RSCA "Fans" in Gent vakken

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
dst007

Bericht door dst007 » di 20 mei 2008 0:22

TRex schreef:
BladeToke schreef:Vak E en F stond ook recht, alle Gent supporters stonden recht dacht ik 90min lang...
yep, niemand zat neer in F!
:bluewhite: :bluewhite: :bluewhite:
In R ook allemaal recht
UAO OEAI AJÉ

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » di 20 mei 2008 7:01

heb ook wel efkes boel gehad mee 3 gasten in vak G.
Ze zaten een klein manneke van een jaar of 11 te ambeteren en wa stampen te geven.
Heb hen vriendelijk gevraagd om ermee te stoppen en als ze perse wilden, dat ze ene van hun eigen leeftijd moesten pakken.
Ineens was het heel kalm, maar buiten het stadion wou er ene fel doen en heeft dan direct een kaaksmeet gekregen.

Soms echt wel debielen op Gent....

fren
Contacteer:

Bericht door fren » di 20 mei 2008 11:37

Soms toch ne keer zitten omdat de beentjes het lastig kregen :D

Grim

Bericht door Grim » di 20 mei 2008 11:39

Rebeltje schreef:heb ook wel efkes boel gehad mee 3 gasten in vak G.
Ze zaten een klein manneke van een jaar of 11 te ambeteren en wa stampen te geven.
Heb hen vriendelijk gevraagd om ermee te stoppen en als ze perse wilden, dat ze ene van hun eigen leeftijd moesten pakken.
Ineens was het heel kalm, maar buiten het stadion wou er ene fel doen en heeft dan direct een kaaksmeet gekregen.

:love: :hail: Rebelman to the rescue :D
Dit is een fictief profiel. Geen fysieke afspraken mogelijk.

vasQuez
Contacteer:

Bericht door vasQuez » di 20 mei 2008 11:46

waren dat buffalo's of nekken?
krewl :love: #WAOF

Bleu-WhiTe

Bericht door Bleu-WhiTe » di 20 mei 2008 13:03

vasQuez schreef:

waren dat buffalo's of nekken?
Zullen wel "supporters?" geweest zijn van Gent.

Humanfly

Bericht door Humanfly » di 20 mei 2008 13:18

ARAG schreef:
BuffaloBen schreef: Dat is dezelfde situatie, maar het begon vanuit het zwembad buiten in oceade.
Inderdaad. Die gasten zaten op da terras zo wat uitdagende bewegingen te maken. Gevolg: een blikje en wa van die kleine steentjes die over en weer vlogen (niets spectaculairs ofzo). Nadien zijn die mannen dan naar binnen gegaan, waar die ruit is uitgegooid.
Niets spectaculairs?
Die Marokkanen waren echt grof, omgekeerd racisme noem ik zoiets.
Aarde met kiezelsteentjes komt wel serieus aan ze als dat zo hard wordt gesmeten. Ik heb change dat het net boven mijn hoofd en dat van mijn vriendin is gevlogen.
+ het feit dat er zeker een Marokkaan aan de ruit stond te proveceren, voor en na het insmijten van de ruit.

Turbostef

Bericht door Turbostef » di 20 mei 2008 13:32

vriendin van me kreeg een steen vlak in de nierstreek, gelukkig niet te hard, maar wat als daar een kindje liep? ronduit schandalig! :mad:

Humanfly

Bericht door Humanfly » di 20 mei 2008 13:39

Turbostef schreef:vriendin van me kreeg een steen vlak in de nierstreek, gelukkig niet te hard, maar wat als daar een kindje liep? ronduit schandalig! :mad:
Idd! da was ook mijn eerste gedacht. Als er hier nen kleinen iets tegen hem krijgt gaat serieus spel zijn.

buffalogirl8

Bericht door buffalogirl8 » di 20 mei 2008 13:49

Die Marokkanen hebben ook een vol flesje cola mét dop richting ons gegooid. Als je dat op uw hoofd krijgt, :roll: Het is gelukkig tegen de omheining gevlogen en het heeft niemand geraakt.
Buffalo Forever!

Svenne

Bericht door Svenne » di 20 mei 2008 13:50

Humanfly schreef:
Turbostef schreef:vriendin van me kreeg een steen vlak in de nierstreek, gelukkig niet te hard, maar wat als daar een kindje liep? ronduit schandalig! :mad:
Idd! da was ook mijn eerste gedacht. Als er hier nen kleinen iets tegen hem krijgt gaat serieus spel zijn.
tis idd schandalig maar ben al bij al nog blij dat het maar "kleine" incidenten waren en daar ook bij gebleven is! Zeker met zo een massa volk!
Champions: 2015 - ....
Cup winner: 1964 - 1984 - 2010 - ....

