VOOR- en NABESCHOUWING + PRONO: KAA Gent - RSCA

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010

Wat doen we?

We pakken em
348
79%
We pakken em nie
93
21%

Totaal aantal stemmen: 441

HannesGent

Bericht door HannesGent » wo 21 mei 2008 20:17

Makaveli schreef:
HannesGent schreef:(Ik heb geen trainersdilpoma :p)
de boeck ook nie ! :p
:lol: Maar hij heeft wel ervaring é ;)
Johan Cruyff schreef:“Voetbal is simpel, het is eerder moeilijk om simpel te voetballen"

GuesWho

Bericht door GuesWho » wo 21 mei 2008 21:29

Maltezerleeuwtje schreef:Die wedstrijd via de link van de Cofidis cup hierboven...kun je dit soms downloaden of op de één of andere manier opslaan op de pc?
voorbeschouwing
1e helft
2e helft
nabeschouwing

Ge kunt da afspelen met GOMplayer of VLC of andere spelers die meer dan één formaat kunnen afspelen. Kwaliteit trekt wel op niets.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » do 22 mei 2008 19:54

Jammer de kwaliteit is idd niet zo goed...toch bedankt,maar mischien dat iemand anders nog iets kan posten dat te downloaden is met betere kwaliteit...de wedstrijd zelf in mpeg of avi,of een torrent?
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

vroem

Bericht door vroem » do 22 mei 2008 20:14

Maltezerleeuwtje schreef:Jammer de kwaliteit is idd niet zo goed...toch bedankt,maar mischien dat iemand anders nog iets kan posten dat te downloaden is met betere kwaliteit...de wedstrijd zelf in mpeg of avi,of een torrent?
Ik heb de volledige match opgenomen via digicorder en dan uiteraard op schijfke gebrand.

top68

Bericht door top68 » do 22 mei 2008 21:03

moh.
Allez Gantwoaze!

vroem

Bericht door vroem » do 22 mei 2008 21:05

top68 schreef:moh.
Wie deze graag zou hebben moet het maar zeggen.
Ik ben trouwens nog op zoek naar iemand die die match van gent-standard heeft opgenomen van tv.

top68

Bericht door top68 » do 22 mei 2008 21:05

helaas.
Allez Gantwoaze!

vroem

Bericht door vroem » do 22 mei 2008 21:07

top68 schreef:helaas.
Jammer.

Anguloce

Bericht door Anguloce » vr 23 mei 2008 1:56

vroem schreef:
Ik ben trouwens nog op zoek naar iemand die die match van gent-standard heeft opgenomen van tv.
Er is iemand opt forum die ze verkoopt voor 5 euro.

Maar zijn nick... mdh of zoiets dacht ik.

edit: tis "mdw"

Aja, en terwijl ik toch aant forumsnuisteren was:
Maar voor de terugmatch in de beker kunnen ze echt wel mijn kloten kussen, daar betaal ik niet voor: de kans dat we 4-0 winnen is zo groot als de kans dat ik vanavond een groene alien met paarse bollekes omver rijdt (ik hou jullie op de hoogte!).
En, VoRtX, hoe was de ontmoeting? :D

Swa1975

Bericht door Swa1975 » vr 23 mei 2008 2:04

vroem schreef:
Ik heb Gent- Standard op schijfje staat (opgenomen met dvd recorder) en wil het graag aan iedereen die het wil hebben geven, maar copies maken is niet aan mij besteed.
BUFFALO FOREVER

Swa1975

Bericht door Swa1975 » vr 23 mei 2008 2:05

Swa1975 schreef:
vroem schreef: Wie deze graag zou hebben moet het maar zeggen.
Ik heb Gent- Standard op schijfje staat (opgenomen met dvd recorder) en wil het graag aan iedereen die het wil hebben geven, maar copies maken is niet aan mij besteed.
en gratis voor niets he
BUFFALO FOREVER

