VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Wat doen we?

We pakken em
348
79%
We pakken em nie
93
21%

Totaal aantal stemmen: 441

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 14:42

GheNtto schreef:3 ZEEER pijnlijke tegendoelpunten (vooral de laatste 2)
...anderlecht supporteres zijn een schande voor het Belgisch voetbal.
rellen, vechten, vandalisme (en nog niet weinig) respectloos en onsportief gedrag na de match, enz...
Echt Jammer! Een serieuze domper op de feestvreugde van die dag.

Al bij al was het een SUPER toffe dag, jammer van de eindstand (staan bleiten nie normaal) maar volgend seizoen pakken we den dubbel (mss)

:D

De Gentse supporters waren de TROTS van Gent!!!
Echt iets om fier op te zijn!!
:bluewhite:
Voorbeeldig dat wij een raam kapot gesmeten hebben :sleep: En dat er drie man heel stoer zitten te smoren op de trein en dan de vermoorde onschuld spelen als de flikken komen :sleep:

Cos
Contacteer:

Bericht door Cos » ma 19 mei 2008 14:43

Ik zou graag Gent en zijn supporters willen feliciteren voor de mooie voetbalmiddag (ondanks dat ik hier waarschijnlijk weer uitgescheten wordt).

Schitterende 1e helft van Gent met bijwijlen Anderlechtiaans voetbal ( ;) ) en uitblinkers Fadiga, Olufade en Maric. Ruiz blijft natuurlijk ook een schitterende voetballer. De voorsprong bij de rust was verdiend.

De tweede helft was Anderlecht sterker maar als die fan-tas-tische bal van Fadiga binnengaat is het game over voor ons. Er ging letterlijk een zucht van verluchting door ons vak :eek:

Prachtige sfeer ook van beide kanten, zowel visueel als audiovisueel. We hebben jullie wel maar amper gehoord maar dat komt ongetwijfeld door de akoestiek. Heel veel vlaggen, veel gespring enz, mooi om te zien. Ik weet wel "jullie hebben ons niet gehoord" maar neem maar van mij aan dat ook wij 75% van de match hebben staan springen, roepen en dansen. Enkel na +- 60 min zijn we ff stilgevallen, de spanning en zenuwen sloegen toe. Maar wat een ontlading na de 2-2 en 2-3, zelden meegemaakt !

Spijtig dat er na zo'n match een verliezer moet zijn maar dat is voetbal zeker hé. Respect voor Gent in ieder geval en als het een troost mag zijn, als jullie deze ploeg kunnen samenhouden gaan we nog héél erg mooie dingen zien van Gent. Enkel Fadiga wijsmaken dat het elke week tegen rsca, brugge of standard is ;)
Top 3 moet volgend jaar kunnen, enkel Standard en Anderlecht hebben op dit moment een betere en/of bredere kern dan KAAG.
Laatst gewijzigd door Cos op ma 19 mei 2008 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:43

potitten schreef:
GheNtto schreef:3 ZEEER pijnlijke tegendoelpunten (vooral de laatste 2)
...anderlecht supporteres zijn een schande voor het Belgisch voetbal.
rellen, vechten, vandalisme (en nog niet weinig) respectloos en onsportief gedrag na de match, enz...
Echt Jammer! Een serieuze domper op de feestvreugde van die dag.

Al bij al was het een SUPER toffe dag, jammer van de eindstand (staan bleiten nie normaal) maar volgend seizoen pakken we den dubbel (mss)

:D

De Gentse supporters waren de TROTS van Gent!!!
Echt iets om fier op te zijn!!
:bluewhite:
Voorbeeldig dat wij een raam kapot gesmeten hebben :sleep: En dat er drie man heel stoer zitten te smoren op de trein en dan de vermoorde onschuld spelen als de flikken komen :sleep:
Dus wil jij zeggen,wij moeten ons altijd over ons laten heen lopen door jan en alleman?

HSV

Bericht door HSV » ma 19 mei 2008 14:45

Cos schreef:Ik zou graag Gent en zijn supporters willen feliciteren voor de mooie voetbalmiddag (ondanks dat ik hier waarschijnlijk weer uitgescheten wordt).

Schitterende 1e helft van Gent met bijwijlen Anderlechtiaans voetbal ( ;) ) en uitblinkers Fadiga, Olufade en Maric. Ruiz blijft natuurlijk ook een schitterende voetballer. De voorsprong bij de rust was verdiend.

De tweede helft was Anderlecht sterker maar als die fan-tas-tische bal van Fadiga binnengaat is het game over voor ons. Er ging letterlijk een zucht van verluchting door ons vak :eek:

Prachtige sfeer ook van beide kanten, zowel visueel als audiovisueel. We hebben jullie wel maar amper gehoord maar dat komt ongetwijfeld door de akoestiek. Heel veel vlaggen, veel gespring enz, mooi om te zien. Ik weet wel "jullie hebben ons niet gehoord" maar neem maar van mij aan dat ook wij 75% van de match hebben staan springen, roepen en dansen. Enkel na +- 60 min zijn we ff stilgevallen, de spanning en zenuwen sloegen toe. Maar wat een ontlading na de 2-2 en 2-3, zelden meegemaakt !

Spijtig dat er na zo'n match een verliezer moet zijn maar dat is voetbal zeker hé. Respect voor Gent in ieder geval en als het een troost mag zijn, als jullie deze ploeg kunnen samenhouden gaan we nog héél erg mooie dingen zien van Gent. [size=small](Enkel Fadiga wijsmaken dat het elke week tegen rsca, brugge of standard is ;) )[/size] Top 3 moet volgend jaar kunnen, enkel Standard en Anderlecht hebben op dit moment een betere en/of bredere kern dan KAAG.
:lol: :lol: :lol: :thumb:
Fighting terrorism since 1492

SarahDeBacker
Contacteer:

Bericht door SarahDeBacker » ma 19 mei 2008 14:46

Cos schreef:Ik zou graag Gent en zijn supporters willen feliciteren voor de mooie voetbalmiddag (ondanks dat ik hier waarschijnlijk weer uitgescheten wordt).

Spijtig dat er na zo'n match een verliezer moet zijn maar dat is voetbal zeker hé. Respect voor Gent in ieder geval en als het een troost mag zijn, als jullie deze ploeg kunnen samenhouden gaan we nog héél erg mooie dingen zien van Gent. [size=small](Enkel Fadiga wijsmaken dat het elke week tegen rsca, brugge of standard is ;) )[/size] Top 3 moet volgend jaar kunnen, enkel Standard en Anderlecht hebben op dit moment een betere en/of bredere kern dan KAAG.
Bedankt voor de langverwachte volwassen reactie uit het paars-witte kamp..! :thumb:
T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » ma 19 mei 2008 14:49

Spijtig dat er na zo'n match een verliezer moet zijn maar dat is voetbal zeker hé. Respect voor Gent in ieder geval en als het een troost mag zijn, als jullie deze ploeg kunnen samenhouden gaan we nog héél erg mooie dingen zien van Gent. Enkel Fadiga wijsmaken dat het elke week tegen rsca, brugge of standard is ;)
Top 3 moet volgend jaar kunnen, enkel Standard en Anderlecht hebben op dit moment een betere en/of bredere kern dan KAAG.
alez der bestaan dus toch sups van rsca die te doen zijn :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 14:51

vroem schreef:
potitten schreef: Voorbeeldig dat wij een raam kapot gesmeten hebben :sleep: En dat er drie man heel stoer zitten te smoren op de trein en dan de vermoorde onschuld spelen als de flikken komen :sleep:
Dus wil jij zeggen,wij moeten ons altijd over ons laten heen lopen door jan en alleman?
Nee, maar als ge in de metro de grote Jan wil uithangen moet je in de eerste plaats dan ook de ballen hebben om er voor uit te komen. En da raam bij dat zwembad? 't Ging over pubers die wat zaten uit te dagen die niet eens naar 't voetbal geweest waren...