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » di 20 mei 2008 14:03

Bleu-WhiTe schreef:
vasQuez schreef: waren dat buffalo's of nekken?
Zullen wel "supporters?" geweest zijn van Gent.
Supporters van Gent..

Ilkert

Bericht door Ilkert » di 20 mei 2008 14:14

Na dat incident met het colaflesje is er toch een bommetje in dat terras gegooit in Oceade?

Snoesje

Bericht door Snoesje » di 20 mei 2008 14:47

ik zat in Trib 2 vak B en achter ons begon er ene te zagen tegen mijne maat omdat hij rechtstond. domme geit. Iedereen stond recht dus ...

zo mensen mogen dan voor mijn part thuisblijven. :roll:
Who needs big tits, when you have an ass like mine :-)

blauw

Bericht door blauw » di 20 mei 2008 15:26

In vak S stonden ze ook allemaal recht. :clap:
Maar toch moesten er een paar vechten omdat ze niet op ulder plaats zaten .

GheNtto

Bericht door GheNtto » di 20 mei 2008 16:45

Kunnen we naar volgend seizoen vanuit de supporters eens een actie ondernemen tegen dit soort zaken?
Als dit spontaan vanuit de supporters komt moet dat toch een grotere doorslag kunnen geven en op veel sympathie rekenen. Meer dan vanuit de overheid, politie of clubs.
Ik bedoel gewoon dat we als supporters een duidelijk signaal moeten geven en vragen (eisen) aan de supporters van andere clubs kleur te bekennen.
Op die manier zet je de relschoppers en hun club serieus onder druk.
FC Sankt Pauli is in dat opzicht geniaal!

-BleU-

Bericht door -BleU- » di 20 mei 2008 17:01

een klein manneke van 11 jaar dat daar alleen stond ofzo? :confused:

anyway, schoon gedaan van u Rebel! :D :clap:

bufrulez

Bericht door bufrulez » di 20 mei 2008 17:06

-BleU- schreef:

een klein manneke van 11 jaar dat daar alleen stond ofzo? :confused:

anyway, schoon gedaan van u Rebel! :D :clap:
Twas zen pa die hem aant stampen was :D
Blue Moon

Rebeltje

Bericht door Rebeltje » di 20 mei 2008 17:32

ja, zat daar gans alleen.
Hij moest op zijn stoeleke staan om iets van voetbal te zien. Dan zo domme reacties van kleine zet u neer of we gaan u zelf neerzetten en dan nog zo wa stampen geven.
Kan veel verdragen, maar zoiets niet...

bufrulez

Bericht door bufrulez » di 20 mei 2008 17:34

Nee, je hebt gelijk, das erover, bij ons ook, mensen die neuten, zet je dan opzij, want er waren overal tussen nog wel stoelletjes open waar wel zicht was, maar dan wouden ze weer allemaal op hun plekske zitten.

Gelukkig geen klein mannen die stampen kregen!
Blue Moon

fren
Contacteer:

Bericht door fren » di 20 mei 2008 17:35

Rebeltje schreef:ja, zat daar gans alleen.
Hij moest op zijn stoeleke staan om iets van voetbal te zien. Dan zo domme reacties van kleine zet u neer of we gaan u zelf neerzetten en dan nog zo wa stampen geven.
zo erg eigenlijk :(

Buffalogirlforever14

Bericht door Buffalogirlforever14 » di 20 mei 2008 18:00

Bij ons zaten der gvd twee van den anderlecht!
Hun haar zo paars wit, sjaals van anderlecht!
Dat is echt uitdagen eh! Dat is om slaag vragen.
Toen ik het stadion binnen kwam zei ik tegen de steward van: Alle komaan je gaat ze toch niet binnen laten, zei die mij: neenee ze mogen niet binnen, wat merk ik later ze staan gvd binnen! :mad: & dan durven ze ons nog beledigen! die vuile nekkeeee!
* Feels so good when you're doing all the things that you wanna do. *

kluutzaksken

Bericht door kluutzaksken » di 20 mei 2008 18:02

Buffalogirlforever14 schreef:Bij ons zaten der gvd twee van den anderlecht!
Toen ik het stadion binnen kwam zei ik tegen de steward van: Alle komaan je gaat ze toch niet binnen laten, zei die mij: neenee ze mogen niet binnen, wat merk ik later ze staan gvd binnen! :mad: & dan durven ze ons nog beledigen! die vuile nekkeeee!
Vreemd, en geen kat die er iets op zei?
BIEB schreef:KAA Gent. Live it.

