Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
stropke

Bericht door stropke » vr 26 mar 2010 17:27

Maltezerleeuwtje schreef:
superboksic schreef:Soit, ik zet me toch terug in de hoofdtribune.

Die gereserveerde kaarten zijn achter de goal zeker normaalgezien?
Dat weet ik niet echt...wss zal dat een vak naar keuze zijn in hoofdtribune of achter de goal.
Wij hebben 204 kaarten nodig en denk niet dat we zullen kunnen zeggen van...24kaarten daar dat vak hoofdtribune,35 kaarten daar ander vak hoofdtribune,56 kaarten daar achter de goal dat vak,41 kaarten vak bovenring achter de goal,enz...
Wij hebben grotendeels laten weten dat iedereen bij ons in het zelfde vak zal zitten en dat zal een vak ergens achter de goal zijn. :)
wij hebben 106 tickets nodig ( 2 bussen ) en nemen die allemaal in 1 vak achter goal .
Het probleem is dat ik zopas heb vernomen dat erkende supportersclubs geen tickets in groep kunnen aankopen maar dat dit alleen maar zal gebeuren 2 kaarten per abonnement .
Dit is een ramp want velen die met ons meerijden zijn gezinnen..... en hebben geen abonnement ...
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 26 mar 2010 17:30

Big Dog schreef:ik vind het maar het normaalste dat eerst de erkende supportersclubs voorrang krijgen!!
Wij rijden regelmatig met verlies zoals wedstrijden gelijk st truiden nu kunnen we dit recupereren.

Wel logisch is dat mensen die voor persoonlijke winst een bus inleggen geen voorrang krijgen
Ben van dezelfde mening Big Dog...
In het algemeen gaat het hem hier over mischien een vijfde van het totaal aantal beschikbare kaarten(dus ongeveer 4000 van de 20000).
En ik kan jullie verzekeren dat wij het spel eerlijk spelen en eerst onze trouwe sups op de lijst voorrang geven en deze dan opvullen met familie en vrienden ervan.
150 man van de 200 heeft al regelmatig meegereden met onze club voor een verplaatsing van Gent.
Eigenlijk een storm in een glas water...
2 jaar geleden was er gezaag en geneut dat de organisatie van de verkoop op niets trok.Nu de club en de supportersfederatie een inspanning doet om de verkoop vlotter te verlopen en het is nog niet goed.
Een voorrangsperiode voor de erkende supportersclubs en een zeer korte voorrangsperiode voor de abohouders vind ik eerlijk gezegd een goed idee om de kaartenverkoop vlotter te doen verlopen.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 26 mar 2010 17:34

Maandag is er een speciale vergadering met de supportersfederatie en de erkende supportersclubs...we zullen daar dan wel wat wijzer worden dan. :)

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 26 mar 2010 17:38

en weer blijkt wat voor klootzak louwagie is

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 26 mar 2010 17:39

om zijn vel te proberen redden steekt hij alle supportersclubs in de zak

SiebeK

Bericht door SiebeK » vr 26 mar 2010 17:43

siegfried schreef:hoe was dit vorige keer geregeld. Ik heb er al minstens 5 nodig.
:eek: good luck man
Oli schreef:Damn you ninjaSiebe

ichmwa

Bericht door ichmwa » vr 26 mar 2010 17:43

:lol:
Kan blijkbaar echt nooit goed doen hé voor u.

Vorige keer was miserie, daarom veranderen ze nu, en nu is weer niet goed :lol:

edit: ahja, gaat over dat wat stropke zei zeker?
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

Rasmus12

Bericht door Rasmus12 » vr 26 mar 2010 17:46

tim schreef:
Rasmus12 schreef:ik vin da mensen die al vaker zijn gaan kijken naar gent recht hebben op voorang dan de successupporters die voor de eerste keer gaan kijken omdat er eens iets speciaals gebeurt
Gasten rustig, 8000 abonnees en 20000 kaarten. er kunnen nog wat meelopers mee me dunkt. Zolang ze maar de juiste spirit hebben :D
ik zeg nie da ze nie meemogen
ik zeg gwn dat ik voor die voorrangsperiodes ben

ichmwa

Bericht door ichmwa » vr 26 mar 2010 17:49

Rasmus12 schreef:
tim schreef: Gasten rustig, 8000 abonnees en 20000 kaarten. er kunnen nog wat meelopers mee me dunkt. Zolang ze maar de juiste spirit hebben :D
ik zeg nie da ze nie meemogen
ik zeg gwn dat ik voor die voorrangsperiodes ben
Juist omdat er zoveel kaarten zijn, ben ik tegen die voorrang periodes.
Zulke wedstrijden zijn ideaal om nieuwsgierige fans voor de eerste keer de sfeer te laten opsnuiven, en dan zitten die uiteraard liefst naast de trouwe supporters die hun meenamen.

Ikzelf ben ook voorstander van: iedereen neemt maar plaats, ongeacht gereserveerde stoel. Maar in praktijk doen er dan altijd mensen ambetant.
Bij Kenny Bossier is da wel gelukt

poteirde

Bericht door poteirde » vr 26 mar 2010 17:57

Met die voorrangsperiode voor abo's: mag je dan meerdere tickets kopen? of enkel voor uw eigen?

want als je wil samenzitten met mensen die geen abo hebben, gaat dat dan nie?
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

stropke

Bericht door stropke » vr 26 mar 2010 17:57

ichmwa schreef::lol:
Kan blijkbaar echt nooit goed doen hé voor u.

Vorige keer was miserie, daarom veranderen ze nu, en nu is weer niet goed :lol:

edit: ahja, gaat over dat wat stropke zei zeker?
De vorige keer heeft Louwagie de bestuursleden van de federatie uitgescholden en staan roepen dat hij geld wou zien en op 3 dagen tijd moesten de supportersclubs de tickets gaan halen en betalen.
Voor onze club heeft daarop onze west-buffalo uit Desselgem dringend verlof genomen naar de bank gereden en dan naar Gent .
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Diedie
Contacteer:

Bericht door Diedie » vr 26 mar 2010 17:58

poteirde schreef:Met die voorrangsperiode voor abo's: mag je dan meerdere tickets kopen? of enkel voor uw eigen?

want als je wil samenzitten met mensen die geen abo hebben, gaat dat dan nie?
1 per abo
BUFFALO IS ONS LEVEN !!

poteirde

Bericht door poteirde » vr 26 mar 2010 18:07

dat wil dan zeggen dat je niet kan in groep samenzitten, mensen met abo, en mensen zonder abo? :mad:
Let op supporters wij beginnen
A.R.A.G. tes den Agee die hier moe winnen.

Diedie
Contacteer:

Bericht door Diedie » vr 26 mar 2010 18:08

Zoiets :(
BUFFALO IS ONS LEVEN !!

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 26 mar 2010 18:18

Louwagie zijn commentaar naar federatie

Ik heb nog 2500 abo over voor de Play-Offs ik moet die toeristen die eens een dagje naar Brussel gaan voor een uitstap niet hebben.

Van respect naar supporters en supporterclubs kan dit tellen
Laatst gewijzigd door Big Dog op vr 26 mar 2010 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.

backdraft10

Bericht door backdraft10 » vr 26 mar 2010 18:20

Mijn mening is gewoon even afwachten, de plaatsing voor de finale is nog geen 24h oud en geef alle instanties de tijd om tot goede overeenkomsten te komen.
Maandag hebben wij met de erkende supportersclubs vergadering samen met de federatie, pas dan zullen we meer weten.
Ik weet het, iedereen is zenuwachtig en wil die finale waar we de beker pakken niet missen.
Volgens mij bestaat er zelfs de mogelijkheid dat wij meer tickets krijgen dan onze tegenstander gezien de entourage van onze mogelijke tegenstanders krijgen ze wellicht geen 20000 zitjes verkocht en kunnen er mogelijks een 5000 tal meer aan Gent toegewezen worden.
Ik meen me te herinneren dat dit twee jaar geleden tegen anderlecht ook even ter sprake kwam omdat men toen meende dat gent geen 20000 plaatsen zou verkocht krijgen dan.
Blue White Indians Gavere http//www.bloggen.be/bluewhiteindians of like us on facebook

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 26 mar 2010 18:22

Als die vergadering er nog komt want de mensen van de federatie zijn momenteel echt wel pist en twijfelen aan de zin van hun inzet

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 26 mar 2010 18:23

backdraft10 schreef:Mijn mening is gewoon even afwachten, de plaatsing voor de finale is nog geen 24h oud en geef alle instanties de tijd om tot goede overeenkomsten te komen.
Maandag hebben wij met de erkende supportersclubs vergadering samen met de federatie, pas dan zullen we meer weten.
Ik weet het, iedereen is zenuwachtig en wil die finale waar we de beker pakken niet missen.
Volgens mij bestaat er zelfs de mogelijkheid dat wij meer tickets krijgen dan onze tegenstander gezien de entourage van onze mogelijke tegenstanders krijgen ze wellicht geen 20000 zitjes verkocht en kunnen er mogelijks een 5000 tal meer aan Gent toegewezen worden.
Ik meen me te herinneren dat dit twee jaar geleden tegen anderlecht ook even ter sprake kwam omdat men toen meende dat gent geen 20000 plaatsen zou verkocht krijgen dan.
Is trouwens allemaal letterlijke info van federatie

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 26 mar 2010 18:24

Er moet toch zeker een info avond komen aangaande de praktische kant van de bekerfinale zoals 2 jaar geleden!!

Luna
Locatie: Gent, Belgium, Europe, Earth, Solar System, Milky Way, Local Group, Virgo Supercluster, Universe

Bericht door Luna » vr 26 mar 2010 18:27

ale we zijn het nu al zo gewoon :D

neenee is nie waar ze
Ik ga pitten net zoals die dingen in fruit
Ik ga tuccen net zoals die koekjes van Lu

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » vr 26 mar 2010 18:41

Hebben een aantal e-mails gekregen via de supportersfederatie...
Beste ,
De federatie is niet erkend in deze beslissing , dus wij kunnen er niets aan doen .
Reageren positief of negatief aangaande de beslissing kan je doen rechtstreeks naar de heer Louwagie via management@kaagent.be

Ik heb alvast een e-mail gestuurd naar Louwagie...

