't zijn salonsupporters en 't zal altijd zo blijvenbartman schreef:Twas inderdaad indrukwekkend met al die vlaggen, als je dat dan vergelijkt met het RSCA-vak ... amai triestige bedoening.
VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA
- BRUSSELSbuffalo
-
Een prachtige dag beleefd gisteren; den trip te voet naar het station, den trein op, den metro met honderden zingende en springende supporters, buffalo village, de match zelf tot... *pats* den droom aan diggelen...
Ik was ervan overtuigd dat we hem verdiend gingen pakken. De ontgoocheling was / is groot; hebben ons nog naar st-peitersplein begeven maar we hebben ons daar niet echt uitgelaten meer gevoeld. Een raar gevoel.
Laten we hopen dat Foley's woorden uitkomen, volgend jaar winnen we den beker! In elk geval zullen we er opnieuw staan volgend seizoen
PS: als ge ziet wat er op het st-pieterplein gefeest werd gisterenavond; ik mag er niet aandenken welk sfeertje het zal zijn als we den beker effectief zouden winnen.
Ik was ervan overtuigd dat we hem verdiend gingen pakken. De ontgoocheling was / is groot; hebben ons nog naar st-peitersplein begeven maar we hebben ons daar niet echt uitgelaten meer gevoeld. Een raar gevoel.
Laten we hopen dat Foley's woorden uitkomen, volgend jaar winnen we den beker! In elk geval zullen we er opnieuw staan volgend seizoen

PS: als ge ziet wat er op het st-pieterplein gefeest werd gisterenavond; ik mag er niet aandenken welk sfeertje het zal zijn als we den beker effectief zouden winnen.
-
-
I AM PROUD TO BE A BUFFALO. HET WAS EEN DAG OM EEN NOOIT TE VERGETEN!!!!!
DIE BELEVING!!!!!!
Dat we hem niet gepakt hebben is het enige minpunt maar heb echt genoten van onze mannen.... Hopelijk blijft deze groep eens samen met een paar versterkingen vooral op de flankverdediging.
BUFFALO TILL I DIE!!!!!!!!
YOU'LL NEVER WALK ALONE!!!!!
DIE BELEVING!!!!!!
Dat we hem niet gepakt hebben is het enige minpunt maar heb echt genoten van onze mannen.... Hopelijk blijft deze groep eens samen met een paar versterkingen vooral op de flankverdediging.
BUFFALO TILL I DIE!!!!!!!!
YOU'LL NEVER WALK ALONE!!!!!
Juist nog een leuke gehoord van een 'ket' uit Brussel die niet geinteresseerd is in voetbal, wel vlakbij woont in Laken. Hij volgt het voetbal dus niet, ook niet de finale, kwam eerder toevallig na de match in de buurt van het stadion en dacht dat Anderlecht verloren had...die indruk had hij toen hij de supporters zag. Geen euforie, geen beleving...zijn verbazing was dan ook groot toen hij te weten kwam dat ze gewonnen hadden. Zegt veel...
Allez Gantwoaze!
Hoewel de aftocht van ons toch duidelijk in mineur was...ik geef eerlijk toe: na de 90' minuten heb ik de beide ploegen een welgemeend applaus gegeven. Zo'n wedstrijd was het...gewoon eerlijk ervoor gegaan en tekort gekomen.
De ereronde van Anderlecht kon me gestolen worden...gewoon onze spelers nog een applaus geven en daarna in stille kolonne de metro op....
De ereronde van Anderlecht kon me gestolen worden...gewoon onze spelers nog een applaus geven en daarna in stille kolonne de metro op....
http://www.buffelstoot.be. Nu ook te volgen op Facebook: https://www.facebook.com/BuffelstootGent?ref=hl
Waarvan ik er eentje ben!!!Dus voor een deel zatten er gisteren gewoon mensen die ééndags sups waren, maar ik denk toch een pak die je moet kunnen terugwinnen als sup, en denk dat er gisteren misschien wel 500 nieuwe abo's bijgekomen zijn.

Slaap Zacht Glen, dat de hemel voor jou altijd blauw-wit mag kleuren.
- Maltezerleeuwtje
Tuurlijk van de 7200 abo's nu zullen er toch wel 500-1000 bijkomen...reeds velen horen zeggen dat ze zich volgend seizoen een abo gaan aanschaffen. 