Buffalogirlforever14

Bericht door Buffalogirlforever14 » di 20 mei 2008 18:08

kluutzaksken schreef:
Buffalogirlforever14 schreef:Bij ons zaten der gvd twee van den anderlecht!
Vreemd, en geen kat die er iets op zei?
jawel, diene voor mij is met de steward mee genomen zegt genoeg ;)
* Feels so good when you're doing all the things that you wanna do. *

vroem

Bericht door vroem » di 20 mei 2008 18:09

Rebeltje schreef:ja, zat daar gans alleen.
idd,ik krijg daar het schijt van,waar ben je mee bezig zeker als dat echt zo is dienen kleinen er zowaar helemaal alleen zat?Die jongen zal mss daardoor nooit meer durven gaan kijken,laat staan alleen als er niemand mee zou willen?
Bij ons was het ook zo zoals ik al zegde maarja,verschil is dat ik er bijna 30 ben en een grote klep heb en alst er echt opaan komt voor niets of weinig terug deins.
Helaas stond ik er uiteindelijk helemaal alleen,der waren der nog die recht stonden en zich kwaad maakten maar gingen uiteindelijk gaan zitten gvdm dusja,khad geen andere keuze meer dan ook te gaan zitten want anders steward bij mij en ik uit stadion worden gezet,grmbl,dat plezier hunde ik die salonsupporters nu ook weer niet.

MfB

Bericht door MfB » di 20 mei 2008 18:10

matts schreef:Sorry maar de zieligste van al zijn toch sommige Gent supporters....

In de krant gelezen dat supporters van Gent een andere Gent supporter dat in een rolstoel zat zwaar hebben toegetakeld wegens een stom meningsverschil...ZIELIG
edde daar bewijzen van jongen?

vroem

Bericht door vroem » di 20 mei 2008 18:13

MfB schreef:
matts schreef:Sorry maar de zieligste van al zijn toch sommige Gent supporters....

In de krant gelezen dat supporters van Gent een andere Gent supporter dat in een rolstoel zat zwaar hebben toegetakeld wegens een stom meningsverschil...ZIELIG
edde daar bewijzen van jongen?
Ik heb dit al op aantal sites gelezen.
Nu,ik zat er niet zo ver van en heb daar niet echt opgelet maar er was wel op een bepaald tumult en ik denk dus dat het verhaal mss wel kan kloppen zenne maar kheb zelf ook nog geen officieel nieuws van gehoord maar nogmaals;ik heb allesins niet ver van mij een paar dingens dus opgemerkt dus het kan zeker en vast goed zijn het helaas toch klopt.

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » di 20 mei 2008 18:59

bieb zat wel in dat vak zeker?

-BleU-

Bericht door -BleU- » di 20 mei 2008 19:03

vroem schreef:
MfB schreef: edde daar bewijzen van jongen?
Ik heb dit al op aantal sites gelezen.
Nu,ik zat er niet zo ver van en heb daar niet echt opgelet maar er was wel op een bepaald tumult en ik denk dus dat het verhaal mss wel kan kloppen zenne maar kheb zelf ook nog geen officieel nieuws van gehoord maar nogmaals;ik heb allesins niet ver van mij een paar dingens dus opgemerkt dus het kan zeker en vast goed zijn het helaas toch klopt.
link? :confused:

Spursfan

Bericht door Spursfan » di 20 mei 2008 19:14

Goh ja, 't is een fenomeen dat al jaren aan de gang is. Typisch Gents? 'k Zou t niet weten, wat er ook gedacht wordt.

Bij de Gentenaars heerst er ondanks die prachtige dag zondag, toch niet echt een "wij" gevoel. Ge moet opletten als ge op ene zijn teen trapt, een beetje duwt aan de biertent. Als ge u nie excuseert, hebt ge 9 op 10 prijs.

Kemphaantjes die graag tegengehouden worden door hun lief. Mooi zicht. Daar doen we het voor.
Meester tegen zijn leerling: "Prachtig schrijfwerk, jongen."

Gesloten