Swa1975

Bericht door Swa1975 » vr 23 mei 2008 2:09

pb mee,
BUFFALO FOREVER

ultrasboygent

Bericht door ultrasboygent » vr 23 mei 2008 19:21

proficiat aan anderlecht,
nen dikken :thumb:

70' stilte voor de vele overledenen in azië.

mooie match, goed genoten.
vak A en derboven op ontploffen.
gans T 1 en 2 op ontploffen....
sint pieters was ook nog goe, de bus perfect.

alleen jammer van bous maarja.
" Hoe gruuter de belle, hoe kleiner de velooo! "

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » vr 23 mei 2008 19:21

Afrekenen met blanke Anderlecht fans
De politiediensten vrezen voor zware rellen in de buurt van het Constant Vanden Stock-stadion. Noord-Afrikaanse jongeren roepen op een internetblog op om "af te rekenen met de blanke supporters van Anderlecht." Meer dan 600 jongeren reageerden op deze oproep. Toen het te extreem werd, haalde de webmaster de blog offline.

"Steek cafés, huizen en auto's in brand", stond er op deze webblog te lezen. De politie neemt de dreigementen serieus en zal massaal aanwezig zijn in de buurt van het stadion en het metrostation Saint-Guido.

Na de bekerfinale kwam het in Anderlecht tot incidenten tussen supporters, die terugkeerden van het Koning Boudewijnstadion, en allochtone jongeren. Een dag later probeerden allochtone jongeren het supporterscafé 'Le But' te bestormen. De politie kwam tussenbeide en pakte enkele jongeren op.

De politie zet vanavond een helicopter in, een sproeiwagen en extra mankracht.
WILS = KING

Livn
Contacteer:

Bericht door Livn » vr 23 mei 2008 20:15

Goewd jong
Bibiere ad infinitum

Thornz

Bericht door Thornz » vr 23 mei 2008 22:17

Supporters versus politie
Kort na 19 uur waren al enkele opstootjes op te merken tussen Anderlechtsupporters en de aanwezige politie. De supporters proberen vanop het De Lindeplein een grote groep allochtonen te bereiken, die zich verzameld hebben aan het metrostation Sint-Guido.

De politie poogde de groepen uit elkaar te houden, onder andere door charges met paarden. Even leek dat te lukken, maar om 20 uur was het opnieuw raak en raakyen Anderlechtsupporters slaags met de politie.

Sproeiwagen en pepperspray
Toen een sproeiwagen van de politie in de richting van het Sint Guido-metrostation trok, grepen de supporters dat aan om de Noord-Afrikaanse jongeren aan het metrostation te proberen aanvallen. De politie te paard heeft daarop een charge uitgevoerd tegen de supporters en hen teruggedreven naar het De Lindeplein. Ook de sproeiwagen en pepperspray werden daarbij ingezet.

Op dit moment is het De Lindeplein voorlopig schoongeveegd, maar er is heel wat schade aangericht aan het straatmeubilair.
Amai, die van A'lecht weten wat feesten is! Bijna een week na de bekerwinst en ze zijn nog altijd aan 't rellen. Geen wonder dat ze tijdens de match al eens wat moeten bijslapen ;)

Over dat akkefietje aan Océade zondag... Dat begon toen een Gent-supporter zichzelf de leukste thuis vond door een bommetje over de omheining van Océade te gooien en dan hard weg te rennen. Daarop kwam een allochtoon boos over de omheining piepen. Toen hij de bedrukte Gent-gezichten zag begon hij breed te grijnzen, uit te dagen en tenslotte zag hij z'n kans schoon om in zo'n massa "altijd prijs" te hebben. Ik kreeg een brické tegen mijn rug maar kon aan de aandrang weerstaan om 'm terug te gooien. Gelukkig waren er enkele Gentse scherpschutters die op passende wijze revanche namen ;) Toen het 'm te heet onder de voeten werd, is hij blijkbaar naar binnengevlucht om vanachter het raam wat te gaan provoceren. Tja, kan me inbeelden dat het dan begint te kriebelen bij sommigen, al is het natuurlijk niet goed te keuren.

