bifi2000 schreef:Spursfan schreef:
Exact. Zo is het.
Ik doe dat ook steevast, ook al zie ik dat het gewoon nen krapuleuze boelzoeker is. Als het moet geef ik hem gewoon een pint, dat hij zijn smoel houdt. Dat werkt nog beter.
Maar niet iedereen hangt graag de slijmbal uit. Ge hebt als ge wilt 30 keer boel op de voetbal.
Water in de wijn, of is het een beetje wijn in het water? Als het moet, moet het.
sorry vind u maar een ouwe zaag ... ik vond dat er weldegelijk een wij gevoel was ... gij en u mede-compaan ghetto proberen hier de hele tijd te mensen te wijzen op wat een paar enkelingen verkeerd doen. ter was daar 21000 man en ik vond dat het al bij al zeeeeeeeeeeeer goed mee viel en dat er weinig gezaag of stoer gedoe bij was . ga verdorie al 25 jaar naar de voetbal en ik heb nog nooit gezaag gehad omdat ik tegen iemand liep of omdat ik zou geduwd hebben

. kvraag me af waarom hier weer steeds dezelfde mensen dit wel tegen komen ( of tmoe aan u liggen )
Bifi, klopt niet vind ik. Er is effectief een groot deel van de Gentse aanhang die wegens omstandigheden het beest loslaat. Springen, duwen, trekken,... Maar, als je per ongeluk iets te hevig een goal viert en tegen hén aanstampt.... Het zijn gasten die niets, 0 respect hebben voor andere mensen. Ik neem nu voor oudere mensen, mensen die een arm gebroken hebben, kinderen,... Ze trekken zich niets aan en beuken maar op die mensen los. Als die persoon hen aanspreekt hieromtrent, of op voorhand, dan mag je van geluk spreken dat je geen slaag krijgt.
Dit moet niet geminimaliseerd worden, want het komt erg veel voor.
Anderzijds denk ik niet dat het een "Gents" fenomeen is, maar eerder iets van de tijden van nu.
In de oude V vakken ging het er ook wild aan toe, maar het was anders. Mensen hadden meer respect voor elkaar!