Ticketverkoop

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
tousse10

Bericht door tousse10 » vr 26 mar 2010 19:38

zal worden vervolgd................

tousse10

Bericht door tousse10 » vr 26 mar 2010 19:43

maar als we een bus reserveren bij een erkende supportersclub krijgen die dan ook de kaarten, want uit de info hierboven blijkt dat die mensen van de clubs geen kaarten zullen hebben :s begrijpen wie kan

kenneth_v_c
Contacteer:

Bericht door kenneth_v_c » vr 26 mar 2010 21:33

Rasmus12 schreef:
tim schreef: Gasten rustig, 8000 abonnees en 20000 kaarten. er kunnen nog wat meelopers mee me dunkt. Zolang ze maar de juiste spirit hebben :D
ik zeg nie da ze nie meemogen
ik zeg gwn dat ik voor die voorrangsperiodes ben

9600 abbonees aan 2 kaarten per abo is 19200 kaarten, dus schiet er niet veel meer over om voor de clubs opzij te houden
ik vrees dat veel clubs content zullen zijn als ze 1 of 2 bussen vol krijgen, waaronder wijzelf

stropke

Bericht door stropke » vr 26 mar 2010 21:47

een buffalovriend heeft gebeld naar Gent, en als je de paspoorts mee brengt van je vrienden en de abbo's kan je wel een meerdere kaarten afhalen
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Lawson

Bericht door Lawson » vr 26 mar 2010 22:30

Wa zever is da hier allemaal. Tickets voor iedereen! Wie eerst in het rijtje staat eerst ticket, wie laatst is pech onderweg. Just zelfde als vorige finale. Jawadde.... Iedereen achter zijn eigen kaart. Als ge er da nog nie voor over hebt?

Staute Buffalo

Bericht door Staute Buffalo » vr 26 mar 2010 22:31

26-03-2010

Bekerfinale wordt de finale van de abonnee!
Alhoewel de definitieve regeling voor de bekerfinale pas gekend zal zijn op dinsdag 30 maart wil de club nu al zijn filosofie bekendmaken. Omdat KAA Gent bij de vorige bekerfinale (2008) veel kritiek kreeg dat de abonnees geen voorrang hadden bij de aankoop van een ticket, zal deze finale volledig in het teken staan van de trouwe abonnees. Daarom zal verkocht worden in drie fasen.

Een eerste voorrangsperiode zal gelden voor alle abonnees die tijdens het seizoen 2009-2010 zowel voor de reguliere competitie als voor de play off 1 een abonnement namen. Op vertoon van zijn abonnementen (regulier + play off 1) én identiteitskaart kan hij TWEE tickets kopen (= 1 voor zichzelf en 1 voor een niet abonnee).

Een tweede voorrangsperiode zal gelden voor de abonnees die ofwel een abonnement voor de reguliere competitie ofwel een abonnement voor de play offs namen. Ook zij kunnen op vertoon van het abonnement en de identiteitskaart TWEE tickets kopen (= 1 voor zichzelf en 1 voor een niet abonnee).

Al de tickets die op dat moment niet verkocht zijn komen in een derde fase in de verkoop zowel voor abonnees als niet-abonnees.

Op deze manier kan iedereen - zowel de supportersfederatie, als de supportersclub, als de abonnees - zich vanaf vandaag organiseren voor de verplaatsing naar de finale . KAA Gent beloont dus zijn trouwe abonnees die uiteindelijk één van de belangrijkste stakeholders van de club zijn! Zo is er ook een perfecte controle naar de veiligheid toe.

Van zodra KAA Gent de verkoop kan starten, wordt dit via de pers en de website meegedeeld.
WILS = KING

Lawson

Bericht door Lawson » vr 26 mar 2010 22:44

Lol, al die banana's die enkel dit seizoen keer een abo hebben krijgen voorrang en die die de laatste jaren overal en altijd aanwezig waren worden dan maar vergeten (ja ben over mij eigen bezig). Klote...

