AA Gent of spelers in de pers m.b.t. de bekerfinale

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
ichmwa

Bericht door ichmwa » za 17 mei 2008 12:42

Mja, was alleen maar om aan te tonen dat we verlangen naar het nieuwe stadion hé...
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

floor

Bericht door floor » za 17 mei 2008 12:43

Ik heb eerder onthouden dat hij zeker ook niet vies is van de Nederlandse competitie en dat nu naar Spanje gaan misschien nog iets te vroeg is. Dus geen paniek, hij kan nog blijven en er zijn in Nederland ploegen met meer pingping dan de Nekken.

En Ruiz is fantastisch, maar met 6 à 7 miljoen kan je ook veel talent binnenhalen... Ze kunnen die transfersommen toch niet altijd op hun vdk-spaarboekske zetten. Voilà Bieb, een positieve houding t.o.v Louwagie!

En nog iets: ondertussen zegt het bestuur heel cool tegen Preud'homme: 1 miljoen, geen probleem! Dat wijst toch ook niet op een gebrek aan ambitie!

verscheure

Bericht door verscheure » za 17 mei 2008 15:48

MATTHIEU VERSCHUERE -> BUFFALO FOREVER

verscheure

Bericht door verscheure » za 17 mei 2008 15:50

Grim

Bericht door Grim » za 17 mei 2008 15:54

Babbelaar de scenarioschrijver :D hij zou zo voor vtm kunnen beginnen
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

HSV

Bericht door HSV » za 17 mei 2008 19:58

ojee

"Ik ga ervan uit dat Gent de beker wint"

Ivan De Witte heeft veel vertrouwen in een goede afloop in de bekerfinale van zondag. "Intriensiek is Anderlecht sterker, maar de emotionele oplading zal aan onze kant heviger zijn", aldus de voorzitter van AA Gent.
Het volledig bundelen van alle restjes energie en wilskracht zal bij ons iets groter zijn. Ik ga ervan uit dat we winnen. Dat is een gevoel dat ik heb", zegt De Witte in HLN.

"Bij Anderlecht komt de bekerfinale na een match waarin ze gewonnen hebben wat ze wilden winnen. Wat de uitslag ook mag wezen, het heeft een lont ontstoken in de Gentse omgeving."

"Ik ben gigantisch geschrokken dat de tickets op vier dagen weg waren. Dit is het bewijs dat we met AA Gent in een nieuw tijdperk komen. Als het nieuw stadion er zal zijn, is dat het ultieme bewijs dat AA Gent van een ruïne een gezonde club is geworden."
Fighting terrorism since 1492

samsonov

Bericht door samsonov » za 17 mei 2008 20:01

Tja, ik had uw reactie eens willen zien als hij zou zeggen: "ik ga ervan uit dat we verliezen".

;)

superboksic

Bericht door superboksic » za 17 mei 2008 20:23

Tis al verkocht jong, we winnen ;)

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » zo 18 mei 2008 6:32

Yep it is. ;) :)
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

HSV

Bericht door HSV » ma 19 mei 2008 7:30

samsonov schreef:Tja, ik had uw reactie eens willen zien als hij zou zeggen: "ik ga ervan uit dat we verliezen".

;)
lol he did it again
Fighting terrorism since 1492

blue guerilla 79

Bericht door blue guerilla 79 » ma 19 mei 2008 8:54

Dominic Foley: 'De ontgoocheling van mijn leven'

Dominic Foley had zo van cupwinst gedroomd. Niet dus. 'Dit is één van mijn grootste ontgoochelingen ooit.'

HEIZEL Het leek eerst nog een droom te worden, met zijn vroege goal. 'Alleen als je wint, doet dat er toe', vond de aanvaller van AA Gent. 'Misschien zal ik er over een week goeie herinneringen aan overhouden, maar nu nog niet. Eigenlijk had ik op dit moment veel liever uitgeschakeld geweest in de halve finale. Als je met 4-0 verliest, kan je je neerleggen bij de nederlaag niet. We waren er dicht bij, met die bal van Fadiga op het doelhout. Sommigen zullen nu wel zeggen dat onze tegengoals individuele missers waren. Maar elke goal is altijd iemands fout.' Toch probeerde Foley een balans op te maken. 'In de competitie hadden we beter moeten doen dan de zesde plaats. Maar we halen toch de Uefacup (door het verlies van gisteren moet Gent de voorronde spelen op 14 en 28 augustus, red.), bereikten de finale van de beker. We deden bovendien mee tot op het eind van de competitie. Dat is niet niks.' De Ier wilde het Heizelstadion verlaten met een goed gevoel. Als Liverpool- fan wilde hij de schande van de Juventus-match uitwissen. Dat is maar ten dele gelukt. 'Er waren 25 familieleden van mij aanwezig in het stadion, veel van hen fans van the Reds. Die mensen zijn allemaal zeer ontgoocheld. Ik kan ze begrijpen. Ook de fans zullen nu wel balen. Al hebben ze zich moedig gedragen. Grandioos hoe ze ons tot tien minuten na affluiten bleven toejuichen.' En weg was hij, om straks onder de Portugese zon de ellende van 18 mei te vergeten. Khali Fadiga vond net als zijn ploegmaat Foley dat Gent een goede wedstrijd had gespeeld, maar toch overheerste de ontgoocheling. 'Bij 2-1 moet die bal van mij altijd binnen', reageerde de Senegalees. 'Nu spat hij op de paal uiteen. Dat was hét keerpunt van de wedstrijd. Anderlecht komt nooit meer terug bij een 3-1-stand. God heeft het echter anders gewild. Ook de 1-1 viel veel te snel na onze openingsgoal.' Fadiga speelde een van zijn betere, zoniet zijn beste match als Buffalo. 'Ik vond ons als team gewoon heel goed spelen, we waren beter dan Anderlecht. Het ontbrak ons gewoon aan geluk op het juiste ogenblik.' Of hij zijn vervanging kon begrijpen? 'Daar hou ik me niet mee bezig, ik kan niet in het hoofd van de trainer kijken. Belangrijk is dat we een sterk en stevig Gent hebben gezien vandaag', aldus nog Fadiga. Ook het Gentse goudhaantje Bryan Ruiz was enorm ontgoocheld na de nipte nederlaag tegen Anderlecht. 'Het was een goede wedstrijd die we eigenlijk bij 2-1 moesten afmaken. We kregen toen twee, drie kansen om de partij te beslissen. Het geluk was niet aan onze kant.' Hier en daar werd al geopperd dat het wel eens de laatste wedstrijd van de Costa Ricaan kon zijn voor AA Gent. Anderlecht trekt immers nadrukkelijk aan zijn mouw. 'Wat ik weet is dat ik gewoon eind juni terug naar Gent kom. En dan zien we wel', blijft de Gentse spits er rustig bij. (lgg) De Standaard

blue guerilla 79

Bericht door blue guerilla 79 » ma 19 mei 2008 8:56

Trond Sollied: 'Geluk ontbrak bij ons'

Trond Sollied bleef zoals altijd kalm. 'De poging van Fadiga en de 2-2 waren de sleutelmomenten', aldus de trainer van AA Gent. 'Als Fadiga de 3-1 maakt, denk ik dat de wedstrijd is gespeeld. Nu was het telkens mentaal heel zwaar om dragen. Ook na die 1-0 voorsprong verloren we te snel de concentratie.' 'Spijtig, want het was een spectaculaire wedstrijd. Uiteindelijk speelden we maar met tien want Olufade was gekwetst. Toch deden we het niet slecht. Dat tikje geluk ontbrak. Ik vind dit vooral spijtig voor AA Gent. Voor mij is het niet zo hard. Dit was mijn twaalfde bekerfinale. Ik heb er nu ééntje meer verloren.' (lvdw)

-------
Sollied: 'Gillet had voor Gent moeten scoren'

Trond Sollied bleef zoals altijd kalm. 'De poging van Fadiga en de 2-2 waren de sleutelmomenten', aldus de trainer van AA Gent. 'Als Fadiga de 3-1 maakt, denk ik dat de wedstrijd is gespeeld. Nu was het telkens mentaal heel zwaar om dragen. Ook na die 1-0 voorsprong verloren we te snel de concentratie, zoals na die 2-2. Of dat met ervaring had te maken? In defensief opzicht moet je altijd geconcentreerd blijven. Dat gebeurde niet.' 'Spijtig, want het was een spectaculaire wedstrijd met veel doelpunten. Uiteindelijk speelden we maar met tien want Olufade was gekwetst. Toch deden we het niet slecht. Dat tikje geluk ontbrak. Het zat erin. Ik vind dit vooral spijtig voor alles en iedereen die met AA Gent te maken heeft. Voor mij is het niet zo hard. Dit was mijn twaalfde bekerfinale. Ik heb er nu ééntje meer verloren.' Dat Guillaume Gillet uiteindelijk de winnende treffer scoorde voor Anderlecht deed Sollied pijn. 'Hij had bij de winterstop nooit in Gent mogen vertrekken. Dan had hij vandaag niet kunnen scoren, tenzij voor AA Gent.' Begin juli begint Sollied als trainer bij Heerenveen. (lvdw) (nieuwsblad)

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 19 mei 2008 14:58

blue guerilla 79 schreef:Anderlecht trekt immers nadrukkelijk aan zijn mouw. 'Wat ik weet is dat ik gewoon eind juni terug naar Gent kom. En dan zien we wel', blijft de Gentse spits er rustig bij. (lgg) De Standaard
Ok, voor mij is het officieel. Hij is weg. Alleen hopelijk niet naar Anderlecht. Indien wel, supportersprotest.
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » ma 19 mei 2008 15:28

SiebeK schreef:
blue guerilla 79 schreef:Anderlecht trekt immers nadrukkelijk aan zijn mouw. 'Wat ik weet is dat ik gewoon eind juni terug naar Gent kom. En dan zien we wel', blijft de Gentse spits er rustig bij. (lgg) De Standaard
Ok, voor mij is het officieel. Hij is weg. Alleen hopelijk niet naar Anderlecht. Indien wel, supportersprotest.
hij gaat volgens mij ook een boussoufake zetten
have fun

samsonov

Bericht door samsonov » ma 19 mei 2008 15:34

Begint er idd op te trekken. :(

potitten

Bericht door potitten » ma 19 mei 2008 18:56

En zij maar gerust da we voor Ruiz max 3 miljoen vangen

El Belga

Bericht door El Belga » ma 19 mei 2008 23:12

Maar dan gaat het kot toch ferm te klein zijn ze!! :mad:
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

Ghost Dog

Bericht door Ghost Dog » ma 19 mei 2008 23:13

El Belga schreef:Maar dan gaat het kot toch ferm te klein zijn ze!! :mad:
lol zeggen we iedere keer.... maar wat gebeurd er?

SiebeK

Bericht door SiebeK » ma 19 mei 2008 23:41

idd.

Als ruiz weggaat, dan daden.
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Buffalo Homer

Bericht door Buffalo Homer » di 20 mei 2008 1:36

Ghost Dog schreef:
El Belga schreef:Maar dan gaat het kot toch ferm te klein zijn ze!! :mad:
lol zeggen we iedere keer.... maar wat gebeurd er?
²
altijd hetzelfde, iedereen schreeuwt moord en brand, maar uiteindelijk komt het nooit tot daden
en als hij weg is moet ge natuurlijk niet protesteren, dan is't al te laat
De vraag is gewoon: hoe uit ge uw protest zodanig dat het tot de bestuurskamer doordringt? Dat lukt hier gewoon niet in Gent. Ge moogt nog den helft gijzelen, verkopen zullen ze doen. Zolang ze maar zelf geen geld kwijtspelen...
Buffalo! Buffalo! A.A. Gent!

verscheure

Bericht door verscheure » di 20 mei 2008 14:06

GENT RULEZ

Bericht door GENT RULEZ » di 20 mei 2008 14:09

hij roeleert zwaar en zegt alweer de dingen zoals ze zijn.

respect
have fun

$alo

Bericht door $alo » wo 21 mei 2008 13:28

SiebeK schreef:idd.

²
Grim schreef:ik ben gewoon een klootzak!
die slonse es de max!

HannesGent

Bericht door HannesGent » wo 21 mei 2008 15:53

$alo schreef:
SiebeK schreef:idd.

²
Ik hoop het :bluewhite:
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

Gesloten