Louwagie & de bekertickets

Tijdelijk forum voor alles omtrent de bekerfinale op zaterdag 15 mei 2010
MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 9:30

Leer lezen Alexandre, ik zeg enkel dat ik betwijfel of Anderlecht er 25.000 heeft gehad. Ik zeg nergens dat ze er niet meer hebben gehad dan Gent.

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 27 mar 2010 9:30

Juist,Anderlecht 22.000 en Gent 20.000.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

Polle

Bericht door Polle » za 27 mar 2010 9:31

Het grote probleem is inderdaad dat als ge in een groep gaat met dubbel abo-hpuders, enkel abo-houders en geen abo-houders het nu bijna onmogelijk wordt om allemaal bij elkaar te zitten....

Buiten dit euvel vind ik het een mooie regeling.

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 9:32

Zoals ik dus zei: een goede 45.000 kaarten - een goede 3000 kaarten is nog 42.000. Gent 20.000 RSCA dan 22.000

Starsky1

Bericht door Starsky1 » za 27 mar 2010 9:33

We gaan de filosofie van het clubbestuur even volgen, en nogmaals, dat abonnees de kans krijgen eerst een ticket te halen, logisch!

Maar dan nu praktisch, een voorrangsperiode van 3 (?) dagen voor diegenen met regulier, gecombineerd met PO abonnement.
7000 mensen die elk aan de kassa dienen te passeren, hun gewoon abo voorleggen, daarnaast hun PO abo, en daarbovenop ID.. Uitprinten tickets, afrekenen, de volgende.. De snelheid van onze loketbedienden kennende..

Kan de heer Louwagie me garanderen dat zijn vrienden in tribune 1, business seats en loges dezelfde behandeling krijgen?

Buffalo Village in de Bruiloftstraat misschien? En hopen op goed weer.. :lol:

Polle

Bericht door Polle » za 27 mar 2010 9:35

Starsky1 schreef:We gaan de filosofie van het clubbestuur even volgen, en nogmaals, dat abonnees de kans krijgen eerst een ticket te halen, logisch!

Maar dan nu praktisch, een voorrangsperiode van 3 (?) dagen voor diegenen met regulier, gecombineerd met PO abonnement.
7000 mensen die elk aan de kassa dienen te passeren, hun gewoon abo voorleggen, daarnaast hun PO abo, en daarbovenop ID.. Uitprinten tickets, afrekenen, de volgende.. De snelheid van onze loketbedienden kennende..

Kan de heer Louwagie me garanderen dat zijn vrienden in tribune 1, business seats en loges dezelfde behandeling krijgen?

Buffalo Village in de Bruiloftstraat misschien? En hopen op goed weer.. :lol:
Ik gok dat er van die 7000 dubbele houders mss maar 1000 gaan komen in die eerste voorrangsperiode, de rest wacht gewoon op de periode waarin ze samen in groep hun kaart kunnen gaan halen.

The mindless

Bericht door The mindless » za 27 mar 2010 9:40

En zal dinsdag 30 maart de definitieve datum vastgelegd worden? Of gaan ze zich riskeren de match nog te verschuiven?
Mij lijkt het het veiligste de match op donderdag te leggen. Dan hebt ge nog 3 dagen om op u positieven te komen :D

aaigemse buffalo

Bericht door aaigemse buffalo » za 27 mar 2010 9:42

Louwagie heeft nu wel eens gelijk.
Ik ben al jaren trouwe supporter van Gent en heb al meer dan 30 jaar een abo.
Daar ik niet in Gent woont ben ik niet bij een supportersclub.En vind nu dat een abonnee wel voorrang moet hebben op de supportersclubs.Bij de suppotrsclubs zouden er zou ook een ticket kunnen hebben die nu wel juist maar naar de finale gaan en anders nooit naar de voetbal gaan.
Dus waarom die kritiek eerst de abbonees en dan de rest is dus meer dan logisch,en trouwens al die bij een supportersclub is en een abonnement heeft heeft dus ook voorrang.
Louwagie is dus wel eerlijk.Want de vorige finale waren er mensen die al jaren een abonnement hebben aan geen ticket geraakt omdat er personen waren die 100 tickets kochten,dat al vergeten.

blue white thunder

Bericht door blue white thunder » za 27 mar 2010 9:47

Geen enkele regeling is ideaal. Dit is het minste van alle kwaden en sta er dan ook achter.