Dat laatste heb ik niet meer gezien, stond nog verderop aan te schuiven. Toen we dan toch aan dat raam passeerden moest ik echt lachen dat daar zo 5 "stillen" met een oortje staan. Die zagen er blijkbaar geen graten in om collectief hun gezicht en bedoelingen prijs te geven terwijl de voltallige Buffalo-populatie langstrok. Daar ook weer net de drang kunnen onderdrukken maar had ze beter toch ostentatief op foto vereeuwigd ;)

BIEB
Contacteer:

Bericht door BIEB » za 24 mei 2008 11:21

na de match Thijs en Bojan gezien en ik krijg hun ongelofelijk teleurgestelde gezichten maar niet van mn netvlies :(
www.buffalo-indians.com :: :: KAA Gent. Live it.

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » za 24 mei 2008 14:16

BIEB schreef:na de match Thijs en Bojan gezien en ik krijg hun ongelofelijk teleurgestelde gezichten maar niet van mn netvlies :(
onmiddellijk na het laatste fluitsignaal even rond mij gekeken. Het blijft hallucinant om zien hoe menselijke emoties in een tijdspanne van nog geen half uur kunnen omslaan van uitgelaten euforisch tot ingetogen verdriet en tranen...

voetbal IS emotie
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

buffalofan

Bericht door buffalofan » zo 25 mei 2008 17:56

vroem schreef:
moi...

samen aan het zetten op een dvd met de finale en klaar dan voor iedereen die enen wilt.
ECHTE GENTENAARS ZIJN VOOR AA GENT !!

Stevo

Bericht door Stevo » do 29 mei 2008 19:07

Heb net de wedstrijd gezien. Vader had die tijdens mijn afwezigheid opgenomen.
Mooie wedstrijd. Volgend jaar dan maar he.

den uvyn

Bericht door den uvyn » di 10 jun 2008 18:13

De supporters van rsca zijn toch speciaal ze, check http://www.garagetv.be/video-galerij/to ... e_bad.aspx
:lol:

SiebeK

Bericht door SiebeK » di 10 jun 2008 18:39

den uvyn schreef:De supporters van rsca zijn toch speciaal ze, check http://www.garagetv.be/video-galerij/to ... e_bad.aspx
strijk.
tetten
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

Jaribeck

Bericht door Jaribeck » di 10 jun 2008 19:47

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: de doorsnee rsca fan

El Belga

Bericht door El Belga » di 10 jun 2008 20:13

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: *ligt onder tafel* :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

FAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIILLL!!!! En da een bilde moat! HAHAHAHAHAHAHA :lol:
\o/ \o/\o/ ~~~> *5* Leandro González Pirez *5* <~~~ \o/ \o/ \o/

-BleU-

Bericht door -BleU- » di 10 jun 2008 20:18

den uvyn schreef:De supporters van rsca zijn toch speciaal ze, check http://www.garagetv.be/video-galerij/to ... e_bad.aspx

sakamoto
Contacteer:

Bericht door sakamoto » di 10 jun 2008 20:46

da nen mohol
Louwazie buiteuh!

tuuveneire

Bericht door tuuveneire » di 10 jun 2008 22:41

-BleU- schreef:
ma alleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
http://www.isheinnogtrainerbijgent.be
Kweeniehoewijs dat dat hier is.

Buffalodave2

Bericht door Buffalodave2 » di 10 jun 2008 23:00

Maar allé. Das toch niet gemeend???

Anguloce

Bericht door Anguloce » di 10 jun 2008 23:05

Alst me opzet is, ist wel geniaal :D

El Belga

Bericht door El Belga » di 10 jun 2008 23:49

Anguloce schreef:Alst me opzet is, ist wel geniaal :D
Kunde zo een muil hebben mee opzet? :think: