Ontgoocheling

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 21:05

maggot:

1 fan 1 cup
have fun

tempel

Bericht door tempel » ma 19 mei 2008 21:06

zal nog lang blijven hangen bij mij

buffalobart5

Bericht door buffalobart5 » ma 19 mei 2008 21:12

10 mintuen tranen van verdriet en ontgoocheling konden ook 10 minuten tranen van vreugde zijn geweest

maar morgen weer me opgeheven hoofd de dag beginne
C'Mon Buffalo: Cup Final 2009[/list]
Laatst gewijzigd door buffalobart5 op ma 19 mei 2008 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms moet je onder ogen durven zien wat kan en wat niet. AA Gent ooit landskampioen? Dat kan.

Jaribeck

Bericht door Jaribeck » ma 19 mei 2008 21:15

Blijkbaar was er bij de place 2 be nen bus te kort zodat die mannen met hun middelvinger maar moesten zorgen dat ze op een andere manier in brussel geraakten. Als ze u daar laten staan en gewoon voortijden zou ik ook wel ne keer een middenvingerke durven opsteken.
De politie, uw vriend, heeft dan uiteindelijk voor een oplossing moeten zorgen voor een 30-tal personen.

figo2

Bericht door figo2 » ma 19 mei 2008 21:31

Supporters,allen bedankt voor de fantastische sfeer.kheb veel kiekevel had.De mooiste Buffalo-dag in jaren,voor mij toch :clap: :clap: :clap: :clap:

Maggot

Bericht door Maggot » ma 19 mei 2008 21:33

GENT RULEZ schreef:maggot:

1 fan 1 cup
1 cup

all brothers !! 8)
See the titie klitie hootie boogie woogie wicked girl

just a qirl

Bericht door just a qirl » ma 19 mei 2008 21:43

buffalo impact schreef:
bariet schreef: Zooo lief. Ik krijg tranen als ik het me voorstel. Kunde een fotooke placeren van die beker?
kropken in mijn keel toch ook ze
daar krijg ik echt tranen in mijn ogen van
blijve lache en ni pleuje jonges!

chris laurens
Contacteer:

Bericht door chris laurens » ma 19 mei 2008 21:51

We hebben ons visitekaartje afgegeven! Binnen de kortste keren is het bingo en dan staat voetbalstad gent op ontploffen. Ben ik van overtuigd!!!!
Ge kunt niet verwachten dat we op 1 2 3 meedraaien met den top zeker als ge onze geschiedenis bekijkt. Naar mijn mening is onze club op een paar jaar tijd in een spoedtempo aan het groeien zowel in de lengte als in de breedte. Zeg mij eens welke club dit ons nadoet?? sommigen vergeten blijkbaar dat wij tot enkele jaren geleden een doorsnee middenmoter waren en de jaren daarvoor zelfs 2de en 3de klasse. zie waar wij nu staan. zie naar onze club, naar onze ploeg, naar onze supporters die zich vermenigvuldigen waar ge bij staat. jammer dat we onverdiend verloren hebben, maar ik heb zo'n geweldige dag beleefd en zo geweldige dingen gezien zowel op als naast het veld. onze reus is nog groter dan velen gedacht hadden.

VOETBALSTAD GENT STAAT OP ONTPLOFFEN!!!

:clap: :hat: :clap: :hat: :clap: :hat: :clap: :hat: :clap: :hat: :clap:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

VOETBALKENNER

Bericht door VOETBALKENNER » ma 19 mei 2008 21:51

ik niet.

maar zoals ik al zei, voetbalkenner heeft geen gevoelens, voetbalkenner is ne frigo.

bramvan3000

Bericht door bramvan3000 » ma 19 mei 2008 21:55

chris laurens schreef:We hebben ons visitekaartje afgegeven! Binnen de kortste keren is het bingo en dan staat voetbalstad gent op ontploffen. Ben ik van overtuigd!!!!
Ge kunt niet verwachten dat we op 1 2 3 meedraaien met den top zeker als ge onze geschiedenis bekijkt. Naar mijn mening is onze club op een paar jaar tijd in een spoedtempo aan het groeien zowel in de lengte als in de breedte. Zeg mij eens welke club dit ons nadoet?? sommigen vergeten blijkbaar dat wij tot enkele jaren geleden een doorsnee middenmoter waren en de jaren daarvoor zelfs 2de en 3de klasse. zie waar wij nu staan. zie naar onze club, naar onze ploeg, naar onze supporters die zich vermenigvuldigen waar ge bij staat. jammer dat we onverdiend verloren hebben, maar ik heb zo'n geweldige dag beleefd en zo geweldige dingen gezien zowel op als naast het veld. onze reus is nog groter dan velen gedacht hadden.

vandaag toch meer jonge gasten gezien met sjaaltje van gent dan van anderlecht!!!!

poteirde

Bericht door poteirde » ma 19 mei 2008 21:56

goe gezegd chris!
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

atelia
Contacteer:

Bericht door atelia » ma 19 mei 2008 22:03

mooie woorden chris,ik ben er nog steeds kapot van ,kheb het mij ook niet gemakkelijk gemaakt door nog eens naar de volledige match te kijken,maar als ik onze kleuren zie en onze gezangen hoor kan ik maar één ding zeggen

Proud to be a buffalo !!!
ECHTE GENTENAARS ZIJN BUFFALO'S !!!

ARAG
Contacteer:

Bericht door ARAG » ma 19 mei 2008 22:04

bramvan3000 schreef:
chris laurens schreef:We hebben ons visitekaartje afgegeven! Binnen de kortste keren is het bingo en dan staat voetbalstad gent op ontploffen. Ben ik van overtuigd!!!!

vandaag toch meer jonge gasten gezien met sjaaltje van gent dan van anderlecht!!!!
Haha, vandaag in mijn klein broerke zijn klas (2e leerjaar) waren 't 'rellen' tussen Buffalo's (allemaal gekleed met sjaals en truitjes) tegen kleine mauvekes die niet tegen als dat schoon blauw konden :D Toont nog eens aan dat ondanks het feit dat we verloren hebben, de stad toch leeft! :flower:
Wij zingen vincerooooo
Een TROUWE supporter

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 19 mei 2008 22:07

Groot, heel groot.

Maar 't feit dat je vandaag smsen krijgt van rsca sups die- ja u leest het goed- toegeven dat Gent beter was en daaraan zelfs toevoegen: respect voor AA Gent, verzacht het leed een beetje. Gisteren kon ik hun gejen niet aan, en kijk, 't klinkt vandaag al helemaal anders.

Mijn enige reply van de avond was: "Met opgeheven hoofd. Buffalo."

Aan die nobele onbekende die 20 min. voor affluiten zich omdraaide en het shhhht-gebaar naar me deed (omdat ik zei: nog 20 minuten en die Beker is van ons): Ge hebt gelijk gekregen.

En die stem, die komt morgen wel weer, zeker? :bluewhite:
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

chris laurens
Contacteer:

Bericht door chris laurens » ma 19 mei 2008 22:08

merci maar is gewoon de waarheid :clap:

Proud to be a buffalo !!!
it's all we have to be to become what we deserve!!!

SarahDeBacker
Contacteer:

Bericht door SarahDeBacker » ma 19 mei 2008 22:13

ARAG schreef:Ik heb echt het gevoel van vorig jaar tegen Brugge. Na de match had ik het besef niet van: we hebben net de finale verloren. Het leek meer zo een vreemde droom. Vandaag dringt het tot mij door dat we weer eens een reuzekans laten liggen hebben :(
Just hetzelfde hier.
Vandaag is de klap dubbel zo hard.
T Rex schreef:Steven heeft zijn achternaam ondertussen laten veranderen in Stevens

svenaalter

Bericht door svenaalter » ma 19 mei 2008 22:15

Mijn stem is nog altijd niet wat het moet zijn, dus heb ik even tijd genomen om nog eens naar de match te kijken op de video.
Bad idea...beter voel ik me er niet door, integendeel...de ontgoocheling is nu nog des te groter. Zo dichtbij dat de beker was...ik kon hem zo voelen...verdomme hé...die nekken mogen die wedstrijd nooit winnen!!

Dju dju dju...

