Autokaravaan finale, vertrek 11h30 - Buffaloparking Gentbrug
- Maestro_kv
-
Ring wordt een uurke afgesloten (dacht rond 12u30).Maestro_kv schreef:wa is da me al die dinge van afgeslote ring enz ik weet dus echt ni welke route ik moet nemen é
Route:
Ring richting Vilvoorde/Zaventem. Afrit 7a --> richting Brussel/Strombeek/Laken.
Via de Bouchoutlaan en Madridlaan (lopen parallel aan A12) beriek je de parkingzone.
omverrijden mja, dat maakt wel plekken op mijne capeau zeborac schreef:Die dwaze fietsers omverrijden kan ook bijvoorbeeld. Ze weten dat ze het niet op die dag moeten doen en à la belge doen ze het dan uitgerekend wel nietwaar.Peef schreef:zal wel zo zijn idd..
wel slechte timing met de bekerfinale.. maar daar verschieten we niet van zeker?

potitten schreef:Peef heeft namelijk een keer gelijk.
- Maestro_kv
op TT staat van 13:30 tot 14:30 tis verlegdBuffalodave2 schreef:Ring wordt een uurke afgesloten (dacht rond 12u30).Maestro_kv schreef:wa is da me al die dinge van afgeslote ring enz ik weet dus echt ni welke route ik moet nemen é
Route:
Ring richting Vilvoorde/Zaventem. Afrit 7a --> richting Brussel/Strombeek/Laken.
Via de Bouchoutlaan en Madridlaan (lopen parallel aan A12) beriek je de parkingzone.
_-_ Buffalo until I die _-_
- tuuveneire
sorry dudes nog maar net terug van den tennis
ik maak een 1-auto karavaan
ik maak een 1-auto karavaan

http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
Kweeniehoewijs dat dat hier is.
Wij vertrokken na veel te lang oponthoud vanop de Flanders Expo. Geen idee waarom we daar zo lang hebben stilgestaan.
Maar toen we vertrokken stonden er een tiental buffalosupporters aan de zijkant waarvan er 1 zijn middenvingers aan alle bussen toonden en heel kwaad was.
Weet iemand wat er daar gaande was?
Maar toen we vertrokken stonden er een tiental buffalosupporters aan de zijkant waarvan er 1 zijn middenvingers aan alle bussen toonden en heel kwaad was.
Weet iemand wat er daar gaande was?
En misschien weet er ook iemand waarom we zo nodeloos lang hebben moeten wachten. We kwam toe aan de expo omstreeks 12.30 en zijn pas vertrokken om 13.20 uur. Geen communicatie naar de bussen, niets!!
We stonden daar gewoon.
Nuja, goed toegekomen. Maar ben wel eens geïnteresseerd wat er aan de hand was met die mensen die daar zijn blijven staan.
We stonden daar gewoon.
Nuja, goed toegekomen. Maar ben wel eens geïnteresseerd wat er aan de hand was met die mensen die daar zijn blijven staan.
Haha,den vroem hier heeft heel de tijd zeer dicht achter u gezeten dan(ik zat aan passagierskant mee vlag door de ruit(ma was verdomd nie makkelijk,zo nen druk man,pf).Spursfan schreef:Diene maat, vooraan in den cabrio met de vlag, da ben ik!![]()
Maar Tempel, foto's en filmkes in overvloed, maar van de Karavaan nie echt. 't Was vlaggen of foto's trekken...
We hebben bijna heel de baan achter jullie gereden en hebt nog uw duim opgestoken naar mijne chauffeur

- Spursfan
Ah ge weet het... Na een tijdje deed dat wat zeer. Als ge in uw armen nie zoveel meer gewoon zijt...vroem schreef:Haha,den vroem hier heeft heel de tijd zeer dicht achter u gezeten dan(ik zat aan passagierskant mee vlag door de ruit(ma was verdomd nie makkelijk,zo nen druk man,pf).Spursfan schreef:Diene maat, vooraan in den cabrio met de vlag, da ben ik!![]()
Maar Tempel, foto's en filmkes in overvloed, maar van de Karavaan nie echt. 't Was vlaggen of foto's trekken...
We hebben bijna heel de baan achter jullie gereden en hebt nog uw duim opgestoken naar mijne chauffeur.