Geachte Mr Louwagie,
Als bestuurlid van de supportersclub The Winnetous heb ik met enorme verbazing moeten vernemen dat we als supportersclub geen kaarten kunnen reserveren voor onze bussen die we zouden inleggen.
Dit is,neemt u het mij niet kwalijk,ongehoord en schandalig.Blijkbaar beseft u niet welke tijd en energie het vraagt om een heel seizoen lang alle verplaatsingen in goede banen te leiden.
Deze regel van reservering van kaarten via de supportersfederatie is de gewone gang van zaken en een gemakkelijke maatregel om de kaartenverkoop vlotter te laten verlopen,na de kritiek die er was 2 jaar geleden.
Wij rijden met 4 bussen naar Brussel en hebben 210 inschrijvingen,van die 210 inschrijvingen is het overgrote deel abohouder op Gent en rijden ze op regelmatige basis mee met onze supsclub voor een verplaatsing van Gent.
Wij moeten nu opnieuw iedereen contacteren die wenst mee te rijden over deze nieuwe absurde maatregel dat men eigenlijk zelf voor zijn kaarten dient te zorgen.
Het is erg om zeggen maar opnieuw ben ik teleurgesteld in de amateuristische gang van zaken op gebied van supportersbelangen bij de club AA Gent.
Met hoogachting,

Fist
Contacteer:

Bericht door Fist » vr 26 mar 2010 18:59

Van rustig afwachten en van zenuwachtigheid is er momenteel geen sprake. Wat hierboven geschreven is klopthelemaal met de beslissing van het clubbestuur.

Supportersclubs hebben geen enkele plaats (zie wat er uithangt ah secretariaat)

Er komen twee voorrangsperiodes, maar dat betekent dat iedereen die in een andere categorie zit, ook op een andere plaats zal zitten. Men kan met zijn abo immers niet meer dan 2 kaarten kopen. Wanneer men niet samen om zijn kaart gaat, zit men hoe dan ook apart. Zelfs in dezelfde categorie. Enkel groepsaankopen (oa via de supportersclubs maar ook van anderen) hadden dit kunnen opvangen.

Clubs nemen wél de verantwoordelijkheid en de aansprakelijkheid, maar verder bestaan ze niet.

Mooi zo. :cry: :roll:

We proberen nog om het bestuur te overtuigen bij te sturen maar... maandag meer info in elk geval.

Wat mij betreft... misschien wordt het tijd om mijn energie in mijn gezin en het lokale verenigingsleven te steken.
Money can't buy passion

tim
Contacteer:

Bericht door tim » vr 26 mar 2010 19:14

Allez ze het gesaus gaat weer beginnen :mad:
Praktisch inzicht is hen toch ook niet gegeven. EIKELS
African Buffalo schreef:
Je zal maar supporter zijn van Bruhhe: daar blijkt de rot diep te zitten!

pelsmaker

Bericht door pelsmaker » vr 26 mar 2010 19:24

zouden we eigelijk niet wachten tot er duidelijkheid over is. De helft hier zit al te zagen en weet nog niet wat er gaat gebeuren.

tousse10

Bericht door tousse10 » vr 26 mar 2010 19:28

Dus als ik het goed begrijp krijgen de supportersclub geen kaarten in reservering samen met hun aantal bussen (max 5)??? Je moet dan een bus bestellen en dan hopen dat je zelf kaarten zal hebben?? Ksnap het niet volledig....................

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 26 mar 2010 19:30

pelsmaker schreef:zouden we eigelijk niet wachten tot er duidelijkheid over is. De helft hier zit al te zagen en weet nog niet wat er gaat gebeuren.
voor ons is er duidelijkheid genoeg, dit gaat over officiële communicatie van club naar federatie... waarin we ons niet kunnen vinden wat de club ons nu weer lapt

tousse10

Bericht door tousse10 » vr 26 mar 2010 19:30

en welke 2 voorrangsperiodes zijn er ???

Big Dog
Contacteer:

Bericht door Big Dog » vr 26 mar 2010 19:31

eerst voor PO 1 abo's want daar draait alles om, Louwagie wil op die manier zijn falende tactiek goedmaken: nog eens het citaat van Louwagie

Ik heb nog 2500 abbo over voor de Play-Offs ik moet die toeristen die eens een dagje naar Brussel gaan voor een uitstap niet hebben.

tousse10

Bericht door tousse10 » vr 26 mar 2010 19:32

maar als we een bus reserveren bij een erkende supportersclub krijgen die dan ook de kaarten, want uit de info hierboven blijkt dat die mensen van de clubs geen kaarten zullen hebben :s begrijpen wie kan

tim
Contacteer:

Bericht door tim » vr 26 mar 2010 19:35

De rangen waren eens een week gesloten, op één dag is het spel hier weer opengereten :lol: Maar eigenlijk is het om te bleiten :(
African Buffalo schreef:
Je zal maar supporter zijn van Bruhhe: daar blijkt de rot diep te zitten!

Gesloten