Laatst gewijzigd door Maltezerleeuwtje op ma 19 mei 2008 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*
Een reactie van Ariël Jacobs op de site van Anderlecht. Als waardering voor KAA Gent kan dit toch tellen;
"Voor het eerst hebben we echt momenten van twijfel gehad omdat Gent een ploeg is die weet hoe het de counter moet gebruiken", aldus Jacobs. "Het maakte allemaal deel uit van de spanning van de match. Het werd uiteindelijk 2-2, maar het had net zo goed 3-1 kunnen worden. Het zijn die momenten die het verschil maken in een match", beseft de coach. "Gent heeft getoond dat het op één match gelijkwaardig is aan Anderlecht."
"Voor het eerst hebben we echt momenten van twijfel gehad omdat Gent een ploeg is die weet hoe het de counter moet gebruiken", aldus Jacobs. "Het maakte allemaal deel uit van de spanning van de match. Het werd uiteindelijk 2-2, maar het had net zo goed 3-1 kunnen worden. Het zijn die momenten die het verschil maken in een match", beseft de coach. "Gent heeft getoond dat het op één match gelijkwaardig is aan Anderlecht."
Allez Gantwoaze!
Ik zou hem toch graag eens vragen wat'em er nu net mee bedoeld mee de counter gebruiken?top68 schreef:Een reactie van Ariël Jacobs op de site van Anderlecht. Als waardering voor KAA Gent kan dit toch tellen;
Wij hebben allesins al niet verdedigend gevoetbald laat staan alleen op de counter geloerd.Dus kzou wel eens wat meer over horen van den ariel.
toch wel nog sympathieke kerel die Jacobs, blijft altijd rustig en sereen en maakt af en toe al eens een grapke.Een wereld van verschil in vergelijking met "bleitmuil" Vercauteren, die constant overhoop lag met de pers.top68 schreef:Een reactie van Ariël Jacobs op de site van Anderlecht. Als waardering voor KAA Gent kan dit toch tellen;
Toch wel serieuze verbetering voor het imago van Anderlecht, me dunkt
Hij bedoelt dat, op het moment dat het 2-1 stond, als zij probeerden opbouwen, wij de bal makkelijk konden onderscheppen en snel de tegenaanval lanceren, met kansen zoals die van Olufade en Fadiga tot gevolg. Ik kan er hem alvast geen ongelijk in geven!vroem schreef:Ik zou hem toch graag eens vragen wat'em er nu net mee bedoeld mee de counter gebruiken?top68 schreef:Een reactie van Ariël Jacobs op de site van Anderlecht. Als waardering voor KAA Gent kan dit toch tellen;
Wij hebben allesins al niet verdedigend gevoetbald laat staan alleen op de counter geloerd.Dus kzou wel eens wat meer over horen van den ariel.
Ik zou dat toch even willen nuanceren.
Als den ariel dit bedoeld zwijg ik.ARAG schreef:Hij bedoelt dat, op het moment dat het 2-1 stond, als zij probeerden opbouwen, wij de bal makkelijk konden onderscheppen en snel de tegenaanval lanceren, met kansen zoals die van Olufade en Fadiga tot gevolg. Ik kan er hem alvast geen ongelijk in geven!vroem schreef: Ik zou hem toch graag eens vragen wat'em er nu net mee bedoeld mee de counter gebruiken?

Dan ist goed.
-
om te beginnen een dikke proficiat aan beide ploegen, u hebt er een spannende wedstrijd van gemaakt met mooie hoogstandjes, ook enkele flaters, maar dat is eigen aan aanvallend voetbal. Liever dat dan het vervelende betonvoetbal van pakweg Lokeren en Roeselare.
Als ik eerlijk ben, dan was Anderlecht over de ganse wedstrijd iets sterker, al had ik Gent de zege gegund. De laatste twintig minuten deden de balans in het voordeel van de bekerwinnaar overhellen. Zwakste speler: Rosales. Sterkste: Fadiga; Maric, Jorgassevic.
Dit was reclame voor het voetbal en daar hebben beide ploegen (en hun supporters) verdienste aan.
een cercle-supporter
Als ik eerlijk ben, dan was Anderlecht over de ganse wedstrijd iets sterker, al had ik Gent de zege gegund. De laatste twintig minuten deden de balans in het voordeel van de bekerwinnaar overhellen. Zwakste speler: Rosales. Sterkste: Fadiga; Maric, Jorgassevic.
Dit was reclame voor het voetbal en daar hebben beide ploegen (en hun supporters) verdienste aan.
een cercle-supporter
Anderlecht over heel de match de betere?Liggen slapen zekerst?franciscus xaverius schreef:om te beginnen een dikke proficiat aan beide ploegen, u hebt er een spannende wedstrijd van gemaakt met mooie hoogstandjes, ook enkele flaters, maar dat is eigen aan aanvallend voetbal. Liever dat dan het vervelende betonvoetbal van pakweg Lokeren en Roeselare.
een cercle-supporter
Anderlecht heeft alleen maar de laatste 20min goed gespeeld en dit ook omdat ze nu eenmaal een bredere kern hebben dan ons.Heb je ons bank gezien en dan die van anderlecht?Hassan alleen al kan niemand van ons die op de bank zat tegenop.
Gent heeft 70min lang goed gevoetbald en de meeste aanvallende en gevaarlijkste ploeg.De kansen die anderlecht vooral kreeg was dankzij de gent spelers zelf.
Onzen bojan is een goeie keeper maar heeft iets teveel op hoge ballen niet goed gedaan,voor de rest oke.
Rosales was de 1ste helft heel goed maar dan zie je dat die gast toch tekort komt en boussoufa helaas teveel ruimte liet en zo de 2de goal simpel scoorde.
Het is vooral gent die van de 1ste minuut voor zeer aanvallend voetbal koos en anderlecht overklaste met een briljante fadiga en zeer goed hard werkend spelende maric en nog aantal anderen.
Gent verdiende de beker op basis van zowat alles;aanvallend voetbal tegen een ploeg als anderlecht durven spelen in zo'n match terwijl je weet anderlecht betere spelers heeft ect.......Buiten cercle mss dit seizoen zou geen enkele ploeg zo tegen anderlecht durven spelen hebben.
Voor de rest ook de inzet,de mooie combinaties enz.....
op voetbalforums veel positieve comment voor gent
Wat een match als je dat vergelijkt met de FA cup finale van gisteren
Fadiga die heeft Biglia nogal belachelijk gemaakt zeg, niet te doen en die bal op de paal, miljaar
Ruiz was ook schitterend het eerste uur.
Bij de mauven vooral genoten van Boussoufa (in de 2e helft) en de inbreng van Hassan (keerpunt in de match).
Wat een goal van Gillet
Lang geleden dat ik zo genoten heb van een Belgische match, Gent verdiende mss meer, maar eigenlijk verdient zo'n match geen verliezer
-
AA Gent is steeds meer de club van alle gentenaars aan het worden, zeker bij de jongeren. Hoeveel jonge mensen dat er daar zondag waren, echt nie normaal
. Een ding is zeker de weg die afgelegd is sedert de tweede helft van de jaren negentig is gigantisch. Als 10-jarige was ik altijd één van de weinige die voor Gent supporterde (tuurlijk waren dat de enigen die een stadion vanbinnen gezien hadden), maar als ik nu rondom mij kijk is de situatie toch helemaal veranderd.
We gaan de beste tijden uit onze club-geschiedenis tegemoet

We gaan de beste tijden uit onze club-geschiedenis tegemoet

Weet ge wat mij langs de ene kant het meest doet lachen, maar ook het meest frustreert:

Hoeveel keer meer kan je als supportersgroep de beker verdienen zeg, stonden we daar me 5000 op da St Pietersplein zonder bekerOVER DE MATCH
die eerste helft was echt rampzalig, bijna overklast en zeker technisch
de 2de zat gent erdoor en hadden we het nie echt moeilijk meer behalve die bal op de paal
bouss mooie goal en collectief was die 3de goal schitterend
had wel meer volk aan het cvds stadion verwacht voor opkomst spelers ma kom we waren er toch nog me 1000 ofzo, mss meer.

Nog een paar, om het af te leren, want sommigen opt RSCA Forum zijn te grappig

Hebt gij gedronke ofzo? Thuismatchen veel beter?
Daar zingen we met 1000man ofzo.. Hier was het 20.000 man dat rechtstond en meezong!
Vanaf de 2de helft zijn we terug goe begonne met het gekende resultaat!
Ge moogt nu nog zoveel zeveren over akoestiek, met 20.000 man hebben ze enkel rechtgestaan bij de doelpunten, en even na de 3-2, that's it.Kwam het nu eiglk door de slecht acoustiek van het stadion of was het gewoon door dat ze zo stil waren dat we ze niet hoorden?
- Gantoise-fan
- malinois simply the best
Typisch.. als 't er op aankomt schijten ze in hun broek.Drewie schreef:die gasten zijn gaan lopen toen dat hekken werd opengestamptF schreef:Wa was dat daar aan OceadeToen we op weg waren naar
de auto zaten daar gewoon een paar allochtone jongeren ons gewoon
uit te dagenmet het gevolg dat er dingen naar die ruit werden
gesmeten... Theeft nog tijdje geduurd vooraleer die life guard die jongeren
wegstuurde![]()
![]()
- vasQuez
- Contacteer:
een welverdiende proficiat aan spelers en natuurlijk supporters... !!!
echt genoten van de match, de sfeer, het spp, minpuntje dat we natuurlijk niet gewonnen hebben
sta wel op de foto met bekende 'gentenaars': Svetlicic, Smoje (zonder haar), Trond, Skippy, de zanger van Biezebaaze, Grim, bananaman, Jeroen Denaeghel, Cedric van Branteghem, etc etc
VOETBAL LEEFT IN GENT en dat is het belangrijkste !
echt genoten van de match, de sfeer, het spp, minpuntje dat we natuurlijk niet gewonnen hebben
sta wel op de foto met bekende 'gentenaars': Svetlicic, Smoje (zonder haar), Trond, Skippy, de zanger van Biezebaaze, Grim, bananaman, Jeroen Denaeghel, Cedric van Branteghem, etc etc
VOETBAL LEEFT IN GENT en dat is het belangrijkste !
krewl :love: #WAOF