammer :-(
Come on Blue White !!! Proud to be a Buffalo !!!

apachke

Bericht door apachke » ma 19 mei 2008 12:53

bartman schreef:De ontgoocheling is groot, maar we waren er dichtbij ... als Fadiga de 3-1 scoort dan winnen we de beker !!! Heel jammer :-(
zie eens 't is ook wakker :lol:
WE WERE ALL WOUNDED AT WOUNDED KNEE

bartman

Bericht door bartman » ma 19 mei 2008 12:58

Was al een tijdje wakker, maar heb eerst de match nog eens bekeken op tv om daarna hier te komen reageren. De sfeer was zalig in Brussel en dan zie je niet alles even duidelijk.

Nu ik de tv-beelden gezien heb ben ik nog trotser om een buffalo te zijn en besef ik dat we er heeeel dichtbij zijn geweest. We zijn "genekt" door 2 ex-buffalo's !!! :(
Come on Blue White !!! Proud to be a Buffalo !!!

Pipoken

Bericht door Pipoken » ma 19 mei 2008 13:31

Ik heb er zwaar de pest in...
Zet Sollied maar op het eerste schip richting Friesland.

Ik had goesting om Louwa van da podium te sleuren gisteren. Wat een Boomerang!!! zijn zakken vullen en onze beste spelers verkopen. Het moet gedaan zijn!

Weeral niets. ik ben de goednieuwsshow van het bestuur moe. bij volgende manifestaties kunnen ze beter een cassetje afspelen. TIS ALTIJD DIENE ZELFDE ZEVER. maarja wat moeten ze zeggen...

Enfin,
Buffalo Forever maar het bestuur heeft voor mij vandaag veel krediet verloren. Eens zien wat ze met RUIZ gaan doen. Heerenveen, anderlecht, of gaan ze eindelijk hun woorden eens hard maken? En start bouw stadion in augustus? komaan hé seg. als ge dat gelooft zijt ge rijp voor het gesticht.

FUCK!!!! :mad:
7

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 13:35

Toch wel zielige bedoening ze bij Anderlecht. In 't weerkeren buskes van rsca zien rijden, zit iedereen daar gewoon een boekske te lezen. O wat een sfeer, wat een sfeer. Liever als Gent-supporter de finale verliezen, dan als rsca-supporter winnen. Alez, 't gaat er bij mij echt niet in: WAT is er nu leuk aan Anderlecht-sup zijn? Voor de voetbalbeleving aan de overzijde, kan je evengoed thuis op tv kijken, 't was nog gratis ook.
Achja, ik heb mij enorm geamuseerd gisteren, de ziel uit mijn lijf geschreeuwd, en ABSOLUUT geen spijt van dat ik er bij was (ondanks de slechtste voorbereiding ooit op de zeer nabije examens). Tot volgend jaar :)
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 13:38

Pipoken schreef:Ik heb er zwaar de pest in...
Zet Sollied maar op het eerste schip richting Friesland.

Ik had goesting om Louwa van da podium te sleuren gisteren. Wat een Boomerang!!! zijn zakken vullen en onze beste spelers verkopen. Het moet gedaan zijn!

Weeral niets. ik ben de goednieuwsshow van het bestuur moe. bij volgende manifestaties kunnen ze beter een cassetje afspelen. TIS ALTIJD DIENE ZELFDE ZEVER. maarja wat moeten ze zeggen...

Enfin,
Buffalo Forever maar het bestuur heeft voor mij vandaag veel krediet verloren. Eens zien wat ze met RUIZ gaan doen. Heerenveen, anderlecht, of gaan ze eindelijk hun woorden eens hard maken? En start bouw stadion in augustus? komaan hé seg. als ge dat gelooft zijt ge rijp voor het gesticht.

FUCK!!!! :mad:
De fout is door onze spelers naar een belgische topclub te laten gaan en want wie waren de mannen die het gister nog maakten;chatelle al is dat natuurlijk een ander verhaal,maar dan boussoufa en dan gillet?
Ruizz daar ook nog eens naartoe naar anderlecht en dan krijgen ze een dikke awoe van mij.
Ruizz niet naar anderlecht,zo simpel is het.

Dimme

Bericht door Dimme » ma 19 mei 2008 13:40

Grappig dat Gentsupporters spreken over Anderlechtse succesupporters.
In een doordeweekse competitiematch krijgen jullie nog geen 8.000 man bij elkaar en nu had iedereen blijkbaar nonkel Frans en tante Rita opgetrommeld om eens mee te gaan.

HannesGent

Bericht door HannesGent » ma 19 mei 2008 13:41

Dimme schreef:Grappig dat Gentsupporters spreken over Anderlechtse succesupporters.
In een doordeweekse competitiematch krijgen jullie nog geen 8.000 man bij elkaar en nu had iedereen blijkbaar nonkel Frans en tante Rita opgetrommeld om eens mee te gaan.
Niet wenen é ! :(
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

Toasty

Bericht door Toasty » ma 19 mei 2008 13:41

blijkbaar wel he :)

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 13:42

Dimme schreef:Grappig dat Gentsupporters spreken over Anderlechtse succesupporters.
Wanneer je iets niet snapt, is het beter erover te zwijgen :)

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 13:42

dim maar een beetje. Wij doen het in zo'n erbarmelijk stadion als het onze heus niet slecht. zeer veel uitverkochte matchen dit seizoen en een stijging van het publiek bij een lagere eindklassering.

niet slecht dacht ik zo.

natuurlijk als er met cijfers moet gepronkt worden dan is anderlecht de eerste om te komen stoefen, want zijn zijn altijd de beste, de kampioen of de bekerwinnaar.

daarom pleiten wij dat er bij Anderlecht geen beleving meer is en een succesmentaliteit is gekomen die nogal zielig overkomt naar ons toe.
have fun

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » ma 19 mei 2008 13:43

Anders maakt ge maar nen dommen indruk, weet je wel.

Dimme

Bericht door Dimme » ma 19 mei 2008 13:44

Sterke argumenten hiero. Zegt genoeg ;)

HannesGent

Bericht door HannesGent » ma 19 mei 2008 13:45

;)
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

Gesloten