:hat:

Spursfan

Bericht door Spursfan » ma 19 mei 2008 22:26

Wat me opviel, maar opnieuw niet verwonderde, was dat die Rscafans op hun bussen ver zaten te slapen. "Weer een bekerke, juij, ons 10de! ... Of was het nu 9de? ..."
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

MfB

Bericht door MfB » ma 19 mei 2008 23:06

besta ni, God is zeker ne buffalo alleen heeft hij wat sadomasochistische trekjes

Maggot

Bericht door Maggot » ma 19 mei 2008 23:20

VOETBALKENNER schreef:ik niet.

maar zoals ik al zei, voetbalkenner heeft geen gevoelens, voetbalkenner is ne frigo.
Dat gelooft geen luis !

Pen hier eens neer wat jij gisteren hebt gevoeld gisteren tussen 13.00u en 16.30u en dan ook eens om rond 18.01u

En nu heel goed oppassen wat je schrijft, heerschap ! :D
See the titie klitie hootie boogie woogie wicked girl

ann:)

Bericht door ann:) » ma 19 mei 2008 23:36

De grootste vreugde... de grootste trots ... toen alle blauwe broers en zussen er samen stonden... het buffalodorp en de T2 van mijn dromen ...
Het grootste verdriet toen die derde goal viel en het tij niet wilde keren...
Maar jonge die samenhorigheid bij het verlaten van den heizel... dat zal me verdraaid ook lang bijblijven... schouderkloppen overal... en één belofte... ooit staan we hier opnieuw... en dan gaan we met de beker naar huis...
Als het aan mij ligt, mag dat echt volgend jaar al zijn!!!
proud to be a buffalo! Wees dat verdomd maar zeker!

bariet

Bericht door bariet » ma 19 mei 2008 23:40

Spursfan schreef:Groot, heel groot.

Maar 't feit dat je vandaag smsen krijgt van rsca sups die- ja u leest het goed- toegeven dat Gent beter was en daaraan zelfs toevoegen: respect voor AA Gent, verzacht het leed een beetje. Gisteren kon ik hun gejen niet aan, en kijk, 't klinkt vandaag al helemaal anders.

Mijn enige reply van de avond was: "Met opgeheven hoofd. Buffalo."

Aan die nobele onbekende die 20 min. voor affluiten zich omdraaide en het shhhht-gebaar naar me deed (omdat ik zei: nog 20 minuten en die Beker is van ons): Ge hebt gelijk gekregen.

En die stem, die komt morgen wel weer, zeker? :bluewhite:
Ne goeie maat van mij is ook rsca-sup. Geen salonsupporter weliswaar. Kan ik bij een pint altijd goe mee over het voetbal babbelen. Normaal smssen we wel als we tegen elkaar spelen. Vannacht rond 5u30 heb ik hem proficiat gewenst via sms. Geen bericht terug. Waarschijnlijk beke beschaamd. 't Schijnt dat hij om 22u al thuis was. :eek:
Bruhhe was het, Gent is het!

floor

Bericht door floor » ma 19 mei 2008 23:58

Spursfan schreef:Wat me opviel, maar opnieuw niet verwonderde, was dat die Rscafans op hun bussen ver zaten te slapen. "Weer een bekerke, juij, ons 10de! ... Of was het nu 9de? ..."
Volgevreten varkens zijn het.

rebel30

Bericht door rebel30 » di 20 mei 2008 1:39

Al een goeie 26 jaar supporter, maar wat ik gisteren heb gezien en heb meebeleefd met 20000 anderen ......, t was een prachtige dag!!!
Tranende ogen bij de 2-3, maar vandaag met een opgeheven hoofd naar t ' werk geweest.
Chapeau voor alle meegereisde Buffalo's!!!

:clap: :clap: :clap: :clap:

Svenne

Bericht door Svenne » di 20 mei 2008 8:30

about that :think:
kheb der veel zien pissen in de boskes ma da hebk toch nie gezien moek zeggen :D

voor de rest overschot van gelijk Chris en mooie woorden!!

We mogen met trots onze kleuren dragen en aan iedereen laten zien vind ik!! :bluewhite:
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Bi

Bericht door Bi » di 20 mei 2008 12:34

18 mei 2008: een dag om nooit meer te vergeten !!!

Een dag waar we weken zaten naar uit te kijken, een dag die immens veel
stress met zich meebracht, maar vooral een dag waar we trots mogen op zijn !!!

Wat ik zondag in Brussel heb gezien was gewoonweg schitterend, iedereen in blauw-witte outfit,
groot feest in buffalo-dorp en super sfeer in het stadion.

De ontgoocheling was groot toen ik besefte dat we niet met de beker naar huis zouden gaan.
Er zijn immens veel tranen gevloeid, ook nu blijft het een moeilijk moment.

Maar ik ben trots, trots om buffalo te zijn. Trots op onze ploeg, voor wat zij hebben gepresteerd,
we hadden jammer genoeg dat beetje geluk niet mee.
Trots op onze club en stad voor hetgeen zij allemaal hebben gedaan de laatste weken.

Ik hoop dat we er volgend jaar terug mogen staan, en dat we dan wel de beker mogen meenemen,
want dit smaakt naar meer !!!

Buffalo 4-ever !!!

Openhartige

Bericht door Openhartige » di 20 mei 2008 12:43

Het had een schitterend verjaardagscadeau kunnen worden voor mij en één van mijn beste copains.

Ik heb bij het verlies geen traan gelaten, maar we wel gesterkt aan de gedachte dat we het grootste gedeelte van de wedstrijd baas waren, maar dat we als topclub in wording nog de ervaring (klasse?) missen om die tot een goed eind te brengen.

We komen van ver en we gaan ver komen in de toekomst. Laat deze dag reclame zijn voor alle 20 000 buffalo's die meewaren en de duizenden op Sint-Pietersplein.

Come On Buffalo's!!!!
Life is a sexually transmitted disease.

JoNasty

Bericht door JoNasty » di 20 mei 2008 12:49

Het zotte en unieke was , ken drie buffalo's die om 12u jarig waren , alle drie exact dezelfden geboortedatum. Dat mocht dus ook niet zijn. 't Was te verwachten. Onrechtvaardigheid. In Gent ging een festival uitbreken. Ge ziet die Anderlechtjanetten terug naar Gent rijden achter onzen bus , klaar om in het beddeke te kruipen , want ja ze hebben een matchke gezien en hebben een bekertje.

Klote. De slechtste ploeg die we konden loten waren de nekken. En daarmee bedoel ik niet dat ze de beste zijn. Maar ge hebt altijd het gevoel achteraf van "shit éh er zat meer in , maar die details of diene Deschacht mee zijn arbitergeblijt ,of diene penalty".

Snoesje

Bericht door Snoesje » di 20 mei 2008 13:03

ik kan dit alleen maar beamen. die trots om Buffalo te zijn.

Heb het nog tegen mijn ma gezegd voor ik vertrok. Wat ik nu voel, heb ik nog nooit gevoeld. Zo over van trots en fierheid omdat ik een Buffalo ben. Ik kan het met geen woorden beschrijven.

Maar het gevoel is er en het gaat niet meer weg. En in het stadion zelf werd het nog erger. Het leek een blauwwitte droom. Jammer genoeg werd het een nachtmerrie maar we hebben goed gespeeld.

En dat die kiekenfretters zeggen wat ze willen, ze verdienen de beker niet en ze waren op alle gebied de zwakke partij.
Who needs big tits, when you have an ass like mine :-)

bananaman
Contacteer:

Bericht door bananaman » di 20 mei 2008 13:42

moeilijk te verkroppen , maar alles slijt ...... doch ik weet zeker dak in mijn leven , wa bijna al 2/3 voorbij es , toch nog ne kier diene beker in de lucht zal steken en ........ kampioen worden ! straf gezegt hé .
in ieder geval , had een paar gasten mee die nie echt voetbalminded waren maar nu mijne telefoon nie gerustlaten (blijf ter af , tes de mijne).
' kzoe zeggen "nog van da gantoise en de reus wordt wakker !"
we hebben ons met zen allen gegeven , spijtig dak mijn jeugdmoment nie terug mocht herbeleven van in 84 maar 'k heb der goeie hoop op.
bananaman groet jullie ...... we waren met zen allen de MAX
RAISE YOUR HANDS & CLAP FOR YOURSELF
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
smile , it confuses people !

Gesloten