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » za 27 mar 2010 9:52

Lawson schreef:
Buffalo_Hool schreef:
perfecte regeling.
Perfecte regeling mijn reet. Heb meer dan 10 jaar alle thuiswedstrijden en heel veel uitwedstrijden meegemaakt maar door beroepsomstandigheden dit jaar niet. Verdien ik daarom geen bekerfinale?
En wie zegt dat gij geen bekerfinale verdient? Fuck zeg, wat voor een bende nitwits zijt gulder eigelijk allemaal... Er kan nooit voor iedereen tegelijk goed gedaan worden. Is er geen voorrang dan wordt er gebleit dat de trouwe supporter niet beloond wordt, is er wel voorrang is het ook niet goed. 99.9% zeker dat ge aan een ticketje voor de finale geraakt als ge dat wilt. Stop dus met bleiten en vraag aan iemand met een abo om er achter te gaan of wacht uwen toer af. Djeezes.

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » za 27 mar 2010 9:53

MAC65 schreef:Na het gelul deze week met De witte nu weer dit. Ik ging normaal gezien gaan als enige abonnee samen met een 6 tal mensen van het werk, die allen voor de eerste keer naar Gent zouden komen kijken. Ik zal de finale dan maar volgen op den tv. Bedankt Louwagie, klootzak. Als da kalf trouwens iets heeft tegen die "toeristen" en consequent is dan moet hij maar 1 kaart per abo geven want bijna elke 2de kaart zal dan naar zo ne toerist gaan.
Toeristen, successupporters of hoe je ze ook wilt noemen dus, het zijn juist die mensen die de plek van de trouwe abonnee niet mogen afnemen volgens Louwagie. En hij heeft gvd groot gelijk.

Wat supporterclubs betreft: de mensen die met de bus meegaan moeten nu gewoon zelf om hun tickets gaan, ik zie 't probleem niet.

Go badmutse. :clap:

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » za 27 mar 2010 9:54

Louwagie buiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Maltezerleeuwtje

Bericht door Maltezerleeuwtje » za 27 mar 2010 9:58

Ik kan zijn regeling naar de trouwe abo's toe best begrijpen...maar de erkende supsclubs mocht hij ook toch wel voorrang geven.
Er was sprake eerst van voorrang voor de erkende supsclubs met een maximum van 5 bussen per club.Dit in het slechste geval maal 23 of zoiets,is samen 115 bussen maal 50 is ongeveer 5500 tickets in het slechts geval(we rijden zelfs maar met 4 bussen).
Van die 5500 reeds gereserveerde is het overgrote deel abohouder op Gent.Laat ons stellen 3000 abo's...dus er schieten nog 6000 abohouders over van Gent die dus 2 kaarten kunnen kopen op hun beurt.
Dit alles samen maakt 5500 kaarten gereserveerde kaarten voor de erkende supsclubs,6000 resterende abohouders x 2 is 12000.
Van de 20000 beschikbare kaarten zijn er 17500 weg en blijven er nog 2500 over voor de zogezegde toeristen.
Dit kan toch nooit geen probleem zijn...natuurlijk moeten ze niet beginnen zoals place2be 2 jaar geleden toen men 17 bussen inlegde en daar kaarten wel voor reserveren.
De erkende supportersclubs max 5 bussen laten reserveren(max. 250 tickets) zou mooi en fair zijn vind ik.
*KAA Gent & Sheffield Wednesday*

yveskes
Contacteer:

Bericht door yveskes » za 27 mar 2010 10:00

Louwagie heeft volgens mij toch ook gelijk ze.
Ik ken er ook veel die nog nooit ne voet op een voetbalplein gezet hebben, die nu zouden meegaan omdat da wel ne keer wijs zou kunnen zijn.

Dan toch liever mensen die elke week in weer en wind naar de voetbal gaan.

top68

Bericht door top68 » za 27 mar 2010 10:03

Dario Smoje schreef:
MAC65 schreef:Na het gelul deze week met De witte nu weer dit. Ik ging normaal gezien gaan als enige abonnee samen met een 6 tal mensen van het werk, die allen voor de eerste keer naar Gent zouden komen kijken. Ik zal de finale dan maar volgen op den tv. Bedankt Louwagie, klootzak. Als da kalf trouwens iets heeft tegen die "toeristen" en consequent is dan moet hij maar 1 kaart per abo geven want bijna elke 2de kaart zal dan naar zo ne toerist gaan.
Toeristen, successupporters of hoe je ze ook wilt noemen dus, het zijn juist die mensen die de plek van de trouwe abonnee niet mogen afnemen volgens Louwagie. En hij heeft gvd groot gelijk.