De Vroem, 'k zat me nog regelmatig af te vragen wie ge waart, want 'k wist dat ge er ook waart. 'k Ga t nooit weten, zeker!

Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."
Ik was degene mee replica shirt aan,stond meestal aan mijn zwarte beetje getunde opel astra mee die poster van ruizz z'n kop op op achterruit ect....Spursfan schreef:Ah ge weet het... Na een tijdje deed dat wat zeer. Als ge in uw armen nie zoveel meer gewoon zijt...vroem schreef: Haha,den vroem hier heeft heel de tijd zeer dicht achter u gezeten dan(ik zat aan passagierskant mee vlag door de ruit(ma was verdomd nie makkelijk,zo nen druk man,pf).
We hebben bijna heel de baan achter jullie gereden en hebt nog uw duim opgestoken naar mijne chauffeur.
![]()
De Vroem, 'k zat me nog regelmatig af te vragen wie ge waart, want 'k wist dat ge er ook waart. 'k Ga t nooit weten, zeker!
Khad ook nog paar bommekes laten afgaan.
Ik stond met een 4-5tal maten.
Khad ook nog camera mee en een vlag dus die ik nog een tijdje in handen heb gehad en nadien nog op m'n vleugel van m'n wagen had gelegd.Tja,veel meer uitleg kan ik denk ik niet geven buiten jij nog achter je zat te kijken en wij net achter u reden

plots eeft er zo ene me nen bmw ons voorbij gestoken nen cabrio, licht getuned me een buffalo vlag aan de koffer. Die gast zat te filmen toen hij ons voorbijstak dus die zal wel een filmke hebben ma of ij ier op het forum zit weetik niet dus
tis maar om te zeggen
@spursfan: was da u auto dieje rode cabrio?
diene me zijne hoed erin was alleszins zalig
nog getrakteerd geweest diene avond want we hadden eerst iemand geholpen die nen auto op de remork moest krijgen op diene parking
er zijn toch vriendelijk mense in deze wereld eh
tis maar om te zeggen
@spursfan: was da u auto dieje rode cabrio?
diene me zijne hoed erin was alleszins zalig
nog getrakteerd geweest diene avond want we hadden eerst iemand geholpen die nen auto op de remork moest krijgen op diene parking
er zijn toch vriendelijk mense in deze wereld eh
Banlieue Gantoise.
- Spursfan
' k Weet het jongen, maar 'k vertrouw u ermee. Was gewoon onbegonnen werk u nog terug te vinden. We zien mekaar gauw nog.Bienespe schreef:*Lost and Found*
Rugzak met inhoud.
Trouwens, nog eens een appalus voor Bienespe als voortrekker van de Karavaan. Mede voor Tempel als Geestelijke Vader ervan?

Dacht het al.

- kluutzaksken
't was idd wel schoon gedaan. In begin beetje afwachten of het iets zou worden, tot iemand et voortouw nam "ja gasten we gaan ons allemaal achtereenzetten en tons vertrekken eh"
perfect rijtje eh, kweet nog altijd nie hoe da zo kon. In ieder geval, nie ZO veel wagens, ma 't bleef wel indrukwekkend, van de start tot aan de aankomst (vooral de start dan
). En buspassagiers keken ook enthousiast toe op de baan 

BIEB schreef:KAA Gent. Live it.
- Spursfan
Tempel vroeg aan mij om dat te doen. Had daar niet zoveel goeste in.kluutzaksken schreef:'t was idd wel schoon gedaan. In begin beetje afwachten of het iets zou worden, tot iemand et voortouw nam "ja gasten we gaan ons allemaal achtereenzetten en tons vertrekken eh"perfect rijtje eh, kweet nog altijd nie hoe da zo kon. In ieder geval, nie ZO veel wagens, ma 't bleef wel indrukwekkend, van de start tot aan de aankomst (vooral de start dan
). En buspassagiers keken ook enthousiast toe op de baan
Maar als bij wonder was iedereen bereid.
Bienespe vroeg me continu of ik kon zien of iedereen volgde. Was makkelijker te zien vanuit nen cabrio, maar toch. Hoeveel het er uiteindelijk waren, ik heb geen gedacht.
Herinnert ge u die Standardfans?