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » vr 26 mar 2010 22:51

zelfde als 2 jaar geleden ! eerst aan de rij heeft de kaarten , simpel toch.
dan is er geen probleem met bussen vol krijgen , nu gaat het 1 grote merde worden ...
Ultras 303

Mags

Bericht door Mags » vr 26 mar 2010 23:02

ze zullen nooit voor iedereen goe kunnen doen é.
Als ze twee jaar geleden geen voorrang voor de abo-houders gaven, was er gezaag, nu dat ze dit wel doen is er ook gezaag.

enfin...

Leuse
Contacteer:

Bericht door Leuse » vr 26 mar 2010 23:09

Mags schreef:ze zullen nooit voor iedereen goe kunnen doen é.
Als ze twee jaar geleden geen voorrang voor de abo-houders gaven, was er gezaag, nu dat ze dit wel doen is er ook gezaag.

enfin...
idd, al vind ik wel dat supporterclubs ook voorrang moeten krijgen.

retlaw

Bericht door retlaw » vr 26 mar 2010 23:10

stropke schreef:een buffalovriend heeft gebeld naar Gent, en als je de paspoorts mee brengt van je vrienden en de abbo's kan je wel een meerdere kaarten afhalen
Tuurlijk wa, daar hebben ze toch nog nooit moeilijk over gedaan. Tickets voor de match tegen Mechelen gisteren voor mijn collegas abonnees heb ik zelfs in voorrangsperiode op eenvoudige vermelding van hun naam en zetelnummer kunnen kopen. No problem.

Hoe je t nu draait of keert: ik blijf dit echt wel de eerlijkste oplossing vinden. Organisatorische nachtmerrie voor de supportersclubs dat wel, maar alleen zo hebben de abonnees de meeste kans op een ticket...

Eventueel first come first serve zonder enige voorrang voor gelijk wie zou ik me ook nog in kunnen vinden maar diene voorrang voor clubs die daar ineens met paar honderd man komen opdraven hand ik toch een wrang gevoel bij...

Edit: Denk er juist aan. Diene voorrang voor abonnees kunnen ze eigenlijk zelfs niet van onder e. Bij de aankoop van ons abo is duidelijk vermeld dat er voorrang is voor europese- en bekerwedstrijden. En voor zover ik weet is de bekerfinale nog steeds een bekermatch ;)

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » vr 26 mar 2010 23:52

retlaw schreef:
stropke schreef:een buffalovriend heeft gebeld naar Gent, en als je de paspoorts mee brengt van je vrienden en de abbo's kan je wel een meerdere kaarten afhalen
Tuurlijk wa, daar hebben ze toch nog nooit moeilijk over gedaan. Tickets voor de match tegen Mechelen gisteren voor mijn collegas abonnees heb ik zelfs in voorrangsperiode op eenvoudige vermelding van hun naam en zetelnummer kunnen kopen. No problem.

Hoe je t nu draait of keert: ik blijf dit echt wel de eerlijkste oplossing vinden. Organisatorische nachtmerrie voor de supportersclubs dat wel, maar alleen zo hebben de abonnees de meeste kans op een ticket...

Eventueel first come first serve zonder enige voorrang voor gelijk wie zou ik me ook nog in kunnen vinden maar diene voorrang voor clubs die daar ineens met paar honderd man komen opdraven hand ik toch een wrang gevoel bij...

Edit: Denk er juist aan. Diene voorrang voor abonnees kunnen ze eigenlijk zelfs niet van onder e. Bij de aankoop van ons abo is duidelijk vermeld dat er voorrang is voor europese- en bekerwedstrijden. En voor zover ik weet is de bekerfinale nog steeds een bekermatch ;)
da ist da ik mij nu afvraag moete wij zelf ons ticket kopen ook al ga je met supportersclub ?
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

Anguloce

Bericht door Anguloce » vr 26 mar 2010 23:54

Er krijgen maximaal +-9500 man voorrang, denk ik?

Laten we zeggen dat 7500 man daarvan zijn "dubbele ticket-mogelijkheid" gebruikt. Dan zitten we aan 17000 verkochte tickets.
Ik denk dat de clubs daarna nog steeds kunnen bellen om tickets te reserveren alvorens de vrije verkoop echt begint.

Ze hebben dus nog ruimte voor +-8000, meer dan genoeg voor de clubs.

Buiten het feit dat het iets moeilijker zal zijn om allemaal rond dezelfde plaats te zitten met zeer grote groepen (alhoewel, zal nog te doen zijn denk ik), kan er iemand eens genuanceerd uitleggen wat het probleem is?

Is er totaal GEEN mogelijkheid dat de clubs tickets telefonisch vastleggen, en moeten ze gaan aanschuiven met de abo-lozen op de eerste dag van de vrije verkoop, of zoiets?

Ik vind het logisch dat de abonnees nog voorrang krijgen op bussen die massaal gaan bestellen trouwens. De mensen van de clubs kunnen dan wel veel tijd steken in het organiseren, er is geen enkele reden waarom de passagiers voorrang zouden moeten krijgen op mijn ideale plekske in het stadion.

ruiz4ever
Contacteer:

Bericht door ruiz4ever » vr 26 mar 2010 23:54

Vak202-pv schreef:
retlaw schreef: Tuurlijk wa, daar hebben ze toch nog nooit moeilijk over gedaan. Tickets voor de match tegen Mechelen gisteren voor mijn collegas abonnees heb ik zelfs in voorrangsperiode op eenvoudige vermelding van hun naam en zetelnummer kunnen kopen. No problem.

da ist da ik mij nu afvraag moete wij zelf ons ticket kopen ook al ga je met supportersclub ?
Ik vrees van wel... Of u abo meegeven met de verantwoordelijke van de supsclub.
Haiku schreef:Den eerste match in den Art geef ik da vat.

Vak202-pv

Bericht door Vak202-pv » za 27 mar 2010 0:00

ruiz4ever schreef:
Vak202-pv schreef: da ist da ik mij nu afvraag moete wij zelf ons ticket kopen ook al ga je met supportersclub ?
Ik vrees van wel... Of u abo meegeven met de verantwoordelijke van de supsclub.
als dit zo is vind ik maar regeling van mijn ........ :sleep: stel ik ga achter ticket maar heb geen bus plaats meer wat voor zever is dat over twee jaar ging je naar je supporterslokaal bestelde ja plaatsen inclusief uw ticket en nu........ :think: :crazy:
irriducibili lazio roma !!!!Afbeelding

Anguloce

Bericht door Anguloce » za 27 mar 2010 0:14

In principe ist niet nodig hé

De plaats die je vrij laat door uw abovoordeel niet te gebruiken, blijft ook vrij bij de vrije verkoop als je ervan uitgaat dat de supportersclub daar als eerste staan/op voorhand kunnen bellen.

Dus dan kan je gewoon wachten, zonder probleem.

UT-BaDGoNeS-GenT

Bericht door UT-BaDGoNeS-GenT » za 27 mar 2010 0:47

gaan we kunnen kiezen waar we zitten?
Ultras 303

backdraft10

Bericht door backdraft10 » za 27 mar 2010 6:28

Vak202-pv schreef:
ruiz4ever schreef: Ik vrees van wel... Of u abo meegeven met de verantwoordelijke van de supsclub.
als dit zo is vind ik maar regeling van mijn ........ :sleep: stel ik ga achter ticket maar heb geen bus plaats meer wat voor zever is dat over twee jaar ging je naar je supporterslokaal bestelde ja plaatsen inclusief uw ticket en nu........ :think: :crazy:
Toch mss even verduidelijken dat de voorangsregel van abbo's enkel bij thuiswedstrijden is Brussel is geen thuiswedstrijd en dus hoeft men dit niet toe te passen.
Wel vind ik het gepast dat abbo's een voorrang geniet tov de gelegenheidssupporter maar niet ten opzichte van de erkende supportersclubs die meer en meer ieder seizoen moeten bijdragen uit hun clubkas om de verplaatsingen betaalbaar te houden.
Als ik even de rekening zou maken en enkel de abbonnee voorrang zou bieden op een ticket voor de finale denk ik aan zo'n 12000 te komen als iedereen zijn voorrecht zou gebruiken.
Dwz dat er nog 8000 tickets over zijn waarvan er 6000 kunnen voorzien worden voor organisaties van de 25 erkende supportersclubs of zo'n 240 tickets per club wat 5 gewone bussen zijn.
De overige 2000 tickets kunnen onmiddelijk in de vrij verkoop geplaatst worden.
Na de voorangsperiode van abbo's en supportersclubs worden de resterende kaarten in de vrije verkoop gebracht.
Naar mijn bescheiden mening is dit toch niet moeilijk en zijn zowel abbo's als supportersclubs tevreden.
Enkel de gelegenheidssupporters zal zich misschien wat benadeeld voelen maar dan moet je je maar vlug een abbo aanschaffen voor de play off of inschrijven bij een erkende supportersclub in je buurt en met de bus naar brussel rijden.
Blue White Indians Gavere http//www.bloggen.be/bluewhiteindians of like us on facebook

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 8:04

backdraft10 schreef:
Vak202-pv schreef:als dit zo is vind ik maar regeling van mijn ........ :sleep: stel ik ga achter ticket maar heb geen bus plaats meer wat voor zever is dat over twee jaar ging je naar je supporterslokaal bestelde ja plaatsen inclusief uw ticket en nu........ :think: :crazy:
Toch mss even verduidelijken dat de voorangsregel van abbo's enkel bij thuiswedstrijden is Brussel is geen thuiswedstrijd en dus hoeft men dit niet toe te passen.
Wel vind ik het gepast dat abbo's een voorrang geniet tov de gelegenheidssupporter maar niet ten opzichte van de erkende supportersclubs die meer en meer ieder seizoen moeten bijdragen uit hun clubkas om de verplaatsingen betaalbaar te houden.
Als ik even de rekening zou maken en enkel de abbonnee voorrang zou bieden op een ticket voor de finale denk ik aan zo'n 12000 te komen als iedereen zijn voorrecht zou gebruiken.
Dwz dat er nog 8000 tickets over zijn waarvan er 6000 kunnen voorzien worden voor organisaties van de 25 erkende supportersclubs of zo'n 240 tickets per club wat 5 gewone bussen zijn.
De overige 2000 tickets kunnen onmiddelijk in de vrij verkoop geplaatst worden.
Na de voorangsperiode van abbo's en supportersclubs worden de resterende kaarten in de vrije verkoop gebracht.
Naar mijn bescheiden mening is dit toch niet moeilijk en zijn zowel abbo's als supportersclubs tevreden.
Enkel de gelegenheidssupporters zal zich misschien wat benadeeld voelen maar dan moet je je maar vlug een abbo aanschaffen voor de play off of inschrijven bij een erkende supportersclub in je buurt en met de bus naar brussel rijden.
En binnen 2 jaar zal de Lou dan staan slijmen bij die gelegenheidssupporters zekers als blijkt dat den Art niet vol loopt? Hopelijk zeggen ze dan ook foert.. kust nu ook mijn kloten.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 27 mar 2010 8:39

Het is al positief dat de supportersfederatie heeft kunnen bereiken dat we met de abo's naar het secretariaat kunnen gaan als erkende supsclub en daar apart de tickets kunnen ophalen maar wat voor een soep gaat dat ook niet zijn praktisch.
Ik ga dus achter de kaarten voor onze club maar iedereen moet dus zijn abo's binnensteken bij mij thuis zodat ik ze allemaal heb en dan kan ik op het afgesproken uur naar het secretariaat.
De mensen moeten hun abo's binnensteken bij mij,ik ga op het opgesproken uur op een bepaalde dag naar het secretariaat en dan moeten de mensen terug achter hun abo's komen bij mij thuis want ondertussen blijven wel de PO's bezig. :crazy:
Zal me best een paar dagen congé pakken denk ik...hopelijk kunnen we samen met de federatie maandagavond een nog betere oplossing uitwerken.In plaats van 2 tickets per abo,een stuk 3 of 4 dan.
In ieder geval zijn bij ons sinds gisterenavond de inschrijvingen stopgezet en we zijn met 210. :)
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