Wat supporterclubs betreft: de mensen die met de bus meegaan moeten nu gewoon zelf om hun tickets gaan, ik zie 't probleem niet.

Ons nieuw stadion telt 20000 plaatsen. Men wil zijn budget op verschillende manieren verhogen. Men wil meer supporters. En terecht. Deze club is in volle ontwikkeling, moet groeien. Dan moet je hen ook de kans geven om te komen, en vooral: dan moeten ze welkom zijn. Maw, in alle opzichten slaan ze hier de bal weer serieus mis.
Allez Gantwoaze!

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » za 27 mar 2010 10:03

Maltezerleeuwtje schreef:Ik kan zijn regeling naar de trouwe abo's toe best begrijpen...maar de erkende supsclubs mocht hij ook toch wel voorrang geven.
Er was sprake eerst van voorrang voor de erkende supsclubs met een maximum van 5 bussen per club.Dit in het slechste geval maal 23 of zoiets,is samen 115 bussen maal 50 is ongeveer 5500 tickets in het slechts geval(we rijden zelfs maar met 4 bussen).
Van die 5500 reeds gereserveerde is het overgrote deel abohouder op Gent.Laat ons stellen 3000 abo's...dus er schieten nog 6000 abohouders over van Gent die dus 2 kaarten kunnen kopen op hun beurt.
Dit alles samen maakt 5500 kaarten gereserveerde kaarten voor de erkende supsclubs,6000 resterende abohouders x 2 is 12000.
Van de 20000 beschikbare kaarten zijn er 17500 weg en blijven er nog 2500 over voor de zogezegde toeristen.
Dit kan toch nooit geen probleem zijn...natuurlijk moeten ze niet beginnen zoals place2be 2 jaar geleden toen men 17 bussen inlegde en daar kaarten wel voor reserveren.
De erkende supportersclubs max 5 bussen laten reserveren(max. 250 tickets) zou mooi en fair zijn vind ik.
't zal wel allemaal zo een vaart niet lopen en eens de voorrangsperiodes gedaan zijn zullen er nog 10.000 kaartjes over zijn volgens mij. Anders vraagt ge gewoon die mensen dat ze hun abo binnensteken of zelf achter kaarten gaan. Iedereen moet er zelf om...

Dario Smoje

Bericht door Dario Smoje » za 27 mar 2010 10:05

top68 schreef:
Dario Smoje schreef: Toeristen, successupporters of hoe je ze ook wilt noemen dus, het zijn juist die mensen die de plek van de trouwe abonnee niet mogen afnemen volgens Louwagie. En hij heeft gvd groot gelijk.

Ons nieuw stadion telt 20000 plaatsen. Men wil zijn budget op verschillende manieren verhogen. Men wil meer supporters. En terecht. Deze club is in volle ontwikkeling, moet groeien. Dan moet je hen ook de kans geven om te komen, en vooral: dan moeten ze welkom zijn. Maw, in alle opzichten slaan ze hier de bal weer serieus mis.
Maar er IS toch mogelijkheid voor andere supps? Er wordt gewoon voorrang gegeven aan abonees. Ik hoop dat ik voor het Artveldestadion ook eerder mijn plekske mag kiezen dan iemand die voor het eerst komt om dat stadion te bewonderen.

BRUSSELSbuffalo

Bericht door BRUSSELSbuffalo » za 27 mar 2010 10:11

Alexandre schreef:Anderlecht had wel degelijk meer kaarten dan Gent toen. Als ik mij goed herinner waren het er 22.000 of zo.
Idd, dit is juist. Tribune 3 en 4 ongeveer 22.000; Tribune 1 en 2 ongeveer 20.000

Dat is ook de reden waarom er dit jaar geen Buffalo-Village maar een Cercle-Village zal zijn, er van uitgaand dat wij T3 en T4 gaan krijgen.
Ge kunt beter nen optimist zijn die ongelijk heeft, dan ne pessimist die gelijk heeft.

buffaloripopolos

Bericht door buffaloripopolos » za 27 mar 2010 10:19

Dus als ge met een bendeke van 12 man zijt, twee abohouders en de rest dus is het dus onmogelijk om bij elkaar te zitten in het stadion en wordt het heel moeilijk om een bus te vinden.
03/08/2017: Het tirollerdrama aka zwarte donderdag

Rochemback

Bericht door Rochemback » za 27 mar 2010 10:28

BRUSSELSbuffalo schreef:
Alexandre schreef:Anderlecht had wel degelijk meer kaarten dan Gent toen. Als ik mij goed herinner waren het er 22.000 of zo.
Idd, dit is juist. Tribune 3 en 4 ongeveer 22.000; Tribune 1 en 2 ongeveer 20.000

Dat is ook de reden waarom er dit jaar geen Buffalo-Village maar een Cercle-Village zal zijn, er van uitgaand dat wij T3 en T4 gaan krijgen.
Wees er maar zeker van dat Gent er alles zal aan doen om opnieuw de Buffalo-Village te laten doorgaan. Dit heeft hen nog veel extra centjes opgeleverd..
Beter 1 pint in de hand, dan 10 in uwe nek..

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 10:28

Dario Smoje schreef:

Mocht dat kalf er nu nog bekend staan echt om de trouwe supporters te geven, ik zou het nog enigzins kunnen geloven. Echter het is er hem enkel om de doen om de mensen die hun abo voor PO1 nog niet verlengd hebben onder druk te zetten om dat alsnog te doen. Diene klootzak geeft gene bal om de trouwe supporters enkel om de centen. Echte chantage is het.

top68

Bericht door top68 » za 27 mar 2010 10:33

Dat is inderdaad, de clou van het hele verhaal.

@Dario Smoje: 10000 abo's (al of niet met po-abo), die vragen allemaal wel hun 2e ticket op. Want elk van hen zal willen gaan, iemand kennen die mee wil en als ze zelf niet gaan zullen ze het ook ophalen en doorgeven/verkopen. Veel tickets voor 'vrije verkoop' zullen er echt niet zijn.
Laatst gewijzigd door top68 op za 27 mar 2010 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Allez Gantwoaze!

Polle

Bericht door Polle » za 27 mar 2010 10:36

Dario Smoje schreef:

Is geen probleem als ge int stadion moogt zitten waar ge wilt neen....maar dat zal wel niet het geval zijn zeker?

buffalomen

Bericht door buffalomen » za 27 mar 2010 10:42

zijde manager of niet,elke deftige manager staat voor zijn bedrijf-inkomsten.Kan niet beter uitkomen voor de Lou die finale.
Zoals ik eerder als zei:sigarenbandjesverzamelen kost geen geld
Neem een voorbeeld aan Engeland alles voor de club tot ondergoed en tandpasta ;)
probleem is ook een beetje ons stadion max capaciteit bereikt en men(lou) kan zijn eisen stellen
en nog iets iedereen kent iedereen rondom zich,vraag aan wie niet gaat om zijn abo te mogen lenen en ge kunt al met minstens 3 extra's naar de finale
ik denk niet dat er ook veel problemen zullen zijn voor het voorleggen van de IK,daar kan de supsfed iets aan proberen te doen,dan kan 1 persoon met de abo's van enkele anderen om kaarten gaan.
En voor degene die liever pinten gaan gaan zuipen of iets gaan eten ipv naar de finale te gaan waren volgens mij toch niet vanzins om te gaan,ne echte sup gaat voor alles.
ps de zever met kleine kinderen die nu te keer meegaan daar moede ook niet mee afkomen het is mogelijks zaterdagavond om 20.45 uur moeten nu de kindjes niet intijds in hun bed .
Ik zal er zeker alles aan doen om er te zijn.

burto12

Bericht door burto12 » za 27 mar 2010 10:49

The mindless schreef:En zal dinsdag 30 maart de definitieve datum vastgelegd worden? Of gaan ze zich riskeren de match nog te verschuiven?
Mij lijkt het het veiligste de match op donderdag te leggen. Dan hebt ge nog 3 dagen om op u positieven te komen :D
ik moet de vrijdag wel werken é ;)
en ik kan geen congé krijgen! :(