Ik heb het hier niet over nekken die zelf begonnen onnozel te doen he... 'k Heb het over medesupporters die zelf het initiatief namen. En dan zwijg ik nog over wat er aan het metrostation gebeurde na de wedstrijd...

samsonov

Bericht door samsonov » ma 19 mei 2008 14:51

Enkele vakken hebben voor sfeer gezorgd bij Anderlecht. 2à3 vakken denk ik... Schuin achter de goal denk ik, maar voor de rest zal iedereen neer ze :s

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:53

potitten schreef:
vroem schreef: Dus wil jij zeggen,wij moeten ons altijd over ons laten heen lopen door jan en alleman?
Nee, maar als ge in de metro de grote Jan wil uithangen moet je in de eerste plaats dan ook de ballen hebben om er voor uit te komen. En da raam bij dat zwembad? 't Ging over pubers die wat zaten uit te dagen die niet eens naar 't voetbal geweest waren...

Ik heb het hier niet over nekken die zelf begonnen onnozel te doen he... 'k Heb het over medesupporters die zelf het initiatief namen. En dan zwijg ik nog over wat er aan het metrostation gebeurde na de wedstrijd...
Mss zou je je beter eerst eens de vraag stellen dan waarom die allochtonen ons zaten uit te dagen dan?Als je dit doet en blijft doen dan weet je dat dit verkeerd afloopt?

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 14:55

vroem schreef:
potitten schreef: Nee, maar als ge in de metro de grote Jan wil uithangen moet je in de eerste plaats dan ook de ballen hebben om er voor uit te komen. En da raam bij dat zwembad? 't Ging over pubers die wat zaten uit te dagen die niet eens naar 't voetbal geweest waren...

Mss zou je je beter eerst eens de vraag stellen dan waarom die allochtonen ons zaten uit te dagen dan?Als je dit doet en blijft doen dan weet je dat dit verkeerd afloopt?
Misschien omdat er blikken richting hun hoofd gesmeten werden? Dan nog, het is op geen enkel moment nodig om het raam van een zwembad in te gooien zeker?

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 14:57

potitten schreef:
vroem schreef: Mss zou je je beter eerst eens de vraag stellen dan waarom die allochtonen ons zaten uit te dagen dan?Als je dit doet en blijft doen dan weet je dat dit verkeerd afloopt?
Misschien omdat er blikken richting hun hoofd gesmeten werden? Dan nog, het is op geen enkel moment nodig om het raam van een zwembad in te gooien zeker?
Als men blikken richting die gooit is dus idd duidelijk een teken ze de gent supporters staan uitdagen hebben,zo simpel is het en zoiets noem ik;erachter vragen.Waarmee ik nergens zeg het goedkeur maar je weet het dit zal gebeuren.

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 15:00

vroem schreef:
potitten schreef: Misschien omdat er blikken richting hun hoofd gesmeten werden? Dan nog, het is op geen enkel moment nodig om het raam van een zwembad in te gooien zeker?
Als men blikken richting die gooit is dus idd duidelijk een teken ze de gent supporters staan uitdagen hebben,zo simpel is het en zoiets noem ik;erachter vragen.Waarmee ik nergens zeg het goedkeur maar je weet het dit zal gebeuren.
't Is een eindeloze discussie, en er was er idd ene die voor de match onnozel zat te doen aan het raam, maar soit... 't Is lichtjes hypocriet om te verklaren dat we ons voorbeeldig gedragen hebben, want dat was niet zo

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 15:02

potitten schreef:
vroem schreef: Als men blikken richting die gooit is dus idd duidelijk een teken ze de gent supporters staan uitdagen hebben,zo simpel is het en zoiets noem ik;erachter vragen.Waarmee ik nergens zeg het goedkeur maar je weet het dit zal gebeuren.
't Is een eindeloze discussie, en er was er idd ene die voor de match onnozel zat te doen aan het raam, maar soit... 't Is lichtjes hypocriet om te verklaren dat we ons voorbeeldig gedragen hebben, want dat was niet zo
Ik vind dat wij ons weldegelijk voorbeeldig hebben gedragen.Die slechts zeer kleine groep tel ik niet mee.Der waren bijna 21000 gent supporters.
En ik meende eerlijk gezegd dat er echt zeer zware rellen van zouden komen dus in feite mag je zonder meer zeggen we ons gedragen hebbben.

HSV

Bericht door HSV » ma 19 mei 2008 15:03

potitten schreef:
vroem schreef: Als men blikken richting die gooit is dus idd duidelijk een teken ze de gent supporters staan uitdagen hebben,zo simpel is het en zoiets noem ik;erachter vragen.Waarmee ik nergens zeg het goedkeur maar je weet het dit zal gebeuren.
Serieus, enkelen doen wa domme dingen en die andere 20.000 hebben zich dan niet voorbeeldig gedragen?
Fighting terrorism since 1492

litle bleu indian

Bericht door litle bleu indian » ma 19 mei 2008 15:04

vroem schreef:
potitten schreef: 't Is een eindeloze discussie, en er was er idd ene die voor de match onnozel zat te doen aan het raam, maar soit... 't Is lichtjes hypocriet om te verklaren dat we ons voorbeeldig gedragen hebben, want dat was niet zo
Ik vind dat wij ons weldegelijk voorbeeldig hebben gedragen.Die slechts zeer kleine groep tel ik niet mee.Der waren bijna 21000 gent supporters.
En ik meende eerlijk gezegd dat er echt zeer zware rellen van zouden komen dus in feite mag je zonder meer zeggen we ons gedragen hebbben.
volledig eens met vroem

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 15:08

'k Ben het er wel mee eens dat het een kleine minderheid was, en 'k had ook gedacht dat het erger zou zijn. Feit is wel dat er al veel volk van Gent weg was tegen dat de nekken buiten kwamen.

Maar het beschadigen van iemands eigendom is laag, en als het dan door 1 of door 20000 gebeurt, dan mag dat ook wel eens aangehaald worden.

We hebben voor ne zotte sfeer gezorgd, maar het was gisteren precies of er absoluut niets gebeurd was in Brussel...

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 15:11

potitten schreef:'k Ben het er wel mee eens dat het een kleine minderheid was, en 'k had ook gedacht dat het erger zou zijn. Feit is wel dat er al veel volk van Gent weg was tegen dat de nekken buiten kwamen.

Maar het beschadigen van iemands eigendom is laag, en als het dan door 1 of door 20000 gebeurt, dan mag dat ook wel eens aangehaald worden.

We hebben voor ne zotte sfeer gezorgd, maar het was gisteren precies of er absoluut niets gebeurd was in Brussel...
Tja,wij kwamen toe en lap,we passeerden anderlecht cafe's blijkbaar en ze zaten mij ook al uit te schijten en met mij te lachen.Normaal gezien zet ik mijn klep dan wel open maar ze waren met zeker minstens 100 man en wij met 2 dusja,ik heb wijselijk gezwegen en eens m'n handje opgestoken(geen middelvinger).

barka

Bericht door barka » ma 19 mei 2008 15:28

vroem schreef:
SiebeK schreef::eek: 25 berichten per dag.
Schijtezot moatje
Ma ba nee,kzit gewoon veel thuis,tis daarmee,kmoet doppe en kwee nie wat doen.
Tzal beter zijn alsk 2 weken in benidorm zal zitte.
Hopelijk hebt ge daar geen internet aansluiting zijn we ook ne keer op ons gemak.
black country pride

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 15:29

barka schreef:
vroem schreef: Ma ba nee,kzit gewoon veel thuis,tis daarmee,kmoet doppe en kwee nie wat doen.
Tzal beter zijn alsk 2 weken in benidorm zal zitte.
Hopelijk hebt ge daar geen internet aansluiting zijn we ook ne keer op ons gemak.
Ook daar zit ik iedere dag toch zeker een uurke op internet.
:D :lol:
Ik ben toch nen :angel:

Trouwens;ik heb hier al ruime tijd geleden opt forum gezeten,maar twas iere ma saai en mee dat we den beker hadden behaald,kzeg tzal nu al iets drukke zijn en mee mij derbij ist altijd drukker dan anders,weg met de saaiheid :D :clap: :bluewhite:

blauw-wit

Bericht door blauw-wit » ma 19 mei 2008 16:13

Die ramen werden toch uitgesmeten om onze vrienden zwemmers te bevrijden. Ze hadden zich opgesloten en moesten noodgedwongen blijven zwemmen tot maandag ;)

oelie4ever
Contacteer:

Bericht door oelie4ever » ma 19 mei 2008 16:15

Cos schreef: uitblinkers Maric
Zal wel zijn Maric geeft u hoogst persoonlijk de beker door te weigeren op de defensieve middenvelder plaats te gaan spelen zoals opgedragen door sportieve staf na de inbreng van Hassan.

5 minuten later staat het 2-3 ...

:mad: Klootzak :mad:
Komaaaaaan Veldheer !!!!
------- FC St Pauli --------

poteirde

Bericht door poteirde » ma 19 mei 2008 16:28

ik had azofeifa laten starten of toch minstens langer dan 2 min laten spelen, was de man in vorm laatste weken.

ma anyway als Fadiga zn bal erin gaat, ... i know 'als'
we waren er erg close bij, en hebben n erg goeie match gespeeld,
liever een sollied en zo verliezen, dan een leekens en ook verliezen.
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 16:34

poteirde schreef:ik had azofeifa laten starten of toch minstens langer dan 2 min laten spelen, was de man in vorm laatste weken.

ma anyway als Fadiga zn bal erin gaat, ... i know 'als'
we waren er erg close bij, en hebben n erg goeie match gespeeld,
liever een sollied en zo verliezen, dan een leekens en ook verliezen.
Tis duidelijk dat iedereen duidelijk een andere gedacht heeft qua opstelling deze zou gewild hebben en vervangingen.
Azozeifa,tja,zeer sterk bezig maar wie moet er dan uit is de vraag?
Ik zag een sterke thijs spelen,een maric die er zoals gewoonlijk voor gaat en fadiga die echt uitmuntend was en de beste man was bij gent.
Wie moet er dan uit?
Azozeifa is een aanvallende middenvelder e dusja?Dan zouden we met 3 aanvallende middenvelders hebben gespeeld,lijkt mij ook niet de juiste keuze.

sabke

Bericht door sabke » ma 19 mei 2008 16:35

bedankt aan de marginale vader en zoon voor mij in T1 vak A.
Was beschaamd een buffalo sup te zijn. Niks dan obscene gebaren naar A'lecht vak, broek afsteken, de meest kwetsende woorden gebruiken, masturbatie bewegingen maken, enfin, ik denk dat die 2 uit K13 zijn mogen vertrekken en zich vol bollekes, lijm of wat dan ook hebben volgesnoven. En dit met 2 kids bij mij, ik zal volgende keer effe nadenken voor ik ze meeneem naar het voetbal: een feest.
ps ben zelf met trein en metro gegaan, behalve één klein incident heb ik niks gemerkt, maar ja, ik was meteen na de match weg, dus kan erna gebeurt zijn.

Over de match zelf: mijn analyse is dat we de beker verliezen door identieke fouten als in de thuiswedstrijd tegen A'lecht, Bous die door Rosales een boulevard ruimte krijgt en onze fysiek die na 70 minuten op is. Ik hoorde, en terecht, iemand de opmerking maken of er bij Gent wel serieus getraind word, wel ik heb mijn bedenkingen daarover.
A'lecht ging na 70 min nog eens ferm op het pedaal staan en wij, jammer genoeg moesten het ondergaan. En idd, ja kan Sollied verwijten dat hij na inbreng Chatelle, die mijn inziens ons erg pijn heeft gedaan, onmiddellijk Azofeifa had moeten brengen, Moia erin, en rosales opschuiven, om zo die druk op de flanken weg te halen. Das mijn gedacht en beweer niet een trainer te zijn, is gewoon een persoonlijke analyse, voor wat ze waard is.
Jammer van deze kans, maar niet getreurd, we blijven BUFFALO SUPPORTER, wat er ook gebeurt.
Proud to be a Buffalo since 1967

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » ma 19 mei 2008 16:39

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Heel de match zo een dood als iets en dan maken ze 2-3 en ontploft den boel ze. Dikke zieligaards jong. :roll:

Spijtig van de uitslag, maar we kunnen niemand iets verwijten. Iedereen heeft geknokt (zelfs Fadiga!) van de eerste tot de laatste minuut, goed voetbal gebracht, maar we zijn geklopt door een betere ploeg. Anderlecht was over de hele match gezien eigenlijk niet beter, maar als je ziet hoe ze die derde goal maken, tja. :eek:

Maar 't was ne fantastischen dag. Buffalo-Village was magnifiek, compleet zot worden. :eek: :angel: :blink: :clap: :crazy: :dance: :crazy:

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 16:39

sabke schreef:bedankt aan de marginale vader en zoon voor mij in T1 vak A.
Was beschaamd een buffalo sup te zijn. Niks dan obscene gebaren naar A'lecht vak, broek afsteken, de meest kwetsende woorden gebruiken, masturbatie bewegingen maken, enfin, ik denk dat die 2 uit K13 zijn mogen vertrekken en zich vol bollekes, lijm of wat dan ook hebben volgesnoven. En dit met 2 kids bij mij, ik zal volgende keer effe nadenken voor ik ze meeneem naar het voetbal: een feest.
ps ben zelf met trein en metro gegaan, behalve één klein incident heb ik niks gemerkt, maar ja, ik was meteen na de match weg, dus kan erna gebeurt zijn.

.
Dit behoort tot het voetbal sabke.Mensen die al ruime jaren gaan die zijn dat gewoon,das echt niets nieuws onder de zon zenne ;).

poteirde

Bericht door poteirde » ma 19 mei 2008 16:42

sabke schreef:En idd, ja kan Sollied verwijten dat hij na inbreng Chatelle, die mijn inziens ons erg pijn heeft gedaan, onmiddellijk Azofeifa had moeten brengen, Moia erin, en rosales opschuiven, om zo die druk op de flanken weg te halen. .
indd

ma ik wil ook nie negatief doen.
het zat behoorlijk goed ineen bij gent
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

Aret

Bericht door Aret » ma 19 mei 2008 16:44

Mijn gedacht van gisteren is dat anderlecht gewonnen heeft op gebied van conditie.
Dat ze bij ons moe waren na 60/70 minuten.

vroem

Bericht door vroem » ma 19 mei 2008 16:44

Sabke;vorige week suler zien spelen op de plaats van rosales?
Als je dit hebt gezien dan weet je je suler op de plaats van rosales moet stellen vanaf je ziet die jongen het moeilijk krijgt.Dit heeft sollied helaas niet ingezien(alweer) en maakten we dezelfde fout thuis als tegen anderlecht en werd afgestraft.

sabke

Bericht door sabke » ma 19 mei 2008 16:45

vroem schreef:
sabke schreef:bedankt aan de marginale vader en zoon voor mij in T1 vak A.

.
Dit behoort tot het voetbal sabke.Mensen die al ruime jaren gaan die zijn dat gewoon,das echt niets nieuws onder de zon zenne ;).
Beste vroem, als je onderaan leest dan zie je dat ik al naar AAGent ga kijken sinds 1967 !!! Das dus ruim 40 jaar. Ik zeg alleens dat het wangedrag van zulke mensen echt beschamend is, vulgair en voor mij onaanvaardbaar. Als je zoiets tolereert, dan heb ik bedenkingen.
En wees gerust, ik ben geen pater of droogstoppel, maar er zijn limieten.
Proud to be a Buffalo since 1967

Gesloten