stropke

Bericht door stropke » za 27 mar 2010 8:46

Maltezerleeuwtje schreef:Het is al positief dat de supportersfederatie heeft kunnen bereiken dat we met de abo's naar het secretariaat kunnen gaan als erkende supsclub en daar apart de tickets kunnen ophalen maar wat voor een soep gaat dat ook niet zijn praktisch.
Ik ga dus achter de kaarten voor onze club maar iedereen moet dus zijn abo's binnensteken bij mij thuis zodat ik ze allemaal heb en dan kan ik op het afgesproken uur naar het secretariaat.
De mensen moeten hun abo's binnensteken bij mij,ik ga op het opgesproken uur op een bepaalde dag naar het secretariaat en dan moeten de mensen terug achter hun abo's komen bij mij thuis want ondertussen blijven wel de PO's bezig. :crazy:
Zal me best een paar dagen congé pakken denk ik...hopelijk kunnen we samen met de federatie maandagavond een nog betere oplossing uitwerken.In plaats van 2 tickets per abo,een stuk 3 of 4 dan.
In ieder geval zijn bij ons sinds gisterenavond de inschrijvingen stopgezet en we zijn met 210. :)
Heb die mail van Rudy ook gekregen ... buij ons ligt het probleem nog erger.
Vele wonen verspreid over Westvlaanderen en elders en niet iedereen heeft een abo want het zijn vooral hele gezinnen ( waarvan niet iedereen een abo heeft ) die met ons nu meerijden.... dus doen we nu een oproep naar bevriende fans om ons te helpen.
Ben ook benieuwd wat er maandag zal besproken worden .
We behouden ons 2 bussen met 106 personen, indien we het niet halen wat betreft de tickets dan wordt het een ramp ivm met die bussen .
Buffalo zijn , is mijn leven !!

Starsky1

Bericht door Starsky1 » za 27 mar 2010 8:51

Maltezerleeuwtje schreef:Het is al positief dat de supportersfederatie heeft kunnen bereiken dat we met de abo's naar het secretariaat kunnen gaan als erkende supsclub en daar apart de tickets kunnen ophalen maar wat voor een soep gaat dat ook niet zijn praktisch.
En de logische vraag, met welk abonnement mogen jullie naar secretariaat? Want bij ons zijn er een aantal met PO abo, en anderen die het niet verlengd hebben..

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 27 mar 2010 8:58

Dat zullen dus enkel de gewone abo's zijn met daarbij het PO's abo...dus voorrangsperiode 1.
Feit is wel dat het toch wel voldoende zal zijn dat men enkel het abo van de reguliere competitie zal moeten voorleggen,men zal daar toch wel aan zien op het secretariaat dat men een PO abo genomen heeft op basis van het reguliere abo.
Dan kan men gerust dus het reguliere abo bij mij thuis binnensteken en mogen de mensen hun PO abo gewoon bijhouden...en nadien kan men zijn reguliere abo terugkrijgen zonder dat er teveel haast bij is.

kenneth_v_c
Contacteer:

Bericht door kenneth_v_c » za 27 mar 2010 9:03

op de site van gent staan er 2 voorrangsperiodes
de 1e periode voor degene met de 2 abo's, en je moet ze alle2 meebrengen + je pas volgens de site
en de 2e voorrangsperiode is voor diegene die 1 abo hebben, voor de competitie, of voor de play-offs

ik vraag me af als er 1000 zitplaatsen in ons stadion niet verlengd zijn door abo's van de competitie, maar ingenomen door nieuwe abo's in de play-offs, dit betekend 2000 mensen voor 1000 plaatsen, en 2000 supporters x 2 kaarten, zijn er 4000, dit zal ook wel voor een probleem zorgen

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 27 mar 2010 9:10

Voor de erkende supsclubs zal het niet nodig zijn om beide abo's en id mee te brengen.
Indien je er individueel omgaat zal dat wel nodig zijn.
Maandag zullen we het wel zeker weten zeker hoe het zal verlopen.