top68

Bericht door top68 » za 27 mar 2010 10:57

buffalomen schreef:zijde manager of niet,elke deftige manager staat voor zijn bedrijf-inkomsten.Kan niet beter uitkomen voor de Lou die finale.
Neem een voorbeeld aan Engeland alles voor de club tot ondergoed en tandpasta ;)
probleem is ook een beetje ons stadion max capaciteit bereikt en men(lou) kan zijn eisen stellen
en nog iets iedereen kent iedereen rondom zich,vraag aan wie niet gaat om zijn abo te mogen lenen en ge kunt al met minstens 3 extra's naar de finale
ik denk niet dat er ook veel problemen zullen zijn voor het voorleggen van de IK,daar kan de supsfed iets aan proberen te doen,dan kan 1 persoon met de abo's van enkele anderen om kaarten gaan.
En voor degene die liever pinten gaan gaan zuipen of iets gaan eten ipv naar de finale te gaan waren volgens mij toch niet vanzins om te gaan,ne echte sup gaat voor alles.
ps de zever met kleine kinderen die nu te keer meegaan daar moede ook niet mee afkomen het is mogelijks zaterdagavond om 20.45 uur moeten nu de kindjes niet intijds in hun bed .
Ik wil gerust zeep, tandpasta, oorstokskes, gel, choco, blauw-witte opblaaspoppen, dildo's met bojan-afbeeldingen voor de dame"s...kopen, whatever. Maar dan mogen de heren L&L wel eens de supporters waarderen voor zoveel overgave en zijn geld-in-de-club-steken ipv telkenmale verwijten rond te strooien. Effenaf onbeschoft.
Allez Gantwoaze!

MAC65

Bericht door MAC65 » za 27 mar 2010 10:58

buffalomen schreef:zijde manager of niet,elke deftige manager staat voor zijn bedrijf-inkomsten.Kan niet beter uitkomen voor de Lou die finale.
Ja jong, gij zakt met dit bericht toch echt wel serieus in mijn achting hoor. Ik ga al 40 jaar naar de Gantoise, maar ik heb ook nog wel een leven buiten de voetbal.
Bovendien heb ik wel meer passies dan voetbal alleen. Bovendien kunt ge blijkbaar ook niet lezen, diene mens die het hier had over zijn kinderen had geen abo omdat het tijdens de week of op zondagavond tijdens de competitie dan te laat is. En wie neemt zich nu een abo maar gaat niet naar de finale gaan kijken? Gij denkt echt omdat ge hier nu en dan een ballonneke oplaat ivm met transfers dat ge hier iedereen de les moogt spellen. Zielig.

potitten

Bericht door potitten » za 27 mar 2010 11:13

t Zal allemaal wel los lopen

burto12

Bericht door burto12 » za 27 mar 2010 11:21

MAC65 schreef:
Ja jong, gij zakt met dit bericht toch echt wel serieus in mijn achting hoor. Ik ga al 40 jaar naar de Gantoise, maar ik heb ook nog wel een leven buiten de voetbal.
Bovendien heb ik wel meer passies dan voetbal alleen. Bovendien kunt ge blijkbaar ook niet lezen, diene mens die het hier had over zijn kinderen had geen abo omdat het tijdens de week of op zondagavond tijdens de competitie dan te laat is. En wie neemt zich nu een abo maar gaat niet naar de finale gaan kijken? Gij denkt echt omdat ge hier nu en dan een ballonneke oplaat ivm met transfers dat ge hier iedereen de les moogt spellen. Zielig.
gast
wa doet da er toe da hij hier af en toe een ballonneke oplaat over de transfers
jullie zullen toch wel genoeg mensen kennen die wel een abo hebben die een 2de kaart kunnen meebrengen.
je kan 2 kaarten kopen per abo en niet iedereen gaat daar gebruik van maken.
tes nog nie begonnen de voorverkoop en er zijn er hier al aan het panikeren dat geen naam é.
er zullen plaatsen genoeg zijn voor degene da geen abo hebben

Buffalo_Hool

Bericht door Buffalo_Hool » za 27 mar 2010 11:29

Zonder Louwagie bestond Gent niet meer op het huidige niveau.

Zonder Louwagie geen Mido, geen Boussoufa, geen Ruiz, geen miljoenentransfer van Lombaerts, ...
Zonder Louwagie geen Preud'homme, geen nieuw stadion (je kan zeggen wat je wil maar het ZAL er komen en we gaan het mooiste en modernste stadion hebben van België en omstreken. Beeld u eens in wat een boost dat gaat geven aan onze club)

Maar Louwagie durft voorrang geven aan de abonnementhouders voor een ticketje aan te schaffen voor de bekerfinale!!!!!! Wat een eikel, hoe durft hij zeg! LOUWAGIE BUITEN!!

(hoeveelste topic is dit al dat grote mond euh hond opent om Louwagie buiten te roepen? Wat heeft die man u misdaan? Uw ijsje afgepakt? Uw bal op het dak getrapt? Uw ballon stukgeprikt?)

Gesloten