Daarjuist gehoord op de radio dat de finale zeker op Zaterdag 15 Mei gespeeld wordt.

Starsky1

Bericht door Starsky1 » za 27 mar 2010 9:18

Lijkt me inderdaad dus ook het meest logische dat supportersclubs met het reguliere abonnement naar secretariaat stappen, en per abo 2 tickets kunnen kopen (blijft ook voor mij de eerlijkste regeling!) Is het allemaal net iets beter te organiseren, voor het verzamelen van abonnementen, ook al door de snelle opeenvolging van de PO wedstrijden..

En aangezien dat het meest logisch lijkt, zal Louwagie het wel (weer)anders zien :)

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 27 mar 2010 9:25

Louwagie zal ongetwijfeld alle abo's willen van de doorsnee Buffalosup van de afgelopen 5 jaar van die bepaalde persoon.Zijn huidige identiteitskaart en zijn oude afgelopen identiteitskaart moeten ook voorgelegd worden en daarbij eventueel ook nog bepaalde visums,werkvergunningen en zijn rijbewijs.
Kwestie om zeker te zijn over de indentiteit van die persoon en om te achterhalen dat het wel om een echte trouwe supporter gaat.

Starsky1

Bericht door Starsky1 » za 27 mar 2010 10:02

Maltezerleeuwtje schreef:Louwagie zal ongetwijfeld alle abo's willen van de doorsnee Buffalosup van de afgelopen 5 jaar van die bepaalde persoon.Zijn huidige identiteitskaart en zijn oude afgelopen identiteitskaart moeten ook voorgelegd worden en daarbij eventueel ook nog bepaalde visums,werkvergunningen en zijn rijbewijs.
Kwestie om zeker te zijn over de indentiteit van die persoon en om te achterhalen dat het wel om een echte trouwe supporter gaat.
Als ik es goed zoek, vind ik wellicht m'n ticket nog van de bekerfinale in 84.. En ja, zelfs kaart tegen Celtic, Lens,.. :lol:

floor

Bericht door floor » za 27 mar 2010 10:22

Stel dat het Boudewijnstadion 100.000 plaatsen telt en er dus niet echt schaarste is: hoeveel tickets zou Gent dan verkopen?

Mijn gokje: 29.000.

backdraft10

Bericht door backdraft10 » za 27 mar 2010 10:22

stropke schreef:
Heb die mail van Rudy ook gekregen ... buij ons ligt het probleem nog erger.
Vele wonen verspreid over Westvlaanderen en elders en niet iedereen heeft een abo want het zijn vooral hele gezinnen ( waarvan niet iedereen een abo heeft ) die met ons nu meerijden.... dus doen we nu een oproep naar bevriende fans om ons te helpen.
Ben ook benieuwd wat er maandag zal besproken worden .
We behouden ons 2 bussen met 106 personen, indien we het niet halen wat betreft de tickets dan wordt het een ramp ivm met die bussen .
Dit probleem doet zich ook bij ons voor, wij hebben inmiddels tot deze morgen zo'n 240 inschrijvingen binnen.
Nu kunnen wij iedereen peroonlijk beginnen mailen of bellen en sms'en met de vraag wie allemaal een abbo heeft en/of ze deze willen binnengeven zodat wij daar dan tickets kunnen mee gaan kopen en zien hoever we geraken
Dit is nog maar eens nagenoeg onbegonnen werk en staan we weeral met de rug tegen de muur anderzijds kunnen ze nu afkomen dat we onze aantallen misschien al tegen maandag kunnen opgeven net zoals twee jaar terug met de betalingen :mad: :mad: :mad:
Blue White Indians Gavere http//www.bloggen.be/bluewhiteindians of like us on facebook

Gesloten